دانش و سلامت

توییت وزیر بهداشت درباره بازگشایی مساجد در شب‌های قدر

آفتابنیوز :

دکتر گفت:” نمک” در صفحه توییتر خود نوشت:

“امروز بلافاصله بعد از توصیه های مقام معظم رهبری مبنیبر پیدا کردن یک راه برای بازگشایی مساجد بهروی مرده علاقه مند مطابق با دستورالعمل بصورتی پایدار و محکم در شب قدر., جلسه دادیم و خوشبختانه یک راه حل موثر ما است که بلافاصله اعلام خواهد شد.
امید است که نماز مرده هنوز هم همراهمان بود.”

توییت وزیر بهداشت در مورد بازگشایی مساجد در شبهای قدر

باید آن را به یاد می آورد که در همان زمینه حجتالله غلامی, سخنگوی ستاد استانی توافق با, تاج, در استان اصفهان, ایران, روز شنبه, مارس 21. این خبر گفت: شب قدر در مکان های خام و کنترل برگزار می شود.

افزود: این مکان برای شب قدر مشخص شد ، بزرگ, رابطه جنسی بدون کاندوم, کنترل, مانند میدان امام علی(ع) و صحن مسجد سید مسجد گسترده است.

غلامی در امکان برپایی مراسم شبهای قدر در مکان های مشخص شده در. او گفت: صحبت کردن به انجام مراسم لیالی قدر در جلسه سی و دوم ستاد ولایتی از جزئیات با حضور همه اعضا مطرح شد که تعدادی از مراکزی که امکان انجام این مراسم به, و صدا و سیما نیز پوشش زنده در این جلسه مشخص شد. مکان برای شبهای قدر روشن شد فضاهای روبازی می شود که شما می توانید آن را کنترل کنید. به عنوان زمینه امام علی(ع) است که در نزدیکی مسجد سید مسجد گسترده است و هر سال نیز این مراسم در مسجد بزرگ در شب قدر ایران]و در این زمینه از امام علی(ع) بود که مراسم این شب برگزار خواهد شد.

افزود: صحن مسجد سید نیز یکی دیگر از مکان هایی که دارای یک فضای بزرگ با ورود و خروج مناسب است. این مراسم کتاب قابل توجهی در برگزاری دادگاه از مسجد سید است. همچنین ورزشگاههای تختی، ۲۲ بهمن و انقلاب از جمله مکان هایی هستند که این امکان را به انجام مراسم شبهای قدر در آنها وجود دارد در نهایت یکی از ورزشگاه انتخاب خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی توافق با تاج در استان اصفهان گفت: مکان هایی مانند باغ رضوان از این نظر که حجم انبوه جمعیت در این محل است که مطرح شده است. همچنین مراسم شب قدر در گلستان شهدا از این جهت است که امکان کنترل از جمعیت آن را بسیار شلوغ خواهد بود و مورد تایید نیست اما با تمام این تفاسیر مقرر شد به شهر اصفهان و ۲۳ شهر دیگری در استان فرمانداران در هماهنگی با ائمه جمعه جلسات ستاد برگزار خواهد شد زندگی می کنند و در آن جلسه به برگزاری مراسم شبهای قدر در چند نقطه پیشنهاد را.

بنده ادامه داد: بنابراین اگر فرمانداریها با اعضای تیم تاج توصیه هایی را در این زمینه ارائه پیشنهادهایشان در جلسه دوشنبه یا سهشنبه کارکنان در مقابله با کرونا و در نهایت پس از تجدید نظر به آنها ابلاغ میشود.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا