دانش و سلامتکسب و کار برتر

برای چاقی صورت پیش چه دکتری مراجعه کنیم؟

حتی می‌توانید روش‌های طبیعی‌تری را امتحان کنید که اگرچه لزوما توسط جامعه پزشکی پذیرفته نمی‌شوند، اما بسیاری از مردم معتقدند مؤثر هستند. یکی از این روش‌های طبیعی و درمان‌های خانگی برای چاق‌تر شدن صورت، مصرف برخی ویتامین‌، مولتی‌ویتامین و ترکیبات مغذی است. تغذیه یکی از بهترین راه‌ها برای پرتر شدن صورت است. اما بهترین ویتامین برای چاقی صورت کدام ویتامین‌هاست و چطور می‌توان از آنها برای داشتن یک صورت پرتر و پوستی سالم‌تر استفاده کرد؟

چاق شدن صورت با دکتر مرادی متخصص تغذیه

بهترین ویتامین برای چاقی صورت چیست؟

آنچه می‌خورید، ویتامین‌ها و مواد مغذی که رژیم غذایی شما تامین می‌کند، می‌تواند تاثیر چشمگیری بر ظاهر و احساس پوست شما داشته باشد و باعث شود.زیبایی از درون شروع می‌شود. رژیم غذایی شما تفاوت زیادی در ظاهر پوستتان ایجاد می‌کند و افزودن ویتامین‌های خاص به رژیم غذایی می‌تواند به طور چشمگیری ظاهر و احساس پوست شما را تغییر دهد.

بسیاری از ویتامین‌ها را می‌توان به‌صورت موضعی روی پوست با کرم‌ها و سرم‌ها استفاده کرد. اما مصرف خوراکی ویتامین‌ها، چه از طریق رژیم غذایی یا به شکل مکمل و مولتی‌ویتامین‌ها، به آنها اجازه می‌دهد تا جادوی خود را به میزان قابل‌توجهی روی پرتر شدن پوست شما بگذارند. پودر جوانه گندم با آب برای چاقی صورت یکی از روشهای کم هزینه برای چاقی صورت است.

برخی از ویتامین‌ها را با عنوان ویتامین چاق کننده صورت می‌شناسند که از جمله آنها می‌توان به ویتامین E و ویتامین C اشاره کرد. مصرف قرص ویتامین E برای چاقی صورت یکی از گزینه‌های رایج بین افرادی است که به دنبال پوستی شاداب‌تر و سالم‌ترند.کمبود ویتامین در بدن می‌تواند منشا مشکلات زیادی از جمله مشکلات پوست و مو باشد.

۱. ویتامین های گروه B

بهترین ویتامین برای چاقی صورت باید بتواند نیازهای پوست را به‌خوبی تامین کند و قطعا یکی از این نیازها توسط ویتامین‌های گروه B تامین می‌شود.علاوه بر اینها ویتامین‌های گروه B اسیدهای چرب ضروری پوست را تامین می‌کنند، از آسیب سلولی جلوگیری کرده و مانع ازدست‌دادن آب می‌شوند؛ بنابراین برای مرطوب نگه‌داشتن پوست و چاق نگه‌داشتن صورت اهمیت دارند.

۳. ویتامین E برای چاقی صورت

در بین تمام ویتامین‌های موجود شاید هیچ‌کدام قدرت و نداشته باشند و بدون شک بهترین ویتامین برای چاقی صورت ویتامین E است. ازآنجایی‌که ویتامین E باعث گردش سلولی و بازسازی می‌شود، گاهی اوقات برای درمان زخم آکنه و خشکی پوست نیز استفاده می‌شود.

این ویتامین را می‌توان به فرم‌های مختلف برای چاق‌تر شدن پوست صورت استفاده کرد. مصرف می‌تواند به‌صورت موضعی باشد یا به‌عنوان بخشی از مکمل‌های روزانه مصرف شود. علاوه بر این می‌توان مواد غذایی غنی شده با ویتامین E را به رژیم غذایی افزود. قرص ویتامین ای برای چاقی صورت هم یکی از گزینه‌هاست. ویتامین ای به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان بالا برای گردش خون عالی است که می‌تواند به پوست شما کمک کند سفت‌تر و سالم‌تر شود.

قرص ویتامین ای ۴۰۰ برای چاقی صورت

یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصرف ویتامین چاق کننده صورت، استفاده از قرص ویتامین E 400 است. اما چطور می‌توان از قرص ویتامین ای ۴۰۰ برای چاقی صورت استفاده کرد؟ ویتامین ای برای چاقی صورت را نمی‌توان از طریق مواد غذایی به دست آورد و برای مصرف آن بهتر است از مکمل‌های حاوی این ویتامین یا قرص ویتامین ای ۴۰۰ استفاده کنیم.

مصرف این قرص دو حالت دارد. هم می‌توان به‌صورت خوراکی یک دوز از این قرص ویتامین e400 را برای چاقی صورت مصرف کرد یا این که کپسول ویتامین ای ۴۰۰ را روی پوست مالید. برای مصرف این قرص بهتر است از یک مشاوره دارویی استفاده کرد تا دوز و میزان مصرف آن به‌صورت دقیق تعیین شود.

۴. ویتامین C

ویتامین C هم به‌عنوان بهترین ویتامین برای چاقی صورت شناخته می‌شود و تاثیر آن در افزایش شادابی، سلامتی و درخشش پوست صورت برای همه شناخته شده‌است. معمولاً استفاده از می‌تواند به‌صورت مصرف کرم‌های حاوی این ویتامین باشد. مواد غذایی و خوراکی مختلفی نیز حاوی این ویتامین مفیدند که می‌توان با مصرف آنها ویتامین چاق کننده صورت را تامین کرد.مصرف روزانه یک عدد سیب می‌تواند به میزان زیادی روی سلامت پوست تاثیر بگذارد.

۵. منیزیم

اما همه چیز برای پرتر شدن صورت، مصرف بهترین ویتامین برای چاقی صورت نیست. مواد معدنی هم اهمیت خاص خود را دارند. یکی از این ترکیبات است. کاری که منیزیم در بدن انجام می‌دهد، تنظیم‌کردن بهینه متابولیسم و بهبود گردش خون و اکسیژن‌رسانی به سلول‌ها و عضلات است. همین تاثیر در صورت می‌تواند با افزایش حالت ارتجاعی پوست، به برجسته‌تر شدن و پرتر شدن صورت کمک کند.

۶. کلسیم

یکی دیگر از ترکیبات مغذی و معدنی که مصرف آن می‌تواند به چاق‌تر شدن و سالم‌تر شدن صورت کمک زیادی کند، کلسیم است. کاری که کلسیم به‌صورت معمول در بدن می‌کند تقویت‌کردن استخوان‌ها و عضلات است. در نتیجه از طریق تقویت عضلات و ماهیچه‌های صورت است.

می‌توان کلسیم را از طریق مواد غذایی مانند لبنیات، دانه‌ها و سبزیجاتی مانند کلم‌بروکلی دریافت کرد. مصرف کلسیم به‌صورت قرص نباید بدون تجویز پزشک باشد؛ بنابراین بهتر است تنها به منابع غذایی سرشار از کلسیم بسنده‌کرد. برای سفارش محصولات بیز وارد سایت دکتر بیز شده و خرید خود را ثبت کنید.

۷. روی

روی یک ماده معدنی است که به دلیل توانایی بالایی که در التیام پوست آسیب‌دیده دارد شناخته می‌شود. این ماده معدنی به انعطاف‌پذیری دیواره‌های سلولی کمک می‌کند و به سلول‌ها اجازه می‌دهد تا در حین رشد تقسیم و تخصصی شوند. روی همچنین می‌تواند از پوست شما در برابر آسیب اشعه ماورای‌بنفش محافظت کند. هنگامی که کمبود روی دارید، پوست شما ممکن است ترک‌خورده یا جوش‌هایی شبیه به ایجاد کند.

بثورات با مرطوب‌کننده‌ها یا کرم‌های استروئیدی بهبود نمی‌یابند. برای به‌دست‌آوردن پوستی سالم‌تر سعی کنید غذاهای حاوی روی را در رژیم غذایی خود بگنجانید. روی با کمک به سلامت پوست می‌تواند به پرتر دیده‌شدن صورت هم کمک کند. غلات کامل، شیر، تخم‌مرغ و گوشت قرمز منابع غنی روی هستند.

۸. آهن

آهن یکی دیگر از ترکیباتی است که به‌صورت‌کلی می‌توان از آن برای افزایش وزن، از جمله چاق کردن صورت استفاده کرد. وقتی صحبت از افزایش وزن می‌شود، شواهد خوبی وجود دارد که نشان می‌دهد می‌تواند از آن حمایت کند. آهن نقش مهمی در انتقال اکسیژن به سلول‌های بدن شما ایفا می‌کند، بنابراین به عملکرد بدن شما در سطح بالاتر کمک خواهد کرد. مصرف آهن به‌خودی‌خود باعث افزایش وزن نمی‌شود، اما می‌تواند به رویکرد وزن‌گیری شما کمک کند.

معرفی مولتی ویتامین برای چاقی صورت

برای انتخاب بهترین ویتامین چاقی صورت، بهتر است با مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه‌بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان وجود دارد.

ویتامین برای چاقی صورت باید چگونه مصرف شود؟

ویتامین‌های مورداستفاده برای چاقی صورت را می‌توان هم به‌صورت خوراکی ( قرص‌های مکمل یا در رژیم غذایی) مصرف کرد و هم به‌صورت کرم‌های پوستی. گاهی نیز ترکیباتی مانند ویتامین ای یا مواد حاوی ویتامین سی را به‌صورت مالیدن‌روی‌صورت استفاده می‌کنند.

مولتی‌ویتامین‌ها که حاوی مجموعه مشخصی از بهترین ویتامین برای چاقی صورت هستند هم می‌توانند منبع خوبی برای تامین این ویتامین‌ها باشند. کرم‌های آبرسان فرموله‌شده با مواد مغذی پوستی هم می‌توانند منبع تامین‌کننده ویتامین‌های چاق کننده صورت باشد.

علاوه بر این نکات در نظر داشته باشید که حتی مصرف بهترین ویتامین برای چاقی صورت هم نباید بدون نظر متخصص پوست و مو باشد. مصرف بیش‌ازاندازه برخی از ویتامین‌ها، خصوصاً ویتامین‌های محلول در چربی؛ مانند ویتامین ای برای چاقی صورت می‌تواند مسمومیت‌زا شود. درنتیجه دوز مصرفی باید حتماً تحت‌نظر پزشک متخصص باشد و شرایط بدنی دائماً مانیتور شود.

مالیدن کپسول ویتامین ای برای چاقی صورت

یکی از حالت‌هایی که می‌توان ویتامین ای، بهترین ویتامین برای چاقی صورت را مصرف کرد، مصرف کپسول ویتامین ای ۴۰۰ به‌صورت مالش روی پوست صورت است. بسیاری از مشاوران پوست و مو مالیدن کپسول ویتامین ای برای چاقی صورت را پیشنهاد می‌کنند. مصرف به این صورت است که یک کپسول را برش می‌دهیم و ماده ژلاتین مانند درون آن را روی پوست ماساژ می‌دهیم. تکرار این کار می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی و پرتر شدن صورت داشته باشد.

مصرف بهترین ویتامین برای چاقی صورت به نظر پزشک و نوع ویتامینی که مصرف می‌کنید بستگی دارد. برای مثال مولتی‌ویتامین برای چاقی صورت بهتر است بعد از وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار یا شام باشد. قرص ویتامین ای برای چاقی صورت را می‌توان در عصر یا شب مصرف کرد و مالیدن کپسول ویتامین ای روی پوست برای چاقی صورت را می‌توان صبح‌ها بعد از شستن صورت یا آخر شب قبل از خواب انجام داد.

عوارض ویتامین‌ها برای چاقی صورت

مصرف بهترین ویتامین برای چاقی صورت اگر بدون نظر پزشک و بیش از حد مجاز صورت بگیرد، می‌تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. برای مثال مصرف بیش از حد قرص ویتامین e برای چاقی صورت می‌تواند موجب مسمومیت شود و ناراحتی‌های گوارشی مانند درد معده یا اسهال را در فرد به وجود بیاورد. سبوس دکتر بیز برای لاغری را حتما امتحان کنید.

گاهی نیز مصرف برخی داروها ممکن است با مصرف ویتامین چاق کننده صورت تداخل داشته باشد و موجب بروز مشکلاتی در افراد شود. ویتامین دی نیز جزو ویتامین‌هایی است که مصرف بیش از حد آن برای افراد مجاز نیست و می‌تواند برای سلامتی خطرساز باشد. به همین دلیل ویتامین‌ها را باید حتماً تحت‌نظر متخصص پوست و مو مصرف کرد.

اگر بعد از مصرف مکمل‌های ویتامین با عوارضی روبرو شدید، حتما با مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه‌بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان وجود دارد.

 

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا