اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

دانلود کتاب اخلاق و احکام کسب و کار پرهیزگار

دانلود کتاب اخلاق و احکام کسب و کار پرهیزگار

اخلاق و احکام کسب و کار pdf ، کتاب اخلاق و احکام کسب و کار محمد مهدی پرهیزگار 216 صفحه PDF برای شما دانشجویان آماده شده است. در کتاب حاضر اصول و اخلاقی در اداره جوامع جوامع و سازمان ها و ابعاد آن مورد برسی و بازنگری قرار میگیرد .بنابراین تدوین کتاب حاضر جنبه آموزشی و اخلاقی دارد و دانشجویان مدیریت مدیران سازمان ها را در عمل جهت آشنایی با مدیریت اخلاق مدار یاری میدهد کتاب حاضر حاصل برسی ها تحقیق و پژوهش های صورت گرفته و همچنین مطالعات توسط نویسندگان می باشد همچنین تجربیات و اندوخته های نویسندگان در زمان مدیریت کارخانه بر غنای مطالب و اطلاعات افزوده است .امید است دانشجویان با مطالعه کتاب بخشی از علم و دانش مدیریت در حیطه اخلاقی را فرا گرفته و نیاز دانش اخلاقی انها برآورده سازد.

دانلود کتاب اخلاق و احکام کسب و کار پرهیزگار

دانلود پی دی اف کتاب مکانیک سیالات راهیان ارشد ، کتاب مکانیک سیالات راهیان ارشد جلد اول دکتر بهزاد خداکرمی 704 صفحه PDF برای شما دانشجویان آماده شده است. مجموعه کتاب های راهیان ارشد که دانشجویان کارشناسی ارشد را برای کنکور آماده می سازد، بی شک جزو اولین کتاب هایی است که در این زمینه به صورتی کامل و طبقه بندی و تالیف گردیده است.

دانلود کتاب احتمالات و آمار کاربردی دکتر دلاور pdf ، کتاب احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی علی دلاور 464 صفحه PDF برای شما دانشجویان آماده شده است. این کتاب، شرح مبانی و روش های آماری است که در آن، ابتدا مفاهیم اولیه، آمار توصیفی و شاخص های مرکزی بررسی شده، سپس این مباحث مطرح گردیده است. پارامترهای پراکندگی، چولگی، کشیدگی احتمال، متغیرهای تصادفی گسسته، توزیع پیوسته و تصمیم گیری. هر فصل حاوی مسائل و تمرین های مختلفی است که به همراه پاسخ برای استفاده دانشجویان رشته های علوم اداری، مدیریت، بازرگانی، اقتصاد و حسابداری فراهم آمده است.

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا