جامعه

عدم اجرای طرح ترافیک مشکلی را در پایتخت حل نخواهد کرد

عدم اجرای طرح ترافیک مشکلی را در پایتخت حل نخواهد کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد که جلوگیری از گسترش Quaid 19 در تهران تصمیمات دشوار و تعیین کننده است.

به گزارش آپارات نیوز علی عطا درباره اجرای تصمیمات سرنوشت ساز در تهران برای جلوگیری از شیوع تاج ویروس و کاهش تعداد مبتلایان به کووی 19 گفت:

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر به عنوان نماینده مردم انتظار دارند اقدامات جدی در زمینه مبارزه با تاج در تهران انجام شود ، افزود: مدیریت شهری پیشنهادات خود را بصورت کتبی یا جلسات و در رسانه ها ارائه داده است.

عطا افزود: یکی از مباحث مطرح شده در زمینه مبارزه با تاج ، موضوع حمل و نقل عمومی است که هم اکنون حدود 1.8 میلیون نفر در تهران با مترو و 2 میلیون با اتوبوس زندگی می کنند. اما ، با وجود نیمی از این آمار با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ، ناوگان حمل و نقل عمومی قادر به اجرای سیاست های مسافت اجتماعی با این تعداد مسافر نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط کورنا و طبق سیاست مسافت اجتماعی تنها مسئولیت جابجایی 400 تا 450 هزار مسافر را بر عهده خواهد داشت.

به گفته عطا ، تهیه اتوبوس و مینی بوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از تعهدات دولت است و وعده ها داده شده اما عملی نشده اند.

وی با تأکید بر اینکه برای مقابله با شیوع تاج در تهران تصمیمات قاطع و جدی تری اتخاذ خواهد شد ، اظهار داشت: در حال شلوغ شدن است و احتمال عفونت در حال افزایش است.

سخنگوی شورای شهر تهران سخنان خود را با استناد به تصمیم ستاد ملی كرونا برای ادامه اجرای طرح راه در تهران ادامه داد:

عطا ادامه داد: در بحث طرح ترافیک ، با تصمیم ستاد ملی ، زمان شروع طرح از ساعت 8:30 صبح است تا کارمندان بتوانند قبل از این زمان تردد کنند ، پس از ساعت 14:30 نیز امکان پذیر است. دامنه طرح را آزاد بگذارید. ” آن را داشته باش

به گفته عطا ، در صورت عدم اجرای طرح ترافیک ، ترافیک غیرضروری در پایتخت افزایش می یابد.

وی افزود: دولت به جای اجرای نقشه راه ، دولت باید وعده های خود را برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی عملی کند.

سخنگوی شورای تهران با بیان اینکه عدم اجرای طرح ترافیک در تهران عواقب برجای خواهد گذاشت و گفت: اجرا خواهد شد.

افسر رابط شورای شهر با تأکید بر یک برنامه رادیویی تأکید کرد: بررسی توسط کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر نشان می دهد که عدم موفقیت در طرح ترافیک مشکلی را در پایتخت حل نخواهد کرد.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا