عمومیکسب و کار برتر

جنس مبل بادی و صندلی پلاستیکی اینتکس

ارزان ترین قیمت فروش کودک و مبل بادی بزرگسال اینتکس و انواع صندلی بادی کودک و راحتی و مبلمان بادی طبی در انواع مختلف مبل بادی یک نفره و فروشگاه اینترنتی مبل بادی دو نفره اینتکس و انواع صندلی بادی بچه گانه و صندلی بادی کودک هیچ چیز به اندازه نشستن راحت و لم دادن روی یک مبل نرم وقتی که حسابی خسته اید و بعد از یک روزکاری سخت برایتان لذت بخش نیست. آیا با مبل های بادی و مزایای آن آشنا هستید؟ آیا می دانید  بسیار مقرون به صرفه می باشد و کاربردهای زیادی دارد؟ بهترین مبل بادی اینتکس کدام مبل است ؟ بهترین مارک مبل بادی چیست ؟ این محصولات طرح ها و رنگ های مختلفی دارد. هم شیک، فانتزی و زیبا است و هم بادوام و سبک و قابل حمل می باشند. محصولات بادی قابلیت تحمل زیادی دارد و حتی تا 150 کیلوگرم را می تواند تحمل کند. مبل بادی را می توانید در هر جا که مایلید استفاده کنید؛ در اتاق کودک، نشیمن، گوشه سالن ، ویلا ، خانه دانشجویی ، محل کار و حتی در سفر اماکن سیاحتی و گردشی. محصولات بادی را می توان به دسته های مبل بادی کودک، مبل بادی بزرگسال،  شیبدار و تختخوابشو تقسیم کرد. مبل های بادی در انواع یک نفره و دو نفره و چند نفره طراحی و ساخته شده اند که هر کدام دارای رنگ های ختص هستند. از بهترین نوع مبلمان بادی می توان به محصولات صدفی و اشاره نمود. مبلهای بادی چند کاره نیز از متفاوت ترین محصولات شرکت محسوب می شود. صندلی و مبلمان بادی تماما ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش های مختلف جیر ، طرح چرم یا برزنتی ساخته شده شده اند که هر کدام می توانند در منزل ، مسافرت ها و حتی محل کار استفاده شوند .

مبل بادی اینتکس :  یکی دیگر از محصولات منحصر به فردی است که امروزه مخاطبان زیادی داشته است و می تواند به منظور داشتن موقعیت مطلوب برای طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد. این دسته از محصولات دارای طول عمر بالا نیز می باشند و با توجه به بادی بودن بدنه مقاومت بالایی در برابر فشار نیز دارند. یکی از بهترین شرایطی که با این محصول می توان تجربه کرد احساس راحتی در زمان قرار گیری بر روی محصول می باشد و شرایطی که در این زمان تجربه خواهند کرد. این محصول دارای بدنه ای بادی بوده است که در گذر زمان دچار خرابی نخواهد شد و شرایط برای استفاده در مدت زمان طولانی از محصول مهیا می باشد. به طوری که هر فرد بنا به نیاز خود قادر به برخورداری از این محصول خاص می باشد. بدنه این محصولات بسیار متنوع و گوناگون طراحی شده اند و به این صورت می توانند برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشند. همچنین داشتن تنوع در بدنه محصول باعث می شود تا بتوان محصولی بی نظیر از نظر سلیقه خود را انتخاب کرد و با آن به نهایت آرامش دست پیدا کرد. مبل بادی اینتکس دارای اجزای سازنده ساده ای می باشد که همواره در ترکیب ساده محصول به کار رفته اند. اما به طور کلی توانایی ایجاد یک مزیت به خصوص در محصول را دارد.

تک نفره : مبل بادی اینتکس از گونه های مختلف تشکیل شده است و شباهت زیادی با مبل شنی دارد تنها تفاوت آنها در بادی و شنی است که افراد می توانند با توجه به آن ها محصول را خریداری کنند و گونه ای متناسب با علاقه خود را داشته باشند. صندلی بادی تک نفره یکی از این محصولات بوده است که افراد با طراحی خاص آن را مورد علاقه قرار خواهند داد. محبوبیت این محصول به دلیل شباهت با کاناپه و مبل های پارچه ای زیاد بوده است و شرایط برای داشتن این وسیله کاربردی مهیا می باشد. افرادی که صندلی بادی را خریداری می کنند به تنهایی قادر به استفاده از آن در حالت استاندارد هستند و می توانند بهترین شرایط را تجربه کنند. اجزای تشکیل دهنده محصول نیز منحصر به فرد است و مشابه با مبل های پارچه ای بوده است.

قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب : مبل بادی اینتکس محصولی سبک می باشد و داخل بدنه آن تنها از باد پر شده است. از این رو می تواند یک محصول سبک باشد که بر روی سطح آب به حالت معلق قرار می گیرد. قرار گیری به این صورت سبب ایجاد یک سرگرمی و آرامش بر روی سطح آب های آرام می شود. از این رو کسانی که تمایل به داشتن تفریحات این چنینی بوده اند می توانند محصول را خریداری کرده و بر روی سطح آب های آرامش به تماشای اطراف و لذت بردن بپردازند. پر فروش ترین مبل بادی اینتکس گونه هایی بوده است که دارای این قابلیت می باشند. بنابراین کسانی که دارای امکان استفاده از محصول به این روش می باشند علاقه زیادی به خرید مبل بادی اینتکس پیدا می کنند. سیستم ساختار این محصول ساده می باشد در نتیجه به آسانی این قابلیت را ایجاد کرده است. همچنین به دلیل توخالی بودن و وزن کم به حالت شناور قرار خواهد گرفت. این مزیت تا زمانی موجود است که بدنه دچار آسیب نشده باشد. با این وجود در طول عمر بالا بدنه بادی به فعالیت خود ادامه می دهد و هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. این مزیت تفریحاتی مهیج برای کودکان ایجاد کرده است که افراد می توانند به همراه فرزندان خود از موقعیت آب های آرام استفاده کنند. آب هایی از جمله استخر ها این فضا را ایجاد کرده اند و بهترین موقعیت برای سرگرمی کودکان و یا حتی بزرگسالان می باشد. بدنه باید از خطرات ناشی از آسیب دیدگی در امان باشند تا دچار مشکل نشده و بتوان از آن با این مزیت مفید و مهیج استفاده کرد.

مراقبت از مبل بادی اینتکس : تمامی محصولات بادی نیاز به مراقبت دارند و این مراقبت به حهت داشتن بدنه توخالی صورت می گیرد. همچنین به دلیل آن که بدنه قابل اشتعال می باشد نیز نکاتی در این باره ایجاد شده است که می بایست به رعایت کردن آن پرداخت. بدنه مبل بادی intex منعطف می باشد به طوری که دارای نرمی مناسبی است. همجنین سطح آن دارای ساختار طبی می باشد و علاقه مندان را مشتاق به استفاده از آن در شرایط مختلف می کند. این در حالی می باشد که به دلیل وزن کم بدنه و ابعاد کم آن می توان آن را به راحتی با خود به همراه داشت و در هر شرایط از آن استفاده کرد.

جنس مبل بادی و صندلی پلاستیکی اینتکس

امکان خرید در کم ترین زمان : مبل بادی اینتکس با گونه های مختلف و انواع متنوع در فروشگاه ها و نمایندگی های فروش محصولات بادی اینتکس وجود دارد که تنها با مراجعه به این مفروش و انواع گوناگون مبل بادی اینتکس و صندلی بادی کودک و بزرگسال intex با کمترین قیمت و کیفیت ، مبل بادی یکی از بهترین محصولات بادی مخصوص استفاده در منازل، شرکت ها، مطب ها و بسیاری از مکان های اداری، تجاری و مسکونی دیگر. محصولاتی که از وزن سبک و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از بهترین جنس PVC تولید شده اند. مبل بادی و همچنین صندلی بادی راحتی بهترین جایگزین برای تمام مبل ها و صندلی چوبی و فلزی بوده که در سایز های یک و دو نفره تولید می شوند. از انواع مبل و صندلی بادی راحتی می توان به مبل بادی طبی، مبل بادی ضد تعرق، مبل بادی ماساژور، مبل بادی اسپیکر دار، مبل بادی زیرپایی دار، قابل حمل، مبل بادی مسافرتی، مبل بادی مخصوص روی آب، مبل بادی هپی چیر، مبل بادی شنی، مبل بادی تکیه گاه دار، مبل بادی کودک و … اشاره نمود. تنوع بالای مبل بادی باعث می شود تا در انتخاب و خرید این سری از لوازم بادی دستمان باز تر باشد. صندلی راحتی و مبل بادی تولید شده توسط شرکت هایی همچون اینتکس و بست وی و همچنین اینتایم بوده که از کیفیت های بسیار خوب و متنوعی بهره مند می باشند. انواع مبل بادی و صندلی راحتی در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد.
یکی از ویژگی های بسیار خوب مبل بادی تولید شده تنوع بالای آنها بوده تا بازه انتخاب و خرید مصرف کنندگان افزایش داده شده باشد. هماطنور که اشاره کردیم مبل بادی به مدل های مختلفی از نظر طراحی بدنه تقسیم بندی می شوند که در توضیحات فوق به معرفی تعدادی از مهمترین مدل مبل بادی اشاره کردیم بنابراین مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود و محل مورد استافده مبل بادی مورد نظر خود را خریداری کنند. برخی از این مبل بادی به دلیل مصرف زیاد و داشتن طرفداران زیاد خود به طور مداوم از سوی شرکت تولید کننده تولید و عرضه می شوند که از جمله آنها می توان به مبل بادی یکنفره صدفی اینتکس اشاره کرد که علاوه بر کیفیت و راحتی بسیار بالای خود دارای سه رنگبندی مختلف نیز می باشند. یکی از مهمترین آیتم هایی که در زمان تولید و خرید مبل بادی به آن توجه زیادی می شود جنس بدنه آنهاست. جنس بدنه در مبل بادی مشابه دیگر محصولات بادی بخصوص تخت ، تشک و کاناپه بادی بوده تا زمان استفاده از مبل ها نیز احساس راحتی داشته باشید. پلاستیک PVC اصلی ترین جنس بدنه ای بوده که برای ساخت مبل بادی استفاده شده و از روکش هایی مانند جیر یا مخمل ، برزنتی و طرح چرم هم برای قسمت رویه آنها به کار می رود تا باعث افزایش ضخامت مقاومت بدنه شود. استفاده از روکش های جیر یکی از بزرگترین و پر مزیت ترین کار هایی بوده که برای ساخت مبل بادی انجام می شود زیرا که روکش جیر کمک زیادی در راحتی مصرف کنندگان و جلوگیری از تعریق بالا می کند. تعدادی از مبل بادی نیز هستند که از روکش برزنتی بخصوص در قسمت کف آنها مانند مبل بادی صدفی به کار برده شده تا باعث حفاظت بیشتر مبل زمان قرار گرفتن در سطوح مختلف شود. مبل بادی INTEX یکی از بهترین مبل هایی بوده که تا کنون این شرکت اقدام به تولید آنها کرده و همیشه مورد استقبال خریداران قرار گرفته زیرا که فاصله زیادی از نظر کیفی به سایر بند ها دارد. قیمت مناسب آنها در برابر کیفیت خوب مبل بادی اینتکس را به یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی و طولانی مدت تبدیل کرده است.
قیمت مبل بادی نیز از دیگر آیتم هایی بوده که مصرف کنندگان در زمان خرید به آن توجه زیادی می کنند. همانطور که مستحضرید عوامل زیادی مانند جنس بدنه ، طراحی و ساختار بدنه ، ظرفیت و ابعاد ، تحمل وزن ، امکانات همراه مبل و همچنین برند تولید کننده تاثیر گذاری های زیادی در افزایش و کاهش قیمت یک مبل دارند به همین دلیل در صورت برخورد کردن به یک مبل بادی با قیمت بالا حتما به آیتم های ذکر شده توجه کنید تا پی به دلیل بالا بودن قیمت آنها ببرید. تمامی مبل بادی توسط پمپ باد های مخصوص خود در بازه زمانی کوتاهی راه اندازی می شوند. این پمپ باد به صورت مجزا توسط عرضه شده و در صورتی که مبل بادی کوچک خریداری کردید تهیه یک پمپ باد دستی کوچک نیز می تواند پاسخگوی راه اندازی محصول خریداری شده باشد. دقت کنید که اگر یک مبل بادی دارای پمپ باد باشد در بسته بندی آنها قرار داده شده و شرکت تولید کننده عکس پمپ را روی جعبه آن قرار خواهد داد تا زمان خرید مشکلی بابت این مسئله برای شما پیش نیاید. گفتنی است که تا کنون مبل بادی بدون پمپ باد وارد بازار محصولات بادی شده که زمان خرید مبل مورد نظر بهتر است پس از مشاوره گرفتن از شرکت اینتکس ایران پمپ باد متناسب با آن را نیز به صورت مجزا دریافت کنید.

حل ها می توان محصول نقد و بررسی مبل بادی پلاستیکی

مبل بادی پلاستیکی از سری مبل های جذاب و دیدنی است که دارای طراحی مدرن و جدید بوده و با ساختار شکیلی که داراست باعث شده تا یک محصول لوکس را مشاهده کنیم که می توانید از ان در هر فضایی استفاده نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که پرتابل بودن و راه اندازی ساده این محصول سبب شده تا با خیالی راحت بتوانید به این کالا اطمینان نمایید. در ادامه این مطلب نیز با ما همراه باشید تا به صورت کامل و با جزئیات بیشتری این محصول را بررسی کنیم…

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های مهم این محصول ساختار و نوع تولید این کالاست که شرکت اینتکس سعی کرده تا در طراحی این محصول تمام جوانب را در نظر گرفته و یک کالای بی نظیر را از این حیث روانه بازار کند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این مبل بادی دقیقا شبیه به مبل های راحتی بوده و دارای دو عدد دستگیره برای قرار گیری دستان شما در هنگام نشستن بر روی این محصول می باشد. هم چنین تکیه گاه و بخش نشیمنگاه این محصول هم از دیگر موارد مهمی است که هر دو دارای فرو رفتگی هایی خواهد بود که باعث شده تا در هنگام نشستن بر روی این کالا نرمی و راحتی را احساس نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول در بخش زیرین خود دارای ارتفاع مناسبی خواهد بود که باعث شده تا تحمل وزن بالایی را به این محصول ببخشد. یکی دیگر از موارد مهمی که این محصول دارا می باشد بخش رنگ این کالاست که به صورت یکدست صورتی طراحی و تولید شده است که این عامل هم باعث شده تا یک کالای چشم نواز و خاص را مشاهده نماییم.

جنس بدنه

بدنه اصلی این محصول و ساختار کلی ان را باد تشکیل داده است که به وسیله پمپ باد راه اندازی شده و شما می توانید با خیال راحت از ان استفاده نمایید. هم چنین در خصوص رویه این محصول نیز باید عنوان کنیم که این بخش و هم چنین بخش های کناری و کف این کالا همگی از نوع پلاستیکی طراحی و تولید شده اند که مقاومت بالایی داشته و قطعا به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین دارا بودن سطح موازی و ضد تعریق بودن این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود.

ابعاد و وزن

این محصول پس از راه اندازی کامل دارای طول 128 سانتی متر ، عرض 105 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 76 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال خواهد بود. هم چنین تحمل وزن 140 کیلو گرمی این کالا هم باعث شده تا این کالا را بتوانید با خیال راحت در داخل منزل قرار داده و افراد سنگین وزن هم بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا وزن کلی این محصول است که تنها 4.3 کیلو گرم وزن دارد و به صورت پرتابل بوده و می توانید به سادگی ان را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که در بخش های قبلی به ان اشاره کردیم بدنه و ساختار کلی این محصول را باد تشکیل داده است که به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت و با استفاده از یک پمپ باد شخصی و یا هر وسیله دیگری که بتواند باد را به داخل این محصول هدایت کند ، سعی کنید تا به راحتی این محصول را باد نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول را نباید بیش از اندازه باد کنید زیرا از تحمل وزن ان کاسته شده و هم چنین احتمال اسیب دیدن این مبل را هم بالا می برد. هم چنین در حالت کلی هم باید به این نکته توجه کنید که این محصول را باید از اشیا نوک تیز دور کرده و سعی کنید تا از ضربه زدن به بخش های مختلف این کالا هم بپرهیزید.

جمع بندی

مبل بادی پلاستیکی یک محصول زیبا و دیدنی است که با رنگ صورتی چشم نوازی که دارد مناسب برای استفاده تمام سنین در داخل منزل می باشد. این محصول به سادگی راه اندازی شده و می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی از ان استفاده نمایید. هم چنین دارا بودن قیمت ارزان و مناسب این محصول هم از دیگر ویژگی هایی است که باعث شده تا بتوانید این کالا را از سایت در ایران خریداری نمایید.

را به راحتی و با کیفیت بالا خریداری نمود. انواع مبل بادی و صندلی بادی

یکی از محبوب ترین محصولات بادی که در داخل بسیاری از خانه ها اخیرا می توان آن را مشاهده کرد ، است. این محصولات از نظر نوع ظاهر تنوع بسیار زیادی دارند و همین ویژگی باعث شده تا مشتریان در هنگام خرید بتوانند با مشاهده مدل های مختلف مبل بادی این محصولات را انتخاب کنند. در همین خصوص باید اشاره کنیم که این مبل های بادی ساختارهای گوناگونی دارند. برای مثال مدل های مبل بادی یک نفره بسیار زیاد است و شما می توانید از ساختارها و بدنه های ساده تا محصولات طرح دار را در این دسته از کالاها مشاهده کنید. هم چنین مبل بادی دو نفره نیز وجود دارد که بیشتر تحت عنوان کاناپه بادی از آن ها نام برده می شود و در این بخش به آن اشاره نخواهیم کرد. در این بین از نظر امکانات نیز این محصولات ویژگی های فوق العاده ای را از خود به جای گذاشته اند.

برای مثال مبل بادی می تواند امکاناتی نظیر بهره مندی از محفظه نگهدارنده لیوان و بطری آب را در اختیار شما قرار دهد. هم چنین بدنه های طبی و زیبایی که این محصولات عرضه کرده اند سبب شده تا هر فرد با هر سن و سالی بتواند از این مبل های بادی استفاده کند. برای مثال مبل بادی گیم نت یکی از مواردی است که بسیار محبوب بوده و جوانان برای بازی و تفریح خود سعی می کنند تا با خرید این محصولات و نشستن بر روی آن بازی جذابی را تجربه کنند. هم چنین بدنه این محصولات نیز عمدتا از نوع مخملی بوده و در بعضی از این محصولات نیز می توانید جنس برزنتی را هم مشاهده کنید که قطعا کیفیت بالایی دارد. شیوه راه اندازی ساده و آسان این مبل های بادی هم یکی دیگر از مواردی است که باعث می شود تا در هر فضا و مکانی بتوانید آن ها را راه اندازی کرده و استفاده کنید.

قیمت مبل بادی اینتکس راحتی

در ارتباط با قیمت مبل های بادی نیز باید اشاره کنیم که تنوع این محصولات بسیار زیاد بوده و به همین دلیل نیز تنوع قیمتی را می توانیم در این دسته بندی مشاهده کنیم. برای مثال قیمت مبل بادی کودک از حدود قیمت ضد و پنجاه هزار تومان شروع می شود. این قیمت گذاری در مبل های بادی بزرگسال نیز ممکن است تا یک میلیون تومان افزایش پیدا کند. البته با توجه به نوسانات قیمت ارز ممکن است این محصولات بیشتر و یا کمتر شود و صرفا این اعداد ، قیمت های حدودی و تقریبی این مبل های بادی به شمار می رود.

مبل بادی چیست؟

در این مقاله سعی بر این داریم تا شما را با یکی از محصولات مهیج و جذاب این روز های بازار آشنا سازیم. مبل بادی یک محصول کاملا خاص و منحصر به فرد است که افراد مختلفی این روز ها از این محصول برای نشستن در داخل محیط منزل ، محل کار و یا دیگر فضاهای موجود از ان بهره مند شده اند. در واقع باید عنوان کنیم که این سری از محصولات کم کم دارد جایگاه ثابتی را در بین خانواده ها برای خود دست و پا می کند. با توجه به این نکات شما می توانید با مطالعه کامل این مقاله تمامی مبل های شنی را از نظر نوع ساختار ، کیفیت ، قیمت و کارایی با هم مقایسه نموده و سپس اقدام به خرید بگیرید.

در اولین بخش از این مقاله باید به جنس مبل های بادی اشاره کنیم که نکته ای کاملا مهم و اساسی در خرید به شمار می رود.

جنس مبل بادی و صندلی پلاستیکی اینتکس

اولین بخش از این مقاله را به جنس رویه مبل های بادی اختصاص دادیم که قطعا مهم ترین بخش این مقاله به شمار خواهد رفت. شما در هنگام خرید با توجه به جنس یک محصول و کیفیتی که از خرید خود انتظار دارید اقدام به تهیه یک محصول خواهید کرد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بسیاری از تولید کننده های مبل های بادی نیز با در نظر گرفتن این مسئله و با توجه به حساسیت های پیش آمده از مشتریان سعی کرده اند که محصولاتی خوب و با دوام را به بازار عرضه کنند.

اولین جنس و شاید رایج ترین جنس در بین محصولات بادی و خصوصا مبل های بادی جنس PVC و یا همان وینیل می باشد. این جنس قطعا محبوبیت خاصی را در بین تولید کنندگان و مشتریان دارا بوده است که همین امر هم باعث تداوم تولید مبل های بادی با این جنس رویه شده است. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این جنس از کیفیت بالایی برخوردار می باشد به گونه ای که قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید. هم چنین بهره مندی از ضخامت مناسب در اکثر مبل های بادی نیز نمایان گر این مسئله خواهد بود.

در کنار این جنس بسیاری از تولید کنندگان سعی کرده اند که محصولات خود را با دو جنس مختلف به بازار ارئه کنند. برای مثال خیلی از مبل های بادی موجود در بازار در کنار جنس PVC ، از جنس طرح چرم هم بهره مند می باشد. این عامل باعث شده تا هم یک محصول کاملا زیبا را مشاهده نموده و هم کیفیت خوبی را در محصول خود مشاهده کنید. طرح چرم نیز باعث می شود تا ماندگاری و دوام محصول بیشتر شده و طول عمر آن بالاتر رود. هم چنین تمیز کردن این جنس هم بسیار راحت می باشد و با یک دستمال نمناک به راحتی هر چه تمام تر محصول شما پاک خواهد شد.

دیگر جنس رایج در بین مبل های بادی که از آن هم بسیار زیاد استقبال شده است ، جنس مخمل است. این نوع از پارچه نیز به گونه ای بر روی مبل های بادی پیاده سازی شده است که محصول شما هم دارای زیبایی های وصف نشدنی باشد و هم بسیار مقاوم به دست شما برسد. جنس مخمل دارای نرمی و راحتی فوق العاده ای می باشد و قطعا از دو جنس قبلی برای استراحت و نشستن های طولانی مدت بهتر خواهد بود. البته ضخامت بالای این جنس را هم باید در نظر گرفت که باعث می شود محصول شما به راحتی آسیب نبیند.

ساختار مبل بادی تک نفره و دو نفره راحتی و طبی

در ارتباط با ساختار مبل های بادی قبل از هر چیز باید به ظرفیت این محصولات اشاره کنیم. در همین رابطه نیز می توان عنوان نمود که مبل های بادی معمولا در ظرفیت های یک و دو نفره تولید و عرضه می شوند. البته به تازگی در رقابت بین شرکت های مطرح تولید کننده مبل بادی ، مبل های بادی با ظرفیت های 4 نفره هم تولید و عرضه شده است که قطعا برای مشتریان هیجان انگیز خواهد بود. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کنیم که با توجه به این ظرفیت های عنوان شده باید گفت که ساختار محصولات با هم متفاوت می باشد.

خیلی از مبل های بادی معمولا به صورت گرد طراحی و تولید شده اند که فرد استفاده کننده می تواند با نشستن در بخش مرکزی این محصول به راحتی هر چه تمام تر از ان استفاده کند. این گرد بودن سبب شده است تا فضای اشغالی در داخل منزل نیز بسیار کم شود و استفاده از محصول مورد نظر آسان تر شود. هم چنین تعدادی دیگر از محصولات که بیشتر در بین مبل های بادی دو نفره و یا بزرگ تر رایج می باشد ، به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده اند. این ساختار نیز سبب شده تا نشستن و فضای مورد نیاز برای قرار گیری دو نفر در کنار هم به راحتی هر چه تمام تر فراهم شود. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این ساختار تنها به ظاهر محصولات ختم نخواهد شد.

شما می توانید رویه های مواج مبل های بادی را هم مشاهده نمایید که در اکثر آن ها وجود دارد. این مواج بودن هم خود دارای طرح های گوناگونی می باشد. تعدادی به صورت مشبک و عده ای دیگر به صورت فرو رفته در بخش های تکیه گاه و نشیمنگاه طراحی گردیده اند که قطعا این عامل باعث راحتی فرد استفاده کننده از مبل بادی خواهد شد.

وزن مبل بادی کودک و بزرگسال

عامل مهم دیگری که در این مقاله باید به آن اشاره کنیم وزن یک مبل بادی می باشد. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که یک مبل بادی حداقل و یا حداکثر می تواند دارای چه مقدار وزن باشد؟ در پاسخ به این سوال نیز باید عنوان کنیم که شرکت های تولید کننده به تازگی این عامل را بسیار مورد توجه خود قرار داده اند که باعث شده تا در این حوزه هم رقابت شدیدی را بین این محصولات و تولید کنندگان شاهد باشیم. برای مثال یک مبل بادی می تواند حداقل یک کیلو گرم وزن داشته باشد. البته این مقدار وزن برای مبل های بادی کودکان کمتر هم می شود و تا 400 گرم هم کاهش می یابد. هم چنین مبل های بادی با ظرفیت های دو و یا چهار نفره نیز حداکثر دارای وزن 5 الی 7 کیلو گرم خواهند بود. این وزن و این مقدار سبب شده تا شما بتوانید به سادگی هر چه تمام تر محصول خریداری شده را در داخل منزل و یا محیط قرار گرفته شده پس از راه اندازی تغییر مکان داده و آن را جا به جا کنید. هم چنین بلند کردن این محصول هم قطعا با توجه به این مقدار وزن کار سختی نخواهد بود.

ویژگی جانبی مبل های بادی گیمینگ و سفری

اگر تا به این جای کار با انواع مبل های بادی و خصوصیات مشترک آن ها آشنا شده اید ، حال قصد داریم تا شما را با یک سری از ویژگی های خاص و منحصر به فرد مبل های بادی هم آشنا سازیم که شاید این موارد در تمامی مبل های بادی وجود نداشته باشد و بیشتر به عنوان مزیت و برگ برنده یک مبل بادی نسبت به دیگر محصولات شرکت های دیگر به شمار رود. در همین خصوص نیز پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مطلب را هم دنبال کنید.

دارا بودن پمپ باد مبل های بادی

یکی از مهم ترین مزیت های یک مبل بادی این است که در داخل بسته بندی و کنار محصول شما یک عدد پمپ باد را هم مشاهده نمایید. این عامل باعث می شود تا بتوانید به راحتی هر چه تمام تر محصول مورد نظر خود را باد نموده و در سریع ترین زمان از آن بهره مند شوید. حال بسیاری از شرکت های تولید کننده همان طور که در ابتدای این بخش به آن اشاره شد از قرار دادن پمپ باد در داخل بسته بندی محصول اجتناب می کنند اما عده ای دیگر در رقابت با این شرکت ها همواره پمپ باد را قرار می دهند تا مصرف کننده نیازی به تهیه و خرید جداگانه پمپ باد برای راه اندازی نداشته باشد.

نوع دریچه باد مبل های بادی

حال عده ای دیگر از تولید کنندگان نیز این دریچه را به دو صورت کوچک و بزرگ طراحی کرده اند که این عامل باعث می شود تا شما در هنگام باد کردن با فشار بیشتری باد را به داخل محصول هدایت کرده و در زمان سریع تری آن را راه اندازی کنید. هم چنین برای خالی کردن باد محصول هم شما به سرعت می توانید این کار را انجام دهید که قطعا این عامل مزیت بزرگی به شمار می رود.

دارا بودن جا لیوانی

یکی دیگر از مزایایی که یک سری از مبل های بادی دارا می باشند بهره مندی از جا لیوانی بر روی خود است. این عامل قطعا یکی از محبوب ترین نکات در بین مبل های بادی به شمار می رود. معمولا شرکت های سازنده سعی می کنند تا فضای مورد نیاز برای قرار دادن بطری آب و یا لیوان آب را برای مشتریان خود در نظر بگیرند که پیاده سازی آن معمولا بر روی دستگیره های این مبل بادی صورت می پذیرد. این عامل هم قطعا یکی از مهم ترین مزایایی است که مبل بادی مد نظر شما می تواند از آن بهره مند باشد.

قابل استفاده بر روی آب

قابلیت استفاده از مبل های بادی بر روی آب نیز یکی از مواردی است که اکثر مبل های بادی دارا می باشند. این محصولات به دلیل بادی بودن و پر شدن از باد قابلیت این را دارند که به سادگی هر چه تمام تر به صورت شناور بر روی آب قرار گرفته و شما را به گونه ای جذاب بر روی آب نگه دارند. این عامل هم بسته به نوع مبل بادی ، ظرفیت و هم چنین وزن شما می تواند متفاوت باشد اما می توان گفت که در حالت کلی یک نکته رایج و معمول میان مبل های بادی به شمار خواهد رفت.

ثبت سفارش مبل های بادی اینتکس

با مطالعه این مقاله قطعا متوجه خصوصیات و ویژگی های کلی یک مبل بادی شده اید. مبل بادی شما می تواند هر یک از این موارد بالا را یا به صورت کلی و یا به صورت جزئی در اختیار داشته باشد که هر چه این امکانات و ویژگی ها بیشتر باشد قطعا در قیمت محصول انتخابی شما اثرگذار خواهد بود. با توجه به این مسائل حال اگر شما قصد خرید یک مبل بادی را دارید پیشنهاد می کنیم با در نظر گرفتن نیاز خود و همین طور شرایط و محل قرار گیری محصول ، به سایت فروشگاه مرکزی اینتکس سر زده و انواع مبل های بادی را در ظرفیت ها ، قیمت ها و کیفیت های گوناگون مشاهده کنید و سپس یک خرید خوب و ایده آل را انجام دهید که همواره رضایت شما را در بر داشته باشد.

با در نظر گرفتن جنس و کیفیت این محصولات و همین طور کیفیت هایی که دارند ، شما می توانید یک مبل بادی را انتخاب نمایید. برای خرید مبل بادی نیز شما باید فاکتورهای متعددی در نظر بگیرید. برای مثال برند تولید کننده این محصولات ، جنس بدنه ، طبی بودن مبل بادی و همین طور امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد جزو مهم ترین فاکتورهای انتخاب این محصولات به شمار می رود. ما نیز پیشنهاد می کنیم که این موارد را در نظر گرفته و سعی کنید تا خرید مبل های بادی را از سایت فروشگاه با قیمت عالی انجام دهید.

 

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا