دانش و سلامت

مزووایت یا مزو وایت تراپی چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]امروزه همه به دنبال راه کارهای جدید برای زیبا تر و جوان تر به نظر رسیدن صورت خود هستند به همین دلیل افراد به سمت خریداری بهترین نوع لوازم آرایشی و انجام ترمیم ها و عمل های جراحی اعضای صورت ترغیب می شوند. همه ی ما می دانیم که پوست مهم ترین و تاثیر گذار ترین عضو در صورت محسوب می شود که هر میزان که پوست جوان تر و شاداب تر باشد تاثیر بیش تری بر زیبایی چهره می گذارد. پس رسیدگی صحیح به آن و نیز مراقبت از سلامتش بسیار حائز اهمیت است.

مزووایت تراپی حتی برای پوست های درگیر بیماری پوستی و فاقد ملانین و رنگدانه ها نیز مناسب است که می تواند با وارد کردن رنگدانه ها به درون لایه های زیرین پوست باعث بالا بردن کیفیت کار کلاژن سازی درم صورت بشود و هم چنین الاستین سازی آن را نیز بهبود ببخشد. تکنیک مزو وایت اولین بار توسط یک شرکت لهستانی انجام شد و برای مدتی در حدود سه سال مورد آزمایش و تحقیق قرار گرفت که پس از آن وارد بازار شد و کم کم در همه ی کشور ها مورد توجه قرار گرفت.

برخی از مردم ممکن است مزووایت را همان کرم پودر دائم بدانند اما جهت آگاهی به این افراد باید بگوییم که درست است که در هر دو تکنیک طریقه ی انجام دادن آن ها یکی می باشد اما موادی که در آن به کار رفته است بسیار با هم متفاوت است و برند آن ها نیز با هم یکسان نیست که اغلب متخصصین این دو روش را جدا از هم می دانند.

یکی از مزیت های قابل توجه مزووایت یا کرم پودر دائم این است که علاوه بر پوست می تواند برای درمان سیاهی دور چشم و نیز سیاهی دور لب ها هم تاثیر گذار باشد. اما به طور کلی هم روش کرم پودر دائم و هم تکنیک مزو وایت تراپی برای پوست های با عارضه ی تیرگی و یا لکه بسیار مناسب است و می تواند به بهترین صورت ممکن آن را بهبود بدهد.

مشتری باید توجه کند که پس از انجام عمل مزووایت تراپی و کرم پودر دائم لازم است تا سه روز بعد از آن صورت خود را در برابر تماس با آب حفظ کند یعنی در این مدت باید از استحمام و تمیز کردن صورت با آب و یا دستمال مرطوب پرهیز کند. استفاده از کرم های آب رسان شب در طول این مدت الزامی است. ماساژ دادن آرام کرم های ترمیم کننده بر روی صورت نیز نباید فراموش بشود. رعایت نکات گفته شده باید بسیار مورد توجه قرار بگیرند تا بتوان بهترین نتیجه را از این تکنیک دریافت کرد.

دوره ی درمان به کمک مزووایت کوتاه مدت است و افرادی که پوست خیلی تیره دارند می توانند با گذراندن حداقل دو دوره در بیست روز تاثیر بی نظیر آن را بر روی پوست خود ببینند که این تاثیر می تواند تا هشت ماه و یا یک سال هم ادامه داشته باشد. چند دقیقه پس از انجام عمل مزووایت پوست صورت به رنگ قرمز در می آید که کاملا طبیعی است و نباید با حساسیت اشتباه گرفته بشود که این قرمزی پس از مدتی به تدریج از بین می رود و افراد می توانند نتیجه ی فوق العاده را روی صورت شان پس از گذشت چند روز به وضوح مشاهده کنند و لذت ببرند.

جهت مطالعه ادامه مقاله در وب سایت فاطمه حبشی می توانید به آدرس https://fatemehhabashi.com/mesowhite مراجعه نمائید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا