عمومیکسب و کار برتر

ایا ریمیل تاریخ انقضا دارد؟

یک روز معمولی را تصور نمایید که جهت تکمیل خود، را برمی‌دارید و با یک صحنه ناراحت‌کننده‌ مواجه می‌شوید؛ ریمل شما خشک شده است و دیگر مژه‌های شما را همچون سابق بلند و پرپشت نمی‌کند. حالا ممکن است شما این سوال برایتان پیش بیاید که ریمل خشک شده رو چجوری درست کنیم؟ باید بگوییم شما با به کارگیری چند تکنیک ساده می‌توانید به بازسازی ریمل خشک شده خود بپردازید. ریمل تاریخ انقضا دارد. به طور کلی، ریمل را باید بین 3 تا 4 ماه پس از باز شدن درب آن دور انداخت.

دلایل انقضای ریمل:

  • خشک شدن: ریمل بعد از مدتی خشک می شود و حالت چسبندگی خود را از دست می دهد.
  • رشد باکتری ها: ریمل محیطی مرطوب و گرم است که برای رشد باکتری ها مناسب است. استفاده از ریمل تاریخ گذشته می تواند باعث عفونت چشم شود.
  • تغییر رنگ: ریمل تاریخ گذشته ممکن است رنگ خود را از دست بدهد و مژه ها را به طور طبیعی زیبا نشان ندهد.

نکاتی برای افزایش طول عمر ریمل:

  • درب ریمل را بعد از استفاده به طور کامل ببندید.
  • از ریمل داخل حمام یا مکان های مرطوب استفاده نکنید.
  • از فرچه ریمل برای داخل ظرف ریمل نزنید.
  • ریمل را با دیگران به اشتراک نگذارید.
  • بعد از 3 تا 4 ماه ریمل را دور بیندازید.

عمر مفید ریمل چقدر است؟

اغلب عمر مفید ریمل میان 3 الی 6 ماه می‌باشد. پس از آن، ریمل به مرور فاسد شده و به منبعی بالقوه جهت انتقال باکتری و عناصر بیماری‌زا به چشم تبدیل می‌شود. به همین دلیل است که بیشتر متخصصان و پزشکان، توصیه می‌نمایند هر 3 الی 6 ماه ریمل و سایر محصولات آرایشی مربوط به چشم‌ها را تعویض کنید.

ترفندهای ساده جهت بازسازی ریمل خشک شده

همان‌گونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، عمر ریمل چیزی میان 3 الی 6 ماه است. اما در بیشتر مواقع، ریمل‌ها زودتر از این موعد خشک می‌گردند و شما را با این مسئله که ریمل خشک شده رو چطوری درست کنیم، روبه‌رو می‌کنند. در همچین شرایطی، شما می‌توانید از روش‌های زیر، جهت بازسازی ریمل‌های خود استفاده نمایید.

ریمل‌های تقویت مژه

ریمل تقویت مژه لاکچری کوین، ریمل‌هایی هستند که علاوه بر حالت‌دهی و زیبا کردن مژه‌ها، فواید دیگری نیز برای مژه‌ها دارند. این ریمل‌ها معمولاً حاوی مواد مغذی و ویتامین‌هایی هستند که به رشد، ضخیم شدن و تقویت مژه‌ها کمک می‌کنند.

برخی از کاربردهای ریمل‌های تقویت مژه عبارتند از:

  • ریمل تقویت مژه لاکچری کوین و ضخیم شدن مژه‌ها: ریمل‌های تقویت مژه حاوی مواد مغذی مانند کراتین، بیوتین و ویتامین‌های E و B5 هستند که به تقویت و ضخیم شدن مژه‌ها کمک می‌کنند.
  • افزایش رشد مژه‌ها: ریمل‌های تقویت مژه حاوی موادی مانند ماینوکسیدیل و پپتیدها هستند که به افزایش رشد مژه‌ها کمک می‌کنند.
  • جلوگیری از ریزش مژه‌ها: ریمل‌های تقویت مژه حاوی موادی مانند روغن آرگان و عصاره آلوئه ورا هستند که به جلوگیری از ریزش مژه‌ها کمک می‌کنند.
  • حالت‌دهی و زیبا کردن مژه‌ها:

Does the mascara have an expiration date?

مایع لنز معجزه می‌کند

یکی از روش‌های بسیار کاربردی و مطمئن جهت بازسازی ریمل خشک شده، به‌کارگیری از مایع لنز است. این مایع، بر اساس سالین تولید گردیده و فاقد هرگونه ماده مضر یا حساسیت‌زا است. به ویژه اگر به روغن‌های مغذی آلرژی دارید یا به صورت کلی چشمان شما حساس است، مایع لنز عالی‌ترین گزینه به حساب می‌آید.

جهت کمک گرفتن از این ترفند بازسازی ریمل خشک شده، می‌توانید همچون دستور زیر عمل نمایید:

  • ابتدا ریمل خود را باز کرده و اپلیکاتور آن را بیرون بیاورید.
  • اکنون سه الی چهار قطره محلول لنز را با استفاده از قطره چکان به تیوپ ریمل اضافه نمایید.
  • قبل از اینکه در ریمل را ببندید، بهتر است اپلیکاتور آن را شسته و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • پس از آن در ریمل را محکم نمایید و حدود 1 الی 2 دقیقه آن را تکان بدهید تا مایع لنز و ریمل به خوبی با هم ترکیب گردند.
  • دوباره در ریمل را باز نمایید و آن را امتحان کنید. درصورتی که ریمل هنوز خشک بود، می‌توانید چند قطره دیگر محلول لنز را درون آن بریزید و مراحل قبل را تکرار نمایید.

نکته بسیار مهمی که در رابطه با این ترفند وجود دارد، میزان مایع لنز مورد استفاده شما است. اگر به صورت یکباره میزان زیادی از محلول سالین را درون ریمل بریزید، مایع ریمل به طور کامل قوام خود را از دست داده و غیر قابل استفاده می‌شود. به همین دلیل، پیشنهاد می‌شود مقدار کمی از محلول لنز را طی 3 الی 4 مرحله به ریمل اضافه نمایید.

مطالب کاربردی:

تاثیر آب جوش را دست کم نگیرید

اگر قصد دارید بدون اضافه نمودن موارد خارجی به ریمل، آن را بازسازی نمایید بهتر است به دنبال ترفند آب جوش بروید. بهره گرفتن از این راهکار بسیار ساده است.تنها کافی است مقداری دقت نمایید.

  • جهت شروع، به یک لیوان تمیز و کمی آب جوش نیاز دارید.
  • لیوان را تا نصف با آب جوش پر نمایید.
  • ریمل خود را درون لیوان قرار داده و اجازه دهید 5 الی 10 دقیقه در آن بماند.
  • پس از آن ریمل را بررسی نمایید و درصورتی که هنوز خشک بود، این کار را دو الی سه مرتبه دیگر تکرار کنید.
  • دقت داشته باشید که بخش سر ریمل نباید زیر آب قرار گیرد. این کار سبب ورود آب به ریمل و در نتیجه کاهش غلظت و کارایی آن می‌گردد.

درست است که ترفند آب جوش بسیار فوری و تاثیرگذار است، اما اثر آن به طور موقت است و احتمالا پس از یک تا دو هفته بعد باید دوباره این ترفند را اجرا نمایید.

ژل آلوئه ورا را امتحان کنید

یکی دیگر از ترفندهای بسیار موثر جهت باسازی ریمل، استفاده از ژل آلوئه ورا است که همچنین یکی از بهترین روش‌ها جهت بازسازی ریمل خشک شده در خانه نیز محسوب می‌شود. جهت انجام این کار، می‌توانید از ژل آماده آلوئه ورا که در داروخانه‌ها موجود است، بهره ببرید. همچنین، می‌توانید به طور طبیعی ژل آلوئه ورا را تهیه نمایید.

  • ژل آلوئه ورا را به میزان نصف قاشق مربا خوری درون تیوپ ریمل بریزید.
  • در ریمل را بسته و چند دقیقه به طور مداوم آن را تکان دهید تا ژل به طور کامل در مایع ریمل حل شود.
  • اکنون مایع ریمل را چک نمایید و اگر هنوز خشک بود، دوباره نصف قاشق مربا خوری ژل آلوئه ورا اضافه کرده و ریمل را تکان بدهید.

روغن زیتون

نخستین روش بازسازی ریمل خشک شده، استفاده از روغن زیتون است. می‌توانید چند قطره روغن زیتون را درون تیوپ ریمل بریزید و به خوبی تکان دهید. مشاهده خواهید کرد که ریمل شما دیگر خشک نخواهد بود. استفاده از روغن زیتون، بهترین روش بازسازی ریمل خشک شده محسوب می‌شود.

چای سیاه

با در نظر گرفتن اینکه در تمامی خانه‌ها چای موجود هست، این روش یکی از ساده‌ترین راهکارهایی است که می‌توانید جهت ترمیم ریمل خشک شده خود انجام دهید. استفاده از چند قطره چای درون ریمل، آن را کاملا از خشکی نجات می‌دهد.

قطره چشمی

یکی از روش‌های جالبی که می‌توانید جهت برطرف کردن خشکی ریمل انجام بدهید، ریختن قطره چشمی به درون ریمل است. جهت این کار به هیچ‌عنوان از قطره‌ای که از پیش باز شده استفاده ننمایید تا به عفونت دچار نشوید. حتما از قطره تازه استفاده نمایید. به اندازه 3 قطره از مواد قطره چشمی را درون تیوپ ریمل بریزید. به خاطر داشته باشید که پس از استفاده از هر یک از روش‌های بالا، حتما ریمل خود را تکان بدهید.

روغن بادام شیرین

می‌توانید درون تیوپ ریمل خود روغن بادام شیرین بریزید، البته چند قطره بعد آن را به خوبی تکان بدهید. این روش نیز همچون روش‌های پیشین ریمل شما را از حالت خشکی خارج می‌نماید.

گلاب

درصورتی که چند قطره گلاب را در ریملی که دارای حالت خشکی است، اضافه نمایید و آن را به خوبی تکان دهید، متوجه می‌شوید که چقدر ریمل روان گردیده و دیگر حالت خشکی و چسبندگی ندارد.

چکار کنیم ریمل خشک نشود

علاوه بر روش‌هایی که ریمل‌های خشک شده را به حالت اولیه برمی‌گردانند، روش‌هایی هم وجود دارند که اجازه نمی‌دهند ریمل شما خشک گردد. در این جا به چند نمونه از این روش‌ها اشاره می‌نماییم:

معجزه آلوئه‌ورا

جهت این که ریمل شما خشک نشود، می‌توانید گاهی اوقات 1 الی 2 قطره از ژل آلوئه‌ورا را داخل محفظه آن بریزید. بعد از اینکه ژل را داخل محلول ریختید، برس را با ملایمت داخل آن تکان دهید تا مواد به خوبی یکدست شوند.

استفاده از روغن نارگیل

در ابتدا باید 1 قاشق از روغن را داخل یک ظرف گرم نمایید تا به طور کامل ذوب گردد. در قدم بعدی 3 الی 4 قطره از آن را داخل تیوپ می‌چکانید. حال با تکان دادن برس، روغن را با مواد ترکیب نمایید تا به مقدار کافی نرم شوند.

از کجا بفهمیم ریمل خشک شده

نخستین کاری که باید انجام دهید، چک کردن تاریخ انقضا است. درصورتی که از تاریخ انقضا نگذشته باشد، برای قدم بعدی یک تست انجام یدهید. با یک فرچه ریمل کمی از مواد را برداشته و روی دست خود بمالید. بافت ریمل را چک نمایید. درصورتی که بافت آن برجستگی داشت یا تکه‌تکه شده بود، زمان احیای ریمل خشک شده شما فرا رسیده است.

تقویت کننده های ابرو

تقویت ابرو لاکچری کوین محصولاتی هستند که برای کمک به رشد ابروهای پرپشت تر و ضخیم تر طراحی شده اند. آنها می توانند به صورت سرم، مژه، ژل یا پودر باشند.

برخی از مواد رایج در تقویت ابرو لاکچری کوین عبارتند از:

  • بیوتین: این ویتامین به رشد مو کمک می کند.
  • کافئین: این محرک می تواند گردش خون را در پوست سر افزایش دهد و به رشد مو کمک کند.
  • ویتامین E: این آنتی اکسیدان می تواند به محافظت از مو در برابر آسیب های محیطی کمک کند.

جهت خرید تقویت ابرو لاکچری کوین میتوانید با یک کلیک به راحتی از سایت ما خرید کنید.

محصولات لاکچری کوین

یک برند آرایشی و مراقبت از پوست فرانسوی است که به دلیل محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب خود شناخته شده است. این برند طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد، از جمله:

محصولات مراقبت از پوست: لاکچری کوین طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست را برای انواع پوست ارائه می دهد، از جمله پاک کننده ها، تونرها، مرطوب کننده ها، سرم ها و ماسک ها.

محصولات لاکچری کوین فرانسه بخش آرایشی: لاکچری کوین طیف گسترده ای از محصولات آرایشی را ارائه می دهد، از جمله کرم پودر، کانسیلر، رژ لب، سایه چشم، ریمل و خط چشم.

محصولات مراقبت از مو: لاکچری کوین طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از مو را برای انواع مو ارائه می دهد، از جمله شامپو، نرم کننده، ماسک مو و محصولات حالت دهنده.

محصولات لاکچری کوین فرانسه در بیش از 100 کشور جهان موجود است و مورد علاقه افراد مشهور و متخصصان زیبایی قرار گرفته است. این برند به دلیل تعهد خود به استفاده از مواد با کیفیت بالا و عدم آزمایش بر روی حیوانات شناخته شده است.

دکمه بازگشت به بالا