دانش و سلامت

عمل زیبایی بینی؛ تکرار تاریخ با عنوان متفاوت

کار بینی یکی از این پدیده ها؛ بررسی پاپریکا در مصر باستان نشان داد که عمل جراحی پلاستیک کرگدن روی بینی که توسط یک جراحی زیبایی بینی از بین رفته بود ، انجام می شد که رسماً جراحی پلاستیک محسوب می شود. این علوم به دلایل مختلف با گذشت زمان از بین رفته اند و یا محدود به یک جغرافیای خاص هستند. اما امروز ، و تقریبا از زمان جنگ جهانی دوم ، با ارتقاء ارتباطات ، علوم مختلفی بین ملت ها مشترک است. در این روش ، متخصصان از موفقیت های یکدیگر استفاده می کنند و فعالیت های شکست خورده را تکرار نمی کنند.

جراحی های مشابه روی سربازان ایتالیایی زخمی شده در جنگ انجام شد ، اما نزدیکترین جراحی بینی در اواخر قرن نوزدهم توسط ایالات متحده توسط جراح گوش و بینی به نام جان اورلاندو در ایالات متحده انجام شد. وی دچار آسیب دیدگی بینی ناشی از از بین رفتن بافت بینی به دلیل ضایعات غضروف ضعیف با یک کاشت مصنوعی شد که یک کرگدن یا کرگدن محسوب می شود.

طبقه بندی کلی جراحی بینی

  • جراحی ترمیمی بینی
  • جراحی زیبایی بینی

هنگامی که اولین نیاز به جراحی زیبایی بینی احساس شد ، بیمار احتمالاً دچار سیلی شدید در صورت شده و در حالی که خونریزی می کرد ، به مطب پزشک منتقل شد. جراحی زیبایی بینی فقط یک نقش درمانی داشت ، به طوری که فرد بتواند به درستی نفس بکشد و حس بویایی پیدا کند. شاید جراحی پولیپ نامی آشناتر برای شما در این گروه باشد. با این حال ، گروه دوم از برنامه های کاملاً متفاوت و همچنین تکنیک های مشابه استفاده کرد. این عمل با هدف افزایش زیبایی افراد انجام شد. اولین افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام دادند ستاره های موسیقی پاپ در اواخر قرن بیستم بودند.

طبقه بندی فنی جراحی بینی

  • جراحی بینی باز
  • جراحی بینی بسته

تیغه ای که زیر بینی قرار دارد و دو بینی را از هم جدا می کند ، columella نام دارد. در جراحی بینی بسته ، برشی در کلوملا ایجاد می شود و پزشک با دید باریک تر از تغییرات در بافت بینی عمل می کند. از طرف دیگر ، جراحی بینی باز ، که به دلیل گسترش بینایی پزشک ، این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در این عمل برشی در کلوملا ایجاد می شود و برش در قسمت بالای بینی ایجاد می شود ، سپس پوست کاملاً برداشته می شود و متوقف می شود تا جراح بتواند مشکلات آناتومی بینی را بررسی کند. اگر شخصی یک بار کار بینی داشته باشد ، به دلایلی کافی نیست و قصد دارد مجدداً تحت عمل جراحی قرار بگیرد ، جراحی وی فقط باز خواهد بود.

انواع رینوپلاستی بر اساس نوع بینی فرد

  • جراحی بینی گوشتی
  • جراحی زیبایی بینی

تفاوت بین این دو بینی ، به نظر نمی رسد ، مبتنی بر گوشت و استخوان باشد. تفاوت اصلی بین بینی گوشتی و استخوانی در پوست بینی است. پوست بینی گوشتی ضخیم و روغنی است و پوست بینی نازک تر است. در جلوی بینی استخوانی غضروف قوی و زاویه ای وجود دارد که در زیر پوست نازک کاملاً قابل لمس است.

جراحی زیبایی بینی تاریخ را با عنوان دیگری تکرار کنید

اگر اصطلاح رینوپلاستی برگشت پذیر را شنیدید یا از آشنایان دیده اید که شکل بینی آنها بعد از یک سال یا بیشتر از بینی تغییر کرده است ، باید بدانید که اینها مشکلات ناشی از عمل غیر گوشتی بینی است. این دقیق است با توجه به ضعف غضروف در بینی های گوشتی ، لازم است پزشک با انجام پیوند غضروف ساختار غضروف بینی را تقویت کند. اگر این کار به درستی انجام نشود و غضروف های ضعیف نتوانند بافت های تغییر شکل را تحمل کنند ، ظاهر بینی شما مختل می شود و باید جراحی بینی گوشتی شما دوباره انجام شود.

جراحی زیبایی بینی تاریخ را با عنوان دیگری تکرار کنید

اکنون جراحی زیبایی بینی شایعترین جراحی در جامعه ما است ، اما دلیل این حجم استقبال چیست؟ بینی در مرکز صورت قرار دارد که مهمترین نکته در مورد ساختار زیبایی زیبایی صورت است. زاویه غضروف بینی ، فاصله بین بینی و لب ها ، رابطه بین اندازه بینی با اندازه و شکل صورت و بسیاری از اشیاء کوچک دیگر مربوط به بینی وجود دارد که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. نقشی در زیبایی فرد خواهد داشت. جراح با محاسبات ریاضی بسیار دقیق ، شرایط ایده آل برای هر یک از این موارد را پیدا می کند و سپس سعی می کند در حین عمل به شماره های مورد نظر برسد. پیچیدگی ، راحتی و حتی هزینه کار بینی شما تا حد زیادی به خود بینی بستگی دارد. حال که می دانیم این اعداد برای افراد مختلف متفاوت است ، بهتر است میلی متر را در فضای اینترنت روی صورت خود امتحان نکنید و یک زمان مشاوره خصوصی بگیرید.

یک جراح قابل اعتماد برای انجام کار بینی پیدا کنید

سه عامل مهمی که هنگام انتخاب و جراحی باید در نظر بگیرید ، تجربه ، دقت و خلاقیت است. در کشور ما ، به ویژه در کلان شهرها ، کلینیک های شبه بالینی وجود دارند که عمل جراحی زیبایی بینی را با قیمت بسیار پایین تر از بازار متوسط ​​جراحی پلاستیک انجام می دهند. در این مکان روزانه چندین عمل جراحی انجام می شود و در بعضی موارد چندین عمل جراحی بینی توسط پزشک در همان اتاق انجام می شود. این حتی اگر پزشک متخصص و باتجربه باشد ، صحت او را از بین می برد. آشنایی با تجربه و خلاقیت پزشک بسیار ساده تر است زیرا با مشاهده CV ها و عکس های بیماران وی قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی می توانید این موضوع را متوجه شوید. به خاطر داشته باشید که یک پزشک باتجربه لزوماً موهای سفید ندارد و به دلیل محبوبیت جراحی زیبایی بینی در کشور ما ، پزشکان جوان و باتجربه زیادی وجود دارند.

مجهزترین مضراب کرگدن در تهران

اگر به دنبال یک مجموعه مجهز به پزشکان متخصص برای انجام جراحی رینوپلاستی هستید ، یا قصد دارید روشهای مختلف زیبایی را انجام دهید و در انتخاب یک نقطه واحد تردید دارید ، ما یک مجموعه داریم . دکتر تهران زیبایی ما به شما پیشنهاد می کنیم؛ این مجموعه آماده ارائه مشاوره ای کامل ، پاسخ دادن به سؤالات در ذهن شما و تهیه یک برنامه مناسب برای هر نوع جراحی زیبایی که می خواهید هستید.

* دایرکتوری تبلیغات

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا