عمومیکسب و کار برتر

شیلنگ سمپاش چیست؟

شلنگ سمپاش

فروش انواع شلنگ سمپاش کشاورزی 50 متری، 100 متری سه لایه و 5 لایه کره ای اصل، ایرانی، چینی و ترکیه ای. قیمت خرید شیلنگ سمپاش.

What is a sprayer hose

شلنگ سمپاش چیست؟

شلنگ سمپاش یکی از قطعات مهم در اکثر سم پاش ها می باشد. سمپاش ها از ادوات مهم در صنعت کشاورزی بوده، و لوازم جانبی آن نیر مانند خود سم پاش بسیار مهم می باشند. شیلنگ سمپاش در اندازه و سایز های مختلفی تولید و قابل عرضه می باشند. جنس این شیلنگ ها معمولا از پی وی سی بوده و برای سمپاشی در اکثر زمین های کشاورزی، باغات و مزارع مناسب می باشند.

انواع شیلنگ سمپاشی

شلنگ سمپاش انواع مختلفی دارند از پر کابردترین آنها می توان به مدل های 6/5 و 3/8 اینچ اشاره کرد. همچنین این شیلنگ ها در اندازه های 50 و 100متری تولید و قابل عرضه می باشند. برای انتخاب متراژ شیلنگ سم پاش باید به مساحت زمین و باغی که در آن عملیات سمپاشی انجام می شود دقت کرد. اندازه های شیلنک 50 و 100 متری مناسب ترین نوع برای ، زنبه ای و موتوری می باشد.

فروش انواع شلنگ سمپاش 50 متری و 100 متری، سه لایه و پنج لایه کره ای با بهترین قیمت. برای خرید شیلنگ سم پاش با راد صنعت در تماس باشید. ارسال در سراسر کشور.

مهمترین ویژگی های شلنگ سمپاش خوب

از ویژگی های خوب شلنگ سمپاش می توان به انعطاف پذیری آن شاره کرد. منعطف بودن این شیلنگ باعث راحتی کار در زمین های وسیع و همچنین باعث راحتی کار توسط کشاورزان می شود. یکی دیگر از ویژگی های شیلنگ سم پاش مقاوم بودن آن است. به دلیل اینکه از این شیلنگها برای انتقال و پاشش سم استفاده می شود در صورت خرابی و پاره شدن به دلیل وجود سم داخل آنها می تواند به افراد آسب برساند.

انواع برند های شیلنگ سمپاشی

برندهای مختلفی از شلنگ سمپاش در بازار وجود دارد. در کنار شیلنگ هایی که در ایران تولید می شوند برندهای خارجی و وارداتی آن هم بسیار با کیفیت بوده ولی از قیمت بالایی برخوردار می باشند. در ادامه این مطلب با برندهای مطرح شلنگ سمپاش آشنا خواهیم شد لازم به ذکر است تمامی این برندها با اندازه مختلف در گروه بازرگانی صنعت موجود و قابل عرضه در سراسر کشور می باشد.

  • شیلنگ سمپاش ایرانی
  • شیلنگ سم پاش ترکیه ای تواگا TOGAWA
  • شیلنگ سمپاش چینی هاروست HARWEST
  • شلنگ سم پاش کره ای پانافلکس PONAFLEX

خرید شیلنگ سم پاش

یکی از فاکتور های مهم برای خرید شلنگ سمپاش سایز و چند لایه بودن آن است. دومین فاکتور برند این شیلنگ ها می باشد. و مهمترین عامل برای انتخاب و خرید این محصول نوع سم پاش و مساحت زمینی است که عملیات سمپاشی در آن انجام می شود.

قیمت شلنگ سمپاش

به دلیل تنوع زیاد در سایز و مدل های این محصول قیمت شلنگ سمپاش متغیر می باشد. همچنین با توجه به وارداتی بودن برندهای مطرح شیلنگ سم پاش و نوسانات قیمت ارز قیمت ثابتی نمی شود برای آن تعریف کرد. پیشنهاد می شود برای اطلاع از قیمت دقیق شیلنگ سمپاش و گرفتن مشاوره فنی جهت اندازه و جنس آن با همکاران ما در گروه بازرگانی صنعت کاتجهیزات و وسایل مختلفی برای عملیات سمپاشی به کار گرفته می شود .

دستگاه های سمپاشی ماشینی،  از جمله مدل هایی هستند که به کمک شلینگ های قوی عملیات سمپاشی را انجام می دهند . در مخزن های این ماشین آلات، از سموم مد نظر استفاده می شود. سپس به وسیلۀ این شیلنگ ها به تمام نقاط  اسپری می شود .  در طرح و اندازه های مختلفی  تولید می شوند.

یکی از مهمترین کارها در حوزه کشاورزی و باغداری  برای حفظ سلامت محصول و باغ استفاده درست و سمپاشی بموقع است. سمپاشی به عملیاتی گفته می شود که طی آن محلول سمی در شکل های مختلف با روش های خاص و به میزان مورد نیاز به سطح مزرعه، باغ، گلخانه و یا ضدعفونی مرغداری ها و در کل به هدف مورد نظر پاشیده می شود.یکی از مهمترین ابزار و وسیله ای که برای سمپاشی استفاده می شود، شیلنگ سمپاش است. این نوع شلنگ ها معمولا از جنس پی وی سی هستند و برای سمپاشی مزرعه ها و گلخانه ها و مرغداری ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مدل های شلینگ های سم پاشی

یکی از پرکاربردترین آنها، در اندازه های 16/5اینج و 8/ 3اینچ تولید شده اند . این شلینگ ها به طور معمول در رنگ زرد تولید می شوند و در اندازه های مختلف 50 تا 100 متری قابل تولید هستند . کاربرد آنها در مزراع و باغ های مختلف بوده و بر اساس مساحت مد نظر مورد استفاده قرار می گیرند . البته قبل از خریدن هر مدل از شیلنگ ها، باید به ویژگی های آن دقت شود .

کاربرد شیلنگ سمپاشی چیست؟

سمپاشی کردن باغات و مزارع کشاورزی یکی از راه های بسیار کاربردی برای از بین بردن قارچ ها و آفات می باشد. کاربرد شلنگ سمپاشی در جهت حفظ سلامت درختان قابل مشاهده است و برای انتقال سموم و مواد شیمیایی استفاده می شود. این قطعه از جنس پی وی سی بوده و به صورت عمده به فروش می رسد. حفظ سلامت و سرسبزی گل و گیاه برای کشاورزان بسیار مهم بوده و با استفاده به موقع از این وسیله کیفیت را برای زمین کشاورزی خود به ارمغان بیاورید. به همین دلیل این شیلنگ ها با متراژهای مختلفی طراحی و تولید می شود تا با بهره گیری از آن بتوان تمامی مزارع را سمپاشی کرد

راهنمایی خرید شلینگ

جنس و کاربرد:

جنس و مواد اولیۀ شلینگ های و همینطور کیفیت این محصول، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد . از آنجایی که این مدل از شیلینگ ها برای انتقال دادن سموم کشاورزی، مورد استفاده قرار می گیرند و برای سلامتی بسیار خطرناک و کشنده هستند. پس در نتیجه باید کیفیت بالایی داشته باشند تا از نشت سموم به بیرون جلوگیری کنند .

شلینگ سمپاش مقاومت بالایی دارد و به دلیل محکم و سخت بودن در موارد بسیاری از جمله سمپاشی در مزراع و گلخانه ها و باغ های مختلف ، شست شوی انبارها و سوله های بزرگ ، استفاده از صنایع مختلف و کشتیرانی و غواصی ، استفاده کردن در معدن ها و بسیاری از مواردی مشابه کاربرد دارند . شیلنگ های سمپاشی دارای ویژگی ها و مشخصات متفاوتی هستند و کاربرد های متنوعی دارند . به طور معمول این شلینگ ها از چندین لایۀ بسیار محکم و مستحکم ساخته می شوند تا در برابر فشارهای بسیار بالا دچار آسیب نشوند .

مهمترین ویژگی های شیلنگ های سمپاش

انعطاف داشتن بالای شیلنگ : به دلیل اینکه این شیلنگ ها در مساحت های زیاد استفاده می شوند، باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد و به اپراتور فشار زیادی وارد نکند .عمر مفید شیلنگ سمپاش : این مدل از شیلنگ دارای کیفیت بالا و عمر مفید نسبت به شیلنگ های معمولی هستند .مقاوم بودن در برابر پاره شدن : چون این مدل از شیلنگ ها برای انتقال دادن سموم مختلف به کار می روند، پس داشتن مقاومت بالا که یک عامل مهم است.

چون در صورت پاره شدن، به خاطر داشتن سموم داخل آن ممکن است به افراد آسیب برساند.مقاوم بودن در برابر اسیدها : ازجمله دیگر ویژگی ها، قوی بودن این شیلنگ ها در برابر اسیدهای مختلفی و همینطور نفت و تینر می باشد .این مدل از شیلنگ ها قابلیت این را دارند که مواد شیمیایی و حلال را منتقل کرده و علاوه بر آن شیلنگ  ها تحمل فشار کاری بالا دارند و بیشتر از 20 تا 140 بار مورد استفاده قرار گیرند .

راهنمای خرید شیلنگ سمپاش

یکی از فاکتورهایی که در  باید به آن دقت کرد ؛ قیمت آن است. به دلیل اینکه شیلنگ های سمپاش در انواع مختلف چند لایه ، کیفیت های مختلف، سایزهای متنوع و با طول های متفاوت  تولید می شوند،  قیمت های آنها هم با یکدیگر فرق دارند که البته باید قبل از اقدام به خرید باید نوع  و شرایط کار و همینطور شرایط محیطی را در ابتدا مشخص کرد و سپس اقدام به انتخاب شیلنگ نمود.

امروزه در بازار برندهای مختلفی از شیلنگ های ساخت ترکیه ، چپن و کره و …. موجود است  که هر کدام قیمت و کیفیت مخصوص به خود را دارند. از آنجایی که بیشتر شیلنگ ها به کشور وارد می شوند، بنابراین قیمت آنها به قیمت روز بستگی دارد. همچنین مواد اولیه ای که برای تولید این شیلنگ ها استفاده می شود، از کشورهای خارجی وارد  می کنند که قیمت آنها تابع  قیمت ارز است .  بسیاری از کشورها به شکل  تخصصی به تولید این نوع از شیلنگ ها در طرح و اندازه های مختلف و همچنین کیفیت متنوع پرداخته اند . این محصولات مزایا و فواید بسیاری دارند و در حقیقت با یک کیفیت مرغوب تولید می شوند و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند .

انواع برند شیلنگ سمپاش

در کنار شیلنگ های سمپاشی که در ایران تولید می شوند، شیلنگ سمپاشی مورد نیاز کشور از خارج وارد می شود. شیلنگ های وارداتی کیفیت خوبی دارند، اما دارای قیمت بالاتری هستند. بخش زیادی از واردات شلنگ سمپاش را کشورهای کره، چین و ترکیه به خود اختصاص داده اند.

شیلنگ سمپاش ایرانی

برندهای مختلفی در ایران وجود دارند که به تولید شیلنگ سمپاشی کاملا ایرانی پرداخته اند. به عبارت دیگر به شیلنگ های که با مواد اولیه داخلی و در کارخانه های داخلی تولید می شوند. شلنگ سمپاش ایرانی می گویند. این شیلنگ ها در برابر انواع فشار از مقاومت خوبی برخوردار است. علاوه بر کیفیت خوبی که دارد، طول عمر بالایی نیز دارد.

شیلنگ سمپاش ترکیه ای

شیلنگ سمپاش چینی

شیلنگ سمپاش کره ای

مهمترین ویژگی های شیلنگ سمپاش

در ادامه به مهمترین ویژگی ها پرداخته می شود :

این شیلنگ ها از مواد مرغوب ، غیر روغنی وعاری از سم که مناسب برای مواد اولیه زیست محیطی و همچنین گیاهان PVC, و نخ پلی استر قوی ، فناوری مشترک شرکت های صنعتی بزرگ ، چسبندگی لایه برداری بسیار فوق العاده قوی بین نخ و لولۀ داخلی و خارجی ، بسیار با دوام تر است و این توانایی را دارد از زمان سنتی طولانی تری از روند سنتی استفاده کند .

در برابر  لرزش و همینطور پیچیدگی، به خاطر فشار کاری باید انعطاف لازم را داشته باشند. بسیاری از شیلنگ ها در انواع مختلف و  با رنگ ها ی مختلف  وجود دارند که با توجه به مورد کار برد مصرف کننده باید دست به انتخاب زد . بسیاری از شرکت ها این توانایی را دارند که در صورت عدم موجود بودن شیلنگ مورد نظر، دست به طراحی و تولید شیلنگ مد نظر مصرف کننده اقدام به تولید آن کنند . به تمامی مطالب گفته شده باید این را اضافه کرد که بعضی از نمونه ها هستند که ستنی هستند که حمل و نقل آنها راحت است .

نتیجه گیری

شیلنگ سمپاش یکی از تجهیزات ضروری برای انجام عملیات سمپاشی است که مدل ها و طرح های مختلفی دارند.از شیلنگ سمپاش به شکل عمده برای پاشیدن و اسپری کردن مواد شیمیایی برای مزارع مختلف کشاورزی ، انتقال دادن فشار زیاد هوا، گاز، آب، علف کش ها ، سموم دفع آفات ، حشره کش ها و  همچنین کودها و بقیۀ مواد شیمیایی  سبک که برای پمپ های اسپری ، سیستم های مختلف سمپاش ها ، تجهیزات باغی ، زمین های گلف ، پیمانکاران و همچنین گلخانه های هوای فشرده و سیستم های آب و سیستم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا