جامعه

تکمیل ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌ها در مهران/ پیشنهاد پلیس برای تردد زائران از ۵ پایانه مرزی دیگر

تکمیل ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌ها در مهران/ پیشنهاد پلیس برای تردد زائران از ۵ پایانه مرزی دیگر

رئیس پلیس راهور فراجا از تکمیل ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران خبرداد.

به گزارش آپارات نیوز، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از پارکینگ‌های مرز مهران، گفت:‌ خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه مشکل ترافیکی در مرزهای اربعینی وجود نداشته است و امیدواریم با همین روند خوب ماموریت بزرگ اربعین حسینی به اتمام برسد.  

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار نفر از همکاران ما به صورت شبانه‌روزی درحال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، گفت: خوشبختانه تاکنون شاهد تصادف خاصی در مرزهای اربعینی نبودیم و امیدواریم که این روند تا پایان ماموریت اربعین تداوم داشته باشد.

هادیانفر با قدردانی از اقدامات وزارت راه وشهرسازی در مسیرهای منتهی به مرز مهران اظهارکرد: ما در سال های گذشته در مسیر ایلام-مهران در ایام نزدیک به اربعین حسینی شاهد ترافیک بودیم اما خوشبختانه با اقداماتی که وزارت راه و شهرسازی در این مسیر انجام داده است، امسال شاهد کاهش بار ترافیکی هستیم که جا دارد از این اقدامات قدردانی کنیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به ظرفیت پارکینگ‌های موجود در مرز مهران نیز گفت: تقریباً ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌ها و محل‌های مجاز در مرز مهران تکمیل شده است. با توجه به اینکه تاکنون ۱۵ تا ۲۰ درصد زائران اربعین حسینی به کشور بازگشتند و بازگشت زائران نیز ادامه دارد پیش بینی می‌شود که در روزهای آتی وضعیت پارکینگ‌های مهران نیز به شرایط مطلوب دست یابد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:‌

تردد روان در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین/ سهم ۵۲ درصدی «مهران» از کل زائران

وی همچنین گفت: با توجه به حجم ترددی که به مرز مهران وجود دارد توصیه ما این است که زائرین عزیز اربعین حسینی باتوجه به گرمای هوا و پیشگیری از معطلی های احتمالی، از مرز خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چذابه برای خروج از کشور به مقصد عراق استفاده کنند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مقالات اجتماعی

تحقیقگر جامعه‌شناسی با تجربه در مطالعه تمدن‌ها و ارتباطات بین فرهنگ‌ها.
دکمه بازگشت به بالا