اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

سایت های معتبر خرید محصولات پوستی

1: سالن سیتی

 نقد و بررسی سایت های حوزه تکنولوژی: سالن سیتی به عنوان یک مرجع تخصصی رنگ مو، هدف خود را تامین مواد و وسایل مورد نیاز تمام آرایشگاه ها و سالن های سراسر کشور قرار داده است. مجموعه سالن سیتی از مهر ماه سال ۱۴۰۱ اقدام به شروع کار کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است نمایندگی برترین برندهای رنگ مو را دریافت کرده و اقدام به فروش با قیمت بسیار مناسب و شرایط بسیار عالی جهت ارسال به سراسر کشور کند.

معرفی و فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی در دسته بندی هایی هم چون رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره، رنگ ابرو، واریاسیون، محصولات مراقبت از مو، محصولات حالت دهنده مو و سایر محصولات در فروشگاه اینترنتی سالن سیتی انجام خوهد شد. از مزیت های فروشگاه اینترنتی سالن سیتی داشتن برندهایی انحصاری و کار در زمینه تخصصی  بوده و در عین حال شرایط بسیار مناسب جهت پرداخت مبلغ سفارش در محل و ارسال رایگان با شرایط متنوع است.  برندهای مطرح و موجود در سالن سیتی: مارال، دوماسی، دوشس، آتوسا رویال، دنی وان، بیول، بس، آلبورا، پادینا و….می باشد.

2: الانزا

بهترین سایت فروش ساعت و گجت‌های هوشمند: فروشگاه اینترنتی الانزا که از سال 1398 آغاز به کار کرده، در این مدت زمان کوتاه به محبوبیت بالایی در میان کاربران خود دست یافته است. مهم‌ترین هدف این سایت ارائه محصولات متنوع از برندهای برگزیده داخلی و خارجی، با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید برای خرید انواع لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبتی، عطر و ادکلن از طریق سایت الانزا اقدام کرده و محصولات مورد نیازتان را با اطمینان از اصالت آنها، خریداری فرمایید.

همچنین یکی دیگر از نقاط قوت فروشگاه الانزا، نقد و بررسی دقیق تمام محصولات است. این مولفه باعث می‌شود شما عزیزان بتوانید با مطالعه مشخصات هر محصول، در کمترین زمان، اطلاعات کامل و جامعی را در مورد آن کسب کرده و بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنید.

3: میس و مستر

این فروشگاه از دیگر فروشگاه های اینترنتی آرایشی و بهداشتی است که فعالیت خود را در این حوزه با کیفیت بالا آغاز کرده و محصولات خود را از برندهای برتر دنیا مانند پوپا، نوت، سپتونا، زی، کالیستا و … ارائه می دهد.در این فروشگاه مجموعه کاملی از برندهای آرایشی و بهداشتی مانند رژ لب ، کرم پودر ، ریمل چشم ، پرایمر صورت ، مداد لب ، مداد ابرو ، رنگ مو، کرم آبرسان ، پاک کننده آرایش ، عطر و ادکلن اصل و … وجود دارد.

شما در این وب سایت می توانید ویژگی های مربوط به هر کالا را با دقت مشاهده کنید و شناسه محصولات را بررسی کنید تا از اصل بودن آن ها مطمئن شوید.هدف این فروشگاه فراهم کردن مجموعه کاملی از لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال از برندهای معتبر خارجی و داخلی در فضای آنلاين است تا مشتریان بتوانند با آسودگی خاطر از ميان اين مجموعه کامل به صورت آنلاين انتخاب و در کوتاه ترين زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

4: بیوتی کد

بیوتی کد از در زمینه عرضه محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی است که از سال 93 به صورت خرید اینترنتی و خرید حضوری فعالیت می کند.از خدمات ویژه این مجموعه شامل عضویت در این فروشگاه است که پس از خرید و کسب امتیاز، با دریافت اعتبار و استفاده از آن به صورت نقدی در خریدهای بعدی شما از این فروشگاه، به گروه های بالاتری وارد می شوید و از تخفیفات و سرویسات ویژه ای برخوردار می شوید.

محصولاتی که در این فروشگاه قرار گرفته به گونه ای انتخاب شده است که تمامی گروه های مصرف کنندگان بتوانند از برندهای مختلف و معتبر با کیفیت استفاده کنند.در دسته بندی محصولات این فروشگاه ارائه فیلتر پک های اقتصادی برای خرید با قیمت مقرون به صرفه از ویژگی های برتر این سایت است.همچنین این فروشگاه در تلاش است تا در حوزه استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی اطلاعات خوبی را برای کاربران خود ارائه دهد.

سایت های معتبر خرید محصولات پوستی

5: زیباما

از فروشگاه های خوب در حوزه لوازم آرایشی با فضای کاربری دوستانه، این فروشگاه می باشد که از سال 95 تا به الان فعالیت می کند.این تیم با بیش از 20 سال سابقه فروش به صورت فیزیکی، حال تجربه خود را به صورت فروشگاه آنلاین در دسترس کاربران خود قرار داده است.دسته بندی محصولات مرتبط با محصولات آرایشی، مو، پوست و … برای راحتی در جست و جو به خوبی فراهم شده، همچنین شما می توانید در گزینه تخفیف دارها همیشه محصولاتی که دارای تخفیف هستند را مشاهده کنید.

از ویژگی های متمایز این فروشگاه نیز امکان ارسال فوری در همان روز خرید است!شما می توانید موقع ثبت سفارش در صورت نیاز گزینه ارسال فوری را انتخاب و کالای مورد نظر را در همان روز درب منزل تحویل بگیرید.همچنین امکان ارسال رایگان برای خرید بالای 100 هزارتومان در تهران و بالای 250 هزارتومان در دیگر استان های کشور فراهم شده است.

6: مدیاژ

از بهترین فروشگاه ها در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، این فروشگاه است که از سال 95 تا به الان در این حوزه فعالیت می کند.از اولویت های این فروشگاه در کنار فروش، ارائه محتواهای کاربردی و ارزشمند است و از این رو کارشناسان این مجموعه برای هر محصول اطلاعات کاربردی را جمع‌آوری کرده و در اختیار کاربران قرار داده اند.

تحویل سریع کالا جلوی درب منزل، حق ارجاع کالا و همچنین گارانتی قیمت و کیفیت، از ویژگی‌های اصلی هر فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود که مدیاژ فراهم کرده است.از دیگر مزیت های این فروشگاه پیگیری سفارش، ارائه تخفیفات ویژه و پرداخت هم به صورت آنلاین و هم پرداخت در محل می باشد.

7: سوراو

فروشگاه سوراو که نام آن واژه کردی به معنی سرخاب است، از دیگر فروشگاه های برتر حوزه لوازم آرایشی است که تمام کالاها و خدمات خود را به صورت کاملا قانونی و با کسب مجوز های لازم در زمینه های فعالیت در این حوزه انجام می دهد.این فروشگاه مجموعه کاملی از بهترین برندهای مطرح دنیا را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشورهایی نظیر اروپا و کانادا تامین می کند و تمامی محصولات با تضمین و گارانتی 100% اورجینال است.

تنوع محصولات نیز بسیار بالاست و طراحی فضای کاربری برای دسترسی آسان تر به خوبی انجام شده است.همچنین محصولات این مجموعه به صورت مستقیم توسط تیم سوراو با همکاری بیوتی بلاگرها تامین می شود و این اطمینان را به مشتریان خود می دهند که تمامی محصولات اصل هستند و با یک بار خرید از آن مشتری دائمی آن ها خواهید شد!همچنین تیم مشاوره سوراو که جمعی از افراد آموزش دیده از استان های مختلف ایران هستند به شما بهترین محصول را پیشنهاد میدهد.

8: بانه گالری

بانه گالری از دیگر فروشگاه های اینترنتی فروش لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبتی به صورت عمده و خرده از شهر بانه است.این فروشگاه بیش از 13 سال است که در این حوزه به مشتریان خدمات خود را ارائه می دهد و از بزرگترین مراجع واردات اقلام آرایشی و بهداشتی اورجینال است.از ویژگی های خوب این فروشگاه قیمت مناسب محصولات و تنوع بالای کالاها می باشد.

از اهداف بانه گالری، خرید آسان و به صرفه ی مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن است و با ایجاد بستری مناسب جهت فراهم کردن اقلام مورد نیاز مشتریان با بالاترین کیفیت و قیمت های پایین، در تلاش برای کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان می باشد.همچنین خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از این کاملا تضمین شده می باشد که در کنار آن پشتیبانی تضمینی و ۲۴ ساعته و امکان ارسال محصول به سراسر کشور خواهید فراهم شده است.

9: روژا

این فروشگاه با هدف گسترش واردات محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر از سراسر جهان و ارتقا کیفیت فروش و سرویس دهی به مشتریان با 25 سال سابقه کاری در این حوزه، در سال 93 به صورت اینترنتی آغاز به کار کرد.این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران به شمار می رود و ارائه دهنده بیش از 90 برند مختلف عطر، 20 برند آرایشی و 18 برند بهداشتی می باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این فروشگاه سیستم کارت های مشتریان ویژه است که بدون وابستگی به پایانه های بانکی با استفاده از دستگاه های کارتخوان امتیاز های خرید مشتریان را محاسبه می کند و به صورت تخفیفات نقدی به مشتریان برگردانده می شود.دسته بندی مناسب محصولات با تنوع بالا مانند کرم شب، مرطوب‌کننده وآبرسان، ضد آفتاب، ماسک مو، سرم مو و … را با ارسال درب منزل و در زمان کوتاه به شما تحویل می دهد.

10: نیروان

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی نیروان با توجه به اهمیت زیبایی و سلامتی برای هر فرد، محصولات آرایشی و بهداشتی را از انواعع برندها و مارک های محبوب با قیمت های پایین به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند.قیمت های ارائه شده در این سایت به صورت رقابتی است و در زمان کوتاهی محصولات را به دست مشتری می رسانند.

همچنین این فروشگاه با سه اصل پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالاها توانسته تا جزو بهترین فروشگاه های آرایشی کشور باشد.دسته بندی مناسب محصولات آرایشی، ناخن، بهداشتی، مو و همینطور برای آقایان به صورت جدا از دیگر مزایای این سایت می باشد.

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا