اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

دكوراسيون مغازه ویترین جلوی مغازه موبایل فروشی

طراحی دکوراسیون توسط چه کسی انجام می شود؟

برای ایده پردازی و یا پیاده سازی یک دکور مناسب قطعا نیاز به کمک دارید. شاید در بین دوست و آشنایان شما کسانی باشند که دارای اطلاعات تئوری یا عملی در این خصوص باشند و بتوانند به شما کمک کنند اما بدین منظور می توانید از راهنمایی های کارشناسان مجموعه ی  طراحی داخلی مغازه نیز استفاده کنید. همه چیز به این بستگی دارد که شما تا چه حد برای کسب و کار خودتان ارزش قائل هستید، چقدر زمان در اختیار دارید و تا چه میزان هزینه برای طراحی تعمیرات موبایل خود در نظر گرفته اید؛ پس در ابتدای صحبت خود با مجموه ی پایا دکور لازم است که اطلاعات لازم را به کارشناسان ما بدهید تا بتوانیم بر اساس شرایط شما برنامه ریزی نماییم و ایده های متناسب را ارائه دهیم.

دكوراسيون مغازه ویترین جلوی مغازه موبایل فروشی

طراحی داخلی طلا فروشی: به این منظور حتما از محل فروشگاه شما بازدید خواهد شد و تحلیل ها و نیاز سنجی های لازم انجام می شود. شاید طرحی که شما در ذهن دارید متناسب با متراژ و فضای مغازه تعمیرات موبایل شما نباشد و در این صورت ما ایده هایی را مطرح خواهیم کرد که هماهنگی بیشتری با کسب و کارتان داشته باشند. مهم ترین مسئله در خدمات مجموعه ی پایا دکور این است که تا حد امکان سعی می شود که مطابق با نیاز و خواسته ی کارفرما عمل شود و از نظرات وی نیر استقبال شود و از طریق یک همکاری و همراهی رضایت بخش بتوان طراحی دکوراسیون مغازه تعمیرات موبایل را با موفقیت به اتمام رساند.

 مهم ترین نکته در طراحی دکوراسیون مغازه تعمیرات موبایل

طراحی داخلی صرافی در برخی از موارد، مشاغل مرتبط با تعمیرات تا حدی نیز در زمینه ی فروش فعالیت دارند و برخی از مدل های موبایل و گوشی های هوشمند را نیز به فروش می رسانند. اگر در فروشگاه شما نیز این چنین باشد لازم است که فضای فروش از فضای تعمیرات جدا شود و البته داشتن کالاهای به روز و جدید، به همراه برخورد متناسب و محترمانه با مشتری و استفاده از یک دکوراسیون کاربردی برای مغازه تعمیرات موبایل می تواند در مدت زمان کوتاهی موثر واقع شود و باعث افزایش محبوبیت شما در نزد مخاطبان گردد.

یکی از مواردی که در چیدمان و دکور چنین کسب و کاری باید مد نظر قرار گیرد، محلی است برای انتظار و یا نشستن مشتریان؛ زیرا در مغازه تعمیرات موبایل معمولا نیاز به صحبت بیشتری در مورد دستگاهی است که ایراد پیدا کرده است و مشتری زمانی را برای ارائه ی توضیحات باید اختصاص دهد، چه بهتر که شما فضایی مناسب را برای مشتری در نظر بگیرید و حتما در مغازه ی خود بخش تعمیرات موبایل را از این قسمت تفکیک کنید

دکور مغازه موبایل فروشی

برای اینکه در کارتان موفق تر از روز قبل باشید باید از همه جهات به آن توجه کنید. داشتن ویترین شیک موبایل یا مشخص بودن اسم مغازه موبایل فروشی با دکوراسیون داخلی خاص خودش بسیار در روند پیشرفت کار تاثیرگذار است.

داشتن شیک ترین و جدیدترین ویترین جلوی مغازه و ، کار آسانی می‌شود اگر نکات طلایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم را در کارتان اجرا کنید. در این صورت نتیجه کار بهتر و جذب مشتری بیشتر را احساس می‌کنید.

1. نور مناسب در مغازه به مشتری امنیت می‌دهد.

نورپردازی مهم ترین آیتم در دکوراسیون داخلی مغازه با هر کاربری است. نور به مشتری احساس امنیت می‌دهد و نبود نور باعث می‌شود مشتری از ورود به مغازه پشیمان شود و این اتفاق مناسبی نیست. سعی کنید از نورپردازی‌های خاص و متفاوت استفاده کنید و به کمک نور محصولات را به نمایش بگذارید.

به کمک نور می‌توان خلاقیت‌های متفاوتی در دکور مغازه موبایل فروشی ایجاد کرد و مشتری را ترغیب به حضور در فضا کرد. نور یکی از آیتم‌های مهم برای طراحی ویترین شیک موبایل به خصوص در شب است.

2. به کمک رنگ به اجناس دکور مغازه موبایل فروشی جلوه بدهید.

رنگ آیتم دیگری است که می‌توان با استفاده اصولی از آن دکور مغازه موبایل فروشی را خاص و متفاوت کرد.

ترجیحا بهتر است از رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا محصولات خود را در فضا نشان دهند. همچنین می‌توانید از رنگ‌هایی استفاده کنید که برای تاکید محصولات گوناگون و خاص در دکور مغازه استفاده شوند.

 استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی

3. با چیدمان مناسب کار مشتری را آسان کنید.

با چیدمان اصولی به مشتری احترام می‌گذارید باعث می‌شوید سردرگم و کلافه نشود.

بهتر است برندهای مختلف را دسته بندی کنید و محصول هر برند را در فضای مخصوص به خودش قرار بدهید. سعی کنید دکوراسیون داخلی مغازه لوازم جانبی موبایل را از بخش موبایل‌ها جدا قرار بدهید. شاید مشتری صرفا برای خرید لوازم جانبی برند خاصی آمده باشد. یا اگر بخش تعمیرات موبایل یا فروش موبایل‌های دست دوم را دارید؛ دکور موبایل فروشی دست دوم و دکور مغازه تعمیرات موبایل را از دکور اصلی جدا قرار بدهید.

مورد دیگر که در چیدمان دکور مغازه موبایل خوب است رعایت کنید جدا کردن محصولات گران قیمت و ارزان قیمت. سعی کنید محصولا ارزان را در بخش بالای قفسه‌ها قرار بدهید زیرا ممکن است با دیدن قیمت بالا مشتری از ورود به مغازه پشیمان شود:)

 چیدمان برندهای مشخص در دکور مغازه موبایل فروشی

4. فضای گفتمان در دکوراسیون مغازه تعمیرات موبایل ایجاد کنید.

طراحی فضای گفتمان و هم صحبتی با مشتری خود عاملی برای موفقیت در فروش محصولات و تعمیرات آن‌ها است که باعث اعتماد مشتری می‌شود. اما متاسفانه در بسیاری از طراحی‌ها این بخش نادیده گرفته می‌شود. سعی کنید فضایی را متناسب با دکور مغازه موبایل فروشی طراحی کنید تا به خوبی و با حوصله پاسخگوی سوالات مشتری باشید یا اگر اطلاعات جدیدی از برند جدیدی وارد بازار شده است را دراختیارش قرار بدهید.

طراحی داخلی فضای گفتمان برای دکور مغازه تعمیرات موبایل و لوازم جانبی

5. در طراحی دکور مغازه موبایل، خلاقیت به خرج دهید.

خلاقیت را فراموش نکنید، خلاقیت به فضای شما شخصیت می‌دهد. زیرا صرفا طراحی شده برای دکوراسیون موبایل شما است و در دکوراسیون‌های دیگر دیده نمی‌شود.

 طراحی بخش نمایش محصول با خلاقیت متفاوت در دکوز مفازه موبایل فروشی و لوازم جانبی

6. به کمک کناف سقف کاذب را طراحی کنید.

به کمک سقف از جنس کناف با پوشش مصالح گوناگون می‌توانید سقف دکور مغازه موبایل را از سادگی خارج کنید. سقف می‌تواند به گونه ای طراحی شود که مسیر را مشخص کند یا به محصولی و نقطه خاصی تاکید کند.

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا