دانش و سلامتکسب و کار برتر

درمان گیاهی برای ناتوانی مردان

اختلال نعوظ در مردان یکی از مشکلات رایج جنسی است که متاسفانه بسیاری از مردان با آن مواجه هستند. اگرچه دلایل مختلفی می تواند باعث اختلال نعوظ در مردان شود، اما نکته مهم در این مشکل نحوه درمان اختلال نعوظ در مردان است. متاسفانه بسیاری از مردان در حین رابطه جنسی به دلیل مشکلات نعوظ اعتماد به نفس کمتری دارند. این مشکل اهمیت درمان اختلال نعوظ را در مردان افزایش می دهد. این مشکل در مردان با روش های مختلفی قابل درمان است. اما یکی از ساده ترین و مطمئن ترین روش ها استفاده از گیاهان دارویی مناسب است. گیاهان نعوظ یکی از انواع گیاهانی هستند که می توان از آنها برای ایجاد نعوظ در مردان استفاده کرد. این گیاهان به دلیل اثر محرک خود در تقویت قوای جنسی مردان نیز موثر هستند. با توجه به اهمیت درمان اختلال نعوظ در مردان، در ادامه این مقاله  از دکتر کیوان آقامحمدپور قصد داریم شما را با درمان ها و گیاهان دارویی برای نعوظ آشنا کنیم. پس اگر به سلامت جسمانی خود اهمیت می دهید و می خواهید رابطه جنسی موفقی داشته باشید، در ادامه این مقاله فناوری پزشکی با ما همراه باشید. حتما این مقاله را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه خودتان اختلال نعوظ را درمان کنید.

علت اختلال نعوظ در مردان چیست؟

ناتوانی جنسی می تواند در مردان به دلایل مختلفی رخ دهد. گاهی اوقات مشکل تولید مثل جنسی دارای یک جزء روانی است. بگذارید مردان به دلیل وضعیت ذهنی نادرست خود با چنین مشکلی روبرو شوند. اما گاهی اوقات بیماری هایی مانند چاقی و چای، فشار خون بالا و غیره از علل اختلال نعوظ در مردان محسوب می شوند.

جالب است بدانید که برخی داروها می توانند میل جنسی را در مردان کاهش دهند. در این صورت این احتمال وجود دارد که مردان با مصرف این داروها شاهد کاهش میل جنسی خود باشند. بسیار رشد خواهد کرد. بهترین راه برای تشخیص علت اختلال نعوظ در مردان، مشورت با پزشک و انجام آزمایشات و معاینات لازم است.

روش های درمان اختلال نعوظ

برای درمان اختلال نعوظ ابتدا باید علت مشکل مشخص شود. اختلال نعوظ را می توان با دارو، گیاهان دارویی، روان درمانی یا استفاده از دستگاه خلاء مردانه پس از آزمایش مناسب درمان کرد. زمانی که هیچ درمان دیگری موفقیت آمیز نبوده، ممکن است از جراحی برای درمان اختلال نعوظ استفاده شود.

بهترین داروی گیاهی برای نعوظ و نحوه استفاده از آن (معرفی 15 گیاه نعوظ)

داروهای گیاهی مورد استفاده برای درمان اختلال نعوظ می توانند به رفع این مشکل کمک کنند. اما نمی توان آنها را تنها راه درمان این مشکل دانست. در اطلاعات زیر به شما 15 گیاه برای افزایش ساختار می گوییم، غذایی که به تقویت جنسی شما کمک می کند. اما اگر می خواهید مشکلات نعوظ خود را به روشی ساده درمان کنید، ابتدا باید با پزشک خود صحبت کنید و علت اختلال نعوظ را دریابید.

1. جینسینگ

اولین گیاهی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم گیاه جینسینگ است. این گیاه یکی از گیاهان دارویی برای اختلال نعوظ در مردان محسوب می شود. استفاده از جینسینگ تاثیر بسیار مثبتی در تقویت میل جنسی مردان و افزایش میل جنسی دارد. به همین دلیل، مردانی که کمبود میل جنسی را تجربه می کنند، می توانند از این گیاه برای درمان ناتوانی جنسی استفاده کنند. استفاده از جینسینگ بسیار آسان است و می توانید گیاه را برای خوردن آماده کنید. با این حال، اگر می خواهید از مشکلات مختلف ناشی از استفاده زیاد از جینسینگ جلوگیری کنید، توصیه می شود از مکمل های جینسینگ استفاده کنید. البته مانند بسیاری از گیاهان دارویی دیگر نباید فراموش کرد که جینسینگ باید با دقت مصرف شود. زیرا این گیاه می تواند با سایر داروها و مواد غذایی تداخل داشته باشد.

2. لوبیا قرمز

گیاه دیگری که برای درمان اختلال نعوظ در مردان استفاده می شود لوبیا قرمز است. در ابتدا ممکن است بگویید که سویا نوعی حبوبات است و به گیاهان مربوط نمی شود. اما همچنان خوردن لوبیا قرمز برای تقویت نعوظ در مردان موثر نیست. می توانید از لوبیا قرمز در انواع غذاها استفاده کنید و هر روز آن را میل کنید.

3. لوبیا

ممکن است برای شما عجیب باشد. اما باقلا یکی از انواع گیاهان نعوظ نر محسوب می شود. اگر مشکل نعوظ دارید، می توانید لوبیا را در وعده غذایی روزانه خود قرار دهید. البته لوبیا یکی از گیاهان سرماخوردگی است که می تواند برای شما مشکلات زیادی ایجاد کند. بنابراین سعی کنید مصرف حبوبات را برای درمان نعوظ افزایش ندهید.
درمان گیاهی برای ناتوانی مردان
4. ماکا

ماکا یکی از بهترین گیاهان برای نعوظ مردانه محسوب می شود که حاوی ترکیبات بسیار مفیدی مانند ید، آهن، منیزیم و غیره است. این گیاه که در سه نوع قرمز، سیاه و زرد در جهان وجود دارد، مشکلات نعوظ را در مردان کنترل می کند. با این حال، گربه سیاه یکی از بهترین گیاهان برای اختلال نعوظ در مردان در نظر گرفته می شود که قطعاً فواید زیادی دارد. گیاه دارویی ماکا را می توان یک بار در هفته و در چند وعده غذایی مختلف مصرف کرد. اما به خاطر داشته باشید که مصرف این گیاه می تواند فشار خون را در انسان افزایش دهد. بنابراین بهتر است از مکمل های حاوی این گیاه دارویی برای کنترل مصرف این گیاه دارویی استفاده شود.

5. یوهیمبین

یوهیمبین یک داروی مقوی جنسی است که در بسیاری از نقاط جهان به عنوان گیاه نعوظ شناخته می شود. از این گیاه می توان برای فعال کردن سیستم عصبی آلت تناسلی استفاده کرد. با کمک این گیاه، رگ های خونی گشاد می شوند و این باعث افزایش میل جنسی می شود. همچنین این گیاه با تحریک اعصاب لگن می تواند تولید آدرنالین را افزایش دهد.

این گیاهان را می توان در مکمل های مختلف نیز یافت. به همین دلیل، بهتر است به دنبال مکمل هایی باشید که حاوی این گیاه مفید هستند. البته قبل از مصرف این دارو حتما با پزشک خود مشورت کنید. به خصوص اگر داروهای ضد افسردگی مصرف می کنید.

6. سال برابر

زنجبیل سفید که به عنوان Mundia Whitei نیز شناخته می شود، می تواند برای درمان اختلال نعوظ در مردان استفاده شود. این گیاه در درمان سایر اختلالات جنسی و افزایش میل جنسی بسیار موثر است. اگر تعداد اسپرم مردان کم باشد، می توان از این گیاه برای کنترل مشکلات نعوظ مردانه و افزایش تعداد اسپرم استفاده کرد.

شما می توانید میل جنسی خود را با کمک Mundia Whitey افزایش دهید. این گیاه سطح تستوسترون را افزایش می دهد و نعوظ را در مردان به طور موثر افزایش می دهد و آن را برای مدت طولانی حفظ می کند. گیاه زنجبیل سفید را می توان در انواع غذاها استفاده کرد. بسیاری از مکمل های تقویت کننده میل جنسی مردان نیز حاوی این گیاه هستند.

7. Jin Go Day Ba

گیاه جینکو یکی از محبوب ترین گیاهان برای اختلال نعوظ در مردان در نظر گرفته می شود. این گیاه می تواند جریان خون را در آلت تناسلی مردانه افزایش دهد. مطالعات زیادی نشان داده است که این گیاه می تواند در ترمیم نعوظ بعد از جراحی سرطان پروستات بسیار مفید باشد. برخی از مطالعات نشان داده اند که این گیاه نعوظ می تواند عملکرد جنسی مردان مصرف کننده داروهای ضد افسردگی را بهبود بخشد.

البته برخی مطالعات نیز نشان می دهد که گیاه جینکو تاثیری بر تحریک جنسی مردان ندارد. توصیه می شود افراد برای بهبود میل جنسی خود از مکمل های جینکو استفاده کنند. بله، اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید، بهتر است از جینکو بسیار با احتیاط استفاده کنید.

8. علف هرز بز شاخدار Epimedium

یکی دیگر از گیاهان دارویی برای درمان اختلال نعوظ در مردان، علف هرز بز است. این گیاه باعث افزایش جریان خون در ناحیه آلت تناسلی و بهبود نعوظ در مردان می شود. مصرف این گیاه باید با احتیاط کامل انجام شود تا از عوارض جانبی جلوگیری شود. اما در صورت استفاده صحیح از این گیاه دارویی می توانید از خواص دیگر این گیاه نیز بهره ببرید.

9. زعفران

زعفران نوعی گیاه نعوظ برای مردان است که مصرف آن بسیار آسان است. زعفران یک گیاه مقوی است که استرس را نیز کاهش می دهد. افراد آگاه به سلامت می توانند هر روز یک لیوان شربت زعفران بنوشند. اختلال نعوظ در مردان را می توان با افزودن زعفران به غذاهای مختلف یا مخلوط کردن زعفران در چای به تدریج درمان کرد.

10. کلم بروکلی

بروکلی یکی از ترکیبات گیاهی برای درمان اختلال نعوظ در مردان است. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان ها از بیماری های مختلف جلوگیری می کند. با خوردن کلم بروکلی می توان اختلال نعوظ را کنترل کرد. برای این کار حتما چند تکه کلم بروکلی همراه غذا بخورید. مطمئن شوید که از دست ندهید؛ زیرا این گیاه فواید زیادی برای بدن دارد.

11. سیر سیاه

سیر سیاه یکی از مفیدترین مواد برای درمان اختلال نعوظ در مردان است. مصرف سیر می تواند میل جنسی را تقویت کند و همچنین خون رسانی به اندام های آلت تناسلی را افزایش می دهد. اگر می خواهید خودتان از اختلال نعوظ جلوگیری کنید، می توانید سیر سیاه بخرید. اگر سیر سیاه را در غذا بخورید یا آن را با غذا مخلوط کنید، ممکن است دچار مشکلات عصبانیت شوید.

12. دارچین

دارچین یکی از داروهای مقوی است که اختلال نعوظ را در مردان درمان می کند. دارچین خاصیت گرمی دارد و میل جنسی را در مردان افزایش می دهد. اگر طعم و بوی دارچین را دوست دارید، می توانید آن را به غذاهای خود اضافه کنید. تهیه چای با دارچین و هل می تواند استرس را کاهش دهد و میل جنسی شما را افزایش دهد.

13. کلبه در صحرا

گل ختمی صحرایی نوع دیگری از گیاهان نعوظ نر در نظر گرفته می شود. این گیاه به دلیل ترکیبات منحصر به فردش می تواند مردان را عصبی کند. بنابراین مردان با مصرف گل ختمی مزرعه ای حس برانگیختگی جنسی خواهند داشت که نعوظ آنها را افزایش می دهد. مصرف گل ختمی مزرعه به درمان اختلال نعوظ با تهیه یک چای ساده کمک می کند.

14. بند

برخی از مطالعات نشان می دهد که اگر افراد هر روز جو دو سر بخورند، فعالیت جنسی بیشتری دارند. بنابراین، برای درمان اختلال نعوظ تا حد امکان جو مصرف کنید. استفاده از جو در هنگام پخت و پز یا تهیه شیرینی به شدت توصیه می شود.

15.ایر

هل یکی از ترکیبات آرامش بخش و کاهش دهنده استرس است که می تواند نعوظ را در مردان افزایش دهد. برای مشاهده تاثیر هل می توانید از آن در غذاهای مختلفی مانند حلوا، چای و … استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا