جامعه

افزایش۵۱.۶درصدی اعتبارات هزینه ای تهران درلایحه بودجه/مطلوبیت مزایا،فوق العاده شغل واضافه کارها

افزایش۵۱.۶درصدی اعتبارات هزینه ای تهران درلایحه بودجه/مطلوبیت مزایا،فوق العاده شغل واضافه کارها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از افزایش 51.6 درصدی اعتبارات هزینه ای در استان تهران در حساب بودجه سال آینده خبر داد.

مسعود شفیعی در مصاحبه با آپارات نیوز وی درباره لایحه بودجه 1400 کشور و سهم استان تهران گفت: “در لایحه پیشنهادی که دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد ، شاهد افزایش قابل توجه اعتبارات هزینه ای 1400 استان تهران هستیم که از این تعداد بخشی اجتناب ناپذیر بود ، زیرا در سال 1399 اعزام برای کارمندان دولت 50 درصد افزایش یافت ، که منجر به افزایش قابل توجهی در حقوق و دستمزد کارکنان شد ، معروف به بندهای “و”.

وی افزود: این مسئله باعث شده است كه ما برای استان تهران و سطح ملی اعتبارات هزینه بار مالی داشته باشیم و بنابراین در بخش دیگر اما در لایحه بودجه 1400 با محدودیت های شدیدی روبرو شده ایم. این محدودیت ها تا حدی. این افزایش یافته است و ما نمی توانیم فقط 50٪ از امتیازات اجرا شده را ارائه دهیم. در مورد سایر هزینه های اجتناب ناپذیر استان ، مزایا ، کار اضافی و اضافه کار ، ما باید مطلوب تر از امسال عمل کنیم.

وی ادامه داد: ما همچنین اعتبارات مربوط به تملک دارایی های سرمایه ای را افزایش داده ایم ، اما افزایش میزان هزینه ها را شاهد نیستیم. در واقع ، اعتبارات هزینه ای استان تهران از 944 میلیارد و 300 میلیون تومان در سال جاری به 1432 میلیارد و 37 میلیون تومان برای 1400 رسیده است که این معادل 51.6 درصد رشد است ، اما به دلیل محدودیت های دولت ، اعتبارات کل برای تملک دارایی های کشور به حدود 110 میلیارد تومان رسید ، پس از آن اعتبارات تملک دارایی در استان تهران در مقایسه با اعتبارات هزینه ای رشد چشمگیری نداشت و با این وجود فعالیت های توسعه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا