دانش و سلامتکسب و کار برتر

بهترین زمان مصرف پروتئین وی چه وقت است و از کجا بخریم؟

این دسته نیز جزء بی ضررترین چربی سوزها محسوب می شود که برخی از آن ها مجوز وزارت بهداشت ایران را دارا است. از بلوکه کننده ها می توان به چیتوسان و گوارانا اشاره کرد که این دو مولکول از جلبک های دریایی ساخته شده اند و جزء بی ضررترین چربی سوزها به حساب می آیند و با مجوز وزارت بهداشت عرضه می شوند. چربی سوزها معمولا در قالب قرص یافت می شوند و در میان کسانی که قصد کاهش وزن سریع دارند، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. باید بدانید که مصرف این مکمل چربی سوز بدون ورزش و فعالیت بدنی کافی، تاثیری در کاهش وزن ندارد. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان ورزشی، بدنسازی را به عنوان مادر همه ورزشها میتوان معرفی کرد؛ چراکه در هر شاخهای از ورزش که فعالیت کنید، بدون داشتن تناسب اندام موفق نخواهید شد. این ها سوالاتی هستند که در رابطه با چربی سوز ها به ذهن ما خطور می کند.در یک تعریف ساده می توان گفت،به هر ماده ای که بتواند انرژی متابولیسم پایه را افزایش دهد چربی سوز گویند.چربی سوز ها انواع مختلفی دارند که نحوه کار و تأثیر گذاری هر کدام از آن ها بر چربی های بدن متفاوت است.در این مطلب با انوع چربی سوز آشنا می شوید.

مصرف پودر کراتین مونو هیدرات اپکس در هر وعده ۵ گرم کراتین مونو را در اختیار بدن شما قرار میدهد. هر مکمل پری ورک اوت اجزای تشکیل دهنده متفاوتی با دوزهای مختلف و اثرات مختلفی دارد که ممکن است برای ورزشکاران مختلفی با اهداف متفاوت مناسب باشد. هر هفته یک سایز کم کنید! پروتین وی و ۲۰۰ میلی لیتر آب مصرف میکنم آیا این سه مورد باهم تداخل ندارند و یا مصرفشون با هم موردی نداره ویا تاثیر هم رو کم نمیکنند؟ به جز تاثیر قابل توجهی که ال کارنیتین در کاهش وزن دارد، از تحلیل عضلات نیز جلوگیری کرده و ریکاوری را بهبود میبخشد. اما در حال حاضر، این داروها به دلیل عوارض جانبی و تاثیر اعتیادآور در بسیاری از کشورها تنها با نسخه فروخته می شوند و در برخی کشورها غیرقانونی هستند. حال بسیاری از ورزشکاران نیز برای اینکه انرژی بدن در طول انجام تمرینات ورزشی افت نکند و بدن دچار ضعف نشود از مکمل استفاده میکنند، به این نوع مکملها، مکملهای بدنسازی گفته میشود. حفظ سلامتی نکته بسیار مهمی است که در طول تمرینات بدنسازی و ورزش برای عضله سازی باید مورد توجه باشد. به همین دلیل نمیتوان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد؛ اما این مسئله میتواند به صلاحدید مربی و پزشک فرد بستگی داشته باشد؛ اما در حالت کلی، چنانچه افراد بهصورت حرفهای ورزش نمیکنند و به سلامت خود اهمیت میدهند؛ بهتر است از مصرف مکمل های بدنسازی خودداری کنند و اجازه دهند در زمانی طولانیتر و به کمک تغذیه مناسب به هدف خود دست پیدا کنند.

به علاوه پروتئین وی پپتید های خاصی را تامین می کند که رگ های خونی را به علت تاخیر در خون شاهرگ (فشارخون پایین) آرام می کند که خون بیشتری را به عضلات جریان می دهد و کمک می کند آمینو اسیدهای وی به عضلات سریعتر انتقال یابند. چربی سوزی چیست و قرص های لاغری چطور به این کار کمک می کنند؟ اما حالا روش جدیدی پا در عرصه کاهش وزن گذاشته است که با نام های چربی سوزی، قرص لاغری و یا داروی لاغری شناخته می شود. زیاده روی در مصرف این مکمل باعث تحلیل عضلات و خستگی مفرط میشود. دسته دوم ترموژنیک ها از طریق اعمال اثر بر روی عصب سمپاتیک اعصاب خودمختار باعث افزایش کاتکول آمین ها که مشتقات آمینی بنزن هستند، می شود که این مشتقات کاتکول آمینی شامل هورمون های آدرنالین و نورآدرنالین می باشد که از قسمت مرکزی غدۀ فوق کلیوی ترشح می شود و از این قبیل می توان به مکمل افدرین که از گیاه افدرا از خانوادۀ افدراسه تهیه شده اشاره کرد. مرحله اول: کافئین مستقیماً از طریق فعل و انفعال با گیرنده ها و اسیدهای چرب آزاد، آزاده شده از سلول ها بر روی بافت چربی عمل می کند.

برند های مختلفی برای چربی سوزی مناسب هستند که میتوان از بهترین آن ها بایوتک و کارن را نام برد که به راحتی قابل تعبیه هستند. آیا این شعارها و وعده ها در عمل قابل تحقق هستند؟ در پایان آرزوی موفقیت شما را دارم. من کارشناس تغذیه هستم خواهشی که دارم اینستکه در مورد نظرات کارشناسی در مورد لاغری و… ۶- در مورد مکملهای پروتئینی میتوانید با ریختن آن در دهان از لحاظ چسبندگی بیشتر پی به اصل بودن آن ببرید. از طرف دیگر شما میتوانید مکملهای طبیعی گفته شده را که در بالا لیست شد به برنامه رژیم خود اضافه کنید. افرادی که برای افزایش متابولیسم از داروها استفاده میکنند و بهدنبال چربی سوزی و سپس عضله سازی هستند؛ می توانند بهجای آسیب رساندن به بدن خود، با مصرف مکمل بدنسازی شیمیایی، از یک رژیم غذایی مناسب در کنار ورزش استفاده کنند. منظورم مصرف کوتاه مدت برای رفع چربی شکم هست. ، پس از بررسی قیمت محصولات در وبسایت داروکده، برای خرید اقدام کنید.

منبع: مکمل پلاس

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا