جامعه

دستگیری بیش از ۵۰ هنجارشکن چهارشنبه سوری در تهران

دستگیری بیش از ۵۰ هنجارشکن چهارشنبه سوری در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه چهارشنبه آخر سال در آرامش در پایتخت سپری شد، گفت: تاکنون بیش از 50 نفر از اخلالگران در نظم عمومی دستگیر شده اند.

به گزارش آپارات نیوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه حضور در مرکز فرماندهی پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در پایتخت، اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی از مدت ها قبل اقدامات خود را در چهارشنبه سوری در دستور کار قرار داده و در حقیقت اقدامات خود را در روز چهارشنبه سوری در دستور کار قرار داده اند. با اقدامات پیشگیرانه آنها.» آنها از بسیاری از اتفاقاتی که می توانست امشب رخ دهد جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس در یک ماه گذشته بیش از دو میلیون انواع عوامل عفونی را کشف و ضبط کرده اند، افزود: درصد قابل توجهی از این مواد منفجره پرخطر و غیراستاندارد هستند در صورت مقاومت پلیس در توزیع آن ها. اینطور نبود، می‌توانست برای کاربران و حتی سایر شهروندان حوادث دلخراشی باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی از ساعت 14 امروز استقرار خود را در نقاط مختلف شهر آغاز کردند، گفت: خوشبختانه گزارش هایی که تاکنون به دست ما رسیده حاکی از آن است که چهارشنبه سوری در اکثر نقاط شهر نسبت به سال های گذشته آرامش بیشتری داشته است. ، ماموریت ماموران در برخی مناطق و محله ها به پایان رسید و به زودی در برخی مناطق نیز به پایان می رسد.

وی درباره تعداد دستگیرشدگان این شب گفت: همانطور که قبلا گفته بودیم هنجارشکنان دستگیر شده امشب تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار پلیس خواهند بود و تاکنون 52 هنجارشکن دستگیر شده اند. امنیت و آرامش شهروندان را مختل کرده است.» توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

رحیمی افزود: گزارش نهایی و خلاصه اقدامات و اتفاقات امشب در پایتخت صبح روز بعد اعلام می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا