عمومیکسب و کار برتر

راهنمای خرید آینه و میز کنسول

آینه کنسول یا میز بازی یکی از وسایل تزئینی مورد استفاده در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا راهرو است. کنسول های آینه بهترین مکان برای قرار دادن وسایل تزیینی مانند گلدان، عکس و سایر اشیا هستند که روحیه خاص شما را نشان می دهند و فضایی آرام، گرم و دوستانه به خانه شما می بخشند. علاوه بر شخصی سازی خانه، قرار دادن کنسول های آینه در راهروی باریک و کوچک، خانه را بزرگتر نشان می دهد. کنسول های آینه ای در شکل ها و اندازه های مختلف هستند و از مواد مختلفی ساخته می شوند. آینه رومیزی بازی سلطنتی و آینه رومیزی بازی ورزشی دو نوع از پرطرفدارترین آن ها هستند و آینه رومیزی چوبی نوعی میز بازی است که سالهاست در مهمان خانه ها وجود دارد.

تانیل چوب بزرگترین عرضه کننده میز آینه در کشور میباشد. سایت thebedstore تعداد زیادی محصول دیگر را دارا میباشد که میتوانید به آن مراجعه و مشاهده کنید.

از آنجایی که آینه های کنسول معمولاً بعد از مبلمان دیگر خریداری می شوند، انتخاب بهترین مدل ممکن است کمی گیج کننده باشد. در متن زیر سعی کردیم ویژگی های بازی های آینه ای و انواع برنامه های مورد علاقه شما را بررسی کنیم.

نکاتی که قبل از خرید باید در نظر داشت

قبل از خرید میز کنسول باید تصمیم بگیرید که آن را در کجا قرار دهید. و پس از تصمیم گیری، مساحت مورد نیاز خود را اندازه گیری کنید. دانستن اندازه فضای مورد نیاز شما در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

کنسول های آینه ای گاهی پشت مبل ها قرار می گیرند. اگر قصد دارید میز کنسول را پشت آن قرار دهید، ارتفاع مبل خود را اندازه بگیرید.

یکی دیگر از مواردی که در خرید پنل به شما کمک می کند برآورد بودجه است. اگر بدانید چقدر هزینه خواهید کرد، گزینه های شما محدودتر می شود و می توانید تصمیمات آسان تری بگیرید.

عموماً افراد در انتخاب آینه کنسول به مبلمان دیگر توجه می کنند و سعی می کنند طوری انتخاب کنند که با بقیه مبلمان اتاق همخوانی داشته باشد.

با این حال، اگر می خواهید میز کنسول را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کنید و آن را عالی جلوه دهید، بهتر است سبکی متفاوت از سایر مبلمان اتاق انتخاب کنید.

نکته دیگری که قبل از خرید باید به آن توجه کرد، رنگ آینه کنسول است. اگر اتاق شما کوچک است، بهتر است رنگ های چوبی روشن را انتخاب کنید تا اتاق بزرگتر شود.

و آخرین چیزی که باید قبل از خرید میز کنسول در نظر بگیرید، قابلیت استفاده است. اگر قصد دارید میز خود را در راهرو نزدیک در قرار دهید، داشتن میز و کابینت به شما کمک می کند تا کارایی بیشتری داشته باشید و فضای اضافی برای قرار دادن وسایل خود برای مهمانان و اعضای خانواده فراهم کنید.

سبک های مختلف کنسول صفحه نمایش

سبک هر اتاق به نظر خانه ای می رسد و منعکس کننده علایق شخصی و سبک زندگی شماست. خوشبختانه در انتخاب استایل هیچ درست یا غلطی وجود ندارد و آنچه دوست دارید بهترین انتخاب است. مانند سایر دکوراسیون های منزل سبک های زیادی از کنسول های شیشه ای وجود دارد که انتخاب آنها دشوار است، بنابراین آنها را به انواع مختلف تقسیم می کنیم. شامل یک شیشه کنسول بزرگ و یک شیشه کنسول ورزشی. به شما کمک می کند تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. این بخش شامل:

سلطنتی

ورزش

نوین

ترکیبی

آیینه و میز کنسول تانیل چوب سلطنتی

میز کنسول سلطنتی معمولاً از چوب تیره مانند چوب قهوه ای سوخته یا چوب خنثی ساخته می شود. کنسول های آینه سلطنتی معمولا با جزئیات هنری دقیق مانند فضای داخلی، چوب تراش خورده، پایه های ماشینکاری شده، دستگیره های آهنی برنجی در قفسه ها و کابینت ها ساخته می شوند. آینه کنسول سلطنتی معمولا بزرگتر از انواع دیگر است و لوکس به نظر می رسد. با این حال، اگر مبلمان شما سلطنتی است و فضای کافی دارید، میز کنسول سلطنتی بهترین انتخاب است.

آینه کنسول اسپرت

تمرکز آینه کنسول اسپرت بیشتر بر روی کاربرد و ظاهر است. خطوط شیشه ای کنسول ورزشی و اشکال کلی خطی هستند، اما گوشه های گرد و نرم هستند. آینه کنسول اسپرت نسبت به آینه کنسول سلطنتی ظاهر آرام تری دارد و معمولا از چوب سبک یا متوسط ​​ساخته می شود.

آینه کنسول مدرن

میزهای کنسول مدرن نمونه ای از اشکال هندسی هستند که اغلب شبیه هم نیستند و با فناوری ها و مواد جدید ساخته شده اند. میزهای کنسول مدرن اغلب از شیشه یا کروم ساخته می شوند. همچنین خطوط صاف یا کاملا گرد وجود ندارد و سایر اشکال هندسی مانند چند ضلعی در طراحی آینه های کنسول مدرن کاربرد دارند.

آینه کنسول یکپارچه

میز کنسول ترکیبی به این دلیل نامیده می شود که اغلب ترکیبی از سبک های مختلف به خصوص آینه کنسول سلطنتی و آینه کنسول اسپرت است. آینه های روی کنسول های ترکیبی کمتر مجلل به نظر می رسند، اما ساده هم نیستند. مزیت کنسول های آینه ای این است که هم با مبلمان اسپرت و هم با مبلمان سلطنتی هماهنگ می شوند. در عین حال، آینه های کنسول های متصل راحت و کاربردی هستند. آینه کنسول های ترکیبی در ظاهر دارای خطوط کلاسیک و گوشه های گرد بوده و از چوب متوسط ​​و تیره ساخته شده است.

جنس پنجره کنسول

اگر آینه کنسول ها در اتاق نشیمن باشد، فضایی است که برای قرار دادن وسایل تزئینی یا نورپردازی و در راهرو برای قرار دادن کلید و وسایل مشابه استفاده می شود. بنابراین باید قوی و در عین حال زیبا باشد. هنگام انتخاب میز کنسول، سطح میز را در نظر بگیرید. برخی از تولیدکنندگان آینه های کنسول چوبی تولید می کنند اما از چوب به عنوان سطح استفاده نمی کنند و در عوض به مواد دیگری مانند سنگ، شیشه و چرم روی می آورند.

کنسول های چوبی رایج ترین نوع میز کنسول هستند، اما امروزه کنسول های شیشه ای یا کنسول های گرانیتی نیز محبوبیت دارند. درباره لوازم جانبی شیشه کنسول بیشتر بدانید:

آینه دکمه ای چوبی

آینه کنسول چوبی یکی از وسایلی است که می توان آن را برای سالیان دراز در خانه نگه داشت، کهنه نمی شود و زیبایی خود را از دست نمی دهد. آینه های کنسول چوبی نیز پایدار و بادوام هستند. سدر، بلوط و افرا معمولا برای آینه های کنسول چوب سخت استفاده می شوند. آینه های کنسول چوبی نرم تر معمولا از کاج یا سرو ساخته می شوند. البته اصطلاحات چوب سخت و چوب نرم هیچ ربطی به نوع چوب ندارند، چرا که چوب های سخت به درختانی با درختان خزان کننده و چوب های نرم به درختان غیر برگ ریز و همیشه سبز اطلاق می شود.

کنسول فلزی آینه

کنسول های فلزی معمولاً از آهن، آلومینیوم، فولاد و انواع دیگر آلیاژهای فلزی ساخته می شوند. سطح کنسول های فلزی معمولا شیشه ای است.

از آنجایی که میز کنسول فلزی را می توان از انواع فلزات تولید کرد، ترکیب فلزات در پایداری و کیفیت میز کنسول نقش دارد. هر سازنده ترکیب منحصر به فرد خود را دارد. مزیت میز کنسول فلزی پایداری و سهولت نگهداری است.

کنسول های فلزی آینه ای بدون توجه به سبک شیک و منحصر به فرد هستند.

کنسول شیشه ای آینه

شیشه یکی از مواد پرطرفدار برای سطح میز کنسول است و به ویژه در آینه کنسول مدرن استفاده می شود. اگر تصمیم به خرید میز کنسول شیشه ای دارید، میزی را انتخاب کنید که با شیشه سکوریت ساخته شده باشد. این نوع شیشه در صورت شکستن خطر کمتری دارد.

کنسول سنگ آینه

میز کنسول سنگی در دکورهای مدرن نیز پرطرفدار است. مصالح ساختمانی میز کنسول سنگی معمولا از مرمر، گرانیت و تخته سنگ انتخاب می شود.

راهنمای خرید آینه و میز کنسول

آینه سنگ ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارد و بسته به نوع و رنگ سنگ می توان آن را با سایر وسایل منزل ترکیب کرد.

اندازه آینه کنسول

اندازه میز کنسول متفاوت است. معمولا طول آینه کنسول از 80 تا 140 سانتی متر و عرض آن از 30 تا 70 سانتی متر است. صفحه نمایش کنسول سلطنتی بزرگ است و به فضای بیشتری نیاز دارد، اما صفحه نمایش کنسول ورزشی معمولا کوچکتر و جمع و جورتر است.

انواع کاربرد کنسول آینه

هنگام انتخاب مبلمان منزل، ظاهر بسیار مهم است، اما استفاده از آن را نباید نادیده گرفت. برای اینکه پس از خرید بیشترین رضایت را از میز کنسول داشته باشید، بهتر است میز کنسول را به گونه ای انتخاب کنید که متناسب با سایر مبلمان و سبک زندگی شما باشد. قبل از خرید یک شیشه کنسول، به آنچه از آن انتظار دارید فکر کنید. آیا روی آن یا محل خود وسایل تزئینی مانند کلید، دستکش و کلاه قرار می دهید؟ خرید یک میز کنسول کاربردی نیز باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

پشتیبانی از آینه کنسول

این نوع میز کنسول یکی از بهترین انواع می باشد زیرا فضای اضافی برای قرار دادن وسایلتان در اختیار شما قرار می دهد. آینه های نگهدارنده کنسول معمولا دارای کشو و کابینت هستند، این کشوها و کابینت ها طوری طراحی شده اند که ظاهر آینه را خراب نکنند و از زیبایی آن کاسته نشوند. آینه کنسول نگهدارنده از مواد مختلفی ساخته شده است و آینه کنسول چوبی رایج ترین در این مدل است.

کنسول های نوشیدنی را آینه کنید

کنسول های نوشیدنی آینه ای برای نگهداری بطری های نوشیدنی و ظروف کوچک غذاخوری طراحی شده اند. این مدل میز کنسول برای اتاق نشیمن و به خصوص برای شام مناسب است.

آینه تزئینی

همانطور که از نام آن پیداست، یک آینه ی دکوری می تواند عملکرد تزئینی دیگری در اتاق نشیمن داشته باشد. معمولا روی چنین میز کنسولی گلدان یا ظروف تزئینی دیگری قرار می دهند و می توان آینه آن را به دیوار وصل کرد یا به آن وصل کرد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا