بین الملل

اگر رئیس‌جمهور شوم، درباره خانواده جنایتکار بایدن دستور تحقیقات می‌دهم

ترامپ امروز (یکشنبه) گفت، اگر بار دیگر به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شود، تحقیقاتی را درباره اشتباهاتی که بایدن و خانواده‌اش مرتکب شده‌اند، به جریان می‌اندازد.

اگر رئیس‌جمهور شوم، درباره خانواده جنایتکار بایدن دستور تحقیقات می‌دهم
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی خود در کارولینای جنوبی گفت: از همان روز نخست در کاخ سفید من یک دادستان ویژه منصوب خواهم کرد تا تک تک ادعاهای مطرح شده توسط کنگره را در مورد تمام اعمال نادرست از جمله رشوه گیری از چین و بسیاری از کشورهای دیگر که به خزانه خانواده جنایتکار بایدن وارد می‌شود، بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، روز پنجشنبه ترامپ بابت چهار اتهام مطرح شده از سوی جک اسمیت، بازرس ویژه اظهار بیگناهی کرد اما هنوز با یک فقره توطئه برای فریب و یک فقره توطئه برای ایجاد اخلال در روند رسمی روبروست.

رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنین هرگونه ارتکاب کار اشتباه را رد کرده و گفته که این کیفرخواست‌های جدید، تلاشی از سوی “خانواده مجرم بایدن” و وزارت دادگستری برای مداخله در روند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای نوامبر ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. ترامپ در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که وارد رقابت برای ریاست جمهوری می‌شود. بایدن نیز در ماه آوریل ۲۰۲۳ رسما اعلام کرد که برای دور دوم ریاست جمهوری کاندیدا می‌شود. بایدن در صورت انتخاب مجدد، در آغاز دور دوم ریاست جمهوری خود ۸۲ ساله خواهد شد.

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا