دانش و سلامت

ضرورتی ندارد که مردم برای تهیه کالاهای سلامت محور حتما به داروخانه ها مراجعه کنند

با کیفیت بی نظیر خدمات و حرفه ای بودن تیم ما ، شما می توانید کاربر پسند ، پاسخ سریع ، ردیابی بدون دردسر و محتوای با کیفیت را برای توسعه وب سایت داروخانه آنلاین سفارشی خود انتظار داشته باشید ، که در هیچ جای دیگری یافت نمی شود. این در حالی است که شما به سادگی می توانید از موجودی داروخانه های آنلاین آگاه شوید و بدون دردسر و داشتن تجربه های منفی به سادگی هر چه تمام تر داروهای خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید و آن ها را دریافت کنید.

تازه و غنی از امکانات به مشتریان خود ارائه دهید ، اوژن نامی است که می توانید به آن اعتماد کنید. این مکملها نیاز بدن را از تامین مواد لازم فراهم میکند و تاثیر آن را معمولا بعد از دو هفته روی بدنتان خواهید دید. نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: «ممکن است برخی تجهیزات پزشکی با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده باشند یا اینکه هیات امنای ارزی حمایت اعتباری از واردات این نوع خاص از تجهیزات پزشکی را دارد و عملا واردات این تجهیزات با ارز دولتی و ارز ترجیحی صورت می گیرد که باید برای توزیع آن وزارت بهداشت کنترل و نظارت لازم را داشته باشد.

او در این باره توضیح داد: «ضرورتی ندارد که مردم برای تهیه کالاهای سلامت محور حتما به داروخانه ها مراجعه کنند، فروشگاه های آنلاین و خدمات الکترونیک توسعه پیدا کرده و می توان در منزل سفارش داد و تهیه کرد. منان حاجی محمودی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به بررسی معضلات فروش اینترنتی و نحوه سفارش گیری از داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان اقلام سلامت محور توسط سایتهای اینترنتی پرداخت و گفت: سفارش گیری باید در بستر نرمافزاری داروخانه و زیر نظر مسئول فنی باشد و هرگونه نقل و انتقال مالی باید در بستر این نرمافزار صورت پذیرد. نحوه برقراری تماس می تواند از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت و یا بخش چت آنلاین باشد. پاکمهر با اشاره به اینکه امکان تهیه برخی داروها بدون نسخه پزشک وجود ندارد، اظهار کرد: تهیه برخی داروهای غیرنسخه ای از طریق فروشگاه های آنلاین امکان پذیر است و می توان از طریق تاکسی های اینترنتی آن را در منزل دریافت کرد؛ چرا نباید از توسعه این بخش حمایت کرد؟ برخورد بخش بهداشت و درمان با استارت آپ های این حوزه سال گذشته هم خبرساز شده بود.

مخالفت های اخیر وزارت بهداشت با فروش آنلاین دارو باعث بروز واکنش هایی نیز در فضای استارت آپ ها شد. چند روز پیش از آن نیز نامه ای از سوی وزارت بهداشت منتشر شده و در آن انجام تست کرونا در منزل برای استارت آپ های ایرانی فعال در حوزه پزشکی و سلامت ممنوع اعلام شده بود. در این جلسات ادعاهای مطرح شده با حضور طرفین مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت وزارت امور اقتصادی و دارایی که مرجع برگزارکننده کمیته تخصصی هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار است نتیجه مذاکرات و تصمیمات حاصله را در قالب صورت جلسه ای به شماره جلسه 119 منتشر کرد. اعتماد شما ، سرمایه ما است به همین دلیل بررسی های جدی در به کار گیری هر یک از محصولات در نظر داریم. با استفاده از Admin Panel ، شما می توانید محتوای مورد نظر خود را اضافه ، ویرایش یا حذف کنید ، که برای به روزرسانی موجودی فروشگاه دارو ، ارائه بررسی محصولات تازه و تبلیغ جدیدترین محصولات مفید است. این الگوها و مضامین فروشگاه دارویی دارای الگوهای جدیدترین تکنیک های طراحی هستند که از آنها برای جلب نظر مشتریان صنعت داروسازی استفاده می کند.

با الگوها و تم های Drug Store یک وب آرایی سازمان یافته و کاملاً کاربردی دریافت کنید! بر اساس یافته های اولیه استفاده از این روش درمانی تعداد بیماران بستری در بیمارستان که حالشان وخیم می شود و به دستگاه تنفس مصنوعی نیاز پیدا می کنند تا 79 درصد کاهش پیدا می کنند. تعامل باعث جذابیت بیشتر فروشگاه شما می شود و می توانید از آن به عنوان روشی برای ارتقا خدمات داروخانه و تخصص پزشکی استفاده کنید. رویکرد مبتنی بر نتایج و تکنیک های پیشرفته توسعه ، فرصت های دیجیتالی نامحدودی را با مقرون به صرفه ترین هزینه برای تجارت آنلاین شما به ارمغان می آورد. این مدل عرضه با اصول موردنظر سازمان غذا و دارو منافاتی ندارد، اگرچه به تدوین دستورالعمل های جدیدو به روز منطبق بر تحولات فناورانه نیاز دارد. کلیه استانداردها و دستورالعمل های مدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش نیز در اختیار مرجع صدور مجوز فعالیت پلت فرم های سلامت محور قرار می گیرد تا از این طریق به پلت فرم ها ابلاغ شود. به این ترتیب نامه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت به علت نقض قانون ابطال و اعلام شد پلت فرم های سلامت محور که دارای مجوز فعالیت از اتحادیه کسب وکارهای مجازی هستند می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا