دانش و سلامت

توزیع موارد حمایتی وزارت بهداشت فراگیر نیست

توزیع موارد حمایتی وزارت بهداشت فراگیر نیست

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: “علی رغم اینکه بار درمان به بسیاری از مراکز خارج از وزارت بهداشت رسیده است ، این وزارتخانه دیدگاه جامعی در مورد توزیع موارد حمایتی ندارد و از نظر نظر وزارتخانه ها ”

به گزارش آپارات نیوز ، حمید چوبینه درباره شیوع واکسن آنفلوانزا در بین کادر پزشکی شهرداری تهران اظهار داشت: به خصوص کلینیک های شهرداری تهران. ” انجام داد

وی ادامه می دهد: ارجاعات شبه تاج ، با این فرض که با اطمینان بیشتری بتواند تاج آن را بپذیرد ، نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است و پزشکان مراکز درمانی ما از افزایش مراجعات خبر می دهند. “

دکتر چوبینه ادامه می دهد: “متأسفانه ، علی رغم اینکه بار درمان به بسیاری از مراکز خارج از وزارت بهداشت وارد شده است ، وزارت بهداشت دیدگاه جامعی در مورد توزیع امور پشتیبانی ندارد و از نظر وزارتخانه ها نیز نظر دارد. ” مراکزی مانند ما از روز اول شیوع تاج با وزارت بهداشت کار می کنند ، اما در بخش های وزارت بهداشت جایی برای همکاران ما وجود ندارد و این شکایتی است که من از همکارانم در وزارت بهداشت داشته است.

وی تأکید می کند: مراکز درمانی شهرداری تهران نیز باید در طبقه بندی و در نظر گرفتن امکانات پشتیبانی از جمله واکسن آنفلوانزا لحاظ شوند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم طی روزهای اخیر در مورد آمار مراجعه بیماری کرونا به مراکز درمانی شهرداری گفته است: “در برخی از مراکز ما مراجعه روزانه مهم است.” به عنوان مثال ، در مرکز پزشکی منطقه 5 ، روزانه بین 120 تا 150 نفر مراجعه می کنند. در مراکز دیگر تعداد مراجعه کمتر است و ما از 5 تا 10 نفر در روز به 120 نفر در روز داریم.

وی درباره بیشترین مراجعه به مراکز درمانی شهرداری تهران گفت: مناطق 3 ، 1 ، 8 و 6 بیشترین مراجعه را دارند. از آنجا که این مراکز اقامتی هستند ، البته درصد بازدید از آنها نیز بیشتر است.

چوبینه با بیان اینکه افزایش شیوع بیماری های قلبی در شهرداری تهران در مقایسه با سطح جامعه با شیب کمتری اتفاق می افتد ، گفت: خوشبختانه به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ، عفونت گسترده ای در شهرداری. “

وی پرسید آیا وزارت بهداشت سهمیه ای را برای واکسیناسیون کادر پزشکی شهرداری اختصاص داده است؟ وی گفت: هیچ سهمیه ای به ما اختصاص داده نشده است. در پروتکل وزارت بهداشت ، نام مراکز شهرداری در این اندازه که حدود 20 مرکز در شهر تهران را شامل می شود ، ذکر نشده است.

مدیر عامل شرکت شهر سالم ، دکتر چوبینه در پاسخ به این سوال که آیا برای کادر درمانی شهرداری تهران مشکلی در پرداخت وجود دارد یا خیر؟ وی گفت: هرچه درآمد یک شرکت بیشتر باشد ، شرکای ما از آن سود بیشتری خواهند برد.

وی با بیان اینکه بودجه و امکانات خارج از مجتمع به ما تحویل داده نمی شود ، افزود: ماهیانه حدود 8 میلیارد تومان برای سیستم های بهداشتی ما ضرر کرده است که باید توسط قدرت های بیماری کرونا که دولت تأمین و جبران می شود تصرف کنید. ” اما ما هنوز بودجه ای پرداخت نکرده ایم.

چوبینه افزود: متأسفانه هیچ پولی به ما داده نشد. از طرف دیگر ، پذیرش بیماران فقط به بیماران کرون محدود بود و هیچ درآمدی برای سایر موارد پزشکی وجود نداشت و در نتیجه سطح درآمد ما کاهش یافت. ما به کارمندان یارانه می دادیم اما به دلیل پایین آمدن سطح درآمد شرکت ، هیچ پاسخی نداد. البته تصمیم گیرندگان دولت نیز از ما پشتیبانی می کنند تا این هزینه ها را تأمین کنند.

وی در مورد تاخیر در پرداخت حقوق به کادر درمانی شهرداری گفت: با حمایت های انجام شده در پرداخت حقوق پزشکان و پرستاران ما تأخیری رخ نداد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در مورد هشدار رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر تهران در مورد جابجایی کادر درمانی شرکت شهر سالم که موجب نارضایتی آنها شد ، گفت: جابجایی در داخل سیستم ها به معنای حمایت از منطقه درمان است و گونه ای است که توجه کمی به کلاس درمان دارد.

وی افزود: گاهی اوقات نظر مدیران داخلی بر اساس جابجایی است که انجام خدمات بهتر است. این یک موضوع داخلی است و بحث های آن در سطح مدیریت کلانشهرها نیست ، بلکه در ساختارهای پایین دستی مجموعه برای ارائه خدمات بهینه برای خدمات بهتر به مردم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم ، چوبینه تأکید کرد: اگر کسی وارد سیستم شود به او گفته نمی شود ، شما تنها نیرو در این کلینیک هستید. فرد جذب گروهی می شود و می تواند مأموریت خود را تغییر دهد. ما همیشه تلاش کرده ایم تا بهترین ، مناسب ترین و در دسترس ترین امکانات را برای همکاران خود فراهم کنیم.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا