دانش و سلامتکسب و کار برتر

قرص تاخیری چگونه عمل میکند؟

یا انزال زودرس یکی از مشکلات جنسی شایع در آقایان است. محققان دراین باره می‌گویند از هر 3 مرد حداقل یک نفر این مشکل را داراست. به همین علت است که بسیاری از مردم برای تجربه طولانی‌تر به استفاده از قرص تاخیری و اسپری تاخیری روی آورده‌اند. اما بهترین قرص تاخیری و اسپری تاخیری چیست؟ قرص تاخيري چگونه کار می‌کند؟ آیا استفاده از قرص تاخیری و اسپری تاخيري بی خطر است؟ نحوه استفاده از اسپری تاخیری چگونه است؟ حتما تا انتهای این مقاله از مجله سلامت کیوان همراه ما باشید تا به سوالات و بیشتر درباره قرص و اسپری تاخیری پاسخ دهیم.

استفاده از قرص و اسپری تاخیری

در واقع قرص‌ تاخیری و اسپری تاخیری دو اسمی است که شاید زیاد شنیده باشید. لازم است بدانید قرص تاخیری باید با توصیه پزشکان تجویز و مصرف شود؛ با این‌حال بسیاری از مردم به طور خودسرانه آنها را مصرف میکنند. البته استفاده از اسپری تاخیری نیازی به تجویز پزشک ندارد اما ممکن است با عوارضی همراه باشد. خیلی از این داروها عوارض خطرناکی را با خود به همراه دارند. حتما قبل از مصرف، از بی خطر بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

قرص تاخیری مردانه چیست؟

مردان معمولاً وقتی در مورد قرص‌های نعوظ صحبت می‌کنند، 2 نتیجه متفاوت در نظر دارند:

  • داروهای مورد استفاده برای درمان (ED)
  • قرص‌هایی که مدت زمان رابطه را افزایش می‌دهند (ایجاد تأخیر در انزال)

اگر نمی‌توانید به حداکثر اندازه طبیعی نعوظ خود برسید یا در آن باقی بمانید، برخی قرص‌های ED می‌توانند به شما کمک کنند، اما به این نکته توجه داشته باشید، این داروها حداکثر اندازه نعوظ شما را افزایش نمی‌دهند. همچنین اگر از اختلال نعوظ (ED) رنج می‌برید و عوارض شناخته شده‌ی این قرص‌ها برای شما بی‌خطر هستند، می توانید داروهای ED را از داروخانه‌ها تهیه کنید.به این نکته توجه داشته باشید که هیچ قرصی وجود ندارد که بتواند اندازه آلت و نعوظ شما را بزرگتر از حد طبیعی کند. محصولاتی که این ادعا را دارند، به دروغ این کار را انجام می‌دهند و هیچ مدرکی دال بر کارکرد آنها وجود ندارد و حتی ممکن است برای سلامتی شما خطرناک باشند.

قرص‌های تقویت کننده مردانه چیست؟

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، اختلال زود انزالی یکی از مهم ترین اختلالات جنسی در مردان است که می‌تواند مشکلات زیادی را در رابطه زناشویی ایجاد کند اما می‌توان با مصرف تقویت‌کننده‌های مردانه تا حدودی این اختلال را کنترل کرده و یا بهبود بخشید.به طور کلی، قرص‌های تقویت‌کننده مردانه را قرص‌هایی توصیف می‌کنند که برای مردان عرضه می‌شوند. آنها حاوی مخلوطی از مواد گیاهی مختلف هستند و فروشندگان اغلب ادعا می‌کنند که عملکرد جنسی هنگام سکس را بهبود می بخشند و یا اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهند.

هیچ مدرک پزشکی وجود ندارد که نشان دهد این نوع قرص‌ها آنچه را که ادعا می‌کنند انجام می‌دهند، بنابراین ممکن است لازم باشد در مورد خرید و استفاده از آنها به خوبی فکر کنید. اگر تصمیم به استفاده از این قرص‌ها دارید، همیشه مطمئن شوید که فروشنده آن و قرص‌ها توسط سازمان بهداشت تایید شده‌اند. در حالت ایده آل، شما همچنین باید قبل از امتحان این نوع محصولات، ابتدا با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید مصرف این نوع داروها بر روی شما عوارضی نداشته باشد.

قرص تاخیری چگونه عمل می‌کند؟

برخی مردان در حین داشتن رابطه جنسی به‌سرعت ارضا می‌شوند و کوتاهی زمان رابطه و ارضا نشد‌ن شریک جنسی آنها می‌تواند بر روابط احساسی و زناشویی افراد تاثیر منفی داشته باشد.استفاده از داروهای جنسی (با مشورت پزشک) مانند ویاگرا یا سیالیس می‌توانند باعث ایجاد نعوظ قوی و محکم اما برای مدت زمانی محدود شوند. این داروها با افزایش جریان خون در آلت تناسلی باعث افزایش اندازه محفظه‌هایی که حاوی خون هستند شده و باعث می‌شوند تا نعوظی طولانی‌تر از شرایط عادی داشته باشید.

عوارض قرص تاخيري مردانه

عوارض جانبی زیادی وجود دارد که پزشکان علت آن‌ را مصرف این نوع داروهای جنسی از جمله قرص تاخیری می‌دانند. به طور کلی خطرات و عوارض جانبی جدی در ارتباط با مصرف داروهای جنسی و قرص تاخیری وجود دارد و بیشتر این داروها در بهترین حالت راه حل‌هایی موقتی هستند. با این‌حال، تعداد کمی از این نوع داروها مورد تایید پزشکان هستند و متخصصان اکثر این داروهای جنسی و قرص تأخیری را توصیه نمی‌کنند. عوارضی که ممکن است با مصرف قرص تاخیری تجربه کنید شامل موارد زیر است:

قرص تاخیری جگوار با افزایش جریان خون به آلت تناسلی کار می کنند. این می تواند به مردان کمک کند تا نعوظ قوی تری داشته باشند و برای مدت طولانی تری آن را حفظ کنند. سیلدنافیل همچنین می تواند به شل شدن عضلات در پایه آلت تناسلی کمک کند که می تواند به تاخیر در انزال کمک کند.قرص های تاخیری جگوار معمولاً 30 تا 60 دقیقه قبل از فعالیت جنسی مصرف می شوند. ممکن است تا 4 ساعت موثر باشد.

قرص تاخیری جگوار برای همه مردان مناسب نیستند. اگر هر یک از شرایط زیر را دارید، نباید آنها را مصرف کنید:

  • بیماری قلبی
  • فشار خون بالا
  • بیماری کبدی
  • بیماری کلیوی
  • زخم معده
  • اختلالات خونی
  • اگر از هر داروی دیگری استفاده می کنید، مهم است که قبل از مصرف قرص های تاخیری جگوار با پزشک خود صحبت کنید.

How does the delay pill work?

انواع و بهترین قرص تاخیری

در ادامه به معرفی بهترین قرص تاخیری فوری جهت استفاده آقایان در youtube خواهیم پرداخت. انواع قرص تاخیری شامل:

قرص تاخیری سروتونین (SSRIs)

این داروها اغلب برای یا تجویز می‌شوند، اما می‌توانند برای انزال زودرس در مردان نیز استفاده شوند. اگر مشکلات مربوط به رابطه جنسی شما ناشی از مشکلات سلامت روانی مانند افسردگی یا اضطراب باشد، این داروها ممکن است به شما کمک کنند. SSRI ها همچنین می‌توانند باعث کاهش میل جنسی به عنوان یک عارضه جانبی و همچنین کاهش توانایی شما برای ارگاسم شوند. همچنین علائمی مانند اختلالات خواب، سردرد، اسهال و استفراغ را نیز ممکن است پس از مصرف این قرص تجربه کنید.

قرص تاخیری ویاگرا

ویاگرا از شناخته شده ترین انواع قرص تاخیری در میان مردان است. نام‌های دیگر این قرص قرص وی آی پی و یا ویاگرا وی آی پی است. این دارو اغلب در بهبود ناتوانی‌های جنسی مؤثر بوده و باعث تأخیر در انزال خواهد شد. بهترین زمان استفاده از ویاگرا معمولا یک ساعت قبل از رابطه جنسی است. اما به خاطر داشته باشید که اثرات ویاگرا تا 5 الی 6 ساعت ماندگار است که در برخی موارد می‌تواند موجب نعوظی دردناک شود.

همچنین مصرف این دارو می‌تواند عوارض جانبی را به همراه داشته باشد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

داروی داپوکستین علاوه بر به تاخیر انداختن زمان رسیدن به انزال،روی مدت زمان افزایش نعوظ را نیز بهبود می‌بخشد. داپوکستین یا داپیکو، در واقع یک داروی مهار بازجذب سروتونین است. توجه داشته باشید که داروی داپوکستین یک داروی تجویزی است و حتما باید توسط پزشک متخصص تجویز شود و برای خرید آن باید نسخه پزشکی داشته باشید.

مصرف داروی داپوکستین در دراز مدت می‌تواند عوارض جانبی مخربی به همراه داشته باشد. برخی از آن‌ها عبارتند از:

قرص تاخیری پاپلی یا پروانه‌ای از مخرب‌ترین داروهای جنسی و قرص های تاخیری موجود در کشور بوده که متاسفانه عوارض جدی و جبران‌ناپذیری را همراه با خود دارد. این دارو حاوی سیلدنافیل و ترامادول بوده و معمولا باعث ایجاد عوارض جدی در افراد می‌شود. اثر این دارو زیاد است و می‌تواند حدود ۵۰ دقیقه انزال را به تاخیر بیندازد.

مصرف قرص تاخیری پاپلی در دراز مدت می‌تواند عوارض جانبی مخربی به همراه داشته باشد. برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • تاری دید
  • ضربان نامنظم قلب
  • داشتن
  • اختلالات خواب

در واقع وگادول همان ماده مخدر ترامادول است که عوارض مصرف آن تأخیر انزال بلندمدت است. هرچند این قرص به عنوان یک داروی گیاهی به فروش می‌رسد، اما در واقع قرص وگادول از دو ماده ترامادول و سیلدنافیل ساخته شده که مصرف بیش از حد و طولانی مدت آن می‌تواند عوارض جدی برای سلامتی افراد به همراه داشته باشد. فروشندگان این دارو اغلب ادعا می‌کنند، مصرف یک نصف قرص وگادول باعث ۵۰ دقیقه دیر انزالی می‌شود اما بهتر است بدانید که دارویی به نام وگادول به صورت رسمی وجود ندارد و توسط هیچ ارگان پزشکی تأیید شده نیست.

جهت خرید و آگاهی قیمت های محصولات داروخانه تیمار طب می توانید با شماره تماس 09024865544 در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا