جامعه

WHO در مورد خطر شیوع سرخک هشدار می دهد

WHO در مورد خطر شیوع سرخک هشدار می دهد

آژانسهای بهداشتی سازمان ملل هشدار داده اند که بیش از 117 میلیون کودک ممکن است به دلیل فاصله اجباری اجتماعی و همچنین فشار بالای سلامتی به دلیل شیوع تاج ویروس علیه سرخک واکسینه شوند.

براساس آژانس خبری دانشجویی ، کمپین ایمنی سرخک که توسط سازمان بهداشت جهانی ، یونیسف و بسیاری آژانس های دیگر پشتیبانی می شود ، در 24 کشور به تاخیر افتاده و در سایر کشورها به تأخیر می افتد و به احتمال زیاد در 37 کشور دنیا کودکان را هدف قرار می دهد. در معرض خطر

آژانس ها از رهبران کشورهای مختلف خواستند كه با توجه به شیوع كروور ویروس ها و انتخاب دشوار واكسیناسیون ، در اسرع وقت آسیب پذیرترین جمعیت را شناسایی كنند و واكسن سرخك را در اختیارشان قرار دهند.

کارشناسان می گویند علیرغم نیاز کادر پزشکی و کارمندان بهداشتی برای مقابله با گسترش کروناویروس ، سایر خدمات ایمن سازی از جمله واکسن سرخک برای نجات جان افراد ضروری است.

در حالی که همه به شیوع کروناویروس در سراسر جهان توجه می کنند ، کارشناسان هشدار می دهند که سرخک بالا یکی دیگر از تهدیدات مهم بهداشت جهانی است.

به نقل از رویترز ، سازمان بهداشت جهانی در ماه دسامبر اعلام كرد كه سرخك در سال 2018 نزدیک به 10 میلیون نفر را آلوده كرده بود و منجر به كشته شدن 140،000 نفر شد كه بیشتر آنها كودك بودند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا