فرهنگ و هنر

کارگردان سریال شهرزاد با سریال نمایش خانگی جیران

به نقل از روابط عمومی هکس دانلود و رخشاره کارگردان سریال شهرزاد با سریال نمایش خانگی جیران به خانه ها می آید.، امیر حسین فتحی بعد از ایفای نقش در «کیفر» و «شهرزاد» قرار است در سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی نیز حضور داشته باشد. نکته جالب این است که او تا به حال در هیچ سریالی حضور نداشته و «جیران» اولین سریالی است که او می خواهد توانایی اش را در این مدیوم محک بزند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

خوشبختانه با انتخاب یک مسیر صحیح برای دانلود سریال ایرانی ، این سریال ها به صورت قانونی در دسترس عموم قرار می گیرند و هیچ حقی در این بین ضایع نمی شود. اگر شما به دنبال تماشای یک اثر نمایشی درخشان هستید، به شما اطمینان میدهم که با دانلود سریال جیران، شاهد یکی از نابترین روایتهای تاریخ ناصری خواهید بود. در سال های اخیر شاهد بوده ایم که تعداد مخاطبان شبکه نمایش خانگی بسیار بیشتر از تلویزیون است. همین امر سبب شده است دانلود سریال ایرانی جدید https://rokhshareh.com/iranian-series/ بسیار مرسوم شود. به طور کلی باید بگوییم سریال های ایرانی که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شوند از جذابیت بیشتری برخوردار هستند.

کارگردان سریال شهرزاد با سریال نمایش خانگی جیران

دانلود سریال جیران رخشاره

بعداز آن در سه فصل سریال شهرزاد که از شبکه نمایش خانگی پخش شد با وی همکاری کرده است. گلاره عباسی پیش از این در سریال «شهرزاد» با حسن فتحی همکاری کرده است. اخیرا فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی نیز دچار حاشیه‌هایی شد. دانلود سریال جیران حسن فتحی (Jeyran Series) سریالی در سبک عاشقانه و تاریخی محصول سال 1400 به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه، نویسندگی احسان جوانمرد و کارگردانی حسن فتحی می‌باشد. البته تنها اسم مستعار خدیجه خانم تجریشی، جیران نیست فروغ السلطنه لقب دیگر وی است. درباره بازیگران احتمالی دیگر این سریال هنوز اطلاعاتی در دست نیست. این ساخته پروانه ساخت را از شورای پروانه آثار غیرسینمایی گرفته و هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارند. پریناز ایزدیار که در سریال شهرزاد نیز نقش پررنگی شده اولین بازیگر معرفی شده این سریال هست.

تحول مطبوعات در ایران بیشتر به سالهای انتهایی حکومت ناصرالدین شاه و سپس عهد مظفری و مشروطه برمیگردد. اگر بخواهیم این سریال خانگی را به صورت کلی برای شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم بهتر دیدیم به بازیگران سرشناس آن اشارهای نماییم تا شوق دیدن این سریال خانگی زیبا را در شما دو چندان کنیم حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، آرمین رحیمیان و امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان از بازیگران دوست داشتنی که در این سریال ایفای نقش کردهاند. به گزارش برنا، دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1 اول اگر بخواهیم این سریال خانگی را به صورت کلی برای شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم بهتر دیدیم به بازیگران سرشناس آن اشارهای نماییم تا شوق دیدن این سریال خانگی زیبا را در شما دو چندان کنیم حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، آرمین رحیمیان و امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان از بازیگران دوست داشتنی که در این سریال ایفای نقش کردهاند.

حسن فتحی کارگردان سریال جیران

خواندند و کلیت قصه را دوست داشتند. مدتی طول کشید تا بر اساس آن طرح اولیه، به طرح مشترکی برسیم که المانهای همیشگی آثار آقای فتحی را با خود به همراه داشته باشد. پس از آن طرح سریال «جیران» را که موضوع آن به اوایل دوره ناصری برمیگشت به آقای فتحی پیشنهاد دادم. گفتنی است؛ جیران، جدیدترین اثر حسن فتحی است که پس از سریال شهرزاد تصمیم به ساخت آن گرفته است. یقین دارم که در طول این همکاری اتفاقات خوبی میافتد و آرزو میکنم در کنار اساتیدی مثل اسماعیل عفیفه و حسن فتحی که هر کدام کولهباری از تجربیات موفق گذشته را با خود حمل میکنند بتوانیم با صداقت تمام قصهای جذاب را در بستر تاریخ این دوره روایت کنیم. ».

یقین دارم که در طول این همکاری اتفاقات خوبی میافتد و آرزو میکنم در کنار اساتیدی مثل اسماعیل عفیفه و حسن فتحی که هر کدام کولهباری از تجربیات موفق گذشته را با خود حمل میکنند بتوانیم با صداقت تمام قصهای جذاب را در بستر تاریخ این دوره روایت کنیم. نویسنده «جیران» درباره قصه این سریال و خلاصه داستانی که معرفی شده است، توضیح داد: المانهایی از هر آنچه که قرار است در سریال ببینیم در این خلاصه چند سطری حضور دارند و به نظرم همین چند سطر حال و هوایی که قرار است بر سریال حاکم باشد را به خوبی بیان میکند.

صدالبته که در کنار بازنمایی تاریخ، ارائه روایتی نفسگیر و قصهای جذاب برای مخاطب اولویت هر دوی ماست. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، روابط عمومی سریال «جیران» در خصوص شایعات پیرامون این سریال به اطلاع میرساند، اخبار منتشر شده درباره حضور هوتن شکیبا و رویا تیموریان در «جیران»، بی‌اساس و کذب است و مطالبی که که برخی رسانه‌ها برای دیده شدن و جذب مخاطب درباره نقش آفرینان، بیان میکنند صحت ندارد. رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادیور، کتانه افشارینژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برقنورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسنپور، فاطمه مسعودیفر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغیپور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی و پاشا جمالی از دیگر بازیگران این سریال تاریخی هستند.

کارگردان سریال شهرزاد با سریال نمایش خانگی جیران

بازیگران اصلی سریال جیران

تا به امروز بازیگران اصلی سریال جیران انتخاب شده که از جمله آن‌ها میتوان پریناز ایزدیار، بهرام رادان، بابک حمیدیان و شبنم مقدمی اشاره کرد. این نویسنده دربارهی شخصیتهای تاریخی که قرار است در سریال «جیران» به آن‌ها پرداخته شود، گفت: ناصرالدین شاه، جیران، میرزا آقاخان نوری صدراعظم ایران بعد از امیرکبیر، ملکجهان خانم مهدعلیای ایران، ملکزاده خواهر ناصرالدین شاه، گلین، تاجالدوله، شکوه السلطنه و ستاره خانم زنان عقدی ناصرالدین شاه و همچنین عدهای از رجال و نسوان اوایل عهد ناصری از جمله خدیجه همسر محمد شاه، از شخصیتهایی هستند که در سریال «جیران» به آن‌ها پرداخته میشود. ناصرالدین شاه، جیران، میرزا آقا خان نوری صدراعظم ایران بعد از امیر کبیر، ملکجهان خانم مهدعلیای ایران، ملکزاده خواهر شاه، گلین، تاجالدوله، شکوه السلطنه و ستاره خانم زنان عقدی شاه وهمچنین عدهای از سایر رجال آن دوران افرادی هستند که به آن‌ها در «جیران» پرداخته خواهد شد. علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی به هنرمندی پرداختهاند.

3 تن از بازیگران جیران، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کردهاند، در واقع در جیران 3 سریال اولی بودهاند: فاطمه مسعودیفر، علی اشمند و رضا داودوندی. دانلود سریال جیران با حضور این هنرپیشههای توانا بدون شک یک انتخاب ارزنده خواهدبود. اظهار کرد: من یک سال منتظر تلویزیون شدم که برای نگارش فصل دوم تصمیم بگیرند. زارعی با یک نقشآفرینی بسیار برونگرا در نقطه عطف نخست فیلم، حسابی مورد توجه قرار گرفت. مریلا زارعی برای بازی در فیلم «سربازهای جمعه»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم را از جشنواره فجر و تندیس همین جایزه را از جشن خانه سینما دریافت کرد. نکته‌ی قابل توجه این است که با مدیریت صحیح این سریال‌ها به صورت قانونی دانلود می‌شوند. کارگردان‌های معروف توانسته‌اند با ساخت این سریال‌ها گوی رقابت را از سریال‌های ضعیف ترکی بربایند. کارگردان‌های معروف توانسته‌اند با ساخت این سریال‌ها گوی رقابت را از سریال‌های ضعیف ترکی بربایند. البته این سریال قرار بود مدت‌ها پیش فیلمبرداری شود اما به گفته اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال جیران. لذا به شما عزیزان پیشنهاد میکنم که این صفحه را به بوکمارک یا مورد علاقه های مرورگر خود اضافه کنید تا دسترسی آسانتری به لینکهای دانلود سریال جیران از سایت رخشاره داشته باشید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا