دانش و سلامتکسب و کار برتر

5 دکتر برتر جراحی زیبایی پوستی در تهران کدامند ؟

جراحی زیبایی پوستی، نوعی جراحی زیبایی است که برای بهبود ظاهر پوست انجام می شود. این جراحی می تواند برای از بین بردن چین و چروک، تغییر شکل بینی، یا تغییر شکل گونه ها، لب ها یا چشم ها انجام شود.

5 دکتر برتر جراحی زیبایی پوستی در تهران کدامند ؟

انواع مختلفی از جراحی زیبایی پوستی وجود دارد، از جمله:

  • لیزر درمانی

لیزر درمانی، یکی از محبوب ترین روش های جراحی زیبایی پوستی است. لیزر درمانی می تواند برای از بین بردن چین و چروک، لک های پوستی، و موهای زائد استفاده شود.

  • جوانسازی پوست

جوانسازی پوست، نوعی جراحی زیبایی پوستی است که برای از بین بردن علائم پیری پوست انجام می شود. جوانسازی پوست می تواند با استفاده از روش های مختلفی از جمله لیزر، جراحی پلاستیک، یا تزریق فیلر انجام شود.

  • جراحی بینی

جراحی بینی، نوعی جراحی زیبایی پوستی است که برای تغییر شکل بینی انجام می شود. جراحی بینی می تواند برای کوچک کردن بینی، تغییر فرم بینی، یا رفع انحراف بینی انجام شود.

  • جراحی زیبایی صورت

جراحی زیبایی صورت، نوعی جراحی زیبایی پوستی است که برای تغییر شکل صورت انجام می شود. جراحی زیبایی صورت می تواند برای از بین بردن چین و چروک، لیفت صورت، یا تغییر شکل گونه ها، لب ها یا چشم ها انجام شود.

جراحی زیبایی پوستی می تواند مزایای زیادی برای افراد داشته باشد، از جمله:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود ظاهر
  • افزایش رضایت از زندگی

با این حال، جراحی زیبایی پوستی نیز دارای خطراتی است، از جمله:

  • عوارض جراحی
  • عفونت
  • خونریزی
  • عدم رضایت از نتیجه جراحی

5 دکتر برتر جراحی زیبایی پوستی در تهران کدامند ؟

1.دکتر کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی متولد 1346 می باشند ایشان در سال 1365 با رتبه ممتاز وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ملی سابق) شدند و پس از طی دوره 7 ساله پزشکی عمومی در سال 1372 با معدل ممتاز از این دانشکاه فارغ التحصیل شدند

رزومه دکتر کربلایی خانی :

فوق تخصص جراحی

ترمیمی اعصاب دست و محیطی

جراحی پلاستیک و زیبایی بینی سینه شکم و پیکر تراشی

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران

عضو جامعه جراحان ایران

عضو انجمن جراحان و ترمیمی و دست ایران

دکتر کربلایی خانی، در زمینه جراحی زیبایی پوستی نیز مهارت و تجربه زیادی دارند. ایشان، در زمینه های مختلفی از جمله لیزر درمانی، جوانسازی پوست، جراحی زیبایی بینی، و جراحی زیبایی صورت، مهارت و تجربه زیادی دارند.

برای راهنمایی و مشاوره در زمینه جراحی زیبایی پوستی همین الان با مطب دکتر کربلایی خانی در تماس باشید.

02188192610

09123211699

2.دکتر عبدالهی

دکتر سیده مطهره عبدالهی دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیمی، ایشان دوره پزشکی عمومی (دوره 7ساله)، بورد تخصصی جراحی (دوره 5 ساله) خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با کسب رتبه برتر بورد گذراندند و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی بودند و بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک ، زیبایی و ترمیمی (دوره 3ساله) را در دانشگاه علوم پزشکی ایران با رتبه ممتاز پشت سرگذاشته اند و در حال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند

3.دکتر آسترکی

دکتر وهاب آسترکی، فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران هستند که در حوزه جراحی های زیبایی صورت و بدن، فعالیت و تجربه بسیاری دارند. ایشان با بهره گرفتن از برترین و بروزترین تکنیک ها، جراحی را برای مراجعه کنندگان خود به انجام رسانده. شایان ذکر است که اولویت ایشان سلامت بیماران بوده و در راستای انجام جراحی های زیبایی بهترین و تخصصی ترین مشاوره ها را ارائه میدهند.

از جمله خدمات دکتر آسترکی می توان جراحی بینی، لیفت صورت و گردن، انواع جراحی های زیبایی سینه و پروسه های پیکرتراشی همچون لیپوساکشن ، لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی را نام برد. با توجه به بالا بودن سطح تجربه ایشان در حوزه های نامبرده شده ، موفقیت عمل برای بیماران تضمین خواهد شد؛ البته با مشاهده نمونه کارهای دکتر ، این امر کاملا مشخص و نمایان است.

4.دکتر ویکتوریا

دکتر بخشی ویکتوریا لول بهترین جراح پلاستیک ایران را دارد و دارای بیشترین آمار رضایت زیبا جویان و متبحر ترین مطب فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در زمینه جراحی صورت و پیکرتراشی است، جهت تعیین جراحی های مورد نیاز صورت و اندام خود به مطب یا واتس آپ ویکتوریا مراجعه فرمائید.

5.دکتر ایزدپناه

دکتر کامبیز ایزدپناه فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی هستند. ایشان مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال ۱۳۹۶ دریافت کردند و دارای برد فوق تخصصی می باشند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در سعادت آباد می باشند. قبل از جراحی زیبایی پوستی، مهم است که با یک متخصص پوست و زیبایی باتجربه در مورد اهداف جراحی، خطرات و مزایای آن صحبت کنید.

جراحی زیبایی پوستی یک تصمیم شخصی است. مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی پوستی، تمام جوانب مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا