دانش و سلامتکسب و کار برتر

بهترین قرص برای جهش اسپرم

یکی از علل شایع ناباروری مردان تعداد کم اسپرم و تحرک ضعیف اسپرم است. برای حل این مشکل چندین قرص تقویت کننده اسپرم وجود دارد که باعث افزایش باروری می شود. قرص Sprigen Nano Hayat Daro، کپسول Fertil Aid Men، Motility Boost کپسول و کپسول Cant Boost از جمله قوی ترین تقویت کننده های اسپرم و تا حد زیادی بهترین قرص های ناباروری مردانه موجود در بازار هستند. داروخانه ای که در این مقاله  از فرازطب ارائه خواهیم کرد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

قرص های تقویت کننده اسپرم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

قرص های اسپرم ضعیف برای افزایش تعداد اسپرم و حجم اسپرم مردان و به طور کلی برای افزایش باروری مردان استفاده می شود. یکی از شایع ترین علل ناباروری مردان کمبود تعداد و حجم اسپرم است. طبق آمار از هر 25 مرد یک مرد با مشکل کمبود اسپرم مواجه است. یکی از راه هایی که مردان با این مشکل مقابله می کنند استفاده از قرص های تقویت کننده مردانه است. استفاده بی رویه از این قرص ها می تواند عوارض خطرناک زیادی داشته باشد.

دلایل اصلی ناباروری مردان چیست؟
کپسول سمنکس می توانند به افزایش تعداد اسپرم در مردان کمک کنند. ناباروری در مردان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر بعد از سال گذشته و با وجود آمیزش منظم و مشکلی در زن پیش نیامده است، باید مشکل را در مرد جستجو کنیم. از علل ناباروری در مردان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تغییرات در هورمون های جنسی یا غده هیپوفیز

اختلالات ژنتیکی مانند بیضه های کوچک یا رشد نامناسب آنها.

بیماری های مزمن مانند سل رگ های خونی را از بین می برند

بیماری های مقاربتی

بیماری هایی که تب بالایی دارند و مدت زیادی طول می کشند

ذات الریه، سرطان تخمدان و سرفه خشک همراه با ترشح از بیماری های روی هستند.

مشاغل خطرناک مانند نانوایی ها یا مشاغلی که در معرض حشره کش ها هستند
بهترین قرص برای جهش اسپرم
کشیدن مواد مخدر و سیگار

تحقیقات اخیر نشان می دهد که استرس اکسیداتیو یکی از شایع ترین علل ناباروری مردان است. وقتی میزان اکسیدان در اسپرم از مقدار آنتی اکسیدان بیشتر شود، می گوییم استرس اکسیداتیو وجود دارد. استرس اکسیداتیو می تواند به غشای اسپرم و DNA آسیب برساند.

برخی از مطالعات نشان داده اند که استرس اکسیداتیو ممکن است حتی زمانی که تجزیه و تحلیل استاندارد اسپرم طبیعی به نظر می رسد وجود داشته باشد. اکسیداسیون معمولاً با وجود آنتی اکسیدان ها در مایع منی کنترل می شود.

خواص مکمل های تقویت کننده اسپرم چیست؟

قرص های تقویت کننده مردانه به روش های مختلفی ساخته و به داروخانه ها تحویل می شوند. اغلب مردانی که پس از مراجعه به پزشک به نتیجه مناسبی از رابطه جنسی با همسر خود نمی رسند و قدرت بچه دار شدن ندارند. وقتی متوجه می شوند که تعداد اسپرم آنها کم است، شروع به استفاده از مکمل های اسپرم قدرتمند می کنند. این مکمل ها باید تحت نظر پزشک تجویز و مصرف شوند. مکمل ها می توانند به مردان در افزایش تعداد اسپرم، بهبود تحرک اسپرم و بهبود باروری مردان کمک کنند.

ترکیبات اصلی قرص افزایش تعداد اسپرم است

قرص های تقویت کننده خون شامل انواع ویتامین ها و ریزمغذی ها هستند. مکمل ها ممکن است یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعداد اسپرم در مردان باشد. این ترکیبات شامل چندین مورد است که در زیر بررسی خواهیم کرد.

ویتامین سی

یکی از مهم‌ترین ترکیبات موجود در قرص‌های تقویت‌کننده مردانه، ویتامین C است، زیرا این ویتامین یک آنتی‌اکسیدان قوی است که آسیب سلولی را در بدن کاهش می‌دهد. این ویتامین می تواند جذب آهن و تعداد اسپرم را در بدن افزایش دهد. مصرف ویتامین C همراه با ویتامین E باعث افزایش حرکت و سنتز DNA می شود.

ویتامین دی

قرص های تقویت کننده اسپرم حاوی ویتامین D هستند یکی از مهم ترین ویتامین هایی که بدن به آن نیاز دارد ویتامین D است این ویتامین جذب کلسیم را تضمین می کند. یکی از شایع ترین شرایط در زنان باردار کمبود ویتامین D است. کمبود این ویتامین می تواند باعث ناباروری در مردان نیز شود.

کوآنزیم Q10

قرص های بزرگ کننده اسپرم حاوی کوآنزیم Q10 هستند. یکی از شایع ترین علل ناباروری در مردان غلظت کم اسپرم و عدم تحرک است. این آنزیم می تواند غلظت و تحرک اسپرم را تقویت کرده و باروری را در مردان بهبود بخشد.

فلز روی

روی یا روی نوع دیگری از مواد در مکمل های غذایی است. تحقیقات زیادی در مورد رابطه بین باروری و روی انجام شده است. رابطه بین آنها هنوز روشن نشده است. البته خوردن 8 میلی گرم از این ماده برای زنان و 11 میلی گرم برای مردان توصیه می شود.

سلنیوم

کمبود سلنیوم می تواند کیفیت اسپرم را مختل کند و حرکت اسپرم را در مردان مختل کند. این ماده یکی از مهمترین عناصر تولید اسپرم در مردان است. طبق تحقیقات، ترکیب سلنیوم و ویتامین E باعث بهبود کیفیت اسپرم و تحرک اسپرم می شود. مصرف این ماده باید 55 میلی گرم در روز باشد.

آیا قرص تقویت کننده مردانه وجود دارد؟

قرص های تقویت کننده اسپرم برای پسردار شدن یکی از عبارات جستجو شده در اینترنت است. صادقانه بگویم، هیچ تضمینی وجود ندارد که کودکی که با استفاده از دارو به دنیا می آید، کودک باشد. اما داروهایی وجود دارند که می توانند اسپرم را در مردان تقویت کرده و شانس پسردار شدن را افزایش دهند. کروموزوم ماده XX و کروموزوم مرد XY است. اگر کروموزوم Y مرد در کنار کروموزوم X زن قرار گیرد، فرزند پسر خواهد بود و اگر کروموزوم X مرد در کنار کروموزوم X زن قرار گیرد، فرزند دختر خواهد بود. چون بچه دار شدن کاملا به مرد بستگی دارد. بنابراین اسپرم شما باید تقویت شود.

در اینجا چند نمونه از بهترین قرص های تقویت کننده اسپرم آورده شده است

قرص های تقویت کننده اسپرم در انواع مختلفی تولید می شوند. این قرص ها می توانند اسپرم مردان را تقویت کرده و شانس بچه دار شدن آنها را افزایش دهند. از داروها به خصوص تقویت کننده های جنسی، اسپرم و غیره استفاده نکنید. بدون تجویز پزشک شروع نکنید، زیرا می تواند صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. داروهایی مانند قرص آسپرین، قرص کتونی، قرص آسپرین، قرص آفرودیت و قرص سلن پلاس از جمله داروهای محبوبی هستند که برای رشد نوزاد به خصوص پسر استفاده می شوند.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا