عمومی

در زمان خرید فالوور به چه چیزهای باید توجه کرد؟

خرید فالوور اینستاگرام

اگر قصد خريد فالوور واقعي ايراني اينستاگرام را دارید، باید بدانید که انجام این کار نیز مانند سایر امور نیازمند اطلاع از برخی نکات می‌باشد که در ادامه در خصوص آن‌ها صحبت کرده‌ایم. باید بدانید که خرید فالوور فیک و واقعی، در جلب اعتماد مشتریان شما جهت اعتماد به کسب و کارتان بسیار مفید است. از طرفی افراد به صورت ناخودآگاه جذب پیج‌هایی می‌شوند که تعداد فالوور بیش‌تری دارند. بنابراین اهمیت خرید فالوور بر کسی پوشیده نیست و امری ضروری جهت شروع هر کسب و کاری در بستر اینستاگرام می‌باشد.

خرید فالوور ایرانی واقعی درجه یک همراه با تحویل فوری
خرید فالوور

خرید فالوور هیچ گونه تداخلی در پیج شما به وجود نخواهد آورد

اگر می‌خواهید برای بهتر و بیش‌تر دیده شدن محتواهای پیج خود فالوور بخرید، به شما قول می‌دهیم که افزایش فالوور از طریق خرید آن، به هیچ عنوان موجب ایجاد اختلال در روند پیج و رشد فالوورهای آن نشده بلکه به بیش‌تر دیده شدن پیج و افزایش فالوور واقعی نیز کمک می‌کند.

فالوور واقعی و کیفیت فعالیت آن‌ها
خرید فالوور

فالوور واقعی و کیفیت فعالیت آن‌ها

اولین نکته‌ای که بایستی هنگام خرید فالوور به آن توجه کنید، واقعی بودن فالوورها می‌باشد. منظور از واقعی بودن فالوور این است که این فالوورها در پیج شما فعالیت می‌کنند، پست‌های شما را دنبال می‌کنند، لایک می‌کنند، موجب افزایش ویو پست‌ها و استوری‌های شما می‌شوند و برای شما کامنت می‌گذارند. اهمیت فالوور واقعی بر کسی پوشیده نیست چرا که این فالوورها در صورت جذاب بودن محتوای پیج شما، پست‌ها و استوری‌های شما را با دوستان خود نیز به اشتراک می‌گذارند و از این طریق نیز موجب رشد پیج شما می‎شوند.

نوع جنسیت فالوور

در میان فالوورهایی که شما خریداری می‌کنید، از هر دو جنسیت دختر و پسر به یک اندازه بهره مند خواهید شد و احتمال استقبال از محتواهای شما از هر دو جنسیت وجود دارد.

ربات اینستاگرام

بسیاری از فعالان اینستاگرام از ربات‌ها جهت افزایش تعداد فالوورهای خود استفاده می‌کنند و حتی به کمک این ربات‌ها، تعداد کامنت‌های پست‌های خود را نیز افزایش می‌دهند.

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که تنها 10% از دنبال کنندگان پیج شما، توانایی مشاهده پست‌های جدید را از طریق فید یا خانه اپلیکیشن دارند و تنها در صورتی اینستاگرام دامنه نمایش پست‌هایتان را افزایش می‌دهد که آن ده درصد واکنش مثبتی نسبت به پست‌های شما نشان دهند.

نکات مهم دیگر

  • فالوورهای زیاد را یک جا نخرید.
  • اگر می‌خواهید هر ماه بیست هزار فالوور بخرید، باید در ابتدای کار 15 پست آماده کنید و یک روز در میان پست‌ها را ارسال کنید، با هر بار ارسال پست، 2000 فالوور جدید را به پیج خود تزریق کنید. سپس بایستی پس از افزایش تعداد فالوورهای شما به اندازه‌ی 30%، نسبت به خرید لایک اقدام کنید.
  • دقت داشته باشید که در صورت خارجی بودن فالوورهایتان، لایک خارجی و در صورت ایرانی بودن فالوورهایتان، اقدام به خرید لایک واقعی ایرانی بکنید.
  • علاوه بر آن اگر پست‌های شما ویدئو هستند، بایستی علاوه بر خرید لایک، نسبت به خرید ویو نیز اقدام کنید.
  • با یک حساب و کتاب ساده متوجه خواهید شد که به ازای هر پستی که در صفحه‌ی خود می‌گذارید، 2000 فالوور دریافت می‌کنید حال با گذاشتن 15 پست، در مجموع شاهد 30 هزار فالوور خواهید بود. این کار را از آن جهت انجام می‌دهیم که احتمال آنفالو شدن پیج توسط فالوورهای واقعی وجود داشته و جهت جلوگیری از ریزش ناگهانی فالوور این کار را انجام می‌دهیم.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا