عمومیکسب و کار برتر

توری سرندی با طرح‌های متنوع برای خرید

سرند های ارتعاشی مهمترین ابزاری است که در صنایع خردایش مورد استفاده قرار می گیرند. سرند های ارتعاشی از فولاد ضد زنگ و فلز ساخته می شوند که برای جداسازی مواد و دانه بندی در سیستم خردایش استفاده می شوند. های ارتعاشی و کلیه اجزای آن اگر به خوبی ساخته شوند، دانه بندی محصولات خروجی نیز با ضریب اطمینان بالاتری صورت می گیرد.  توری های سرند جزو مهمترین اجزای سرند محسوب می شوند. سرند های ارتعاشی و توری های آنها انواع مختلفی دارند مانند : توری های سرند فولادی ، آهنی و ضد سایش که برای پروژه های مختلف بر اساس نوع تولید مواد ، رطوبت و شرایط شستشو  مدل آنها تعیین می شود. در ادامه قیمت خرید و فروش و مشخصات انواع مختلف آن آورده شده است.  بنابراین ، همواره باید در انتخاب  آنها برای پروژه خود دقت کافی داشته باشید.

این دستگاه ها در کیفیت های مختلفی تولید می شوند که امروزه در صنعت خردایش و همچنین در بخش های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. توری هایی که در سرند های سنگ شکن ها استفاده می شوند، همواره باید در برابر انواع نقص ها مقاوم و متناسب با راحتی کاربران طراحی شوند. توری های سرند سنگ شکن در جنس های فولادی ، آهنی و ضد سایش ساخته و با قیمت مناسب خرید و فروش می شوند. و همواره باید دقت داشت که آبا کیفیت ، طول عمر مناسب و دانه بندی ایده الی در خط خردایش دارند. در طراحی توری های سرند با مش های مختلف از مواد با کیفیت برتر استفاده می شود.

فروش قطعات سرند

جهت خرید کلیه قطعات سرند با شرکت آرکو صنعت تماس حاصل فرمایید.

قطعات یدکی سرند

برای خرید قطعات انواع سنگ شکن خود با شرکت آرکو صنعت تماس حاصل فرمایید!!

توری های سرند آهنی

به منظور تأمین نیازهای خاص صنعت خردایش و سرند های سنگ شکن، تامین کنندگان سرند های لرزشی طیف گسترده ای از این دستگاه ها  را با دامنه قیمت متنوع ارائه می دهند. سرند های ارتعاشی در مدل های ثابت و متحرک وجود دارند و همه دارای مزایا و کاربردهای متعددی در صنعت سنگ شکن هستند. توری های سرند فولادی ، آهنی و ضد سایش برای فرآیند ارتعاش قوی طراحی شده اند و می توانند انسداد مواد را در طی فرآیند بسیار کاهش دهند. توریهای سرند سنگ شکن دارای ساختار ساده ای هستند و جایگزینی آنها به راحتی انجام می شود. از سرند ها می توان برای انواع سنگ شکن ها از جمله سنگ شکن فکی ، سنگ شکن ضربه ای و سنگ شکن مخروطی استفاده کرد. این توری های سرندی آهنی در اندازه ها و اشکال متنوع با طرح های مختلف تقسیم برای سهولت کار خرد کردن در دسترس هستند.

توری سرند فولادی

توری های سرند اهنی و فولادی و ضد سایش که توسط آرکو صنعت با قیمت مناسب خرید و فروش می شود در مش های مختلف  از فولاد ضد زنگ و با کیفیت ساخته می شوند و بسته به نیاز پروژه جهت تفکیک و دانه بندی این توری ها را می توان خریداری کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف سرند های لرزشی که در حال حاضر در صنعت سنگ شکن استفاده می شود ، به قسمت شرکت آرکو صنعت مراجعه کنید.

توری های ضد سایش

توری های سرندی فولای و آهنی و ضد سایش که توسط شرکت آرکو صنعت به فروش می رسد عمدتا در صنایع معدنی به کار می روند. این نوع توری نسبت به سایش و خوردگی مقاومت و پایداری مطلوبی از خود نشان می دهد. کربن موجود در مفتول توری باعث استحکام، تقویت و ضد سایش بودن توری سرندی می شود. توری های سرندی کاربرد وسیعی در صنایع معدنی و ساختمانی دارد. به دلیل این کاربرد معمولا با مفتول های ضخیم و چشمه های بزرگ تولید و عرضه می شود. پر واضح است که توری مش ریز موجود نیست و فعلا قابلیت تولید در داخل را ندارد. توری فولادی سرندی طبق سفارش مشتری و با توجه به مقدار مورد نیاز قابل تولید و عرضه است.

توری سرندی مانند توری استیل ضد زنگ نبوده و در نتیجه به مرور زمان در محیط مرطوب دچار زنگ زدگی خواهد شد. مزیت اصلی توری سرندی همان طور که از نام آن مشخص هست، مقاومت بالا در برابر سایش و خوردگی است.

توری با مش های مختلف امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و شما انواع مختلفی از صفحه مشبک را برای سنگ شکن ها خود می توانید پیدا کنید که معمولاً در صنایع خردایش استفاده می شوند. کاربرد توری های سرند فولای و آهنی و ضد سایش که توسط شرکت آرکو صنعت خرید و  فروش می شود را در صنعت معدن به طور معمول برای سرند سنگ شکن، تجهیزات مخلوط آسفالت و تجهیزات راه سازی و عرشه صفحه است. اندازه مش و شبکه توری سرند در صنعت معدن و سنگ شکن معمولاً از ۱٫۵ میلی متر تا ۱۴ میلی متر بسته به نیاز مصرف کننده متغیر است. بر اساس نوع کاربرد این توری ها ، از مواد مختلفی از جمله فولاد ضد زنگ که ماده متداول است و همچنین فولاد کم کربن ساخته می شوند.

قیمت دستگاه توری سرندی ریز بافت و درشت بافت

سرند های ارتعاشی سنگ شکن از مواد فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. آنها بسیار انعطاف پذیر و محکم تر هستند. از دستگاه سرند لرزشی به منظور پرتاب رو به جلو مواد جهت برخورد با توری های سرند است تا تمامی ذرات با توری سرند برخورد کرده و تفکیک شوند. سرند های لرزشی با توجه به نیاز متری در ابعاد و اندازه های مختلف و در تعداد طبقات مختلف ساخته می شون. این دستگاه ها آزمایش و تایید می شوند و همچنین آزمایشات مختلفی را با موفقیت می گذرانند تا وارد مرحله فروش برسد و به دست برسد.

توری های سرند فولای و آهنی و ضد سایش که توسط شرکت آرکو صنعت خرید و  فروش می شود بر روی سرند با دقیت بالایی به تکفیک دانه ها و بار های خروجی می پردازد و باعث می شود تا محصول نهایی ما یکنواخت و بدون کوچکترین خطایی شکل گیرد. سرند های لرزشی یکی از مهمترین دستگاه هایی است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. این دستگاه نقش مهمی در صنعت دارد. کاربردهای بسیاری از این دستگاه وجود دارد اما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن به ما اجازه دهید ابتدا مفاهیم انواع سرند های لرزشی و نحوه ساخت را توضیح دهیم و سپس می توانیم در مورد کاربردهای آن نیز بیشتر بخوانیم. سرندها از توری های مختلفی ساخته می شوند که برای دانه بندی و تفکیک محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. سرند های لرزشی انواع مختلفی دارند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

توری های سرند فولای و آهنی و ضد سایش که توسط شرکت آرکو صنعت خرید و  فروش می شود معمولا  با چند درجه به موازات سطح زمین قرار می گیرند. زاویه کار توری های سرند تأثیر زیادی بر زمان و نحوه غربال کردن آنها دارد. توریهای سرند با زاویه ۱۵-۳۰ درجه  نسبت به سطح زمین بر روی سرند نصب می شوند.

با عرض پوزش کلیه قیمت ها در حال بروزرسانی می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دستگاه مورد نظر تماس بگیرید.

جهت ثبت رایگان دستگاه کارکرده خود در سایت کلیک کنید.

برای راحتی شما تمام دستگاه های کارکرده در کانال تلگرام گذاشته می شوند.

پیچ اینستاگرام شرکت آرکوصنعت ربهترین سایت برای خرید توری سرندی

توری های سرندی کاربردهای بسیار زیادی دارند. همچنین ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد آن ها موجب شده تا محبوبیت بسیار زیادی در صنایع مختلف پیدا کنند. اما اولین قدم جهت بهره مندی از مزایای این مدل از توری ها، خرید آن ها است. شما می توانید توری سرندی را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خریداری کنید. خرید توری سرندی به صورت آنلاین مزایای بسیار زیادی با خود به همراه خواهد داشت. اما واقعا بهترین سایت برای خرید یک توری سرندی، کدام سایت است؟

در واقع بهتری سایت برای خرید این مدل از توری ها، وب سایتی است که در ابتدا اعتبار بالایی در این زمینه داشته باشد. سایت مورد نظر شما باید تمامی گواهینامه و استانداردهای فروش را کسب کرده باشد تا بتواند خیال شما را از خرید توری سرندی راحت کند. از سوی دیگر، چنین وب سایتی باید به صورت تخصصی در زمینه فروش توری سرندی فعالیت کند. در چنین حالتی شما می توانید مطمئن باشید که توری سرندی خود را از منبعی تهیه می کنید که دانش کافی در خصوص این توری ها را دارد.

از دیگر ویژگی های مهم یک وب سایت فروش توری سرندی، می توان به داشتن تنوع محصولی بالای آن اشاره کرد. زمانی که یک وب سایت انواع توری های سرندی را برای فروش در اختیار شما قرار می دهد، به شما این اجازه را می دهد تا بسته به نیاز، شرایط و سلیقه خود دست به بهترین انتخاب ممکن بزنید. البته ناگفته نماند که چنین وب سایتی باید قیمت های مناسبی نیز داشته باشد تا امکان یک خرید مقرون به صرفه را برای شما فراهم کند.

راه های مراقبت از توری سرندی در برابر زنگ زدگی

به صورت کلی، توری های سرندی از جنس هایی تولید می شوند که دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر فرسودگی و زنگ زدگی هستند. با این وجود، این محصولات فلزی نیز به مرور زمان و در صورت عدم نگهداری صحیح زنگ زده و قابلیت خود را از دست می دهند. یک توری سرند زنگ زده، نمی تواند نیازها و اهداف شما را برآورده کند. از این رو لازم است تا از زنگ زدگی آن جلوگیری کنید. از مهمترین اقدامات برای این کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید یک توری با جنس مقاوم

اولین قدم برای مراقبت از یک توری سرند در برابر زنگ زدگی، انتخاب یک جنس مقاوم است. به صورت کلی، توری های سرندی که از جنس گالوانیزه هستند، در برابر سایر توری های سرندی از جنس آهنی، مسی، آلومینیومی و … دوام و استحکام بیشتری دارند. این مدل از توری ها یک لایه پوشش محافظ داشته که از آن ها در برابر زنگ زدگی و فرسودگی محافظت می کند.

اما اقدام دیگری برای محافظت از این توری ها در برابر زنگ زدگی، نگهداری آن ها در شرایطی ایده آل است. در صورتی که توری سرند به صورت مداوم و پی در پی در محیط های مرطوب، مایعات اسیدی و بازی و … قرار بگیرد، احتمال زنگ زدگی آن افزایش پیدا می کند. از این رو بهتر است از آن در محیط های خشک و به دور از رطوبت نگهداری کنید تا احتمال اکسیداسیون و زنگ زدگی آن ها به حداقل کاهش پیدا کند.

از سوی دیگر، ایجاد خراش روی توری سرند، می تواند منجر شود تا روطوبت و آب تماس مستقیمی با فلز ایجاد کند. به همین دلیل خراشیدگی پوشش توری سرند، می تواند باعث زنگ زدگی آن شود. شما باید از توری خود به خوبی محافظت کرده و از بروز فشار، ضربه و خط خوردگی روی آن جلوگیری کنید.

آیا توری سرندی در برابر حرارت مقاوم است؟

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، توری های سرندی دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیاد هستند. این قابلیت ها با جنس توری سرندی، رابطه ای مستقیم دارند. بدین صورت، ویژگی های یک توری سرندی آهنی با ویژگی های توری سرندی فولادی و یا مسی، متفاوت خواهد بود. با این وجود، یکی از مهمترین ویژگی های توری ها سرندی فلزی، مقاومت مناسب آن در برابر حرارت است.

به صورت کلی، فلزات در برابر حرارت از خودشان مقاومت مناسبی نشان خواهند داد. از این رو تغییرات دمایی و افزایش حرارت، نمی تواند به آن ها آسیبی وارد کند. اما این که توری سرندی مورد نظر شما تا چه اندازه در برابر حرارت مقاوم بوده و توانایی تحمل چه میزان دمایی را دارد، به صورت مستقیم با جنس آن و نوع پوشش به کار رفته در ساخت توری رابطه دارد.  به عنوان مثال، توری های گالوانیزه و ضدسایش به دلیل لایه محافظت خود، در برابر توری های آهنی و فولادی، مقاومت بالاتری در برابر گرما و حرارت دارند.

توری سرندی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

جهت شناخت هرچه بیشتر توری سرندی، لازم است تا با اجزا آن نیز آشنا شوید. به صورت کلی، توری های سرندی دارای اجزای بسیار مختلفی نبوده و به همین دلیل سادگی بسیار زیادی دارند. در واقع این مدل از توری ها از مفتول های مختلف با جنس های آلومینیومی، مسی، فولادی، گالوانیزه و … تشکیل شده اند. کافی است تا این مفتول ها را به یکدیگر متصل کرده و به هم ببافند تا توری های سرندی به وجود بیاییند.

کنار هم قرار گیری این مفتول ها و اتصال آن ها به یکدیگر باعث به وجود آمدن فضاهای بازی در میان توری سرندی شده است که به آن چشمه می گویند. این چشمه ها می توانند تا انعطاف پذیری توری های سرندی را افزایش دهند.

دلایل انتخاب توری های سرندی برای دیزاین فروشگاه

همانطور که متوجه شدید، توری سرندی دارای کاربردها و ویژگی های بسیار زیادی است که موجب شده تا خرید توری سرندی تا به این اندازه محبوبیت پیدا کند. اما جالب است بدانید که امروزه از توری های سرندی جهت دیزاین و طراحی نیز استفاده می شود. شما می توانید به کمک توری های سرندی، دکوراسیون داخلی و یا خارجی فروشگاه خودتان را به خوبی انجام دهید. از جلمه مهمترین دلایلی که از توری های سرندی جهت دیزاین فروشگاه ها استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از مهمترین ویژگی های توری های سرندی، شکل و فرم ظاهری زیبا و جذاب آن است. وجود چشمه هایی درون این توری ها، منجر شده تا جلوه ای بصری خاص به آن بخشیده شود. از این رو با قرار دادن آن ها، یک لایه ای در طراحی به وجود می آید که جلوی دید را هم نمی گیرد. از سوی دیگر، توری سرندی قابلیت رنگ آمیزی را دارد. به همین دلیل می توانید آن ها را در به هر رنگی که دوست دارید، تغییر دهید.

توری های سرندی دارای دوام و طول عمر بالایی هستند. از این رو هنگامی که از آن ها در طراحی های داخلی و یا خارجی، استفاده می کنید، نیازی به تعویض در بازه های زمانی مختلف را نخواهند داشت.

از دیگر دلایل مهمی که از توری های سرندی در طراحی دکوراسیون استفاده می شود، انعطاف پذیری و شکل پذیری بسیار مناسب آن ها است. طراحان این قدرت را دارند تا این مدل از توری ها را به شکل های مقعر، محدب و … تغییر داده و مورد استفاده قرار دهند. توری پرسی ( وانتی) : قیمت توری سرندی نسبت به محصولات مشابه بالاتر است، کیفیت این محصول بالا تر از توری مش جوشی است. فروشگاه مفتول کالا برای کسانی که میخوان با هزینه کمتری از این محصول استفاده کنند، توری پرسی ارزان قیمت در وزن 5 کیلوگرم به تولید رساند، توری پرسی از جنس مفتول اهن و گالوانیزه که بافت آن از طریق عملیات حرارتی به هم متصل شده است.

شکل ظاهری توری پرسی سطحی صاف و دوطرفه است که دارای قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی است، همچنین مقاومت بسیار زیادی در شرایط نامساعد جوی ( نظیر طوفان ،باران، نورخورشید و … )، اسیدها و مواد شیمیایی دارد.

برای خرید توری پرسی مقاله ی زیر رو برای آشنایی بیشتر با این محصول مطالعه کنید.

توری پرسی یا فنس پرسی که با نام های توری بافتی، توری مشبک در زبان لاتین Crimped wire mesh  نیز نامیده می شوند، در واقع یک پارچه مفتولی است که تار و پودهای آن در هم درگیر می شوند و هیچ گونه جوشی در شکل ظاهری این میله های عمودی و افقی صورت نمی گیرد.

سایز سیم مفتول پرسی 2 میلیمتر تا 6 میلیمتر می باشد که به شکل دنده شده در می آید و به صورت تار و پود توسط دستگاه در ابعاد ۲×۱ بافته می شود.

این توری های پرسی که دارای چشمه های مشبک شکل می باشد از مفتول گالوانیزه گرم تولید می گردد.

توری پرسی ریز بافت:

یکی پرطرفدارترین دسته از محصولات، توری های پرسی ریز بافت هستند، این توری فلزی به طور معمول از مفتول سیاه و گالوانیزه ساخته شده و دو فاکتور جنس مواد اولیه و نحوه طراحی و ساخت توری در عمر و عملکرد مناسب آن ها تاثیر دارد و عمده فروش این محصول در بازار پرنده فروشان تهران برای ساخت قفس مرغ، خروس، کبوتر و انواع پرندگان زینتی شناخته شده است.

وزن توری پرسی :

توری پرسی ها را می توان بر اساس ویژگی های مختلف از جمله بافت، وزن، نوع ساخت لبه، حاشیه ها و…در دسته بندی های متعددی جا داد. وزن ان با مفتول سیاه بین ۶.۵ تا ۱۲.۵ کیلوگرم میباشند. قطر مفتول آن ۳ تا ۵ میلیمتر میباشند.

توری مشبک سبک وزن

  توری مشبک سنگین وزن

 کاربرد توری پرسی

  • ساخت پالت
  • حفاظ دستگاه ها
  • حفاظ روی دیوار
  • حصار دور زمین، باغ و مراکز نظامی
  • به عنوان حصار، فنس، بتون ریز، مش بند، قفس حیوانات، سرند در معادن، کارخانه های ذغال سنگ، ساختمان سازی و عمران کاربرد دارد.
  • از آن برای ساخت انواع پالت، تختخواب، نرده، حفاظ و… استفاده می شود.
  • این توری به عنوان فنس و یا فیلتر در بسیاری از صنایع کاربر دارد.
  • توری پرسی سنگین در معادن، کارخانه زغال سنگ، ساختمان و دیگر صنایع مربوط مورد استفاده قرار می گیرد. توری پرسی سبک نیز به عنوان فیلتر در صنایع مواد غذایی کاربرد دارد.
  • این توری جهت حصارکشی، حفاظ بندی در و پنجره، قفس حیوانات، مش بند، ساختمان سازی و ….. کاربرد دارد.

فنس پرسی روش تولید:

در این قسمت به توضیح روش ساخت با چشمه بیش از ۲ سانتی‌مترمی پردازیم. یکی از روش‌های تولید توری پرسی استفاده از روش غوطه‌ورسازی است.

در این روش به یک وان مذاب احتیاج داریم. قطعه مورد نظر در وان مذاب که حدوداً ۴۵۰ درجه سانتی گراد است غوطه‌ور می‌شود. پس از خارج نمودن قطعه نیاز به واکنش با اکسیژن و کربن دارد.

در نهایت لایه‌ای مقاوم تولید می‌شود که ضد زنگ می‌باشد. در این روش عموماً قطعه تولید شده دارای چشمه بیشتر از ۲ سانتی‌متر بوده و مفتول نیز بیش از ۲ میلی‌متر تعبیه شده است.

این محصولات نسبت به توری پرسی استیل طرح قدیم که دارای ابعاد محدودتری بوده است بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

پایه فنس پرسی

قبل از نصب توری بافته شده باید  ان را آماده کنید، که از جنس لوله، پروفیل و نبشی…است، و به اندازه مشخص برش دهید و توری فلزی  رو به پایه های مورد نظر جوش دهید معمولا از نبشی به عنوان قاب استفاده میکنند.

توری سرندی با طرح‌های متنوع برای خرید

توری پرسی دسته دوم

قیمت توری پرسی دسته دوم به صورت توافقی انجام میگیرد.برای گرفتن قیمت دقیق توری پرسی با شماره های صنایع مفتولی مفتول کالا تماس حاصل فرمائید.

توری پرسی ابعاد

ابعاد یک در دو تولید میشود، اما بنا به درخواست مشتری هر ابعادی که مشتری تعیین کند را تولید خواهیم کرد. مش پرسی در ابعاد مختلفی تولید می شوند؛ توری پرسی یا توری های ریز از جنس مفتول با ابعاد ۲٫۲ تا ۵ میلی متر و توری های درشت که از ۲ تا ۶ سانتی متر به بالا ساخته می شوند.

توری پرسی گالوانیزه:

مقاومت بالائی در برابر خوردگی, زنگ زدگی دارد و قیمت آن هم نسبت به کیفیت محصول مناسب است و در بین استفاده کنندگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

نصب توری پرسی:

شرکت مفتول کالا نصاب های مجربی رو برای نصب انواع توری پرسی، توری مش، توری حصاری، توری گابیون ، سیم خاردار و غیره استخدام کرده تا کار نصب شما مشتری های عزیز به راحت ترین و مطمعن ترین شکل ممکن انجام گیرد.

توری پرسی شاد اباد :

شما میتوانید توری پرسی رو از نمایندگی ما واقع در تهران، بازار آهن شاداباد، بهاران1، بلوک 33، پلاک 89 تهیه بفرمائید.

قیمت توری پرسی در مشهد:

نمایندگی شرکت مفتول کالا در مشهد مقدس به تازگی افتتاح گردید. شما میتوانید توری پرسی و سایر محصولات را با قیمت مناسب وبه صورت مستقیم از نمایندگی ما در شهر مشهد خریداری بفرمائید.

توری پرسی در شیراز:

برای خرید توری پرسی در شیراز به نمایندگی شرکت مفتول کالا در این شهر مراجعه بفرمائید.

قیمت توری پرسی در اصفهان و تبریز

برای خرید ورق پانچ در اصفهان و تبریز بستری فراهم شده برای مردم عزیز در این شهر ها شما میتوانید این محصول را از انبار شرکت مفتول کالا با کیفیت عالی و قیمتی باور نکردنی دریافت نمائید.

توری های سرندی نه تنها در جنس های فلزی، بلکه در جنس های پلاستیکی نیز در بازار وجود دارند. وجود تنوع در جنس این توری ها باعث شده تا دست طراحان در انتخاب یک مدل مناسب برای طراحی کاملا باز باشد.

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا