ورزشی

ساماندهی ۳۰ هزار پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان

ساماندهی ۳۰ هزار پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای توانمند سازی معلمان و مهارت آموزی دانش آموزان در تابستان سال جاری بیش از ۳۰ هزار پایگاه در سراسر کشور برای مهارت در زمینه‌های پرورشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل و معاونان آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در اصفهان با بیان اینکه تابستان به معنای تعطیلی علم دانش و مهارت نیست گفت: برای توانمند سازی معلمان و مهارت آموزی دانش آموزان در تابستان سال جاری بیش از ۳۰ هزار پایگاه در سراسر کشور برای مهارت در زمینه‌های پرورشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ساماندهی شده است.

صحرایی با اشاره به تصویب آئین نامه تقویت و توسعه مهارت آموزی در هیات وزیران افزود: ایجاد هنرستان‌های همجوار و مراکز فنی و حرفه‌ای در شهرک‌های بزرگ صنعتی از مهمترین محور‌های این آئین نامه است که دستگاه‌ها و صنایع مربوطه برای تحقق این مهم و افزایش مهارت آموزی دانش آموزان باید پای کار بیایند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه دستاورد‌های دولت مردمی در طول ۳۴ ماه خدمت در حوزه تعلیم و تربیت بسیار پررنگ است گفت: در اجرای طرح آنلاین همه نیرو‌های مورد نیاز آموزش و پرورش ساماندهی خواهند شد و با برنامه ریزی‌های انجام شده و به ویژه آزمون‌های استخدامی کلاسی بدون معلم نخواهند ماند.

 انتهای پیام/

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا