کسب و کار برتر

اینورتر آیمستر کجا کاربرد دارد؟

اینورتر آیمستر کجا کاربرد دارد؟

اینورتر به معنای معکوس است و یک مدار الکترونیکی قدرت است که جریان مستقیم (جریان) را به جریان متناوب (جریان متناوب) تبدیل می کند.

اگرچه مدار داخلی دستگاه های کوچک اغلب از جریان مستقیم استفاده می کند، مهم ترین قسمت اکثر دستگاه ها کلید برق است. بنابراین باید راهی برای تبدیل DC به AC پیدا کنیم. اینورتر وسیله ای ثابت است که انرژی الکتریکی را از شکلی به شکل دیگر تبدیل می کند، اما خود برق تولید نمی کند. بنابراین یک اینورتر یک مبدل است و نه یک ژنراتور.

در اینورتر جریان شهر (جریان با ولتاژ 220 ولت و فرکانس 50 هرتز) به جریان مستقیم تبدیل می شود. اما وظیفه اصلی اینورتر تبدیل برق به جریان متناوب اما با ولتاژ و فرکانس مناسب و مطابق با برق مشتری می باشد.

سرعت موتور (RPM) رابطه مستقیمی با ولتاژ و فرکانس موتور دارد: با افزایش ولتاژ و فرکانس، سرعت موتور نیز افزایش می‌یابد. اگر بار موتور به فرکانس و ولتاژ پایین نیاز دارد، می توان از اینورتر iMaster برای کاهش ولتاژ و فرکانس استفاده کرد. در ضمن اگر بخواهیم سرعت موتور را کاهش دهیم می توانیم از مبدل کاهش سرعت استفاده کنیم. به عنوان مثال، هنگامی که مقدار کمی لباس در ماشین لباسشویی ریخته می شود، اسپینر از قدرت و سرعت کمتری برای بررسی وزن لباس استفاده می کند. در تجهیزاتی مانند آسانسور می توان با کنترل سرعت موتور آسانسور در نقاط مختلف حرکت بین طبقات، حرکت کنترل شده و روان را مشاهده کرد.

تاریخچه اینورتر IMaster

اینورتر iMaster تا سال 2016 با فرمت ATD در بازار موجود بود. به همین دلیل، بسیاری از مردم دیسک های iMaster را به عنوان EDT می شناسند. ADT یک شرکت کره ای با تجربه و فعالیت فراوان در زمینه ساخت تجهیزات برق صنعتی می باشد. محصولات ADT با کیفیت بالا، قیمت مناسب، استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا مشخص می شوند و رضایت 100% مشتریان را به همراه داشته و به آنها اجازه می دهد در این بخش از رقبای خود پیشی بگیرند.

اینورتر آیمستر کجا کاربرد دارد؟
اینورتر آیمستر کجا کاربرد دارد؟

اینورتر iMaster چه ویژگی هایی دارد؟

اینورتر iMaster طراحی بادوام دارد.

مبدل iMaster برای چیست؟

کاربرد فن، پمپ، علائم، پمپ، چاپگر، صنعت نساجی، تسمه نقاله، جرثقیل، کمپرسور.

اینورتر imaster را از کجا بخریم؟

برای خرید توصیه می کنیم به نمایندگی اینورتر آیمستر معتبر مانند ثامن مراجعه کنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا