اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

راهکارهای پایدار در تولید شامپو فرش و کاهش تاثیرات زیست محیطی آن

شرح فرمولاسیون شامپو فرش و قالیچه

شامپو فرش و مبلمان نانوسان: شامپو همه کاره فرش و قالیچه، چربی‌گیر، بوگیر و پاک‌کننده لکه‌ها است که خاک و آلودگی را از بین می‌برد و لکه‌های سرسخت را روی سطوح قابل شستشو و انواع فرش از جمله نایلون، پلی‌استر، پشم و… پاک می‌کند.از پاک‌کننده قدرتمند می‌توان برای تمیز کردن لکه‌های فرش و یا در تجهیزات تمیز کردن فرش برای مقابله با لکه‌های سخت و آلوده فرش استفاده کرد.

فرمولاسیون پاککننده فرش و قالیچه

روش ساخت شامپو فرش

  • مواد را به ترتیب ذکر شده اضافه کنید
  • در دمای اتاق مخلوط کنید تا محلول شفاف شود
  • سطح استفاده: برای استفاده از این ترکیب آن را به نسبت 9: 1 با آب رقیق کنید (محلول 10٪).

جهت استعلام قیمت شامپو فرش

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳

مواد تشکیلدهنده شامپو فرش و قالیچه

محصولات نانوسان: یک ترکیب آلی با فرمول CH2 (CH2OH) 2 است. این دیول سه کربن یک مایع چسبناک بی‌رنگ است که با آب قابل اختلاط است.

 مزایای پروپاندیول در فرمول شامپو فرش و قالیچه

  • پایداری عالی
  • گلیکول مشتق شده از شکر ذرت
  • نقطه تشکیل ابر عالی
  • در شرایط محیطی پایدار است
  • به راحتی زیست تخریب‌پذیر است.

کوکامید DEA

آمیدهای مورد استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی آمیدهای 1: 1 هستند که در اثر واکنش 1 مول اسیدهای چرب نارگیل یا استرهای آن‌ها با 1 مول دی اتانول آمین (DEA) تولید می‌شوند و در گروه سورفکتانت‌ ها طبقه‌بندی می‌شوند.

کوکامید DEA سورفاکتانت است که با تغییر شیمیایی ترکیب شیمیایی برخی اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل با دی اتانول آمین ساخته می‌شود. نتیجه آن یک مایع چسبناک، کهربا رنگ است.این ماده به عنوان ماده کف‌کننده عمل می‌کند و در محصولات حمام مانند شامپوها و صابون‌های دستی و سایر محصولات مراقبت شخصی به عنوان ماده امولسیون استفاده می‌شود.

کوکامید DEA به این ترتیب طبقهبندی میشود:

  • امولسیون‌کننده
  • تثبیت‌کننده امولسیون
  • تقویت فوم
  • سورفاکتانت
  • کنترل ویسکوزیته

جهت دریافت رایگان سایر فرمولاسیون محصولات شوینده می‌توانید به این صفحه مراجه کنید.

سدیم لوریل سولفات

سدیم لوریل سولفات یک نمک سدیم آلی است که نمک سدیم دودسیل هیدروژن سولفات است. این ماده به عنوان شوینده پاک‌کننده نقش دارد. این حاوی یک دودسیل سولفات است.دودسیل سولفات، [نمک سدیم] به صورت خمیر سفید یا زرد کم رنگ یا مایع با بوی ملایم ظاهر می‌شود. این ترکیب با آب مخلوط می‌شود.

سدیم لوریل سولفات (SLS) در بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی روزمره یافت می‌شود، زیرا برای به عنوان یک کف تمیزکننده عمل می‌کند. بسیاری از صابون‌های دست، شستشوی صورت، کرم‌های اصلاح و حتی خمیر دندان کیفیت کف خود را مدیون SLS هستند.

SLS به نظر یک ماده پاک‌کننده دوست داشتنی است، درست است؟ SLS توسط بسیاری از نهادهای نظارتی از جمله انجمن لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر (CTFA) و پنل بررسی مواد تشکیل‌دهنده لوازم آرایشی (CIR) به عنوان “ایمن برای استفاده” شناخته می شود. با این وجود، SLS اگر به مدت طولانی روی پوست بماند، به عنوان یک ماده تحریک‌کننده پوست مشخص شده است

راهکارهای پایدار در تولید شامپو فرش و کاهش تاثیرات زیست محیطی آن

با افزایش آگاهی از حفاظت از طبیعت ، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و به طور کلی جامعه ، هنگام تولید ، استفاده و دفع محصولی اهمیت بیشتری برای محیط زیست قائل می شوند. از این نظر ، برچسب های اکولوژیکی یک برنامه کاربردی است که نشان می دهد محصولات یا خدمات سازگار با محیط زیست چگونه می توانند در کل چرخه زندگی خود باشند ، چقدر به طبیعت حساس هستند و چقدر نیازهای محیطی را برآورده می کنند.

شرکت ما Ekomark © Ekomark © استاندارد با این حس مسئولیت را توسعه داده است. محصولات و خدماتی که Ekomark © Label حمل می کنند متفاوت از محصولات و خدمات مشابه در بازار است.

طبق استاندارد Ekomark © ، هیچ گونه تعهدی برای دریافت برچسب زیست محیطی وجود ندارد ، این یک برنامه کاملاً داوطلبانه است. این برنامه سیستمی است که مصرف کنندگان را متقاعد می کند که بیشتر به سمت محصولات سازگار با محیط زیست روی آورند.

با این حال، Ekomark © Standard، که یک استاندارد کاملا منحصر به فرد است، مزایای رقابتی جدی را برای شرکت هایی که Ekomark © Label را بر روی محصولات و خدمات خود دریافت می کنند، و همچنین ارائه مدارکی از قابلیت اطمینان این محصولات و خدمات را فراهم می کند.

بسیاری از برنامه های برچسب گذاری زیست محیطی نه تنها در اروپا بلکه در کشورهای مختلف جهان امروزه توسعه یافته است

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا