جامعهکسب و کار برتر

بهترین بازی های ps4 مخصوص کودکان

چه نوع بازی‌های بچگانه برای ps4 انتخاب کنیم؟

تنوع و گوناگونی بهترین بازی های ps5 برای کودکان به گونه‌ای است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و درخواست کودک از انواع خرید بازی ps4 بهره‌مند شوید. اما یادتان باشد که قبل از خرید و نصب بازی بایستی برای خرید اکانت پلی استیشن ۴ اقدام کنید. برای خرید انواع کنسول‌های بازی با بهترین و مناسب‌ترین قیمت بازار می‌توانید به بخش فروش محصولات سایت معتبر گیم استور- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه کنید. به شما اطمینان می دهیم قیمت بازی اکانتی ps5 در این فروشگاه مناسبتر از سایر فروشگاههای مشابه می باشد.

توجه داشته باشید که سلیقه کودک در انتخاب بازی از جمله موارد حائز اهمیت است. تمامی بازی‌های کودکانه پلی استیشن ۴ محتواهای داستانی شاد و سرگرم کننده دارند و به هیچ عنوان در ژانر بازی‌های کودکانه، بازی‌های جنگی نیست. پس نگران محتواهای داستانی نباشید چرا که تماماً محتواهای کارتونی و شاد دارند که باعث پر کردن لحظات و اوقات فراغت کودک شما می‌شود.

بهترین بازی های ps4 مخصوص کودکان

انواع بازی‌های بچگانه برای ps4 کدامند؟

از جمله محبوب‌ترین بازی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

برای خرید بازی ps4 می‌توانید از بازی شاد و کارتونی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بهره‌مند شوید. کراش یکی از معروف‌ترین انیمیشن‌های کارتونی در بازی‌های ویدیویی است که مورد علاقه تمامی کودکان است. قابل ذکر است که استودیو Vicarious vision اقدام به ساخت و بازسازی از سه نسخه کراش باندیکوت کرد که با موفقیت و رضایت اغلب کاربران روبرو شد. اگرچه در ابتدای کار این بازی به صورت انحصاری فقط برای پلی استیشن ۴ بود اما پس از آن برای کنسول ایکس باکس وان نیز عرضه شد.

Minecraft

از دیگر محبوب‌ترین بازی‌هایی که خرید آن برای کودکان پیشنهاد می شود، بازی ماینکرفت است. اگر چنانچه در صدد خرید بازی ps4 برای کودکان کم سن هستید ما به شما خرید بازی ماینکرفت را پیشنهاد می‌کنیم. طرح کلی محتوای داستانی بازی درباره ساخت خانه و ساخت اشیاء گوناگون است که کودکان را به شوق می‌آورد. طراحی بازی ساده اما خلاقانه است که قدرت تجسم کودک را به نوعی می پروراند.اجرای بازی ماینکرفت به گونه‌ای است که والدین و بزرگسالان نیز می‌توانند در هنگام اجرای بازی با کودک همراه شوند.

Drive Club

بازی درایو کلاب بیشتر مناسب کودکان ده سال به بالا است. اگر چنانچه علاقمند به بازی‌های مسابقه‌ای و هیجانی هستید، می‌توانید از هیجانات بازی‌های مسابقه‌ای پلی استیشن ۴ بهره‌مند شوید. قابل ذکر است که این بازی یکی از بهترین بازی های ps5 برای کودکان  بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۴ محسوب می‌شود که در سراسر جهان از محبوبیت بسیار قابل توجهی برخوردار است. شرکت اولوشن، تولید کننده بازی درایو کلاب، بازی را در سال ۲۰۱۴ منتشر و در دسترس علاقمندان قرار داد. تصویرسازی‌های جذاب گرافیکی، شبیه سازی پیست اتومبیلرانی و ایجاد فضای مهیج مسابقه‌ای ا جمله ویژگی‌های شاخص این بازی به شمار می‌رود.برای اینجا کلیک کنید.

Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends

علاقمندان بازی‌های مبارزه‌ای قطعاً از اجرای بازی پاندای کونگ فو کار لذت خواهند برد. شخصیت اصلی داستانKung Fu Panda است. یک کاراکتر کارتونی دوست‌داشتنی و سرگرم کننده که به مبارزه علاقه فراوانی دارد. از ویژگی‌های این بازی خوش ساخت می‌توان به بخش‌های داستانی گوناگون آن اشاره کرد که کاربر را در اتفاقات بازی با خود همراه می کند. شما می‌توانید برای خرید بازی ps4 و دریافت اطلاعات بیشتر درباره تهیه و خدمات نصب بازی با مشاوران و تیم مجرب مجموعه گیم استور تماس حاصل نمایید.

Knack II

از جمله بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۴ می‌توان به بازی پرفروش Knack II اشاره کرد.  نسخه دوم این بازی به مراتب از نسخه اول بهتر و قابلیت‌های ویژه ای را شامل می‌شود. کاراکتر اصلی بازی Knack،  توانایی مشت زدن، تغییر اندازه و همچنین دفاع کردن را دارد که برای کاربر بسیار هیجانی است. این بازی ساده و سرگرم کننده، لحظات مهیجی را برای کاربران فراهم می‌کند. برای اینجا کلیک کنید.

Little Big Planet 3

یکی از بازی‌های شیرین و جذاب برای پلی استیشن ۴، بازی Little Big Planet 3  است. اگر چنانچه نمی‌دانید برای کودک خود چه نوع خرید بازی ps4 را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما بازیLittle Big Planet 3 است. این بازی پر از مراحل خلاقانه و مبتکرانه ای است که باعث پویایی ذهن کودک می‌شود. علاوه بر آن شبیه سازی‌ها و انیمیشن های شاد و دوست‌داشتنی از جمله ویژگی‌های شاخص این بازی محسوب می‌شود.برای اینجا کلیک کنید.

Rayman Legends

از دیگر بازی‌های محبوبی که در ابتدا برای پلی استیشن ۳ و سپس برای پلی استیشن ۴ عرضه شد، بازی Rayman Legends می‌باشد. این بازی شاد و کودکانه، محتوای داستانی فوق‌العاده‌ای را با سبک پلتفرمینگ دارا می‌باشد. تصاویر دو بعدی، نمایش انیمیشن‌های شیرین و دوست‌داشتنی و کنترل آسان بازی سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی مخصوص کودکان تبدیل شود. روند اجرای بازی به صورت جمع آوری امتیاز همراه با عبور موفقیت‌آمیز از مراحل پیش روی بازی است که حس رقابت را در کودک برمی‌انگیزد.برای اینجا کلیک کنید.

Ratchet & Clank

اگر دنبال خرید بازی ps4 هستید، یکی از مهیج‌ترین بازی‌ها Ratchet & Clank است. این بازی جذاب علمی تخیلی دارای صحنه‌های مهیج تیراندازی با فضای کودکانه و سرگرم کننده است. اما نگران نباشید این بازی به هیچ عنوان خشونت آمیز نبوده و برعکس دارای صحنه‌های خنده‌دار و نشاط‌آور است. یکی از قابلیت‌های جذاب بازی سلاح Groovitron که با استفاده از آن سبب می‌شود که دشمنان به صورت کنترل نشده برقصند.

شخصیت‌های جذاب، انیمیشن‌های دوست‌داشتنی، شبیه سازی‌های گرافیکی و فضای کودکانه تمام آن چیزی است که سبب جذابیت و شیرینی بازی شده است. متقاضیان می‌توانند برای خرید انواع بازیps4  با مناسب‌ترین قیمت، خرید ps4، استفاده از خدمات نصب بازی و همچنین مشاوره و دریافت اطلاعات با تیم مجرب گیم استور- مرجع گیمرهای حرفه‌ای تماس حاصل فرمایند.

Dead Space Remake

بازی Dead Space یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2023 است که درواقع نسخه‌ای بازسازی شده یا Remake از سری محبوب فضای مرده یا Dead Space محسوب می‌شود. زمانی که این بازی در سال 2008 عرضه شد، جزو ترسناک ‌ترین و محبوب ترین بازی ها محسوب می‌شد. داستان بازی از این قرار است که در 500 سال آینده و زمانی که امکان سفر به فضا و سکونت در آن برای انسان فراهم شده، سفینه‌ای تحقیقاتی به فضا فرستاده می‌شود؛ اما ساکنین سفینه به طرز مرموزی تبدیل به موجودات وحشتناکی می‌شوند.

در این بین، نیکول برنان، یکی از ساکنان سفینه با ارسال پیامی به دوست خود ایزاک کلارک از او درخواست می‌کند که برای کمک به سفینه برود. با رفتن ایزاک به سفینه داستان این بازی رقم می‌خورد. برای این بازی از ترکیب سالن‌ها به همراه نور کم استفاده شده که قرار است همان طرح در نسخه به‌روزتر به همراه پیشرفت گرافیک و بهبود صدای آن عرضه شود.

Resident Evil 4 Remake

پس از گذشت 11 سال از زمان عرضه بازی Resident Evil 4 هنوز هم جزو شاهکارهای صنعت بازی به حساب می‌آید. داستان بازی رزیدنت اویل 4، درست 6 سال پس از راکون سیتی روایت می‌شود؛ جایی که لئون تنها یک پلیس تازه‌کار بود، اما حال تبدیل به یک مامور ویژه شده است. لئون برای نجات دختر رئیس جمهور اشلی گراهام راهی اسپانیا و وارد یک روستای نفرین شده می‌شود که داستان بازی در آن‌ مکان اتفاق می‌افتد. در نسخه ریمیک شده به نظر می‌رسد که ترسناک‌تر از نسخه پیشین بوده و داستان بازی در طول شب رقم می‌خورد. همچنین شاهد تغییراتی از بازی خواهیم بود که آن را وارد دنیای جدیدی خواهد کرد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا