عمومیکسب و کار برتر

دانلود رایگان کتاب استراتژی های مدیریت سرمایه

معرفی کتاب استراتژی NDS فازی لاجیک

دراین قسمت استراتژی NDS  فازی لاجیک به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده شده است. این کتاب شامل 3 فصل و 126 صفحه می باشد . در فصل اول به بررسی کلیات استراتژی و 5 پایه آن پرداخته شده است . فصل دوم شامل نکات تکمیلی استراتژی و فصل سوم مدیریت ریسک و سرمایه می باشد.

دانلود رایگان کتاب استراتژی های مدیریت سرمایه

مقدمه

معرفی استراتژی NDS

پایه سوم Symmetry یا تقارن نام دارد، تقارن یکی از ارکان اصلی زیبایی شناسی و ویژگی هاي بصري است که در تمامی فرم هاي طبیعی می توان مشاهده کرد. نمونه بارز آن را در بدن انسان می توان نام برد، مانند دو چشم، دو گوش، دو بازو، دو پا و به همان اندازه در جانواران و گیاهان قابل مشاهده است. تقارن نیز در معماري باستان و همچنین معماري امروزي بسیار کاربرد دارد.

بهترین بروکر برای اسکالپ در ایران چیست؟ از بهترین بروکرها برای اسکالپرهای ایرانی می‌توان به بروکر آلپاری (بهترین لوریج برای اسکالپ)، بروکر ای سی ام (بهترین بروکر برای اسکالپ طلا) و بروکر آمارکتس (بهترین بروکر برای اسکالپینگ) اشاره کرد

در ریاضیات، تقارن را می توان به عنوان یک شئ توضیح داد که از طریق هر تبدیل هندسی مانند بازتاب، چرخش یا مقیاس بندي ثابت است. تقارن ریاضی را می توان به عنوان گذر زمان، یک رابطه فضایی و یک عنصر زیبایی شناختی که در اشیاء انتزاعی، مدل هاي نظري، زبان، موسیقی و حتی خود دانش یافت میشود، توضیح داد. تقارن را می توان از سه دیدگاه اصلی مشاهده کرد: ریاضیات، به ویژه هندسه، علم، طبیعت و در هنرهاي شامل معماري، هنر و موسیقی. تقارن دقیقاً مخالف عدم تقارن است.

پایه چهارم، سکانس یا Sequencing  نام دارد که هسته مرکزي و اصلی ترین پایه استراتژي NDS  است، دیگر پایه ها ابزارهاي کمکی هستند و به پایه چهارم که Sequencing  است کمک می کنند. در این پایه، سکانس نودها به ترتیب یکی پس از دیگري در حال تشکیل هستند و بر اصل توالی 123 دلالت دارد که به ترتیب انجام می شوند (همانند بهار، تابستان، پاییز و زمستان که هرسال بدین ترتیب اتفاق می افتد و نمی تواند این ترتیب نقض شود و یک امر قطعی است)

 

زینب اصغری

علاقمند و مدرس بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس. محتوا تولید نمیکنم، مگر اینکه خودم از محتوایی که ایجاد کردم چیزی یاد بگیرم. منتظر شنیدن نظراتتون هستم.
دکمه بازگشت به بالا