استانها

تعیین ضرب الاجل فرماندار شهریار برای تعیین تکلیف مکان یابی احداث آرامستان

تعیین ضرب الاجل فرماندار شهریار برای تعیین تکلیف مکان یابی احداث آرامستان

فرماندار شهرستان شهریار در جلسه هماهنگی و تبادل نظر برای تعیین محل احداث آرامستان جدید شهرستان بر تسریع مکان یابی احداث آرامستان شهرستان تاکید کرد و خواستار تعیین تکلیف سریع توسط شهرداری های شهریار و اندیشه شد.

تعیین ضرب الاجل فرماندار شهریار برای تعیین تکلیف مکان یابی احداث آرامستان

 

 به گزارش  خبرگزاری آپارات نیوز از تهران، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به لزوم احداث آرامستان جدید شهرستان گفت: احداث آرامستان مطالبه مردمی و نیاز شهرستان هست لذا باید به این مسئله توجه ویژه شود.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن تاکید بر شناسایی مکان مناسب و استفاده از ظرفیت خیرین برای احداث آرامستان ادامه داد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات و ایجاد زیرساخت‌های لازم بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.

 فاتحی نژاد اضافه کرد: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مد نظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

 فرماندار شهرستان شهریار همچنین خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد‌ و تصریح کرد: تا جلسه بعدی ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی نمودن این پروژه اتخاذ گردد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا