جامعه

دانلود سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان

برنامه پخش شبکه برنامه خانگی به شرح زیر است: دانلود قسمت اول سریال Zakhm Kari و قسمت اول سریال هفت. سریال Red Square ، Neighbours و Professional به زودی به لیست پخش اضافه می شود. بارگیری تمام این عناوین با ترافیک مصرف شده و بارگیری نیم بها (با محاسبه نصف) در این مبحث امکان پذیر است. کارهای روز در شبکه خانگی را با کیفیت بلوری HD از سایت جامع و به روز شده دانلود کول تماشا کنید

  • قسمت اول زخم کار

چهل و ششمین سری برنامه های خانگی با عنوان “زخم کار” در وب سایت کول دانلود پخش و توزیع می شود. اولین قسمت از این سریال تماشایی این هفته منتشر می شود. داستان و فیلمنامه این اثر برگرفته از کتاب 20 زخم کار نوشته محمود حسینی زاد است که چند سال پیش توسط نشر چشمه منتشر شده است.

این سریال که در اواخر سال 1399 توسط محمدرضا تخت کشیان به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان تولید شده است ، اکنون به مرحله انتشار رسیده و از خرداد ماه در وب سایت Cool Download پخش خواهد شد.

دانلود سریال زخمی شده توسط محمد حسین مهدویان

برای دانلود قسمت اول سریال Zakhm Kari به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال زخم

بازیگران بهبود زخم چه کسانی هستند؟

امیر جعفری – جواد عزتی – رعنا آزادی ور – سارا بهرامی – محسن تنابنده – الهه حصاری – هانیه توسلی – سعید چنگیزیان ، عباس جمشیدی ، فرهاد ، مهدی زمین پرداز ، امیر حسین هاشمی ، کاظم حاجیر آزاد ، منو چهرابه ته باغ طبرا – سارا حاتمی – Ali ‌pour en Mahyas Pazouki

با موضوع و داستان این مجموعه

‘من اینجا زمستان را دوست دارم. زیبا نیست؟ – زیبا اما دشوار. آنها فقط برای زنده ماندن پنج هزار کیلومتر پرواز می کنند. در ابتدا بسیار ترسناک است ، اما آنها خانه خود را پیدا می کنند. – وقتی به تاش می رسند. “آنها می دانند که به آنجا خواهند رسید.”

لازم به ذکر است علاوه بر زخم های سریال جذاب و دیدنی Jeeran ، میدان سرخ ، هفت و حرفه ای نیز در لیست پخش بهار و تابستان 1400 قرار دارد که می توانید با دنبال کردن وب سایت کول از تاریخ پخش و همچنین لینک دانلود آنها را بارگیری کنید تا مطلع شوید. در ادامه این مقاله سعی شده است لینک دانلود این آثار بررسی ، معرفی و ارائه شود.

دانلود زخم های سریال به سرپرستی محمد حسین مهدویان

2 – مهمترین سریال در آستانه پخش / جیران

Jeeran قطعاً باید حداقل تاکنون مهمترین سریال امسال در نظر گرفته شود. جیران در واقع جدیدترین اثر حسن فتحی است که پس از سریال شهرزاد تصمیم به ساخت آن گرفت. البته او سال گذشته نیز فیلم عشق مست را که کار تاریخی درباره زندگی مولانا بود ، در ترکیه کارگردانی کرد.

چند هفته می شود که پروژه Jeeran پس از پیش تولید بسیار طولانی (به دلیل تمدید پروژه مست عشق و اختلاف با تهیه کننده اثر) راه اندازی شده است. از آنجا که جیران مانند شهرزاد یک بنای تاریخی است و نیاز به مکانهای لازم با آن سبک و سیاق دارد ، انتظار می رود فیلمبرداری آن در شهر غزالی انجام شود.

و بازیگران سریال جیران

این مجموعه با بسیاری از ستارگان سینما از جمله امیر جعفری ، امیر حسین فتحی ، بابک حمیدیان ، بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، رعنا آزادی ور ، گلاره عباسی ، مریلا زارعی ، الهام نامی ، پاشا جمالی یکی از بزرگترین کارهای شبکه خانگی خواهد بود. – رویا تیموریان – ستاره پسیانی – سمیرا حسن پور – غزل شاکری – مهدی پاکدل – نهال دشتی و هومن برق شمال. همانطور که احتمالاً می دانید ، امیر جعفری ، امیرحسین فتحی ، پریناز ایزدیار ، گلاره عباسی ، الهام نامی ، پاشا جمالی ، غزل شاکری ، نهال دشتی و هومن برق شمال نیز در سریال های شهرزاد حضور داشتند.

داستان و مضمون سریال Jeeran درباره چیست؟

جیران (با بازی پریناز ایزدیار) در واقع یکی از ناصرالدین شاه است (با بازی بهرام رادان). داستان در زمان سلطنت این پادشاه قاجار می گذرد که عاشق همسایه می شود و …

در خلاصه داستان سریال جیران آمده است: زنهار که سبک و روشش گم شده و مجاز و حقیقت با هم آمیخته شده اند. سهم کشاورز کابوس و سهم پادشاه طاووس است. نقشه کریم خان برای پس گرفتن تاج سلطنتی از نادانان ما کجاست؟ شمشیر نادر برای انتقام از خرابکاران ما کجاست؟ کشور آشفته است و امیرکبیر در قبر خوابیده است. هر اسمی ننگ است و هر صلحی یک جنگ است. انسان به قبله دنیا پناه می برد. او می خواهد قلعه ها پناهگاه او باشند. قلعه ای نیرومندتر از عشق برای مردم وجود ندارد. بگذارید همه فریاد بزنند: ای مردم! دیروز نزدیک تجریش پادشاه شما عاشق شد …

زمان پخش سریال جیران

می دانیم که می خواهید از تاریخ اکران این سریال مطلع شوید و بسیاری از بینندگان قطعاً منتظر آن هستند. از آنجا که فیلمبرداری جیران از نظر کار تاریخی و لوکیشن های متعدد ، گریم و طراحی صحنه و سایر ویژگی های مورد نیاز برای این نوع کار بسیار دشوار و طولانی خواهد بود ، نمی توان تاریخ دقیقی را درباره این زمان تاریخ ذکر کرد. اما زمان تخمینی که می تواند در آینده بیان شود 1400 برای تابستان است. در هر صورت ، با پیروی از وب سایت Cool Download ، قطعاً مطمئن خواهید شد که با تعیین تاریخ دقیق انتشار ، به شما اطلاع داده می شود. در پیوند بعدی ، علاوه بر لینک دانلود اثر ، به روزرسانی ، جوک های پشت صحنه ، عکس ها و تصاویر و اخبار جدید از سری Jeeran نیز وجود دارد.

پیوند حقوقی برای این شغل:

دانلود سریال جیران

دانلود سریال زخمی شده توسط محمد حسین مهدویان

3 – محتمل ترین و پرتعدادترین سریال آماده پخش / میدان سرخ

در میان مجموعه های برنامه ریزی شده برای نیمه اول سال 1400 ، میدان سرخ احتمالاً اولین پخش خواهد شد.

میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان از چند ماه پیش در اخبار بوده و اکنون در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی است.

امیرحسین در این سریال نقش آرمان ، بهرام افشاری ، حمید فرخ نژاد ، مهتاب کرامتی ، آرمین رحیمیان را بازی کرد.

همکاری با فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ می شود. فرزاد فرزین که سابقه سریال های صحنه ای را دارد ، پیش از این قطعاتی را برای سریال های عاشقانه و مانکن ها خوانده است.

زمان پخش میدان سرخ

طبق انتشارات این مجموعه ، اولین قسمت از میدان سرخ در ماه مه 1400 پخش می شود. اما بعداً به دلیل برخی تصمیمات ، قسمت های اول سریال باید دوباره فیلمبرداری می شد و بنابراین پخش این اثر با کمی تأخیر همراه خواهد بود. در واقع ، اولین قسمت های این مجموعه ، این بار به کارگردانی بهرام بهرامیان ، در حال بازآفرینی هستند ، زیرا این انتظارات سرمایه گذار را برآورده نکرد. این سریال در 26 قسمت و در دو فصل پخش می شود. به این ترتیب ، میدان سرخ سه کارگردان (ابراهیم ابراهیمیان ، نیما اقلیما و بهرام بهرامیان) را تجربه کرد.

همچنین می توانید صفحه اینستاگرام و کانال بارگیری Telegram Cool را دنبال کنید تا از آخرین اخبار فیلم ها و سریال های جدید مطلع شوید.

لینک را دریافت کنید: دانلود سریال مربع سرخ

دانلود سریال زخمی شده توسط محمد حسین مهدویان

4 – حساس ترین سریال آماده پخش / هفت

هفت سریال دیگری برای پخش آماده است که طبق گفته سازندگان در نیمه دوم ژوئن 1400 نیز پخش خواهد شد.

هفت سریال به تهیه کنندگی ، نویسندگی و کارگردانی کیارش اسدی زاده از اواخر سال 1999 تولید شده است. در سریال هفت بازیگر مانند امیر جعفری ، بابک حمیدیان ، حدیث میر امینی ، رضا کیانیان ، علی مصفا ، مهدی هاشمی ، مینا ساداتی ، نازنین بیاتی ، نیکی کریمی ، هانیه توسلی حضور دارند بنابراین می توان از بازیگران قوی و بازیگر این اثر دیدن کرد .

لازم به ذکر است که “هفت” یکی از محبوب ترین سریال های شبکه خانگی است که در تهران ، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین گرفته شده است.

لینک را دریافت کنید: دانلود سریال هفت

دانلود سریال زخمی شده توسط محمد حسین مهدویان

5 – جنجالی ترین سریال این تابستان / حرفه ای

سریال حرفه ای سریال دیگری است که در حال فیلمبرداری است که در واقع اولین حضور سیروان خسروی در نقش یک بازیگر است و از این نظر جنجال های زیادی ایجاد خواهد کرد.

در این سریال علاوه بر وی ، سارا بهرامی ، ماهور الوند ، زانیار خسروی و علی مصفا نیز حضور دارند. وی تهیه کننده حرفه ای سعید خانی و همچنین نویسنده و کارگردان مصطفی تقی زاده است.

پیوند راست: دانلود سریال های حرفه ای

منبع: وب سایت CoolDl.Net

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا