عمومیکسب و کار برتر

قیمت سایبان برقی و کاربرد آن

سوالات متداول سایبان برقی

آیا ویژگی های ایمنی در سایبان برقی وجود دارد؟

بله، سایبان های برقی مدرن اغلب دارای ویژگی های ایمنی مانند سنسورهای باد و سنسورهای حرکت هستند. سنسورهای باد به طور خودکار سایه بان را در بادهای شدید جمع می‌کنند تا از آسیب جلوگیری کنند، در حالی که حسگرهای حرکتی می‌توانند موانع را تشخیص دهند و جلوی گسترش بیشتر سایبان را بگیرند.

آیا سایبان های برقی از نظر انرژی کارآمد هستند؟

سایبان‌های برقی می‌توانند با ایجاد سایه و کاهش نور مستقیم خورشید به کارایی انرژی کمک کنند، که می‌تواند به خنک‌تر نگه داشتن فضاهای داخلی شما کمک کند. با مسدود کردن اشعه‌های خورشید، آنها می‌توانند نیاز به تهویه مطبوع را کاهش دهند و در نهایت باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های خنک‌کننده شوند.

انواع پارچه در سایبان برقی کدامند؟

پارچه‌های برزنت نانو. پارچه های پی وی سی کُره ای.

سایبان برقی چهبروز رسانی در یکشنبه – ۶ آذر ۱۴۰۱

سایبان برقی از وسایل کاربردی برای مغازه‌ها، ویلاها، خانه‌ها، پارکینگ اتومبیل‌ها و غیره می‌باشد. این وسیله نوع جدیدی از سایبان است که با موتور و توسط نیروی برق باز و بسته میشود. خیلی اقتصادی و منطقی است و به همین دلیل امروزه بشدت برای در ساخت فضاهایی با معماری لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

قسمتهای مختلف تاثیر گذار در قیمت سایبان برقی عبارتند از :
1-مساحت سایبان [مترمربع] – شامل بازوها و محور و سازه فلزی با پارچه 450 گرمی PVC کره ای
2- قیمت موتور تیوبلار و مدار و ریموت [عدد]
3- مساحت آویز سایبان [مترمربع]
4- اجرت نصب

قیمت سایبان [مترمربع]: 560/000 تومان
قیمت موتور و برد کنترل و 2 عدد ریموت [عدد]: 2/500/000 تومان
قیمت آویز [مترمربع]: 280/000 تومان
اجرت نصب سایبانهای کوچک 1/000/000 و سایبانهای بزرگ 1/400/000 تومان

در ادامه با یک مثال نحوه محاسبه قیمت سایبان برقی را شرح خواهیم داد:
مثال: فرض کنید سایبان بالا طول 6 متر و بازشوی 3 متر دارد و 30 سانتیمتر نیز ارتفاع آویز آن است، قیمت آنرا محاسبه کنید.

شرح تعداد قیمت کل
مساحت سایبان 18 10/080/000
موتور و … 1 2/500/000
مساحت آویز 1.8 504/000
اجرت نصب 1 1/400/000
جمع کل [تومان] 14/484/000

قیمت سایبان دستی – هندلی

سایبان دستی دقیقاً مشابه سایبان برقی محاسبه می شود با این تفاوت که موتور حذف و بجای آن گیربکس دستی و هندل باید در نظر گرفته شود. البته این محاسبات قیمت تقریبی است و بیشتر برای آشنایی شما می باشد و برای دریافت قیمت دقیق بهتر است با بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

قیمت هندل و گیربکس دستی [عدد]: 350/000 تومان

مثال بالا را بصورت سایبان دستی – هندلی محاسبه می نماییم:

شرح تعداد قیمت کل
مساحت سایبان 18 10/080/000
گیربکس و هندل 1 350/000
مساحت آویز 1.8 504/000
اجرت نصب 1 1/400/000
جمع کل [تومان] 12/334/000

فیلم نمونه سایبان دستی بازویی

در ادامه این مطلب در مورد سایبان برقی بازویی و انواع آن و مزیت‌هایی که دارد صحبت خواهیم کرد:

سایبان برقی چیست؟

سایبان با استفاده از میله‌های مستحکم، پوششی را بالای یک محیط ایجاد می­کند. این پوشش می‌تواند برای حیاط، تراس، بالای استخر، بالای ماشین در قسمتی که می‌خواهید آن را پارک کنید، بالای و بسیاری از مکان‌های دیگر استفاده شود.

نوع برقی آن از آنجایی که این وسیله با برق کار می­کند به راحتی با زدن یک کلید باز و بسته یا تنظیم می‌شود و برخلاف مدل‌های دستی نیازمند نیروی بازو نمی‌باشد. نوع هیبرید آن علاوه بر موتور ، در صورت قطع برق می‌توان با دست هم آن را باز و بسته کرد. و نوع دستی که فقط با هندل کار می کند و نیازی به برق ورودی ندارد.

سایبان سایه‌ای خنک را برای شما ایجاد می­کند و شما را از نور شدید خورشید در امان نگه می‌دارد. در کشور ایران اکثر نقاط آفتاب گیر بوده و نور شدید خورشید را دریافت می‌کنند، به همین خاطر استفاده از سایبان در ایران بسیار رایج است.

سایبان‌ها قابلیت نصب سنسور هم دارند تا به محض ورود نور آفتاب، باز شده و از محیط در برابر نور خورشید محافظت کنند. بنابراین کاربری آسانی خواهند داشت.

حال که با ساختار سایبان آشنا شدید، ببینیم که این وسیله چه مزیت‌هایی دارد:

مزایای سایبان برقی

نوع برقی سایبان مزایای زیادی دارد. از مزیت‌های سایبان برقی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  1. نرم و بی صدا باز و بسته می‌شوند.
  2. اکثر مدل‌ها در برابر باران و برف مقاوم هستند.
  3. در مقابل خورشید مقاومت خوبی از خود نشان می­دهند.
  4. در اکثر مدل‌ها زاویه سایبان را به دلخواه می‌توان تنظیم کرد.
  5. از شما در برابر نور خورشید محافظت می­­کنند.
  6. می‌توان مقدار فضای پوشش داده شده را کم و زیاد کرد.
  7. فضای مطبوعی را در ویلاها به وجود می‌آورند.
  8. در صورت نبود برق، با دست می‌توان آن­ها را باز و بسته کرد.
  9. قابلیت رنگ بندی داشته و می‌توانند ساختمان را زیباتر کنند.
  10. نسبت به کارایی که دارند، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.
  11. طول عمر خوبی دارند و دیر خراب می­شوند.

مزایایی که گفته شد تقریبا برای تمامی سایبان‌های برقی می‌باشد، با این حال شما باید به مدل آن هم توجه داشته باشید تا از مدل مناسب برای مکانی که می‌خواهید بهره‌مند شوید. بنابراین در ادامه انواع آن را بررسی می‌کنیم.

انواع سایبان برقی

سایبان برقی مدل‌های مختلفی دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی هم دارند، از میان آن­ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سایبان برقی فول باکس

این سایبان ظاهری زیبا و مدرن داشته و فضای زیادی را هنگام باز شدن پوشش می­دهد. همچنین از سازه آلومینیومی بهره می­گیرد و مقاوم در برابر باران و برف است. سایبان فول باکس از رایج‌ترین نوع سایبان هم می‌باشد. این مدل در اطراف موتور دارای کاور است و بنابراین از آن در برابر رطوبت و گرد و غبار به حد خوبی مراقبت می­کند.

  1. سایبان برقی کلاسیک / کالسکه ای

از نظر ظاهری شبیه سایبان‌های قدیمی که جلوی درب مغازه‌ها نصب می‌شدند است اما با برق باز و بسته می­شود.

  1. سایبان برقی یک طرفه

این مدل از یک طرف باز شده و فضای بزرگی را پوشش می­دهد. در واقع نوع ساده سایبان بازویی به شمار می­رود.

  1. سایبان برقی مغازه مدل  بازویی

 این مدل از نظر ظاهری عملکرد به سایبان‌های دیگر دارد با این تفاوت که بر روی آویز آن یا بر روی کل پارچه سایبان برند و اسم مغازه درج می گردد. نوع برقی به طور الکترومکانیکی با نیروی موتور کار می­کند. بسیاری از مغازه‌ها در حال جمع آوری سایبان‌های قدیمی هستند و نوع برقی را جایگزین آن می‌کنند.

  1. سایبان دکوراتیو رستوران

نوع زیباتر و مدرن‌تر سایبان مغازه است که معمولاً بجای پارچه PVC از پارچه برزنت و یا کتان ترکیه ای در آن استفاده می شود و ظاهر زیباتر دارد. البته استفاده از نیز در فضای باز کافه و رستوران ها بسیار متداول است.

  1. سایبان برقی دو طرفه

 این مدل از سایبان از دو طرف باز و بسته می‌شود و بیشتر مناسب حیاط و ویلا می‌باشد.

  1. سایبان برقی آفرود

از سایبان‌های مدرن که مناسب سفر است و بالای اتومبیل نصب می‌شود. از یک طرف اتومبیل باز شده و به این ترتیب در کنار اتومبیل فضای خوبی را جهت استراحت فراهم می­کند. هر زمان که خواستید می­توانید دوباره آن را جمع کنید.

  1. سایبان برقی پنجره و بالکن

این مدل مخصوص است و هم به شکل سایر سایبان‌ها باز و بسته می‌شود و هم اینکه می‌تواند کل پنجره را مانند یک حفاظ بپوشاند. دارای دو مدل یک طرفه و دو طرفه است و با برق یا به طور دستی کنترل می­شود.

  1. سایبان استخر

بیشتر برای اطراف استخر استفاده می‌شود و از طریق آن می‌توان قسمتی از فضا را به صورت موقتی از سایر قسمت‌ها جدا کرد.

برای خرید و نصب سایبان از پرگولا باید ببینید که شما برای چه مکانی و چه نوع نیازی می‌خواهید سایبان نصب کنید.

سایبان برقی برای خانه و ویلا

بسیاری از ساختمان‌های مسکونی، تجاری و ویلاها به سایبان برقی احتیاج دارند. این وسیله در رنگ‌بندی و طرح‌های مختلف قادر است هر نوع نیازی را به سایبان تامین کند. نصب سایبان کار مشکلی نیست و تخریب خاصی روی دیوار ندارد. بعداً نیز می‌توان آن را باز کرد و در جای دیگری استفاده کرد.

ویلاها برای تفریح و گذراندن وقت در اوقات تعطیل خصوصا تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین خاطر در فصل گرما باید راهی برای در امان ماندن از نور شدید خورشید داشته باشند. بهترین راه استفاده از انواع سایبان است. هر ویلا می‌تواند از یک یا چند سایه‌بان شیک و برقی در  قسمت ورودی درب ویلا تا قسمت پارک ماشین، استخر و … استفاده کند.

استفاده از سایبان‌های ضد آب باعث می­شود که در زمان‌های بارانی هم بتوان از بالکن یا هر قسمت دیگری از ویلا استفاده کرد. در خرید سایبان حتما به کیفیت پارچه یا پوشش آن توجه کنید تا دوام خوبی در برابر نور خورشید و بارندگی داشته باشد. همچنین در برابر بادهای شدید و شرایط بد جوّی باید بتواند مقاومت خوبی از خود نشان بدهد. البته اگر شخص در محل حضور دارد، برای آب و هوای طوفانی بهتر است سایبان را فورا جمع کند.

کلام پایانی

اگر سایبانی که می­خرید کیفیت خوبی داشته باشد طول عمر خوبی هم خواهد داشت و دیر خراب می­شود. برای انتخاب مدل مناسب سایبان برقی حتما به نیاز خود و شرایط ساختمان توجه کنید.

شما می­توانید برای خرید بهترین سایبان برقی از کارشناسان تیم کمک بگیرید.

 انواعی دارد؟

سایبان زنجیری (خود دارای دو نوع نامتقارن و دو طرفه می باشد). سایبان برقی تراس و بالکن. سایبان اتوموبیل. سایبان های تبلیغاتی. سایبان چتری

قیمت سایبان برقی و کاربرد آن

سایبان برقی فروشگاهی ارزان در تهران را از کجا بخریم؟

برای خرید سایبان برقی ارزان در تهران، به شرکت متین هوشمند با داشتن بیشتر از ۱۰ سال سابقه طلایی در زمینه های طراحی، نصب و تعمیرات مراجعه نمایید

خرید سایبان برقی ارزان قیمت

با توجه به نکات گفته شده در زمینه سایبان برقی، نیازمند پیدا کردن شرکتی معتبر، همراه با تجربه تخصصی در این زمینه هستید. دقت کنید کیفیت و زمان، حرف اول را در این حوزه می‌زنند. برای خرید سایبان برقی ارزان در تهران، شرکت متین هوشمند با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه طلایی در خدمت شما است. این مجموعه در زمینه‌های طراحی، نصب و تعمیرات موارد زیر، همواره نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار داده و سعی در کسب رضایت آن ها داشته است:

  • نصب، راه اندازی و طراحی انواع سایبان.
  • طراحی و پیاده سازی کرکره برقی با کیفیت.
  • ساخت انواع درب های اتوماتیک.

با متین هوشمند می‌توانید جلوه‌های جدیدی از زیبایی را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید. برای اطلاع از آخرین فعالیت‌های ما، پیشنهاد می‌کنیم که به گالری نمونه کار متین هوشمند مراجعه کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای اطلاع از آخرین آپدیت قیمت سایبان برقی، می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل کنید.

شرکت متین هوشمند در زمینه طراحی و تولید انواع  ، ، کرکره برقی پارکینگ، فروش کرکره برقی، سایبان برقی حیاط و تعمیرات کرکره برقی در تهران، کرج، دماوند و پردیس، می‌تواند به نحو احسنت به نیازهای مشتریان پاسخ دهد.

سایبان برقی یکی از انواع سازه های سقفی می باشد که معمولا از جنس پارچه ای و یا پوششی فلزی ساخته می شود. از این محصولات  به عنوان سایبان یا پناهگاه برای محافظت در برابر شرایط مختلف جوی همانند آفتاب، برف، تگرگ، باران و … استفاده می کنند. از زمان های قدیم استفاده از سایبان های دستی بسیار رواج دارد و شما نمونه های مختلف از آن را می توانید در سردر فروشگاه ها، منازل، باغ ها و … مشاهده کنید، اما با پیشرفت تکنولوژي، سایبان های اتوماتیک یا همان سایبان برقی وارد بازار شده است.

در این نوع از سایبان ها دیگر نیاز نیست برای باز و بسته کردن آن از نیروی مکانیکی همانند نیروی انسانی کمک بگیرید و با دکمه ریموت این محصولات به راحتی باز و بسته می شوند. سایبان های برقی دارای تنوع بالایی هستند و آنها را در شکل، جنس و اندازه های مختلف می توانید بیابید.

سایبان باران و آفتاب گیر چیست ؟

سایبان برقی به دلیل اینکه کار را بسیار برای افراد آسان کرده است مورد استقبال قرار گرفته است و امروزه شما می توانید نمونه های مختلف آن را در مکان های مختلف مشاهده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم که به بررسی دقیق تر این نمونه از محصولات بپردازیم و مفصل تر در رابطه با سایبان برقی و مرکز خرید سایبان برقی حیاط و مغازه و سایبان چتری صحبت کنیم .

شرکت دیجی صنعت چگونه محبوب شد

سایبان برقی چگونه کار می کند ؟

سایبان برقی نمونه ای از انواع سایبان ها است و به طور کلی ما دارای دو نوع سایبان  هستیم که عبارت است از :

  • سایبان دستی
  • سایبان اتوماتیک یا برقی

همان طورکه از نام این محصولات پیدا است، برای استفاده از سایبان دستی نیاز به نیروی مکانیکی می باشد اما برای باز و بسته کردن سایبان های اتوماتیک یا برقی نیازی به نیرو نیست و با استفاده از ریموت مخصوص می توان که فرمان باز و یا بسته شدن آن را داد .

به طور کلی معمولا سایبان های برقی به سه صورت مورد بهره برداری می رسند که این موارد عبارت است از :

۱ ) به صورت تاشو و متصل به دیوار

۲ ) به صورت تاشو و متصل به بالای درب یا پنجره

۳ ) به صورت چتری

که باید با توجه به شرایط محیطی که قرار است در آن از سایبان  استفاده کنیم نوع مناسب را انتخاب کنیم .

تمامی سایبان  ها از دو بخش  سیستم برقی و پوشش متحرک ساخته شده اند، نحوه عملکرد این گونه از سایبان  ها به این صورت است که جریان برق متصل به یک موتور است و با ریموتی که در دست کاربر می باشد ارتباط دارد.

انواع سایبان ریموت کنترلی

سایبان ها دارای انواع مختلفی می باشند و هر کدام از این موارد به گونه ای خاص طراحی شده اند و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند ، اگر بخواهیم مهم ترین نوع سایبان ها را نام ببریم :

۱ ) سایبان ثابت : قدیمی ترین نوع سایبان ، ثابت ها هستند. این نوع از محصولات روی  قاب یا قالب های چوبی و فلزی ثابت شده و نصب می شوند ، همان طور که از نام این محصولات پیدا است، اصلی ترین ویژگی که اینگونه سایبان ها دارند این است که امکان جمع شدن و یا انتقال به محیط دیگری در آنها وجود ندارد، به طوری که بر روی قاب خود جوش داده شده و به صورت دائمی به محل مورد نظر وصل شده اند.

این نوع بسیار محکم و با دوام است و در برابر باد شدید و یا برف و باران سنگین مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد .

۲ ) سایبان متحرک : دسته دوم، سایبان متحرک است که برای باز و یا بسته کردن آنها باید از ریموت مخصوص  استفاده کرد و یا به صورت دستی آن را باز و بسته کرد. معمولا از این نوع در حیاط ها ، پارکینگ ها ، استخر ها استفاده می شود .

اصلی ترین ویژگی که این نوع از سایبان ها دارند این است که امکان تغییر زاویه در آنها موجود است. این دسته از سایبان ها خود نیز دارای انواع مختلفی هستند که عبارت است از :

  • سایبان متحرک تاشو : سایبان متحرک تاشو دارای دو نوع برقی و دستی است که هر دو کاربردهای فراوان هم محیط های بزرگ و هم در محیط های کوچک دارد، زیرا که در اندازه های مختلفی می توان که آنها را تولید کرد، پس حتی اگر بخواهید برای بالکن کوچک نیز از سایبان استفاده کنید، از سایبان متحرک تاشو می توانید که استفاده کنید .
  • سایبان متحرک کشویی : این نوع از سایبان دارای انعظاف پذیری بالایی است و در هربار باز و بسته کردن به صورت برقی و یا دستی می توانید که به اندازه دلخواه خود، سایبان را باز و یا بسته کنید، یعنی مثلا در زمان هایی که هوا خوب است سایبان را تا مقدار دلخواه ببندید و یا زمانی که آفتاب شدید است، سایبان را باز کنید .

به همین دلایل است که این نوع سایبان امروزه بسیار محبوب است و بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

۳ ) سایبان چتری : این نوع از سایبان  ها نیز هم دارای نوع ثابت و متحرک هستند، برخی از نمونه های چتری ثابت در مکانی قرار می گیرند و فقط می توان جای آنها را عوض کرد ، اما نمونه های متحرک که خود دارای دو نوع دستی و اتوماتیک است، قابلیت باز و بسته شدن را نیز دارند.

از مهم ترین مزیت هایی که این نوع از سایبان ها دارند می توان به سهولت در استفاده ، قابلت حمل اسان ، قابلیت شست و شو ، ضد حریق بودن و … اشاره کرد .

کاربرد های سایبان  برقی 

امروزه از سایبان برقی در اماکن مختلفی استفاده می شود ، به عنوان مثال در اماکن زیر از انواع مختلف سایبان برقی در سایز های مختلف می توان استفاده کرد  : حیاط منزل، سایبان پنجره های ساختمان، سایبان پارکینگ ها، سایبان کولرها، مجتمع های تجاری و اداری، سایبان درشکه، سایبان خودپرداز، کارخانه ها، تالار های پذیرایی و مجالس، سقف استخرها، مجتمع های بزرگ مسکونی، باغ ها، بالکن ها، منازل مسکونی و …

با توجه به اینکه تنوع سایبان های برقی بالا است، شما به راحتی در هر فضایی که بخواهید می توانید از این نوع سایبان استفاده کنید، اما معمولا به دلیل اینکه هزینه آن از نمونه دستی بالاتر است در محیط های کوچک از سایبان دستی و در فضا های بزرگ از نوع برقی استفاده می شود .

مزیت های استفاده از سایبان  های برقی

۱ ) نصب آسان : سایبان  های برقی به راحتی و در زمان کوتاهی نصب می شوند، البته با توجه به نوع و اندازه سایبان ممکن است که زمان مورد نیاز برای اجرای آن تغییر کند. اما به طور کلی بدون هیچ خرابی توسط کارشناسان مربوطه نصب می شوند.

۲ ) کنترل میزان نور آفتاب : نوع برقی این ویژگی را دارد که شما می توانید به راحتی تنظیم کنید که سایبان  چه مقدار باز و بسته شود یا به عبارتی تنظیم کنید که چه مقدار نور آفتاب به داخل فضا بتابد.

۳ ) آفتاب گیری و مقاومت در برابر تابش مستقیم آفتاب : سایبان  های برقی مقاومت خوبی در برابر شرایط مختلف جویی دارند که یکی از موارد آفتاب است، در مواقعی که افتاب شدید می تابد، این نوع از سایبان ها به خوبی می توانند مانع تابش آفتاب به محیط شوند .

۴ )‌ جلوگیری از رطوبت باران و برف : تمامی تجهیزاتی که در سایبان برقی استفاده می شود، ضد رطوبت و آب است، پس در زمان هایی که باران و برف می آيد و یا می خواهید سایبان را بشویید نگران خرابی آنها نباشید .

۵ ) گرم شدن شدید ناحیه تحت پوشش سایبان : سایبان ها نه تنها در زمان آفتاب بلکه در سرما نیز به کمک شما می آیند و می توانند به خوبی ناحیه تحت پوشش را در فصل های سرد سال، گرم نگه دارند .

۶ ) تنوع و گستردگی انواع و مدل : سایبان های برقی دارای تنوع بالایی هستند، به طوری که شما برای هر محیط با سلیقه دلخواه خود می توانید که سایبان برقی را طراحی کنید .

۷ ) انطباق با شرایط : سایبان های برقی به خوبی با تمامی شرایط جوی سازگاری و انطباق دارند .

۸ ) امکان مدیریت سایبان از طریق ریموت کنترل : زمانی که شما از سایبان های برقی یا اتوماتیک استفاده می کنید دیگر نیاز نیست که به صورت دستی اقدام به باز و بسته کردن کنید و به راحتی با یک کلیک ساده روی ریموت کنترل مخصوص، دستور باز و یا بسته شدن سایبان را صادر می کنید .

۹ ) ایجاد هوا تا 20 درجه خنک تر در زیر سایبان : همان طور که در فصل سرما، سایبان می تواند محیط را گرم کند، در فصول گرم نیز زیر سایبان خنک تر می شود .

۱۰ ) ‌استفاده بیشتر از تهویه هوا : در فضایی که سایبان  برقی آن را پوشش داده است، به خوبی تهویه هوا صورت می گیرد .

۱۱ ) کاهش هزینه های تهویه هوا : به دلیل اینکه خود سایبان برقی تهویه را به خوبی انجام می دهد دیگر نیاز نیست اقدام لازم برای تهویه هوا را انجام دهید .

۱۲ ) عدم تغییر رنگ قالی ها و لوازم خانگی در اثر نور شدید خورشید : زمانی که از سایبان استفاده می کنید و مانع نفوذ افتاب شدید می شوید، لوازمی همانند قالی ها، لوازم خانگی و … دیگر با نور آفتاب آسیب نمی بینند .

۱۳ ) راحتی کودکان هنگام بازی در فضای باز : بدیهی است که نشستن زیر سایبان برای تمامی افراد به خصوص کودکان لذت بخش تر است .

۱۴ ) کاهش مصرف انرژی : زمانی که از سایبان برای محیط استفاده می کنید به صورت خودکار در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید .

خرید سایبان برقی حیاط و مغازه و سایبان چتری دیجی صنعت

مرکز خرید سایبان برقی حیاط و مغازه و سایبان چتری امروزه در تمامی شهر های مختلف کشور موجود است که شما به راحتی می توانید با مراجعه به این مراکز سایبان برقی مورد نیاز خود را برای محیط های مختلف همانند حیاط و مغازه در انواع مختلف تاشو، کشویی و یا چتری خریداری کنید.

قیمت سفارش بسته به شرکتی که در آن سفارش را ثبت کرده اید و همچنین اندازه و نوع سایبان متغیر است، پس تا قبل از نهایی شدن سفارش نمی توان که قیمتی را برای این محصولات مشخص کرد .

به طور کلی اگر بخواهیم مهم ترین مواردی که روی قیمت نهایی سایبان برقی تاثیر دارد را بیان کنیم :

۱ )  جنس پوشش

۲ ) کیفیت پروفیل آلومینیوم و پروفیل فلزی

۳ ) نوع سیستم الکتریکی

۴ ) اندازه سایبان

۵ ) شرکت نصب کننده

اگر که شما قصد خرید سایبان را دارید با مراجعه به مرکز خرید سایبان برقی حیاط و مغازه و سایبان چتری مخصوص و گرفتن مشاوره از کارشناسان مربوطه می توانید مناسب ترین نوع را با توجه به بودجه خود تهیه کنید. معمولا برای محیط های بزرگ همانند رستوران ها ، استخرها ، فروشگاه های بزرگ ، باغ تالارها ، ویلا های بزرگ و …  از نوع سایبان های برقی استفاده می شود، زیرا که قرار است فضای بزرگی را پوشش دهد و باز و بسته کردن آن کار آسانی نیست .

بهترین انتخاب برای سایه بان مغازه

سایبان کلاسیک: راهی موثر برای توسعه تجارت

سایبان کلاسیک یکی از انتخاب‌های پرطرفدار در دنیای سایبان مغازه است. این نوع سایبان، تاثیر بسزایی در توسعه تجارت سایبانها داشته و به دلیل طراحی ساده و کارآمد خود، همچنان جایگاه ویژه‌ای در بازار دارد. ما در مجموعه سایبان دیجی صنعت به شما جزئیات بیشتری از این نوع سایبان‌ها ارائه می‌دهیم.

جزئیات سایبان کلاسیک

سایبان کلاسیک با طراحی ساده‌ای که دارد، به عنوان یک ابزار موثر برای تبلیغات و سایه‌دهی در مغازه‌ها شناخته می‌شود. این سایبان‌ها از مواد با کیفیت ساخته شده و با دقت بالا تولید می‌شوند. رنگ‌های متنوع پرده‌های آن‌ها، به محیط اطراف جلوه ویژه‌ای می‌دهد.

سایبان مدرن: نسل جدید سایبانها

سایبان مدرن تغییرات چشم‌گیری را در صنعت سایبان ایجاد کرده است. این نوع سایبان با طراحی مدرن و قابلیت‌های بیشتری که دارند، به سرعت در بازار جایگاه خود را پیدا کرده‌اند. در این مطلب، به مشخصات و نکات مهمی در مورد سایبان‌های برقی مدرن می‌پردازیم.

جزئیات سایبان مدرن

سایبان مدرن با طراحی نوین و قابلیت‌های پیشرفته‌تری که دارند، می‌توانند به شما در تبلیغات و سایه‌دهی مغازه‌تان کمک بسزایی کنند. این سایبان‌ها با استفاده از فناوری‌های به‌روز و مواد با کیفیت تولید می‌شوند. با انتخاب سایبان مدرن، به فضای تازه‌ای دست خواهید یافت.

سایبان هایکلاس: زیبایی و کیفیت در یکجا

سایبان هایکلاس از جنس آلومینیوم ساخته شده و با پیچ و مهره‌های محکم به هم متصل می‌شوند. این سایبان‌ها با طراحی زیبا و متنوع خود، جلوه‌ی خاصی به محیط اطراف خواهند داد. از این مطلب، می‌توانید جزئیات بیشتری را در مورد سایبان هایکلاس بدانید.

جزئیات سایبان هایکلاس

سایبان هایکلاس با جنس آلومینیوم خود، به شما امکان می‌دهند تا با سایه‌دهی و تبلیغات در مغازه‌تان برخوردار شوید. این سایبان‌ها دارای طراحی بسیار زیبا و جذابی هستند که به محیط اطراف جلوه‌ی ویژه‌ای می‌دهد.

سایبان جمع شونده: راهی برای تابش نور مستقیم آفتاب

سایبان جمع شونده تنها راهی برای رهایی از تابش مستقیم آفتاب نیست، بلکه انتخاب مناسبی نیز اهمیت دارد. در این مطلب، به شما قیمت‌ها و نکاتی در مورد خرید و فروش سایبان جمع شونده می‌آموزیم.

جزئیات سایبان جمع شونده

سایبان جمع شونده از ورود نور خورشید جلوگیری می‌کند و به شما راحتی و آرامش در هر شرایطی را می‌آورد. با انتخاب مناسب این سایبان‌ها، می‌توانید از مزایای تابش نور آفتاب بدون افتراق لذت ببرید.

سایبان حیاط: حفاظت از گرما و نور خورشید

سایبان حیاط یک وسیله مفید و کاربردی است که از ورود نور خورشید و گرما جلوگیری می‌کند و فضای درون آن خنک می‌ماند. این سایبان‌ها با طراحی خلاقانه و حرفه‌ای خود، به دکوراسیون حیاط و باغچه‌تان زیبایی می‌بخشند.

جزئیات سایبان حیاط

سایبان حیاط یکی از وسایلی است که با توجه به خلاقیت و تخصص سازندگان، به یک ابزار دکوراتیو برای گلدان‌ها و فضای باز تبدیل شده است. این سایبان‌ها به شما امکان می‌دهند تا از فضای باز خود بهره‌برداری مطلوبی داشته باشید.

سایبان ماشین: محافظت از خودرو در هر فصل

سایبان ماشین ابزاری حیاتی برای محافظت از خودرو در برابر نور آفتاب، آلایندگی هوا، تغییرات جوی و رطوبت است. این سایبان‌ها با طراحی هنرمندانه و پیشرفته خود، به خودروی شما جلوه‌ی ویژه‌ای می‌بخشند.

جزئیات سایبان ماشین

سایبان ماشین با توجه به مواد با کیفیتی که از آن ساخته شده‌اند و طراحی بی‌نظیری که دارند، به شما امکان می‌دهند تا از خودروی خود با اطمینان بیشتری لذت ببرید. این سایبان‌ها با ابزارهای پیشرفته‌ای مجهز شده‌اند که عملکرد آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

چتر پایه وسط: پایداری و زیبایی در یکجا

چتر پایه وسط یک چتر ثابت است که برای مکان‌های دائمی مانند تراس‌ها و حیاط‌ها استفاده می‌شود. این چترها با طراحی متنوع و جنس‌های مختلف، به شما امکان می‌دهند تا فضای باز خود را به شکلی زیبا و پایدار تزئین کنید.

جزئیات چتر پایه وسط

چتر پایه وسط با طراحی‌های زیبا و مقاومت بالا، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فضاهای باز است. این چترها با توجه به نوع جنس و شکل آن‌ها، قیمت‌های متفاوتی دارند. همچنین نمایندگی ما آموزش‌های لازم را برای نصب این چترها ارائه می‌دهد.

سایبان چتری: محافظت از نور خورشید و باران

انواع سایبان چتری یکی از وسایل مهم برای ایجاد سایه و محافظت از نور خورشید و باران در فضاهای باز است. این سایبان‌ها به دلیل نمای زیبا و انواع متفاوتی که دارند، در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جزئیات انواع سایبان چتری

سایبان چتری با انواع مختلفی که دارند، به شما امکان می‌دهند تا فضای باز خود را به شکلی زیبا و متفاوت تزئین کنید. این سایبان‌ها دارای نمایی بسیار زیبا و جذاب هستند که می‌تواند مکان‌های شما را تغییر دهد.

خرید سایبان: امنیت و زیبایی در یکجا

خرید سایبان یکی از اصولی‌ترین مراحل در تأمین امنیت و تجمل فضای شما محسوب می‌شود. سایبان‌ها به عنوان ابزارهای ضروری برای محافظت از اماکن مختلف از جمله مغازه‌ها، رستوران‌ها و پارکینگ‌ها، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. در این مقاله، با جزئیات بیشتری از خرید سایبان‌ها آشنا خواهید شد.

خرید سایبان با کیفیت وارزشمند

خرید سایبان با کیفیت وارزشمند به عنوان یکی از اصولی‌ترین مراحل در تأمین امنیت و تجمل فضای شما محسوب می‌شود. در این قسمت به معرفی انواع مختلف سایبان‌ها و اهمیت انتخاب سایبان مناسب خواهیم پرداخت.

سایبان لاکچری: تجربه‌ای شیک و متفاوت

جزئیات سایبان لاکچری

سایبان لاکچری به عنوان یکی از زیباترین و به‌روزترین سایبان‌های موجود در بازار جلب توجه می‌کند. این سایبان‌ها از جنس آلومینیوم ساخته شده و با روکش پی وی سی قابل استفاده تجاری هستند. با انتخاب سایبان لاکچری، شما می‌توانید به رستوران و فضاهای خود جلوه‌ی لوکسی ببخشید.

سایبان زنجیری: کیفیت بی‌نظیر در یک سایبان

جزئیات سایبان زنجیری

سایبان زنجیری از نظر کیفیت و کارایی یکی از بهترین سایه بان‌های موجود در بازار است. این سایبان‌ها با زنجیرهای مقاومی ساخته شده و از هر نظر قابل اطمینان هستند. این سایبان‌ها می‌توانند به شما امکان دهند تا از سایه‌دهی موثر و محافظت قوی در مغازه‌تان بهره‌برداری کنید.

دیجی صنعت: نامی معتبر در صنعت سایبان

دیجی صنعت با تاریخی درخشان و سابقه معتبری که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید سایبان‌های با کیفیت در ایران است. این شرکت با تلاش برای تولید با کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین سایبان‌های مغازه را ارائه دهد. حتماً در نخستین خرید خود، با دیجی صنعت تماس بگیرید تا از خدمات با کیفیت آنها بهره‌برداری کنید.

سایبان برقی مغازه: ابزار مفیدی برای سایه‌دهی و تبلیغات

تأثیر سایبان‌های تبلیغاتی در برند سازی فروشگاه

سایبان‌های تبلیغاتی با نمایش پیام‌های تبلیغاتی در مسیر مشتریان، می‌توانند به برند سازی فروشگاه کمک کنند و توجه مشتریان را به خدمات شما جلب کنند.

قیمت سایبان برقی ممکن است بیشتر از سایبان‌های دستی باشد، اما به دلیل قابلیت اتوماتیک و راحتی کاربری، ارزش افزوده بیشتری دارد.

سقف برقی

سقف برقی یک راهکار موثر برای استفاده در حیاط، مغازه، رستوران، کافه و سایر مکان‌ها است. این سقف‌ها با توجه به مواد و ابعاد متغیر، قیمت‌های مختلفی دارند.

سایبان پوششی می‌تواند انواع مختلف پوشش مانند پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس موجدار و غیره داشته باشد.

سایبان فنری (سایبان بازویی)

این نوع سایبان‌ها دارای مزایای فراوانی هستند و بهترین نمونه‌های سایبان معرفی می‌شوند.

سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی با نمایش تصاویر و پیام‌های تبلیغاتی به بهتر دیده شدن کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

سایبان کالسکه‌ای

این نوع سایبان معمولاً به صورت حالت ربع دایره‌ای و کلاسیک طراحی می‌شوند و برای استفاده در مغازه‌ها با چاپ طرح‌های دلخواه مشتریان مناسب هستند.

سایبان مغازه

دیجی صنعت با بهترین متریال و مناسب‌ترین قیمت انواع سایبان مغازه را تولید و عرضه می‌کند.

سایبان برقی مغازه

سایبان برقی مغازه دارای ابعاد و اندازه‌های مختلفی بوده و از گیربکس دستی یا موتور برقی برای باز و بسته کردن استفاده می‌کنند. ابعاد و باز شوندگی این نوع سایبان‌ها می‌تواند به تناسب نیاز شما تنظیم شود.

نکات انتخاب سایبان مناسب

به دنبال خرید یا نصب سایبان هستید؟ دیجی صنعت با تجربه و معتبرترین شرکت در این زمینه است که می‌تواند به شما خدمات با کیفیتی ارائه دهد. با مشاوره و راهنمایی از تخصصی‌ترین متخصصان در دیجی صنعت، مطمئن شوید که بهترین سایبان را برای نیازهای خود انتخاب می‌کنید. از انتخاب سایبان مناسب نه تنها امنیت فضای خود را تضمین کنید بلکه به زیبایی و جلب توجه بیشتری در محیط‌های تجاری خود دست یابید. با توجه به انواع مختلف سایبان‌ها، مطالب ما به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب بهتری داشته باشید.

  1. آیا سایبان‌های برقی مغازه قابل تنظیم اند؟
    • بله، سایبان‌های برقی مغازه از ابعاد قابل تنظیمی برخوردارند.
  2. آیا دیجی صنعت ارسال سایبان به سراسر ایران دارد؟
    • بله، دیجی صنعت خدمات ارسال سایبان به سراسر ایران را ارائه می‌دهد.
  3. چرا سایبان‌های تبلیغاتی مفید هستند؟
    • سایبان‌های تبلیغاتی با نمایش تبلیغات و پیام‌های مشتریان، به ترویج کسب‌وکار شما کمک می‌کنند.
  4. چگونه می‌توان قیمت سایبان برقی را مقایسه کرد؟
    • برای مقایسه قیمت سایبان برقی، بهتر است ابعاد، جنس، و ویژگی‌های دیگر را مورد بررسی دقیق قرار دهید.
    • بله، سایبان‌های پوششی Sun Shade می‌توانند برای استفاده در مکان‌های باز مانند حیاط‌ها مناسب باشند.
  1. آیا سایبان فنری مناسب برای استفاده در مغازه‌ها هستند؟
    • بله، سایبان فنری به دلیل مزایای فراوانی که دارند، مناسب برای استفاده در مغازه‌ها هستند.
  2. چگونه می‌توانم از خدمات دیجی صنعت بهره‌برداری کنم؟
    • برای بهره‌برداری از خدمات دیجی صنعت، می‌توانید با آنها تماس بگیرید و مشاوره در مورد انتخاب و نصب سایبان‌ها دریافت کنید.
  3. آیا سایبان‌های لاکچری دارای ضمانت هستند؟
    • بله، بسیاری از سایبان‌های لاکچری دارای ضمانت کیفیت هستند و در صورت وقوع مشکل، می‌توانید از ضمانت استفاده کنید.
  4. آیا سایبان برقی به مصرف انرژی زیادی نیاز دارند؟
    • سایبان برقی معمولاً به مصرف انرژی زیادی نیاز ندارند و از نظر اقتصادی نیز مناسب هستند.
  5. چگونه می‌توان لطفاً سایبان مناسب برای مکان خود را انتخاب کرد؟
    • برای انتخاب سایبان مناسب، باید نیازهای مکان خود را مشخص کرده و با توجه به ابعاد و مشخصات مختلف سایبان‌ها، انتخاب کنید.

سایبان‌ها به عنوان یکی از ابزارهای امنیت و تزیینی بسیار مهم هستند. در این مقاله، به معرفی انواع مختلف سایبان‌ها پرداختیم و نکاتی برای انتخاب و خرید سایبان مناسب ارائه دادیم. امیدواریم که این اطلاعات به شما کمک کنند تا بهترین سایبان را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا