جامعهکسب و کار برتر

مزایای افزایش فالوور اینستاگرام + هزینه خرید فالوور اینستاگرام واقعی

خرید فالوور اینستاگرام

در عصر کنونی استقبال از شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام موضوعی محسوس و مورد پذیرش بسیاری از کارشناسان و فعالان شبکه‌های اجتماعی است. اما این استقبال و محبوبیت محدود به افراد عادی و به اصطلاح کاربران معمولی نبوده و بسیاری از مدیران، ارائه‌دهندگان خدمات، صاحبان کسب و کار از این خدمات بهره می‌برند و پیج خود را به فضایی برای تعامل و تبادل اطلاعات جهت دیده شدن بهتر و جذب مشتری تبدیل کرده‌اند.

اما در این میان از جمله معیار‌ها و ملاک‌هایی که تعیین می‌کند پیجی بیشتر دیده شود حضور مخاطبان که همان فالوور نام دارند، است. شما اگر بهترین محتوا و پست را در پیج خود قرار دهید ولی مخاطبی برای دیده شدن آن‌ها نباشد قطعاً با یک صفحه اینستاگرامی گسترده مواجه نخواهید شد و این یک صفحه بسیار معمولی خواهد بود هرچند هرگز می‌توانیم اهمیت متن و محتوا را نادیده بگیریم.

بی شک خرید فالوور تضمینی از جمله راهکار‌های نتیجه بخش خواهد بود که البته فالوور‌های واقعی و نه فیک، می‌توانند در جذب فالوور و متعاقباً مشتری‌های بیشتر نتیجه بخش خواهد بود.

امروزه بسیاری از سایت‌ها انجام امروز فروش فالوور، لایک و… را به عهده دارند و افراد برای خرید فالوور اینستاگرام می‌توانند به آ سایت‌ها رجوع کرده و اقدام به خرید فالوور کنند. البته لازم است که از معتبر بودن سایت، واقعی بودن فالوور‌ها و… مطمئن شده سپس اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنند. زیرا مشتری و مخاطب کنونی بسیار هوشمند است و با بررسی لایک‌ها و بازدید‌ها می‌تواند معتبر بودن یک پیج را سنجیده و برای اینکه مشتری دائمی باشد و از خدمات کسب کار آن پیج استفاده کند یا نه، تصمیم‌گیری کند.

مزایای افزایش فالوور اینستاگرام + هزینه خرید فالوور اینستاگرام واقعی

خرید فالوور چه مزیت‌هایی نسبت به سایر روش‌های جذب فالوور دارد؟

متاسفانه اخیرا گفته می‌شود که خرید فالوور نمی‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای رشد پیج باشد و دلیل آن‌ها این است که در این فرایند به پیج شما فالوورهای فیک افزوده می‎شود که هیچ فایده‌ای برای شما نداشته و حتی می‌توانند توسط اینستاگرام شناخته شده و منجر به محدودیت پیج شما شوند.

حقیقتا این دیدگاه درست است و فالوور فیک و غیرفعال می‌تواند ضررهای زیادی برای پیج شما داشته باشد. اما اگر بتوانید به فالوور واقعی و فعال دسترسی داشته باشید نه تنها ضرر نخواهید کرد بلکه در مدت زمان بسیار کوتاهی صاحب سود فراوان هم خواهید شد.

ساز و کار سایت خرید فالوور اینستاگرام به این صورت است که پیج شما را در معرض دید صدها هزار نفر قرار داده و به این شیوه افراد شما را می‌بینند و کاملا با اختیار کامل خود شما را فالو خواهند کرد. این موضوع از 2 جهت برای شما اهمیت خواهد داشت:

اولا این که با در معرض دید قرار گرفتن، فالوورهای جدید با اختیار خود شما را فالو می‌کنند و این موضوع توسط اینستاگرام شناسایی شده و الگوریتم‌های این شبکه‌ی اجتماعی متوجه می‎شوند که پیج شما از کیفیت بالایی برخوردار است لذا به صورت نمایی شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار خواهد داد. در نتیجه در مدت کوتاهی فالوورهای بسیاری کسب خواهید کرد.

دوما این که فالوورهایی که جذب می‌کنید کاملا فعال و واقعی هستند و در اینستاگرام به صورت روزانه و دائمی فعالیت داشته و پیج‌های مختلف را فالو کرده و محتوای آن‌ها و شما را لایک کرده و کامنت می‌گذارند و خود نیز اقدام به انتشار محتوا یا استوری گذاشتن می‌کنند. در نتیجه آثاری که در خرید فالوور فیک وجود دارد در این نوع از فالوور هویدا نیست.

سرعت بالای کار یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی است که افراد اقدام به خرید فالوور می‌کنند. اگر جذب فالوور را بر اساس تولید محتوا و کسب فالوور ارگانیک قرار دهیم، آنگاه نزدیک به 1 سال طول می‌‎کشد تا بتوانیم به تعداد فالوور حداقلی و قابل قبول دست پیدا کنیم. به علاوه شما باید به طور روزانه برخی از دستورالعمل‌ها را در اینستاگرام به طور منظم انجام دهید. برای مثال هر روز 1 تا 5 نفر که می‌توانند برای پیج شما مناسب باشند را فالو کرده و پست‌های دوستان و سایر پیج‌های مرتبط را لایک و کامنت بگذارید تا افراد دیگر شما را دیده و دنبال کنند. بنابراین زمان زیادی را باید صرف کنید. این در حالی است که خرید فالوور بیش از چند دقیقه وقت شما را نمی‌گیرد و در مدت کوتاهی فالوورهای جدید به پیج شما افزوده خواهند شد.

هزینه‌ی کم هم یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت خرید فالوور است. خوب می‌دانید که تولید محتوا خصوصا تولید محتوای ویدئویی چقدر گران است و برای هر محتوای 1 دقیقه‌ای باید چقدر هزینه کنید. از آنجایی که جذب ارگامای ممبر وابسته به تولید محتوای ویدئویی است لازم است که بیش از 1 سال به صورت مداوم هزینه کنید تا بتوانید فالوور جذب کنید. در حالی که خرید فالوور هزینه‌‌ای به مراتب کمتر برای شما به دنبال دارد و جذب فالوور در آن هم قطعی است و هیچ اما و اگر وجود نخواهد داشت.

چگونه در اینستاگرام کسب و کار خود را ایجاد کنیم؟

در سالهای اخیر ،اینستاگرام به بزرگترین و محبوبترین شبکه اجتماعی ایران و جهان تبدیل شده است و تقریبا حدود 80 درصد مردم ایران که دارای گوشی هوشمند هستند نیز از این برنامه استفاده می‌کنند. در این بین داشتن حساب کاربری اینستاگرام و افزایش دنبال کنندگان در آن تاثیر بسزایی در افزایش فروش و محبوبیت کسب کار شما دارد.

یکی از بهترین و پرکاربردترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد که شما را نسبت به رقبای خود متمایز می کند که به مرور زمان خود سبب افزایش درآمد تان میشود همچنین شما می توانید با خرید مولتی لایک ایرانی پیج خود را محبوب کنید.

قابلیتی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده است موجب جلوگیری از صرف هزینه های بسیار گزاف می‌شود. در حال حاضر بوسیله اینستاگرام می توانید با مبالغ بسیار پایینی تبلیغات مناسب جامعه هدف خود را داشته باشید.

امکانات و ویژگیهای خاص اینستاگرام باعث حضور پر شور و قابل توجه صاحبان کسب‌ و کار های مختلف در آن شده است و تبدیل شدن آن به سریعترین، بهترین و موثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری گردیده بر اساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اینستاگرام موثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است.

با توجه به آمارهای انتشار یافته از سوی کشورهای اروپایی ، نشان می دهد که اغلب کسب و کارهای بزرگ و کوچک حضور فعالی در شبکه های اجتماعی دارند. حرکت به سوی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار های سنتی به امری مهم تبدیل شده و روز به روز نیاز به آن پر رنگ تر می شود.

اگر حوزه فعالیت پیج اینستاگرامی شما خارج از کشور می باشد می توانید با خرید فالوور خارجی و خرید لایک ارزان کسب و کار خود را رونق ببخشید و فالوور های بیشتر را جذب کنید.

فالوور چیست یا فالوور کیست؟

فالو کردن به معنای دنبال و پیروی کردن است، حال ما در شبکه های اجتماعی اغلب کلمه follow را می‌بینیم و خیلی از کاربران معنی این واژه انگلیسی را نمی دانند.

شما با کلیک روی follow قبول می کنید که می خواهید آن کاربر و تمامی فعالیت هایی که این کاربر در اینستاگرام انجام می دهد را مشاهده کنید.شما می توانید با خرید فالوور اینستاگرام محبوبیت پیج خود را افزایش دهید. زمانی که مطلبی را در پیج خود به اشتراک می‌گذارید آن مطلب برای فالوورهای شما به نمایش گذاشته می‌شود و آنها می‌توانند برای آن پست لایک یا کامنت بزنند.

خرید فالوور اینستاگرام چه زمانی و برای چه کسی لازم است؟

با توجه به اینکه برای داشتن محبوبیت و رسمیت بالاتر در شبکه های اجتماعی هرچه فالوور بیشتر باشد، به معنای محبوبیت و درآمد بیشتر است این امر خود گویای مهم بودن مبحث Follower می‌باشد. در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز شما می توانید با افزایش تعداد فالوورهای خود شروع به کسب درآمد از پیج خودتان نمایید، (همچون افرادی که به دلیل تعداد فالوور بالایی که دارند، پست یا استوری های تبلیغاتی در پیج خود قرار می دهند.)

بهترین استراتژی برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام افزایش فالوور است.

برای اینکه شما فالوورهای زیادی داشته باشید باید برخی اصول افزایش فالوور را فرا بگیرید و پست های ناب و مردم پسندی را در پیج خود قرار دهید. حال در ابتدای کار برای اینکه مردم به پیج شما اعتماد کنند باید مقداری فالوور واقعی برای پیج خود خریداری نمایید تا فالوور شما در حد قابل قبولی دیده شود.

شما با خرید فالوور زمینه را برای جذب فالوور با کیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز بشمار می‌آید. اگر پیج اینستاگرام شما فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیل شدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بی‌نتیجه ماندن آن است. کاربران زمانی که می‌بینند شما فالوور زیادی دارید خود به خود شما را دنبال می‌کنند و بیشتر مورد توجه آنها قرار می‌گیرید.

شما با خرید فالوور برای یک صفحه تجاری، در واقع راه «بازاریابی اینستاگرام» و «جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید کرد.

چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

در ابتدای راه خرید فالوور یکی از بهترین گزینه های هر کاربر است که می توانید برای شروع کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید. خرید فالوور راه صد ساله را به یک شب تبدیل می‌کند و باعث افزایش فروش و رسیدن به سود کلان می‌شود.

با خرید فالوور شما باعث ایجاد اعتماد و حس رضایت بین کاربران خود می شوید و آنها نیز به شما اعتماد می کنند و محصولات تبلیغاتی شما را می خرند. همچنین در این حالت آنها اغلب دوست دارند که پست های شما را لایک و کامنت بگذارند.

ریزش فالوور اینستاگرام خریداری شده

امروزه ریزش فالوور خریداری شده یکی از مشکلات اساسی افرادی است که برای پیج اینستاگرام خود فالوور فیک می خرند. امروزه تعداد سایت های فروش فالوور اینستاگرام خیلی زیاد شده است و همه سایت ها فقط قصد فروش فالوور به هر نحوی هستند.

اما به شما توصیه می کنم که اگر در خرید فالوور احتیاط کنید و نکات مهم و تجربیات شرکت ارائه دهنده خدمات را بررسی کنید ، دیگر لازم نیست سردرگم بشید تا از کدوم شرکت خرید کنید.

اینستاگرام بخاطر الگوریتم های پیشرفته ای که دارد همه روزه سعی در پاک کردن اکانت ها و فالوور های فیک از اینستاگرام است. ولی وب سایت خرید فالوور اینستاگرام به همه ی این نکات آگاه هستش و به همین خاطر برای شما از اکانت های واقعی اینستاگرام خدمات رسانی می کند و احتمال ریزش فالوورها را به صفر میرساند.

افزایش فالوور با فالوور واقعی ایرانی

همچنین قابل تامل است که اغلب مردم ما از نوجوان گرفته تا بزرگسال در مورد شبکه های اجتماعی اطلاعات مختصر و اجمالی دارند. مردم در صورت مشاهده پیج های با تعداد فالوور و لایک پایین به آنها اعتماد نمی کنند و سریع آن را آنفالو می کنند.

البته برخی از پیج ها وجود دارند که برای افزایش تعداد فالوور پیجشان با دیگر پیج های همتراز تبادل می کنند و در این صورت نیز مقدار جذب فالوور بسیار پایین است، حتی برخی از افراد بخاطر تبادل های نامناسب و بی رویه آن پیج رو آنفالو می کنند.

خب حالا چیکار کنیم؟

یکی از روش های موجود صرف هزینه و تبلیغ کردن است که واقعاً هزینه‌ های سرسام آوری دارد و بازدهی آنها هم خیلی کم است. در تبلیغات درست و قانونمند شما تنها می توانید در بهترین حالت 20% بازدید کنندگان را برای پیج خود جذب کنید که کاری بس دشوار و هزینه آور است.

راه دوم این است که ما با استفاده از خرید فالوور، اعضای پیجمان را بالا ببریم تا هم در تبادلات جایگاه بهتری داشته باشیم و هم اعتبار پیج ما بالاتر برود تا کاربران اعتماد بیش‌تری داشته باشند و آنفالو نکنند و در ادامه با بالا بردن کیفیت مطالب باعث ورود اعضای جدید شوید.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام چگونه است؟

تمامی سفارشات خرید فالوور واقعی اینستاگرام ، که شما در این سایت ثبت می نمایید، کاملا با دقت و توجه توسط تیم ما بررسی می شود. و فالوورهای واقعی و اکتیو که در اینستاگرام حساب کاربری فعال دارند را برای شما ثبت می کنند.

همچنین از دیگر مزایای تیم ما سرعت و دقت بسیار بالا می باشد که در کمترین زمان ممکن سفارشات مد نظرتان را بر روی اکانت اینستاگرام شما اعمال می نمایند. ریزش فالوور ها معیاری است که میزان واقعی بودن فالوور ها را می سنجند ، شما با بررسی مقدار ریزش فالوور های خود به سخن ما اعتماد خواهید کرد. بالا بودن فالوور و لایک پست‌ها تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج اینستاگرام شما دارد.

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن حتما پرداخته شود. زیرا تا ما دنبال کننده ای در instagram نداشته باشیم نمی توانیم موفقیت خودمان را اثبات کنیم. شما در مای ممبر می توانید خرید فالوور واقعی ایرانی به همراه خرید لایک اینستاگرام را به بهترین شکل انجام دهید. اما در اینجا فقط قصد ما معرفی پکیج های افزایش فالوور است. از این رو اگر قصد خرید این خدمت رو دارید. می توانید در این جا به خرید خود بپردازید. اما نکته ی مهمی که وجود دارد این است. آیا ما می توانیم فالوور های واقعی را از مای ممبر تهیه کنیم یا خیر؟ در جواب باید به شما بگوییم بله.

شما در مای ممبر که بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام نیز محسوب می شود می توانید بهترین خدمات را تجربه نمایید. زیرا ما در اینجا ارزان ترین قیمت ها را با بهترین خدمات برای شما انجام می دهیم. همانطور که می دانید همه ی کسب و کار ها به دنبال افزایش درآمد نیز هستند. از این رو با بالا بردن فالوور های خود می توانید اعتماد مشتری را جذب کرده و در نتیجه فروش خود را چند برابر کنید. زیرا داشتن دنبال کننده های بالا یک مزیت مهم محسوب می شود که باید به آن نیز توجه ی ویژه ای کنیم.

افزایش فالوور واقعی در سایت ما به راحتی انجام می شود. از این رو شما فقط کافی است پکیج مورد نظر را در زیر انتخاب کرده و سفارش دهید. ما بهترین سرویس ها، بالاترین کیفیت، واقعی ترین مخاطبین، قوی ترین پشتیبانی و همچنین ارسال فوری را داریم. فرق ما با بقیه در ارائه خدمات و کیفیت مثال زدنی است که پس از استفاده متوجه خواهید شد.

فالوور واقعی اینستاگرام

یکی از مهمترین دغدغه هایی که برای همه کاربران وجود دارد این مورد است. زیرا همه دوست دارند تا مخاطبینی واقعی جذب پیج خود کنند. به همین دلیل بهتر است تا آنها حقیقی باشند. اما تعریف فالوور های واقعی چیست؟ چگونه می شود آنها را تشخیص داد؟ به طور کلی اینکه شما بخواهید فالوور های واقعی را از فیک تشخیص دهید کار سختی است. برخی به عنوان مثال ملاک فیک بودن را تعداد فالوینگ های زیاد نسبت به تعداد فالوور ها می گویند. اما این مسئله اصلا ملاک نیست. زیرا برخی در یک سری مواقع فالو و انفالو می کنند. در این صورت تعداد فالوینگ ها زیاد می شود.

واقعی بودن فالوور ها یعنی اینکه آنها ایمیل و شماره تلفن ثبت شده در اینستاگرام دارند. از این رو شما با محتوایی خوب می توانید از آنها لایک های خوبی را دریافت کنید. محتوای خوب منظور این است که مخاطبین را با پست های خود درگیر کنید. اما برخی این موضوع را جدی نمیگیرند. به همین دلیل نمی توانند پیشرفت خوبی را داشته باشند.

فالوور هدفمند

نمونه های دیگری که در خرید فالوور اینستاگرام می توانید مشاهده کنید این مورد است. باید بگوییم بهتر است سمت اینگونه سرویس ها نروید. دلایلی مشخصی نیز برای این مسئله وجود دارد. اولین مورد این است که از شما پسوورد درخواست می کنند. این کار کل حریم شخصی کاربر که بسیار مهم است را زیر سوال می برد. دومین مورد ربات بودن این سرویس ها است. همانطور که می دانید استفاده از ربات اینستاگرام به شدت خلاف قوانین اینستاگرام است. پس امکان بسته شدن پیج شما وجود دارد. به جای استفاده از این سرویس ها بهتر است خرید فالوور ارزان ایرانی را انجام دهید.

فالوور های ایرانی

مورد بعدی که وجود دارد این است که قصد اکثر افراد از افزایش فالوور واقعی، ایرانی بودن آنها است. اما تشخیص آنها چگونه است. تشخیص بسیار ساده است. پیج هایی که اسامی ایرانی دارند جزو این دسته قرار میگیرند. اکثر سایت ها خرید فالور ایرانی را به درستی انجام نمی دهند. از این رو اکثر مخاطبینی که برای شما ارسال می کنند یا عرب هستند یا فیک. فالوور های حرفه ای ما تماما واقعی بوده و می توانید ایرانی بودن آنها را نیز به راحتی تشخیص دهید.

بدون ریزش

عمده سوالی که کاربران از ما می پرسند این است که آیا خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش وجود دارد؟ در جواب باید بگوییم خیر. شما اگر اقدام به همچین کاری هم نکنید باز هم ریزش را تجربه خواهید کرد. دلیل آن نیز مشخص است. قرار نیست همه از شما خوششان بیاید. تا به حال نشده که شما افرادی را آنفالو کنید؟ مسلما این اتفاق است. پس دلیلی هم ندارد بقیه شما را در پیج خود نگه دارند. اما راه حلی که بشود ریزش را کم کرد استفاده از مطالب وبلاگ ما است.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا