یخچال ها مهم ترین بخش از کسب و کار

یخچال ها مهم ترین بخش از کسب و کار

یکی از این ابزارهایی که باعث شده است بتوانیم در وقت خود صرفه جویی کنیم فروشگاه هایی بزرگی هستند که می توانند این کار را برای ما انجام دهند و از آن جایی که یخچال ها ی فروشگاهی امری حیاتی در کسب و کار سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها می باشند که باعث شوند که بتوان به این مهم دست پیدا کرد صاحبان این گونه فروشگاه ها باید بدانند که چه یخچالی برای فروشگاه شان انتخاب و خرید کنند تا هم پاسخگوی نیازهای سوپرمارکت باشد و هم زیبایی را برای محیط فروشگاه به ارمغان بیاورد .

یخچال ها مهم ترین بخش از کسب و کار

اولین قدم انتخاب یک برند مناسب است!

برندهای بسیاری در زمینه تولید یخچال به فعالیت می پردازند. آیا همه آن ها توانسته اند در این زمینه موفق عمل کنند؟ آیا یخچال های تولید شده توسط آن ها کارایی لازم را دارند؟ آیا ازکیفیت مناسبی برخوردار هستند و سال ها برای ما کار خواهند کرد؟

ویترین قنادی هم به نوبه خود یکی از مهمترین تجهیزات در فروشگاه شیرینی فروشی محسوب می شود. این یخچال ظاهری کاملا شیشه ای دارد که به راحتی در فروشگاه نصب می شود و نقش مهمی در سالم ماندن کیک و شیرینی در فروشگاه دارد. این یخچال یکی از تجهیزات قنادی به حساب می آید اما تفاوت آن با یخچال قنادی در این است که این مدل بدون موتور کار می کند و ظاهری کاملا شیشه ای دارد.

قطعا خیر. شما باید به دنبال یک برند معتبر برای خرید یخچال متناسب با کسب و کارتان بگردید. برندهای باسابقه هرگز محصولی را تولید نمی کنند که اعتبار خود را زیر سوال ببرند. از اقدامات مهمی که پیش از خرید باید انجام دهید این است که در مورد برند سازنده دستگاه اطلاعات کاملی را به دست آورید. با انتخاب یک برند مناسب شما اولین قدم برای خرید یخچال را برداشته اید.

برای انتخاب یخچال هرگز از ابعاد یخچال غافل نشوید

تصور کنید برای یک فروشگاه بزرگ یک یخچال کوچک بخرید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ قطعا این یخچال نمی تواند نیازهای کسب و کار شما را تامین کند و به کارتان نخواهد آمد.

حال برعکس این قضیه را تصور کنید. برای فروشگاه‌های کوچک و انتخاب یخچال های مناسب سوپرمارکت متناسب یک یخچال با ابعاد بزرگ را انتخاب کرده اید و  اکنون نمی توانید مکان مناسبی را برای آن پیدا کنید و به دلیل استفاده غیربهینه از آن منجر به اتلاف انرژی بشود.

مسائلی از این قبیل باعث شده اند که توجه به ابعاد یکی از ملاک های مهم در راهنمای انتخاب یخچال متناسب با کسب و کار شما باشد.

نوع محصول یا مواد غذایی را مشخص کنید

یخچال های صنعتی و فروشگاهی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن ها نیز کارایی خاصی دارند. برخی از آن ها برای نگهداری از محصولات پروتئینی به کار میروند بعضی دیگر نیز برای نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید یخچال های مناسب سوپرمارکت، قبل از خرید یخچال نوع مواد غذایی را مشخص کنید و با در میان گذاشتن آن با فروشنده از او راهنمایی بخواهید. در این مواقع فروشنده می تواند بر اساس نیازتان گزینه مناسبی را به شما پیشنهاد دهد.

یخچال های فروشگاهی نسبت به یخچال هایی که در خانه استفاده می شود برتری هایی دارند این یخچال ها بسیار پر قدرت هستند و در در نگهداری دمای مناسب بسیار توانمند هستند . این یخچال ها چون بزرگتر هستند نظافت آن ها راحت تر صورتمی گیرد طول عمر و دوام بیشتر از مزایای دیگر این محصولات است. برخی از انواع یخچال های فروشگاهی عبارتند از: یخچال ایستاده رو باز ، یخچال شیشه خم ، یخچال پرده هوا ، یخچال ویترینی ، فریزر ایستاده و فریزر خوابیده ( فریزر جزیره ای ) .

یک یخچال فروشگاهی ایده آل و مناسب تنها به نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب کمک می کند بلکه دارای ویژگی هایی شامل طبقات قابل جابه جایی و تنظیم ، چرخ جهت جابه جایی آسان یخچال ، نورپردازی LED ، دسترسی ساده و ارگانومیک و… می باشد. هرکدام از این یخچال ها ویژگی هایی دارند که بنابر جایی که استفاده می شوند انتخاب می شوند .

یخچال ضد زنگ بخرید

یکی از نگرانی های شما باید متریال به کار رفته در ساخت یخچال باشد. هر چقدر از متریال مرغوب تری برای ساخت این تجهیزات استفاده شده باشد قطعا کیفیت بهتر و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

نکات مهم در زمان خرید یخچال های فروشگاهی هنگام خرید یخچال های فروشگاهی یا صنعتی یا فریزر صنعتی باید مواردی را قبل از انتخاب و خرید باید در نظر بگیریم در ابتدا باید ببینیم که این یخچال ها را برای کجا و به چه منظوری لازم داریم و بر طبق این ساخته ها انتخاب می کنیم که چه محصولی برا ی کار ما مناسب است .

این مسئله با توجه به سایز، کاربرد و کارکرد و ویژگی های یخچال ها برای هر کسب و کاری متفاوت است و هر کدام از این فاکتورها باید در نظر گرفته شود. در اینجا به پنج نکته قابل توجه قبل از خرید یخچال های فروشگاهی می پردازیم: 1.کمپرسور هایی که در بالای یخچال قرار می گیرند یا در پایین کمپرسور بخشی از یخچال است که باعث سرد نگه داشتن آن می شود که می توان آن را روی یخچال و یا زیر یخچال تعبیه کرد. اگر کمپرسور ، روی یخچال تعبیه شود قیمت یخچال بیشتر می شود اما طول عمر آن طولانی تر خواهد شد . زمانی که گرما افزایش می یابد ، نیازی نیست که کمپرسور به سختی کار کند تا گرمای فضای داخل یخچال را کاهش دهد .

علاوه بر این ، از آنجایی که کمپرسور روی یخچال قرار دارد، هوای گرم به سمت سقف می رود و بدین ترتیب هوای اطراف یخچال خنک تر می ماند. یخچال هایی با کمپرسور پایین ، گران نیستند اما طول عمر زیادی هم ندارند. این نوع از یخچال فروشگاهی معمولا فضای بیشتری دارند و از آنجا که کمپرسور در دسترس است برای تعمیر شرایط آسان تری دارند. با این حال ، وقتی که کمپرسور در پایین یخچال نصب شده باشد، هوای گرم ناشی از آن به سمت زمین می رود و باعث گرم شدن فضای اتاقی می شود که در آن قرار دارد. 2. اندازه سایز یخچال های فروشگاهی بر اساس واحد اندازه گیری فوت محاسبه می شود.

دکمه بازگشت به بالا