حوادث

بازداشت مبلغ مصرف مواد روانگردان در فضای مجازی/ کشف ۸ کیلوگرم انواع روانگردان

بازداشت مبلغ مصرف مواد روانگردان در فضای مجازی/ کشف ۸ کیلوگرم انواع روانگردان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک مبلغ و فروشنده مواد روانگردان در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش آپارات نیوز، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای انجام ماموریت‌های ذاتی پلیس با انجام رصدهای شبانه‌روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران دایره فتای پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد یکی از خرده‌فروشان موادمخدر اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کرده است.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات شمال پایتخت شناسایی کنند. پس از شناسایی مخفیگاه متهم موضوع به مراجع قضائی منعکس و مجوز دستگیری وی صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود:‌ در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل هشت کیلوگرم انواع مواد روانگردان را کشف و ضبط کنند.

باباپور با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی گفت:‌ متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا