جامعه

آغاز توزیع ۴۰۰۰ بسته بهداشتی میان مددجویان کمیته امداد استان تهران

آغاز توزیع ۴۰۰۰ بسته بهداشتی میان مددجویان کمیته امداد استان تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام اینکه 300 هزار بسته غذایی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شده است ، گفت: توزیع این تعداد بسته غذایی با همکاری 10 هزار نفر در جهادگران انجام شده است. گروهها و با کمک دستیاران کمیته کمکهای استان تهران. ”

به گزارش آپارات نیوز ، سید ابوالفضل پارپانچی در این نشست خبری توزیع 4000 بسته بهداشتی بین مددجویان در حمایت از طرح “خانواده احسان” که امروز چهارشنبه 7 تیرماه با اشاره به اقدام کمیته کمکهای استان تهران پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان ، گفت: 1 744 000 پرس غذای گرم در این روزها بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه 300 هزار بسته غذایی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شده است ، افزود: توزیع این تعداد بسته غذایی با همکاری 10 هزار نفر در قالب گروه های جهادی و با کمک استان انجام شد تهران. کمیته امداد “

پرپانچی گفت: در مجموع حدود 145 میلیارد تومان برای این موارد هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرماندهی امام نیز در این زمینه همکاری کرد و 10 هزار بسته غذایی در اختیار کمیته امداد استان تهران قرار داد. البته این ابزارها محدود به مشتریانی نبودند كه پشتیبانی می شدند و افراد نیازمند سایر مناطق استان تهران نیز مراحل شناسایی و پشتیبانی می شدند.

پرپانچی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 84000 خانواده با جمعیت 150 هزار نفری تحت حمایت کمیته کمکهای استان تهران هستند ، گفت: از این تعداد 3 هزار و 300 بیمار بیمار صعب العلاج هستند که هزینه نگهداری ماهانه آنها بین یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار تومان است. . “

وی با اشاره به طرح خانواده احسان ، به همکاری بنیاد احسان برای تکریم این خانواده ها اشاره کرد و افزود: “این طرح ویژه برای کودکان تحت حمایت اجرا می شود و در آینده برنامه هایی وجود دارد که از طرح سخاوت حمایت می کنند از 33،000 سالمند حمایت کنید. تحت حمایت کمیته کمک های ولایتی. ‘تهران و پروژه شفا برای حمایت از بیماران اجرا می شود و خیریه ها می توانند کمک های خود را در این زمینه به کمک هدفمند به این گروه ها اختصاص دهند.

پرپانچی با اشاره به موضوع هدف کمک های خیرخواهانه با نیت خیرخواهانه در موارد مختلف اظهار داشت: در کمیته امداد اضطراری هدف فقط تهیه و توزیع بسته های زندگی و کمک های اولیه نیست ، بلکه تأکید اساسی بر کمک های زیربنایی و توانمندسازی خانواده است “

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به برنامه های کمیته امداد اضطراری برای توانمندسازی خانواده های حامی گفت: ساخت 352 واحد مسکونی برای نیازمندان ، ایجاد اشتغال برای افراد تحت حمایت که با 15 مشاغل محلی در تعامل هستند ، آموزش برای خانواده های تحت حمایت ، وام ، تأمین سرمایه به افراد بدنی که از امکانات اولیه اشتغالزایی محروم شده اند ، آموزش دانشجویان مستعد از طریق فضای مجازی ، راهنمایی خانواده و مشاوره های کاری ، اجرای طرح تعطیلات دانشجویی در تابستان و غیره ، از جمله برنامه های تهران کمیته استانی برای حمایت از خانواده ها

در ادامه این جلسه ، محسن جهانی ، معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد امام خمینی (ره) در طی سخنرانی گفت که ما وارد پیک پنجم کرونا شده ایم و تعداد زیادی از خانواده ها نیز از مشکلات بهداشتی رنج می برند. شروع شیوع تاج بر اساس حمایت از خانواده های آسیب دیده تاج است. کودکان و مادرانی که محروم هستند نیز در طرح کمک هزینه خانواده حمایت می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد اضطراری ، وی ضمن تأکید بر اجرای طرح خیرات خانواده با همکاری کمیته امداد اضطراری استان تهران ، افزود: در چارچوب این طرح 4000 بسته شامل پوشک ، ضد عفونی کننده و ماسک با هزینه از کودکان نیازمند حمایت کنید.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا