جامعه

افتتاح ۱۹۴۲ پروژه بهداشت و درمان در کشور

افتتاح ۱۹۴۲ پروژه بهداشت و درمان در کشور

آپارات نیوز/ بوشر معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یک هزار و 942 پروژه تا پایان سال در سراسر کشور افتتاح می شود که 60 پروژه در استان بوشهر است.

بهروز رحیمی در دیدار با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات حامیان سلامت در زمینه مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد. بیایید کار بهتری انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر را پرانرژی و جوان دانست و گفت: استان بوشهر دارای تیم بسیار جوان و پرانرژی در مدیریت است. حوزه بهداشت و درمان و با یک هم افزایی بسیار خوبی وجود دارد و به دنبال حل مسائل و مشکلات بهداشتی هستند.

وی با بیان اینکه ساختار نیروی انسانی در برخی از حوزه های بهداشت و درمان استان بوشهر نیاز به ترمیم دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا در آزمون استخدامی آتی تصویب شده و با صدور مجوزها امید می رود کمبودهایی به نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان استان به سرعت قابل رسیدگی است. بوشهر باید جبران شود.

رحیمی با اشاره به اینکه تمامی پروژه های نیمه تمام در حوزه سلامت در اولویت این وزارتخانه است، گفت: در بررسی پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف، 60 پروژه نیمه تمام بهداشتی و درمانی با این امر در استان بوشهر تکمیل می شود. . برنامه ریزی سال

معاون وزیر بهداشت از تکمیل 2 هزار پروژه در وزارت بهداشت تا پایان امسال خبر داد و گفت: در حوزه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر فضای آموزشی این دانشگاه توسعه می یابد.

وی افزود: با تلاش و برنامه ریزی در سال جاری کلینیک های تخصصی با پیشرفت فیزیکی بالا مانند کلینیک تخصصی برازجان تکمیل می شود.

رحیمی بهسازی و بازسازی بخش های درمانی در بیمارستان های استان بوشهر را در دستور کار دانست و گفت: به روز رسانی تجهیزات حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر از اولویت ها است.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت باید هر روز تلاش بیشتری برای ارتقای شاخص های سلامت صورت گیرد، افزود: وضعیت پیشرفت در حوزه سلامت به گونه ای پیش می رود که از زمان تشکیل دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و 107 پروژه انجام شده است. در حوزه بهداشت و درمان افتتاح می شود و تا پایان سال 1942 پروژه افتتاح می شود که اکثر آنها در حوزه سلامت هستند.

معاون وزیر بهداشت از پرداخت مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با برنامه ریزی وزارت بهداشت خبر داد و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر این معوقه را جبران کنیم.

نیروهای تخصصی پزشکی برای مناطق نیازمند و کم برخوردار تامین می شود

مدیرکل منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نیز توزیع نیروی انسانی در وزارت بهداشت را اولویت مناطق نیازمند و محروم عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه دانشگاه های کشور است. علوم پزشکی.

سیف الله مرادی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت نگاه ویژه ای به مناطق مرزی و کم برخوردار با توجه به توزیع نیروی انسانی دارد، گفت: هدف از سفر به مناطق نیازمند استان بوشهر بررسی های لازم بوده است. برای اعطای مجوز استفاده از برق در این مناطق.

وی افزود: گسترش وزارت بهداشت باعث شده است که برخی از مناطق از نظر تراکم استحکام گاهی در شرایط مساعد و در مناطق دیگر نیازمند استحکام هستند و با اولویت بندی مناطق نیازمند در صدد اصلاح این موضوع هستیم.

مدیرکل منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در مجموعه های مختلف بهداشتی و درمانی کمبود نیروی انسانی وجود دارد و باید به سمت جذب نیروهای کارآمد و آگاه برای رفع این مشکلات حرکت کنیم. کسری می شود تا در سلامت مردم خللی ایجاد نشود».

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا