جامعه

رونمایی از ۶۲ طرح پژوهشی کمیته امداد در حوزه آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات

رونمایی از ۶۲ طرح پژوهشی کمیته امداد در حوزه آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات

مراسم رونمایی از 62 طرح پژوهشی کمیته کمکی در حوزه آسیب شناسی و بهره وری خدمات با حضور رئیس کمیته کمکی برگزار شد.

به گزارش آپارات نیوز، سید مرتضی بختیاری وی با اشاره به حساسیت کار برای نیازمندان و نیازمندان گفت: تجربه 42 ساله کمیته امداد اورژانس در کمک رسانی به نیازمندان بسیار ارزشمند است، اما باید از پژوهش در روش های خدمت رسانی با رویکرد استفاده کنیم. احترام و توانمندسازی.»

وی تقویت پژوهش را از برنامه های جدی کمیته امداد اورژانس دانست و افزود: در تمامی فعالیت ها، برنامه ریزی ها و اولویت بندی پروژه ها، اساس اقدامات باید بر اساس پژوهش باشد.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه مهارت آموزی همراه با تقویت توان علمی باید در قالب برنامه های امدادی دیده شود، ادامه داد: تحقیقات باید کاربردی باشد و مطمئن هستیم 62 مطالعه انجام شده در کمیته امداد در موفقیت ماموریت های ما مهم و مؤثر خواهد بود.»

بختیاری استفاده از توان کارشناسان و متخصصان داخلی کمیته امداد اورژانس را از مزایای این پژوهش برشمرد و گفت: مرکز فقرزدایی و شناسایی نیازمندان بر همین اساس پژوهش محور برای رسیدگی به علل ایجاد شد. و علل فقر با نگاه علمی.

وی با اشاره به برخی پراکندگی ها در حوزه حمایت از نیازمندان در کشور خاطرنشان کرد: پراکندگی مراجع و دستگاه های خدمات رسان در صورتی که منجر به هم افزایی نشود مضر است و در این راستا خواستار همکاری و هم افزایی همه خیران، خیران هستیم. . و تنظیمات پشتیبانی

رئیس کمیته امداد با تاکید بر لزوم وجود یک مرجع واحد برای رسیدگی به نیازمندان گفت: در این راستا سامانه واحدی در کمیته امداد در حال طراحی است و بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، بختیاری گفت: رویکرد کمیته امداد شناسایی نیازمندان قبل از مراجعه به این نهاد است و اقدام برای کمک به نیازمندان نباید در مراجعه به درخواست آنان معطل شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا