عمومیکسب و کار برتر

اقساط 60 ماهه ماشین از دم قسط بدون پیش پرداخت

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت در کجا ممکن می باشد؟ آیا در این بازار پر تلاطم اقتصادی که ثبات قیمتی وجود ندارد، جایی هست به صورت اقساطی آن هم بدون گرفتن یک ریال پیش پرداخت خودرو بفروشد و تحویل مشتریان دهد؟ بله شما متقاضی خرید خودرو با مراجعه به سایت قسطی کلاب می توانید از شرایط خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت اطلاع پیدا کنید.

خودرو چیست؟

به طور کلی به تمام وسایلی که دارای منبع قدرت هستند، و به‌ خودی ‌خود می توانند، حرکت کنند، خودرو گفته می شود، به عبارتی دیگر معمولا خودرو به وسیله  متحرکی گفته می‌شود، که دارای حرکت بوده و با زمین در تماس می باشد، در نتیجه خودرو یک نوع وسیله موتوری چرخ‌ دار است، که اولین سازندگان، آن را به منظور جابه جایی افراد در جاده‌ ها طراحی کردند. پس خودرو با هدف راحتی و سرعت بخشیدن برای رفت و آمد های شهری و جاده ایی ساخته شده است

هم چنین انواع مختلف خودرو های سنگین هم برای حمل و نقل انواع بار به کار برده می شوند.در زندگی مدرن و پر مشغله امروزی در شهر های بزرگ و کوچک بدون داشتن خودرو نمی توان زندگی کرد، در حال حاضر اکثر خانواده حداقل یک خودرو و در بعضی خانواده ها چندین خودرو وجود دارد.

لذا با توجه به بازار پرمتقاضی این وسیله نقلیه، اگر شرایطی راحت تر برای خرید فراهم شود، و طرح های از دم قسط و اقساطی بدون پیش پرداخت در زمینه فروش خودرو نهادینه شود، مردم اقدام به خرید خواهند کرد، چون در حال حاضر قیمت بالای انواع خودرو دست قشر وسیعی از جامعه را برای خرید و یا تعویض بسته است.

قسطی کلاب در کنار فروش اقساطی بسیاری از محصولات، خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت را هم بعنوان یک قسمت مستقل ایجاد کرده است، که هر مدل خودرویی که شما مد نظرتان باشد، را می توانید از قسطی کلاب بدون پیش پرداخت و کاملا اقساطی خرید نمایید، خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت در قسطی کلاب بصورت کاملا قانونی و تحت قرار داد های معتبری صورت می گیرد، و شرایط واگذاری سند و تحویل خودرو به صورت تحویل فوری در مفاد قرار داد قید می گردد.

قسطی کلاب بستری را فراهم کرده است، که به صورت حرفه ایی وارد بازار فروش انواع مختلف خودرو شده است، و به صورت کاملا هوشمندانه و هم چنین منصفانه در ارائه خدمت رسانی هم در زمینه  فروش اقساطی خودرو بدون ریالی پیش پرداخت و هم تامین قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو قدم بر می دارد، تا با حفظ مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان در زمینه کار آفرینی و کمک به اقتصاد کشور هم تاثیر گذار باشد، رضایت مشتریان قسطی کلاب ما را هر روز در جهت رسیدن به هدف های بزرگ تر مصمم تر می کنند.

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت در قسطی کلاب برای کلیه خودرو های داخلی و چینی امکان پذیر می باشد، شما با ورود به سایت قسطی کلاب عملا با یک نمایشگاه پر از ماشین مواجه می شوید، که حق انتخاب زیادی دارید، فقط با این تفاوت که در نمایشگاه ماشین باید پول خودرو را نقدا پرداخت کنید، اما قسطی کلاب شما را از پرداخت نقدی و هم چنین پیش پرداخت برای خودرو معاف کرده است، و خودرو را به صورت اقساطی بدون نیاز به پیش پرداخت به شما می فروشد و تحویل می دهد

شما در حین استفاده از خودروی خود قسط های ماهیانه آن را پرداخت می کنید. و هم چنین رضایت شما مشتریان، ما را به سمت ارائه خدمات بیشتر برای رفاه حال هموطنانمان سوق می دهد، پس عجله کنید و ازشرکت معتبر

فعالیت چندین ساله و خدمت به مشتریان عزیز

در سراسر کشور

ارائه انواع خدمات خرید خودرو به مشتریان عزیز در سرار کشور

تحویل 24 ساعته در تهران

3 الی 4 روز کاری برای شهرستان ها

مشاوره ی رایگان

ارائه ی مشاوره رایگان برای تجربه ی خرید بهتر و ارزان

امروزه داشتن خودرو یکی از نیازهای اساسی همه ماست. بشر برای رفت و آمدهای درون شهری و برون شهری به یک خودروی مناسب نیاز دارد و یک اتومبیل شخصی بهترین گزینه برای رفع این نیاز است. اما قیمت بالای خودرو بر هیچ کس پوشیده نیست. بنابراین برای خرید خودرو لازم است تا مدتی به پس انداز پول نقد بپردازیم. اما چقدر و تا کی؟ ممکن است با توجه به تورم موجود این کار تا چندین سال به طول بینجامد پس خرید خودروی اقساطی بهترین انتخاب است. از این رو توصیه می­کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

4 نکته مهم برای خرید خودرو اقساطی

خرید اقساطی خودرو مزایا و معایب خاص خود را دارد. همچنین باید توجه داشته ­باشید که خرید ماشین قسطی نیازمند دانستن و رعایت کردن یک سری اصول می­باشد. عمل به برخی از این موارد یک امر بدیهی است اما قوانین دیگری نیز وجود دارند که در قرارداد ذکر می­شوند. بنابراین نادیده گرفتن هر یک از آن­ها ممکن است حق مالکیت خودرو را از شما سلب نماید. پس با دقت نکات زیر را مطالعه فرمایید:

  1. پرداخت مبلغ بیشتر در ازای خريد خودرو اقساطی

اول از همه باید بدانید که در اغلب موارد پس از خرید یک کالای قسطی، مجموع مبلغی که شما در طول اقساط می­پردازید، بیشتر از قیمت اصلی محصول است. در مورد خرید قسطی خودرو نیز این مسئله صدق می­کند. به عبارت دیگر می­توان گفت که به دلیل تورم موجود، در صورتی که فروشنده خودرو را با همان قیمت اولیه اما به صورت قسطی به خریدار بفروشد، ضرر بزرگی می­کند. فروشنده برای جلوگیری از زیان خود، در ازای فروش ماشین قسطی هزینه­ی اضافه ­ای از خریدار دریافت می­نماید.

  1. حق مالکیت ماشین قسطی

دیگر نکته مربوط به حق مالکیت ماشین پس از فروش قسطی خودرو می­باشد. البته این نکته در قرارداد ذکر می­شود و بسته به فروشنده متفاوت است. از آنجا که خریدار ملزم به پرداخت اقساط می­باشد و پس از تحویل خودرو هزینه ی آن را به طور کامل پرداخت نمی­کند، حق مالکیت (در برخی از قراردادها) تا انتهای پرداخت اقساط به فروشنده تعلق دارد. بنابراین خریدار در این بازه زمانی حق  مورد نظر را ندارد. اما در مواردی نیز به محض عقد قراردارد، حق مالکیت به خریدار واگذار می­شود. در حالتی که هیچ صحبتی در این باره در زمان تهیه قرارداد صورت نگیرد، مالک رسمی خودرو، فرد خریدار می­باشد.

  1. تحقیق درباره فروشنده

فروشندگانی که به فروش خودرو قسطی می­پردازند، معمولا در ازای این کار چک، سفته، وثیقه و یا دیگر مدارک با ارزش را از خریدار طلب می­کنند. همچنین برخی دیگر نیز خواستار دریافت مدارک یک فرد دارای صلاحیت به عنوان ضامن می­باشند. البته هستند فروشندگانی که برای راحتی بیشتر مشتری، اقدام به فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری بدون ضامن می­کنند. بنابراین باید پیش از خرید اقساطی درباره فروشنده و یا فروشگاه مورد نظر تحقیق کافی انجام داده و از معتبر بودن آن­ها اطمینان حاصل نمایید زیرا قرار است مدارک مهمی را به آنان تحویل دهید.

  1. تعیین میزان جریمه تاخیر پرداخت اقساط

پس از عقد قرارداد خریدار ملزم می­شود تا به موقع اقساط خود را پرداخت کند. در صورت کوتاهی خریدار در این زمینه باید به مفاد قرارداد مراجعه کرد. در چنین شرایطی ممکن است فروشنده بتواند قرارداد را فسخ کرده و حق مالکیت خودرو را از خریدار سلب نماید. همچنین می­تواند در ازای تاخیر، مبلغی را به عنوان جریمه از فرد و یا ضامن او دریافت کند.

مزایای خرید اقساطی خودرو

خرید خودرو با شرایط اقساطی مانند هر خرید دیگری محاسن و معایب خاص خود را دارد. بنابراین از جمله نقاط مثبت این مسئله می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با داشتن مبلغ اولیه بسیار کمی در مقابل قیمت اصلی خودرو، صاحب ماشین می­شوید.
  • بدون نیاز به دریافت وام به خرید خودرو قسطی بپردازید.
  • خرید قسطی ماشین یک سرمایه گذاری خوب به حساب می­آید.
  • پرداخت اقساط می­تواند شیوه صحیح پس انداز پول را به خریدار آموزش دهد.
  • در فروش اقساطی برخی از شرکت­ها از جمله ، خریدار خود می­تواند تعداد اقساط را تعیین نماید.

معایب خرید اقساطی خودرو

در کنار جنبه ­های مثبت خرید و فروش خودرو اقساطی، معایبی نیز وجود دارند که خریدار پیش از اقدام باید به آن­ها توجه نماید. برخی از این نقاط منفی به شرح زیر هستند:

  • امکان فروش خودرو تا پایان دوره پرداخت اقساط وجود ندارد.
  • خریدار ناگزیر به پرداخت مبلغ بیشتری در برابر قیمت اصلی خودرو می­باشد.
  • تا پایان دوره یک نگرانی بابت بازپرداخت ماهانه اقساط وجود دارد.
  • هر چه تعداد اقساط بازپرداخت بیشتر باشد، خریدار باید سود بیشتری بپردازد.
  • در صورت درخواست فروشنده، باید یک فرد دارای صلاحیت را به عنوان ضامن معرفی کرد در حالی که در خرید نقد به چنین شخصی نیاز نیست.

مدارک مورد نیاز برای خرید خودرو اقساطی

فروشندگان در صورتی حاضر به فروش قسطی ماشین می­شوند که در ازای آن، مدارک معتبر از خریدار دریافت نمایند. مدارکی که هویت فرد و درآمد او را اثبات کرده و نشان دهد گردش مالی مناسبی در مدت اخیر داشته ­است. همچنین بیان دارد که خریدار قادر به پرداخت اقساط می­باشد. از جمله مدارک مورد نیاز برای خرید خودروهای اقساطی داخلی و خارجی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خریدار
  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه ضامن (در صورت نیاز به ضامن)
  • تکمیل و تحویل فرم­های ثبت نام ارائه شده توسط فروشنده
  • ارائه پرینت گردش حساب خریدار در چند مدت اخیر (این زمان بسته به نظر فروشنده متفاوت است)
  • مدارک احراز محل سکونت و شماره تلفن خریدار و ضامن
  • تحویل چک و سفته بنا به قرارداد

موارد مذکور اصلی­ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام خودرو اقساطی هستند. البته بنابه به نظر فروشنده ممکن است مدارک دیگری نیز لازم باشند که در زمان عقد قرارداد ذکر می­شوند.

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو

اما سوالی که هر خریداری می­پرسد، این است که بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو چیست؟ فروشندگان مختلف شرایط گوناگونی را در ازای فروش خودرو اقساطی به مشتری ارائه می­دهند. بنابراین بهتر است هر خریدار قبل از اقدام به خرید درباره شرکت­ها و نمایندگی­های مختلف تحقیق نماید. اما به طور کلی از جمله بهترین شرایط می­توان به خرید خودرو اقساطی، ، ارائه چندین برنامه زمانی مختلف برای پرداخت اقساط، فروش اقساطی بدون نیاز به ضامن، فروش خودرو اقساطی تحویل فوری و سابقه درخشان مرکز فروش اشاره کرد.

چگونه برای خرید خودرو آماده شویم؟

خرید خودرو یک تصمیم بزرگ به شمار می­رود بنابراین نباید در مورد آن ریسک کرده و یا مرتکب کوچک­ترین اشتباهی شد. از رو لازم است پیش از خرید تمام جوانب را سنجیده و با اطمینان خاطر کامل وارد معامله شویم. اگر فکر می­کنید آماده خرید خودرو هستید، پیشنهاد می­کنیم قبل از هرگونه اقدام، موارد زیر را مطالعه بفرمایید.

  1. نوع وسیله نقلیه را تعیین کنید

نوع وسیله نقلیه اولین عامل در تصمیم گیری شماست. هاچ­بک، سدان، کوپه، شاسی بلند و … انواع مختلف خودرو هستند که در قیمت، عملکرد، وزن و سایر ویژگی­ها با یکدیگر تفاوت دارند. تحقیق درباره نوع اتومبیل، ساخت و مدل آن و یا میخواهید خودروی داخلی بگیرید یا خارجی؟ و یا قصد شرکت در یا فروش اقساطی کرمان موتور را دارید؟ این موارد از ضروریات قبل از خرید اقساطی خودرو است.

  1. نیازهای خود را مرور کنید

همیشه قبل از خرید هر چیزی از خود بپرسید که برای چه می­خواهم این وسیله را تهیه کنم؟ مرور نیازها در یک تصمیم گیری درست کمک شایانی به شما می­کند. مسلما اگر دائما در سفر هستید، به خودروی بهتری نیاز دارید تا یک اتومبیل معمولی برای رفت و آمدهای درون شهری. همچنین توجه به این موضوع تعیین می­کند که یک خودروی داخلی برطرف کننده نیاز شماست یا بهتر است یک اتومبیل خارجی تهیه نمایید.

  1. تصمیم بگیرید که آیا خودروی نو می­خواهید یا دست دوم

یک خودروی جدید معمولا از پیشرفته­ترین فناوری­ها در ایمنی، راحتی و عملکرد برخوردار است. از همین رو قیمت بالاتری را نیز به خود اختصاص داده و ارزش بیشتری دارد. در صورتی که یک اتومبیل دست دوم در ازای قیمت پایین­تر، ممکن است دارای اشکالات و نواقص فنی باشد.

  1. به بودجه خود توجه کافی داشته ­باشید

قبل از اقدام به خرید باید از منابع مالی خود اطمینان یابید. اگر پول کافی ندارید، جهت دریافت وام به بانک مراجعه کنید. همچنین اگر به دنبال خرید ماشین قسطی هستید، حداکثر توان مالی خود برای پرداخت اقساط را در نظر داشته­باشید.

ماشین قسطی را از کجا خریداری کنیم؟

فروش شرایطی ماشین بسته به نظر فروشنده دارد. بسیاری از نمایشگاه ­ها و بنگاه­ های ماشین امکان پرداخت قسطی را در اختیار مشتریان خود قرار نمی­دهند بنابراین خریدار تنها در صورت پرداخت اصل مبلغ ماشین قادر به تهیه آن خواهد بود.از طرفی، هستند شرکت­های معتبری که در ازای دریافت مدارک با ارزش، اقدام به فروش اقساطی خودرو با اقساط 36 ماه می­کنند. شما می­توانید با مراجعه به وب سایت خودروی دلخواه خود را انتخاب کرده و شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری را مشاهده نمایید.

طرح  و فروش اقساطی کرمان خودرو تحویل فوری بهترین پیشنهاد برای خریداران ماشین­های داخلی هستند. همچنین  دیگر راهکار ما به دوستداران این شرکت خودروسازی می­باشد. بنابراین خرید هر خودرویی بسته به نظر شماست پیشنها میکنیم که برای خرید اتومبیل مورد علاقه خود به کیان خودرو مراجعه بفرمایید. خالی از لطف نیست که در اینجا یادآوری کنیم که کیان خودرو با فروش اقساطی خودرو با اقساط 36 ماهه سال 1401 یاری رسان مشتریان عزیز است.

مزایای خرید خودرو از کیان خودرو چیست؟

کیان خودرو یکی از شرکت های با سابقه در زمینه فروش نقدی و اقساطی انواع مدل های داخلی و خارجی است. اما چرا خرید اقساطی از کیان خودرو را انتخاب کنیم؟ مزایای خرید از این مجموعه چیست؟

اگر برای خرید ماشین دلخواه خود مجموعه کیان خودرو را انتخاب می کنید، باید بدانید که فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت یکی از محبوب ترین شرایط این شرکت است. فروش خودرو در اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و یا 36 ماهه به راحتی می تواند شما را مالک وسیله نقلیه دلخواهتان کند.

علاوه بر این، تنها کافیست ماشین دلخواه خود را انتخاب کنید تا افراد ما در مجموعه کیان خودرو با فروش اقساطی خودرو با تحویل 24 ساعته در تهران و تحویل 3 الی 4 روز کاری برای شهرستان ها در سریع ترین زمان ممکن اتومبیل دوست داشتنی تان را به شما تحویل دهند. فروش اقساطی خودرو با ارائه تسهیلات بانکی، دریافت حداقل پیش پرداخت و مشاوره رایگان از دیگر مزایای خرید خودرو از کیان خودرو هستند.

امکان خرید اقساطی برای کدام یک از ماشین های داخلی وجود دارد؟

اگر کیان خودرو را برای خرید اتومبیل دلخواه خود انتخاب می کنید، می توانید هر یک از محصولات شرکت های سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور و پارس خودرو را برگزینید. این مجموعه در تلاش است تا با فروش انواع خودروهای داخلی، بهترین شرایط را برای مشتریان خود فراهم سازد.

در طرح فروش اقساطی محصولات سایپا نام خودروهای شاهین، کوییک، ساینا، تیبا، پراید و سراتو آپشنال به چشم می خورد. همینطور اگر خواهان خرید ماشین های ایران خودرو هستید، می توانید یکی از مدل های دنا، تارا، هایما، پژو 206، پژو 207، پژو 2008، رانا، سمند، پژو پارس و سورن را انتخاب کنید.

اما به آن دسته از افرادی که متقاضی محصولات کرمان موتور هستند باید بگوییم که کیان خودرو زمینه فروش دستگاه های جک S3، جک J4، جک اس5، KMC J7 و KMC T8 را فراهم آورده است.

خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی پرستیژ و فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره، از جمله اتومبیل های کمپانی بهمن موتور هستند که نام آن ها در طرح خرید خودرو اقساطی با شرایط مناسب توسط این مجموعه به چشم می خورد.

در آخر باید بگوییم که اگر دوستدار سواری با یک ماشین از کمپانی پارس خودرو هستید، می توانید به سراغ خرید یکی از ماشین های کوییک R و یا کوییک اتوماتیک بروید.

فروش مدل های خارجی توسط شرکت کیان خودرو

اما این ها تنها خودروهای ایرانی بودند که کیان خودرو اقدام به فروش آن ها به صورت اقساطی کرده است. ماشین های خارجی به دلیل محاسن بسیاری که دارند، در بین ایرانیان طرفداران بسیاری پیدا کرده اند اما متاسفانه قیمت زیاد آن ها اصلی ترین چالش بر سر راه خریداران است. اگر شما هم از شیفته های ماشین های لوکس خارجی هستید، می توانید ماشین دلخواه خود را از یکی از برندهای هیوندای، رنو، کیاموتورز، تویوتا، نیسان، فولکس واگن و یا سانگ یانگ خریداری نمایید.

سخن پایانی

طبق تحقیقات انجام شده بسیاری از افراد حتی پول کافی برای خرید خودروی دست دوم را نیز ندارند بنابراین خرید خودرو اقساطی می­تواند راهکاری فوق­العاده برای این اشخاص باشد. کیان خودرو با  یاری کننده شما عزیزان در این امر می­باشد.

سوالات متداول

پرداخت اقساط ماشین قسطی چه مدت طول می­کشد؟

مدت زمان پرداخت اقساط بسته به شرکت فروشنده متفاوت است بنابراین تعداد اقساط در قرارداد ذکر می­شود. شایان ذکر است که در سایت کیان خودرو خریدار می­تواند مهلت پرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه، خود تعیین نماید.

آیا در صورت عدم پرداخت اقساط، خودرو توقیف می­شود؟

حق مالکیت ماشین قسطی در هنگام عقد قرارداد تعیین می­شود. از آنجا که خریدار در ازای دریافت خودرو تنها بخشی از پول آن را پرداخت می­کند، بنابراین ممکن است حق مالکیت تا پایان پرداخت اقساط به او تعلق نگیرد. البته توافق بر سر این مسئله بسته به نظر فروشندگان مختلف، متفاوت است.

بنابراین در صورتی که خودرو به نام خریدار نباشد، در صورت عدم پرداخت اقساط، فروشنده می­تواند ماشین را توقیف کند. همچنین در غیر این صورت، فروشنده از طریق چک و سفته­های دریافتی و یا مدارک ضامن می­تواند اقدام به دریافت پول خود نماید.

خرید خودروی اقساطی بهتر است یا نقدی؟

این انتخاب وابسته به شرایط و نظر خریدار است. بدیهی است که با خرید نقدی خودرو، به طور قطع خریدار مالک اصلی ماشین می­شود. همچنین نیازی به پرداخت سود بیشتر و یا معرفی ضامن ندارد. از طرفی خرید قسطی یک انتخاب عالی برای زمانی است که خریدار پول کافی نداشته ­باشد.

فروش ماشین قسطی که بازپرداخت اقساط آن تمام نشده، امکان پذیر است؟

اگر فروشنده حق مالکیت خودرو را تا اتمام پرداخت اقساط به خریدار ندهد، بدیهی است که فروش خودرو غیر ممکن می­باشد. از طرفی اگر این حق به خریدار داده شده ­باشد، باز هم امکان فروش ماشین وجود ندارد. از آنجا که پس از خرید خودروی اقساطی، ماشین در رهن شرکت فروشنده قرار می­گیرد، امکان فروش به صورت قانونی میسر نمی­باشد. چنانچه فرد خریدار ناگزیر به فروش ماشین باشد، باید پیش از اقدام، با فروشنده تسویه حساب کرده و تمام پول باقی مانده از خرید خودرو را به طور کامل بپردازد.

آیا خرید خودرو اقساطی به صرفه است؟

خرید خودرو اقساطی بهترین راه برای ماشین دار شدن قشر ضعیف جامعه از نظر مالی است. از آنجا که بسیاری از افراد پول کافی برای خرید نقدی اتومبیل را ندارند و پس انداز کردن پول برای خرید ماشین در طی مدت­ها اصلا کار عاقلانه ­ای نیست، بنابراین خرید ماشین قسطی می­تواند به صرفه باشد. هرچند که خریدار مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری در ازای این نوع خرید می­باشد.

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا