بازی‌های آسیایی هانگژو/ برگزاری جشن میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در دهکده ورزشکاران

بازی‌های آسیایی هانگژو/ برگزاری جشن میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در دهکده ورزشکاران

به گزارش خبرنگار اعزامی آپارات نیوز به هانگژو، به همت کمیته فرهنگی و روابط عمومی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو” شهید حججی” جشن میلاد با سعادت حضرت نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک،کادر سرپرستی، جمعی از مسئولان،مربیان و ورزشکاران حاضر در هانگژو طبقه همکف ساختمان کاروان ورزشی کشورمان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام سرلک مسئول فرهنگی کاروان اعزامی به هانگژو ضمن تشریح جایگاه والای پیامبر اعظم بر حفظ وحدت در میان مسلمین تاکید کرد و در ادامه ضمن گرامیداشت مقام شامخ آخرین فرستاده رسول خدا و اهل بیت علیه السلام و دعا برای فرج حضرت صاحب الزمان (عج) و گرامیداشت مقام ارزشمند شهدای عزیزبرای کاروان ورزش کشورمان در این دوره از بازیها آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
در ادامه دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به این دوره از بازیها نیز ضمن تبریک فرا رسیدن این روز عزیز گزارشی از موفقیت های ورزشکاران کشورمان در این بازیها ارائه نمود.
سپس کلیپ کوتاهی از موفقیت های افتخار آفرینان ورزشکار کشورمان در این دوره از بازیها که موفق به کسب مدال طلا،نقره و برنز شدند پخش و همچنین کلیپ های دیگری از مولودی خوانی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و سخنان پدر شهید بزرگوار حججی به مناسبت این روز عزیز پخش گردید.
در این مراسم از ورزشکارانی که در دهکده ورزشکاران حضور داشتند و تاریخ تولدشان در همین ایام بوده است به رسم یادبود هدایایی اهدا گردید و از دو فرزند و برادر شهیدای میهن عزیزمان تجلیل به عمل آمد.

 انتهای پیام/ 

دکمه بازگشت به بالا