جامعهکسب و کار برتر

تلویزیون شهری بیمارستانی چیست و چه مزایایی دارد؟

مجوز قانونی نصب تلویزیون شهری

در کشور ما همانند سایر کشورهای دنیا به منظور نصب و قرار دادن ویدئو وال منحنی؛ تابلوها یا نشانگرهای تبلیغاتی و فرهنگی در مناطق شهری باید طبق قوانین شهرداری انجام گردد. براساس آیین نامه ساماندهی تبلیغات شهری ، تابلوها به دو گروه دسته بندی می شوند:

تابلوهای غیرتبلیغاتی

تابلوهایی که به منظور معرفی فعالیت های محیط ها است و سردرب آن مکان قرار می گیرند. در نتیجه طبق قانون، تابلوهای وکلا، پزشکان، سردفتران ، مکان های اداری، آموزشی، تجاری، خدماتی، تولیدی و موارد مشابه دیگر در این دسته قرار می گیرد. کلیه صاحبان مشاغل ذکر شده  به منظور نصب تابلو باید همراه با مدارک لازم، مجوز تابلو را دریافت نمایند.

تابلوهای تبلیغاتی

کلیه تابلوهایی که شامل موارد ذکر شده در بالا نمی باشد و به منظور تبلیغات عمومی بکار برده می شوند. تابلوهایی مثل بیلبوردهایی که در معابر شهری قرار گرفته، تلویزیون های شهری که تبلیغات عمومی انجام می دهند و سایر موارد مشابه در این دسته قرار می گیرند. بر اساس قانون ساماندهی تبلیغات شهری، موسسات و شرکت ها و کانون های تبلیغاتی می توانند جواز کرایه تلویزیون شهری؛ نصب و بهره برداری را به منظور تبلیغات عمومی دریافت کنند که شامل شرایط ذیل است:

  • مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر مورد نظر
  • پیروی از ضوابط و مقررات عمومی شرکتها ، کانونها ، موسسات و مفاد کلی آیین نامه تبلیغات شهری
  • نداشتن بدهی به شهرداری
  • اخذ جواز نصب تلویزیون شهری از شهرداری

بعد از در نظر گرفتن شرایط، قدم اولیه دادن طرح و مدارک لازم به شهرداری می باشد. طرح ارائه شده از 3 قسمت جانمایی، اندازه و شرایط کلی سرمایه گذاری تشکیل شده است. پس از اتمام  مراحل نخست باید از سایر سازمان های مربوطه تأییدیه اخذ نمایید و پس از تصویب طرح، مزایده صورت می گیرد. در این مرحله هر شرکتی که پیشنهاد مناسب تری ارائه نماید، مزایده را برنده می شود. مرحله بعدی بستن قرارداد است که شرایط کلی با شهرداری و همچنین نحوه دادن پول به وسیله شرکت بهره بردار تعیین می گردد. در صورتی که قرارداد بسته شد، همکاری مجوز نصب و بهره برداری توسط شهرداری صادر می گردد و شرکت بهره بردار فعالیت نصب و تبلیغات خود را در چارچوب ضوابط انجام می دهد.

تلویزیون شهری بیمارستانی چیست و چه مزایایی دارد؟

تلویزیون شهری رنتال

انتخاب مستقیم هر یک از نمایشگر های شهری به منظور مقاصد و اهداف مختلف تاثیر ویژه ای در نتیجه نهایی خرید خواهد داشت. توجه به مشخصات و ویژگی های نمایشگر و مقایسه ویژگی ها با موارد مورد نظر در ذهن خریداران، فرصت انتخاب مناسب ترین نوع نمایشگر را مهیا خواهد نمود. تلویزیون های شهری یکی از ابزار های اصلی در حوزه تبلیغات شناخته می شوند. این ابزار های مهم امروزه کارآمد ترین روش در بخش تبلیغات شهری می باشند و پیامد های انتخاب این نمایشگر ها بسیار مثبت و مثمر ثمر است.

مشخصات تلویزیون شهری

قطعا برای انتخاب یک تلویزیون ایده آل و مناسب، مشخصات خاصی را باید مدنظر قرار داد. مشخصاتی که در کنار یکدیگر بهترین گزینه را پیش روی خریداران قرار دهد.

اما موضوع مهم دیگری که در این بین باید مورد توجه قرار گیرد، دقت در شرایط خرید است. شرایطی که باید مطابق با روند روز بازار ها شکل گرفته باشد.

در ادامه اصلی ترین مشخصات تلویزیون های شهری و  را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • ابعاد مناسب
  • کیفیت تصویر بالا
  • نور مناسب برای چشم
  • مقاومت در برابر شرایط محیطی
  • ضد آب بودن نمایشگر تلویزیون
  • قیمت مناسب

قیمت تلویزیون شهری داخل سالن

تلویزیون ها و نمایشگر های تبلیغاتی در دو نوع داخل سالن و بیرون از سالن تولید و ساخته می شوند. انتخاب هر یک از این دو نوع با توجه به هدف افراد شکل می گیرد. اما قطعا ویژگی ها و نوع کارایی هر یک از این دو نوع تلویزیون با یکدیگر متفاوت می باشد. نمایشگر های مناسب برای داخل سالن دارای ابعاد کوچک تری هستند و هم چنین نوع قطعات به کار رفته شده در آن ها نیز کاملا با نمونه های دیگر نمایشگر ها متفاوت است. تمامی این عوامل در کنار یکدیگر موجب می گردد تا قیمت تلویزیون شهری داخل سالن نیز قیمتی بسیار مناسب شناخته شود.

قیمت روز این تلویزیون ها

برای اطلاع از قیمت تلویزیون های شهری به صورت روزانه و یا به عبارتی آپدیت شده، روش های متعددی وجود خواهد داشت. اما بستر آنلاین مناسب ترین گزینه را پیش روی متقاضیان قرار داده است. گزینه ای که در آن امکان اطلاع از قیمت خرید تلویزیون بدون واسطه در کنار تمامی مشخصات اصلی وجود خواهد داشت. به طور کلی قیمت تلویزیون های شهری بر اساس کیفیت قطعات و نوع ساخت این نمایشگر ها تعیین می گردند. هر یک از موضوعات یاد شده به عنوان عاملی کاملا موثر در قیمت گذاری نهایی تلویزیون تاثیر گذار خواهند بود.

قیمت ماژول تلویزیون شهری

ماژول تلویزیون شهری به عنوان قطعه ای قابل تعویض و کاملا موثر در کیفیت کار نهایی نمایشگر، دارای انواع متنوعی است. در نتیجه قیمت ماژول تلویزیون شهری در یک ردیف خاص تعریف نمی شود. بلکه می توان امروزه در بازار های خرید، شاهد قیمت هایی بسیار متنوع و مناسب نیز بود. ماژول نمایشگر های شهری بر اساس ضربه و یا هر اتفاق دیگری آسیب خواهد دید. اما نوع مهندسی در ساخت نمایشگر، این امکان را ایجاد می نماید، تا بتوان ماژول و قطعه آسیب دیده شده را به سادگی تعمیر و یا تعویض نمود.

قیمت تلویزیون شهری دات پیچ

از طریق تلویزیون شهری شما می توانید با استفاده از مخاطبان به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید یا با مشتریان فعلی تعامل داشته باشید. می توانید مجموعه کاربرانی را که بیشتر علاقه مند به محصولات شما هستند هدف قرار دهید ، و تبلیغات خود را در مکان مناسبی نصب نمائید. بنابراین می توانید به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا کنید.

نصب تلویزیون شهری متناسب با موارد تبلیغاتی مرتبط با خدمات یا محصولات می تواند در به حداکثر رساندن کارایی موثر واقع شود. تبلیغات با تلویزیون شهری به عنوان یکی از موارد مهم تبلیغاتی در سطح اجتماعی محسوب می شود که بازدهی بالایی دارد. این روش از تبلیغات به دلیل بازخورد بصری که دارد توانسته است درصد بالایی از مخاطبان را به خود اختصاص دهد.

خرید تلویزیون شهری دست دوم

تبلیغات نمایشی از طریق قالب های تبلیغاتی جذاب فرصت تعامل با کاربران را فراهم می کند. تلویزیون شهری به عنوان مهمترین و جذاب ترین قالب تبلیغات محیطی توانسته است بیشترین بازخورد را از طرف مشتریان داشته باشد. تلویزیون شهری دست دوم به عنوان یک تلویزیون تبلیغاتی محسوب می شود که مجموعه دیگری نسبت به نصب آن اقدام کرده و شما می توانید بدون دغدغه های خرید و نصب آگهی یا تبلیغات خود را در آن به نمایش بگذارید.

این آپشن ویژه ی کسانی هست که نسبت به خرید و تبلیغات مجموعه خود اقدام کرده اند و به مرور زمان رویه کاری خود را تغییر داده اند. در صورتی که شما بخواهید برای خرید تلویزیون شهری از نوع دست دوم آن اقدام کنید پیشنهاد ما این است که اطلاعات لازم را قبل از خرید به دست آورید تا بتوانید ضمن اطلاع از کیفیت و سلامت محصول بالاترین رضایت مندی را داشته باشید.

 تأثیر بازاریابی در افزایش فروش

 بازاریابی در دستیابی به اهداف افزایش فروش و رسیدن به موقعیت عالی نقش عمده ای را ایفاء می کند. تبلیغات یا بازاریابی برای کالا یا خدمات یک مجموعه به عنوان مقدمه ای برای فروش و تبلیغات محسوب می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. برای موفقیت در روند بازاریابی و دستیابی به فروش و حتی افزایش آن ، باید تعامل شدیدی بین عناصر مخلوط تبلیغاتی با بقیه عناصر آمیخته بازاریابی وجود داشته باشد.

نقش و اهمیت ترکیب تبلیغاتی در فرآیند ارائه تمام اطلاعات مربوط به کالای عرضه شده به مصرف کنندگان است و همچنین اطلاع از مزایایی که هنگام خرید این محصول و اتمام مراحل خرید به آنها تعلق می گیرد، ظرفیت زیادی برای جلب توجه ایجاد خواهد کرد. تبلیغات موثر اشتیاق و علاقه خریدار ، یعنی مصرف کننده ، و همچنین متقاعد کردن او در مورد محصولات ارائه شده افزایش می دهد.

در این زمینه ، سازمانهای بزرگ مجموعه ای از استراتژیهای بازاریابی را برای آنها تدوین می کنند ، و سپس روشهای تبلیغاتی و بازاریابی مناسب را انتخاب می کنند. برای افزایش فروش توسط موسسات و دستیابی به پاسخی که سازمان می خواهد توسط مصرف کنندگان بدست آورد و با دانستن اینکه کدام یک از این ابزارهای تبلیغاتی تأثیر قابل توجهی بر مصرف کنندگان دارد، باید مطالعات لازم صورت گیرد. بنابراین ، برای اطلاع از نوع مخاطبی که خدمات به آن ارائه می شود و نحوه برقراری ارتباط خوب با آن ، مشاور بازاریابی باید بازار و رقبا را نیز برای کالای مشابهی که این موسسه انجام می دهد ، به خوبی مطالعه کند.

بازاریابی از طریق تبلیغات تلویزیون شهری

در عصر امروز یک محصول به قصد فروش بیشتر باید با انواع تبلیغات بمباران شود. مطالعات نشان می دهد که تبلیغات بر رفتار خرید مصرف کنندگان تأثیر زیادی دارد. مصرف کنندگان به دنبال کالایی هستند که “ارزش” دیگری را به آنها اضافه کند ، از این رو که نمی توانند بین محصولات تفاوت قائل شوند.

 تبلیغ کنندگان انتظار بازگشت سرمایه را دارند. به عبارت دیگر ، آنها برای هر روپیه ای که خرج می کنند ارزش دارند. در انتهای دیگر مشاغل انتظار بازگشت سرمایه ای را که برای تبلیغات می پردازند دارند. این طبیعی است با توجه به این واقعیت که فعالیت های تبلیغاتی تلویزیون شهری هزینه های زیادی را برای شرکت ها در پی دارد.

 این بازده می تواند شکلی از افزایش سود یا نسبت فروش باشد. ما می توانیم هر ساله شرکت هایی را ببینیم که میلیون ها تومان در این فعالیت ها سرمایه گذاری می کنند . بدیهی است که عمده این مبلغ به بودجه تبلیغات اختصاص می یابد. به طور طبیعی ، بازاریابان انتظار بازگشت سرمایه را در این مورد دارند.

تبلیغات تلویزیون شهری تأثیر متفاوت را برای گروه های مختلف به تصویر می کشد. با استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال مانند نمایشگرهای تبلیغاتی که برای ایجاد آگاهی و ایجاد یک رابطه طولانی مدت استفاده می شود ، بسیاری از مطالعات بر روی اثرات کپی و رسانه و آگاهی رسانی در مورد محصول متمرکز شده اند. نگاه اجمالی به این موضوع نشان می دهد که این تأثیرات بر روی مصرف کنندگان و بازارهای ایران  بررسی شده است. بنابراین بررسی تأثیر هزینه ها در شیوه های تبلیغاتی و تأثیر آن بر فروش در مورد شرکت های معتبر ضروری است.

“تأثیر شیوه های تبلیغات بر فروش”

تبلیغات نقش مهمی در ایجاد تقاضای محصول و سهم بازار دارد. با برجسته کردن ویژگی های همه کاره محصولاتی که ممکن است مصرف کنندگان قبلاً آنها را نشناسند ، مصرف کنندگان را بهم متصل می کند. تبلیغات انگیزه ای برای محصولات ایجاد می کند و مصرف کنندگان عملاً در جستجوی این گونه محصولات هستند تا زمانی که بتوانند آنها را در واقع مصرف و آزمایش کنند.

اکنون در هزاره جدید، حتی یک شرکت کوچک یا یک کشور کوچک می تواند از چنین تکنیک های تبلیغاتی از طریق رسانه های پویا و فناوری اطلاعات استفاده کند و می تواند در عرض چند ثانیه بیشترین مخاطب را به خود اختصاص دهد.  شرکت ها یا خدماتی که قبلاً ناشناخته بودند و هیچ تأثیری در بازار اقتصادی نداشتند، اکنون تقاضای زیادی برای محصولات و خدمات خود از طریق رسانه ها و فناوری اطلاعات ایجاد می کنند.

اما از طرف دیگر بسیاری از شرکت ها از نوع تاثیری که بر الگوی فروش خود دارند آگاهی ندارند. این سوال مطرح می شود که آیا تبلیغات به شرکت ارزش افزوده می دهد؟ با تحقیقات اندک با تمرکز بر این جنبه ، مطالعه خود را به این منظور متمرکز می کنیم. اهداف ما می تواند به صورت خلاصه باشد

آیا تبلیغات به شرکت ارزش افزوده می دهند؟

تأثیر تبلیغات بر فروش شرکت

تفاوت بین تأثیر از نظر درجه و زمان در صنعت

هزینه های تلویزیون شهری

هزینه اجاره یا خرید تلویزیون شهری

تلویزیون شهری می تواند برای صاحبان مشاغل مفید باشد

استفاده از تلویزیون شهری برای کدام محصولات خوب است؟

تأثیر تبلیغات تلویزیون شهری در افزایش فروش

موفقیت در فرآیند بازاریابی و تبلیغات، ارتقا تولید محصول و افزایش فروش بستگی به این دارد که موسسات ملی انتخاب دقیق و مناسب خود را از ترکیب بازاریابی و تبلیغاتی مناسب، متناسب با ماهیت بازارهای هدف و چگونگی معرفی آن توسط تلویزیون شهری انجام دهند. ما مهمترین عوامل موفقیت فرآیند بازاریابی و افزایش فروش را به صورت موردی ارائه می دهیم:

  • مصرف کنندگان خود را به خوبی بشناسید و گروه هدف خود را تعریف کنید.
  • دانستن تأثیر فعالیتهای تبلیغات تلویزیون شهری میزان واکنش مصرف کننده به آنها.
  • آزمایش فعالیتهای تبلیغات شهری بر روی مصرف کنندگان تا ببینید کدام روشها بیشترین تأثیر را بر مصرف کنندگان دارند.
  • جمع آوری داده های لازم در یک دفترچه مخصوص و مطالعه خوب آنها به طوری که سازمان بداند برای افزایش درصد فروش چه کاری انجام می دهد و روشی که موفق می شود محصول را به خوبی بازاریابی کند چیست.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا