جامعه

رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی دو روز آینده

رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی دو روز آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز (12 ژوئن) و فردا (23 ژوئن) رعد و برق و گاهی وزش باد شدید در برخی مناطق کشور پیش بینی می شود:

صادق ضیاییان در مصاحبه با آپارات نیوز وی اظهار داشت: براساس تحلیل جدیدترین مدل های هواشناسی ، طی امروز (22 ژوئن) و فردا (23 ژوئن) بعد از ظهر و اوایل عصر در برخی مناطق استان های شمال غربی و ساحل دریای خزر ، شرق هرمزگان و جنوب استان های سیستان و بلوچستان کرمان و ارتفاعات استان های قزوین ، البرز ، تهران و سمنان برای باران ، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: سلطنت بر این شرایط با احتمال کمتری در ارتفاعات شمال زاگرس دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (23 ژوئن) در برخی استان های شمال غربی و ساحل دریای خزر و ارتفاعات قزوین ، البرز ، تهران ، سمنان و کرمان ، رعد و برق و گاهی اوقات وی با بیان اینکه انتظار می رود هوای آرام در بیشتر نقاط کشور در روزهای شنبه (24 ژوئن) و یکشنبه (25 ژوئن) پیش بینی شود ، وزش باد شدید باران خواهد بود.

به گفته ضیائیان ، بارش باران ، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی بعد از ظهر و اوایل دوشنبه (26 ژوئن) در استان های شمالی آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده وزش باد شدید و گرد و غبار در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وجود خواهد داشت. (بعد از ظهر و اوایل صبح (23 ژوئن)) با افزایش سرعت باد در مرز غربی و جنوب غربی کشور ، احتمال وزش باد و گرد و غبار در مرز جنوب غربی و غربی کشور غیر منتظره نیست.

وی افزود: فردا (23 ژوئن) ، شنبه (24 ژوئن) و یکشنبه (25 ژوئن) خلیج فارس خشن خواهد بود.

سرانجام ضیائیان در مورد هوای تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (23 ژوئن) تا حدودی ابری خواهد بود ، بعد از ظهر تا حدودی ابری ، گاهی اوقات با وزش باد با حداکثر دما 35 و حداقل 23 درجه سانتیگراد و روز شنبه (24 ژوئن) در برخی ساعات وزش باد با حداکثر 36 و حداقل دما 24 درجه سانتیگراد صاف خواهد بود.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا