جامعه

آغاز واکسیناسیون جانبازان شیمیایی ۲۵ درصد از هفته جاری/ جزییات

آغاز واکسیناسیون جانبازان شیمیایی ۲۵ درصد از هفته جاری/ جزییات

سعید اوحدی ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما در تفاهم نامه هایی که با 30 استان انجام شد ، موارد خوبی را دیده ایم.

وی افزود: دولت موظف است کلیه فرزندان شاهد و ایثارگر بالای 70 درصد را به کار گیرد. در همین راستا ، رئیس جمهور دستور داد تا پایان دولت فعلی ، 16000 فرد واجد شرایط در دولت استخدام شوند.

سعید اوحدی گفت: در تاریخ 13 تیر آزمون استخدامی فرزندان شاهد و جانبازان بیش از 70 درصد برگزار می شود. شرکت کنندگان سه گزینه دارند و در یکی از گزینه های خود استخدام می شوند. به همین دلیل هرکسی که در این آزمون شرکت می کند. آنها در خدمت دولت هستند.

وی گفت: “این مرحله اول آزمون است و ما آزمون بعدی را برای کسانی که امسال قصد تحصیل در دانشگاه را دارند دنبال می کنیم.”

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اشتغال حق این افراد است. ما قول می دهیم که پس از شرکت در این آزمون ، مهارت های جدید آزمون های زیر را نیز دنبال کنیم.

اوحدی خاطرنشان کرد: بیش از 9000 شهید و جانباز از نخبگان ، رهبران و رهبران هستند.

معاون رئیس جمهور در مورد واکسیناسیون گفت: واکسیناسیون قطع کننده نخاع 70 درصد و بالاتر 100 درصد انجام شد. اگر کسی از این شرایط رنج می برد اما هنوز واکسن دریافت نکرده است ، به بنیاد شهید شهر که در آن زندگی می کند بروید.

وی افزود: مرحله بعدی واکسیناسیون قربانیان جنگ شیمیایی از 25٪ به بالا از این هفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد آمار کرونا گفت: حدود 8000 نفر از جامعه ایثارگران به کرونا آلوده شدند که از این تعداد 14000 نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی گفت: “ما 2200 مرگ در کرونا داشته ایم که کمتر از میانگین کشوری است.”

47237

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا