اقتصادیکسب و کار برتر

سئو کردن سایت دراپ شیپینگ و کسب درآمد دلاری

اگر مصمم به کسب درآمد دلاری با سئو هستید، این مقاله به شما کمک می کند تا نکات، استراتژی ها و مطالعات موردی مفیدی را کشف کنید. برای راه اندازی یک کسب و کار سئو، لازم نیست متخصص باشید. در این مقاله می توانید یاد بگیرید که چگونه یک مبتدی کامل می تواند از سئو آنلاین، درآمد کسب کند.بر اساس تحقیقات  انجام شده، از هر 3 نفر، 1 نفر در کنار شغل تمام وقت خود، مشغول به کار دوم هستند، و با این وضعیت اقتصادی ایران تعداد این افراد به طور پیوسته در حال افزایش است! شغل اصلی هنوز نمی تواند تأمین کننده یک زندگی راحت باشد. با این حال، برخی دیگر از افراد ممکن است این کار را برای تحقق پتانسیل درونی خودشان انجام دهند.

کسب درآمد دلاری با سئو - سئوکار حرفه ای سیروتا

من در دو سال گذشته به طور مداوم در حال تولید محتوا و کسب درآمد دلاری با سئو بوده ام. وقتی کسی می گوید سئو مرده است! تعجب می کنم و می گویم سئو هیچ وقت نمی میرد! فقط شما نمی دانید چگونه این کار را به روش صحیح انجام دهید. آموزش دراپ شیپینگ، شما را با مسائل و چالش‌های این مدل کسب‌وکار آشنا می‌کند و از شما می‌خواهد که با راه‌حل‌های بهتر برای جلوگیری از خطرات و خطاها آشنا شوید.

هیچ فرمول سریعی برای ثروتمند شدن از طریق سئو وجود ندارد. با این حال، اگر می خواهید بدانید چگونه از سئو کسب درآمد کنید، تا انتهای این مطلب با ریراکو همراه باشید تا با راه های قانونی و اثبات شده‌ کسب درآمد اضافی کمک می‌کنند، آشنا شوید.

میلیاردها صفحه وب بدون توجه به آنچه جستجو می کنید وجود دارد. و بالطبع اشخاصی زمان، انرژی و منابع زیادی را برای ایجاد تمام آن محتوا صرف می کند. چرا؟ هنگامی که مخاطب خاصی را به وب سایت خود جذب کردید، می توانید استراتژی های مختلفی را برای کسب درآمد از آن اعمال کنید. امروزه در ایران توجه شان به سمت کسب درآمد دلاری با سئو معطوف شده است و همه ما می دانیم چرا.

هدف ما از نگارش این مطلب این است که همه راه های مختلفی را به شما نشان دهیم که می توانید از مهارت های خود در بهینه سازی موتورهای جستجو برای ساده سازی مسیر خود به سمت ثروت آنلاین استفاده کنید.

نحوه کسب درآمد دلاری با سئو برای مبتدیان

  • تصمیم بگیرید در مورد چه چیزی می خواهید بنویسید. مردم محتوا را در موضوعات تصادفی منتشر می کنند. بنابراین، شما می توانید به معنای واقعی کلمه، هر چیزی را در این پلتفرم پست کنید.
  • از تکنیک های تحقیق کلمات کلیدی برای بررسی اینکه آیا افراد موضوع شما را جستجو می‌کنند یا خیر و چقدر رقابتی است، استفاده کنید.
  • محتوای بهینه ایجاد کنید و آن را در media منتشر کنید.
  • هدف این است که با محتوای خود رتبه بالایی کسب کنید و بازدیدکنندگان را به طور غیر فعال به صفحات وب خود جذب کنید. هر دو طرف از چنین معامله ای سود می برند: مردم محتوای مورد نظر خود را می خوانند، در حالی که media تلاش های شما را با چک های ماهانه دلاری پاداش می دهد.

تولید کننده محتوای سئو شده شوید و خدمات کپی رایتینگ SEO ارائه دهید

اکثر نویسندگان فریلنسر توجهی به بهینه سازی محتوای خود برای سئو ندارند. آنها فقط می خواهند کار را در کمترین زمان ممکن به پایان برسانند و هیچ انگیزه ای برای نوشتن محتوایی ندارند که برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه بندی شوند.

به‌عنوان یک کپی رایتر سئو، می توانید مزیت رقابتی در صنعت تولید محتوا  به دست آورید و برای محتوای بسیار بهینه‌شده ای که می تواند به محض انتشار در گوگل رتبه بندی شود، از مشتریان هزینه دریافت کنید.یک کپی رایتر SEO خوب می تواند بین 07/0 تا 2 دلار به ازای هر کلمه درآمد داشته باشد که به ازای هر 1000 کلمه محتوای بهینه سازی شده 70 تا 200 دلار می شود.

یک متخصص سئو تمام وقت شوید

با تبدیل شدن به یک متخصص جوان سئو می توانید از سئو کسب درآمد دلاری کنید. من اینگونه شروع کردم. در سال 2017، من هیچ سرنخی نداشتم که سئو چیست. من چندین دوره پولی و رایگان را گذراندم و سئو را یاد گرفتم. در مرحله بعد، من رزومه تقریباً خالی خود را برای چندین شرکت ارسال کردم و توضیح دادم که در سئو جدید هستم، اما تمایل زیادی به کار سخت و یادگیری داشتم. این گونه بود که من اولین شغل بازاریابی خود را پیدا کردم.

توصیه می کنم در ابتدای سفر سئویی و درآمد دلاری با سئو وسواس پول نداشته باشید. شما مهارت جدیدی را به دست می آورید تا به یک متخصص ارزشمندتر در بازار کار تبدیل شوید و فرصت های زیادی را برای خود در آینده باز کنید. بعد از اینکه از کار روزانه خسته شدم تصمیم گرفتم با SEO در Upwork درآمد کسب کنم.

اگر هنوز نام Upwork را نشنیده اید، بهتر است بدانید که آن یک پلتفرم مستقل است که مشاغل و پیمانکاران را برای انجام کارهای مختلف، از بازاریابی دیجیتال گرفته تا توسعه و کمک مجازی، استخدام می کنند. شما می توانید به معنای واقعی کلمه همه نوع شغل را در Upwork پیدا کنید!

به عنوان یک فریلنسر، برای موفقیت در Upwork فقط به دو چیز نیاز دارید: زمان و تمایل خودتان.

اگر در ابتدای کار سئوی خود هستید و هنوز هیچ نمونه پروژه ای ندارید، Upwork می تواند یک پلت فرم عالی برای یافتن مشتریان و ایجاد همکاری های طولانی مدت و پربار با آنها باشد. طبق گفته Indeed، یک متخصص سئو می تواند سالانه بین 40000 تا 100000 دلار درآمد داشته باشد.

  • 1 تا 3 سال تجربه = 40 تا 55 هزار دلار سالانه
  • 3 تا 6 سال تجربه = 55 تا 95 هزار دلار در سال
  • 10 سال تجربه = 100 هزار دلار تا 140 دلار در سال

اگر مدیر اجرایی هستید، بسته به آژانسی که در آن مشغول به کار هستید به راحتی می توانید 250 هزار دلار درآمد کسب کنید. درگاه پرداخت در شاپیفای مناسب برای کسب و کارهای کوچک است که خدمات ایشان با یک درگاه پرداخت انجام می گیرد.

نحوه کسب درآمد دلاری از سئو برای متخصصان حرفه ای

به کسب و کارهای منطقه ای که می خواهند حضور آنلاین جهانی خود را ایجاد کنند، کمک کنید

در دنیای دیجیتال امروزی، هر کسب و کار محلی به بهینه سازی موتور جستجو برای جذب مشتریان جدید نیاز دارد. می توانید یک متخصص سئوی محلی برای مشاغل در محل خانه خود یا یک منطقه خاص در جهان شوید. راه های زیادی برای کسب درآمد دلاری با سئو و از مهارت هایتان وجود دارد، البته زمانی که اعتماد و مهارت کافی در بهینه سازی موتورهای جستجو به دست آوردید.

اگر می خواهید از سئوی سایت درآمد کسب کنید، به کسب و کارهای محلی و منطقه ای در حال رشد کمک کنید تا حضور آنلاین جهانی خود را ایجاد کنند. بازارهای محلی معمولا کمتر رقابتی هستند و زمان بسیار کمتری برای رتبه بندی در ده نتیجه جستجوی برتر با محتوای جدید نیاز است. با محدود کردن به یک مکان بازار هدف یا یک صنعت خاص (به عنوان مثال، دندانپزشکی، شرکت های حقوقی، یا سالن های ورزشی)، می توانید متخصص پیشرو برای شوید.

به طور مختصر توضیح می دهیم که برای کمک به مشتریان خود برای انتقال کسب‌ و کار محلی شان به صورت آنلاین چه کاری انجام دهید:

  • برای تحقیق در مورد رقبا و کلمات کلیدی، استفاده از ابزارهایی مثل Ahrefsرا برای بررسی رقابت محلی و انجام تحقیقات کلیدواژه توصیه می کنیم.
  • اهداف قابل اندازه گیری را برای ردیابی نرخ تبدیل در محل و درک رفتار کاربر تنظیم کنید
  • حساب «Google برای کسب‌ و کار من» را راه‌اندازی کنید تا دید وب‌سایت را در جستجو بهبود بخشید و به مشتریان کمک نمایید تا اطلاعات مرتبط را به راحتی پیدا کنید.
  • Google Ads را برای مشتری تنظیم کنید و تبلیغات را برای کلمات کلیدی هدف تان اجرا نمایید.

این مراحل ممکن است در نگاه اول پیچیده به نظر برسند، اما در واقع، آنها پیچیدگی زیادی ندارند. راه اندازی وب سایت شخصی می تواند یک تجربه ارزشمند برای شما و پله ای در راه راه اندازی کسب و کار سئوی شما و به تبع آن درآمد دلاری شما با سئو باشد.

کسب و کار  SEOخود را راه اندازی  کنید – طراحی یک وبسایت

اگر از مهارت های خود در  ایجاد محتوای تأثیرگذار که قابلیت کسب رتبه بالایی داشته باشد، اطمینان دارید، هم اکنون وقت آن است که وب سایت خود را بسازید. یعنی اکنون زمان آن رسیده است که کسب و کار دیجیتالی خود را که از نظر مالی از شما حمایت می کند و به شما آزادی می دهد، ایجاد کنید. حتماً می پرسید چگونه یک کسب و کار سئو راه اندازی کنیم؟ خیلی راحت!  وب سایت خود را راه اندازی کنید.

شما قبلاً می دانید که چگونه محتوایی بنویسید که در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد. شما به مشتریان خود کمک کردید تا محتوای تاثیرگذاری برای رشد کسب و کار خود ایجاد کنند. حالا وقت آن است که به خودتان فکر کنید.

کسب درآمد از وبلاگ با تبلیغات پولی یکی از غیرفعال ترین راه ها برای کسب درآمد دلاری با سئو است زیرا با توجه به حجم ترافیک و کلیک ها پول دریافت می کنید. اگر یک سئوکار با استعداد هستید، می توانید وبلاگی بسازید که ترافیک زیادی ایجاد کند. تقریباً همه اشکال کسب درآمد دلاری از سئو و وبلاگ نیاز به نوعی تبلیغات دارند و مدل های تبلیغاتی فقط برای وب سایت های پر بازدید کار می کنند.

راه اندازی یک وب سایت یک کار کوتاه مدت است، در حالی که راه اندازی یک کسب و کار آنلاین موفق یک سود بلند مدت و یک شغل تمام وقت است که شادی و پول به همراه دارد. اگر یک وب سایت خارجی (مثلاً به زبان انگلیسی یا عربی) داشته باشید راه های زیادی برای کسب درآمد دلاری با سئو وجود دارد، از جمله:

  • افیلیت ماکتینگ یا بازاریابی وابسته
  • بک لینک های حمایت شده
  • بنرهای شبکه نمایش گوگل در سایت شما
  • تبلیغات بنری سفارشی
  • محتوای حمایت شده
  • منشن های پولی یا همان گست پست ها (پست های مهمان)
  • راه اندازی و سئو سایت وبلاگی برای کسب درآمد دلاری از Google AdSense
  • ثبت نام در در سرویس گوگل ادسنس
  • فروش محصولات/خدمات خودتان مثل فروش دوره های آنلاین در مورد سئو
  • دراپ شیپینگ (Drop Shipping) شما هیچ موجودی فیزیکی ندارید. در عوض، وقتی سفارشی در وب سایت شما ثبت می شود، خرده فروش (یا سازنده) خریدها را مستقیماً برای مشتری ارسال می کند.
  • بسته های تبلیغاتی (پست ایمیل، پست اجتماعی و غیره)
  • و…

برای انجام این کار، باید جایگاهی با پتانسیل ترافیک بالا و رقابت کم پیدا کنید. برای این کار روی کلمات کلیدی کم رقابت تمرکز کرده و به طور مداوم محتوای ارزشمند ایجاد کنید. این دستور العمل سریع برای رشد یک وب سایت است. سایت AliExpress یکی دیگر از سایت‌های معتبر در کسب و کار است که جزو بهترین سایت دراپ شیپینگ دنیا به شمار می‌رود.

 

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا