جامعه

توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی در پویش نوروزی بهزیستی گلستان

توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی در پویش نوروزی بهزیستی گلستان

آپارات نیوز/ گلستان معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان از توزیع 3219 بسته معیشتی در قالب پویش هشتم; سخاوت در جامعه تحت پوشش این سازمان.

فرشته کبوسی در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه همزمان با پایان سال 1400، «صحنه هشتم» سخاوت «بهزیستی در سراسر کشور ایجاد شد و تا امروز ادامه داشت. طبیعت و اول ماه مبارک رمضان افزود:
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی گلستان با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته ها 9 میلیارد و 657 میلیون و 30 هزار ریال بوده است، خاطرنشان کرد: این بسته ها توسط نیکوکاران ما در استان به مددجویان تحت حمایت این سازمان ارائه شد.
کبوسی با تاکید بر اینکه این بسته ها شامل اقلامی مانند ماکارونی، روغن، مرغ، ماکارونی، آجیل، شکلات، سویا و … می باشد. شامل، ادامه داد: در ادامه این پویش، پویش دیگری به نام پویش «ضیافت مهربانی» ویژه ماه مبارک رمضان طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی همچون سال های گذشته در ماه میهمانی خدا با ایجاد این پویایی به دنبال جلب حمایت خیرین نیک اندیش است، خاطرنشان کرد: راه های مشارکت مردمی در بهزیستی به این پویش می پیوندد و این سبزی را به اشتراک می گذارد. . راه با نگاهی ویژه به خانواده های تحت پوشش این سازمان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا