عمومی

معرفی و خرید سرویس خواب پریس از تانیل چوب

از جمله مدل های اسپرت و جادار شرکت تانیل چوب، سرویس خواب پریس می باشد. از ویژگی های بارز این مدل، جادار بودن و کشوهای متعدد از جمله کشوهای مخفی را میتوان نام برد که آن را در سبک خود بسیار متمایز و پرطرفدار نموده است.

در طراحی این مدل از خم های بسیار ظریف و زیبایی استفاده شده است که زیبایی و ارزش کاری این مدل را دوچندان نموده است. کشوهای مخفی اجرا شده‌ی این مدل در قسمت طرفین سرتاج بالای تخت، آینه ریلی آن، قسمت سمت چپ میز آرایش بصورت عمودی و 2 عدد کشوی جادار در پایین تخت قرار دارد. متریال اصلی این مدل، چوب راش و روکش چوب می باشد و رنگ چوب این محصول به دلخواه خریدار قابل تغییر است.

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت های خرید جهیزیه، ست تخت خواب عروس است. اولین اسباب بازی های عاشقانه زندگی مشترک شما فضای فوق العاده خاص خود را دارد و با طراحی زیبا و شیک می توانید این حس لذت را بارها تقویت کنید و در آغوشی گرم و صمیمی با عروس خود تجربه کنید. بنابراین در این بخش با درک خواسته ها و سلایق شما عزیزان طیف وسیعی از اتاق های عروس و عروسی را با قیمت و قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار می دهیم که ساده و مدرن و همچنین بسیار مجلل و منحصر به فرد هستند تا شما می توانید بهترین انتخاب خود را انجام دهید، شما آن را دارید. پس با تانیل چوب همراه باشید تا با مطالعه دقیق این مقاله، انتخاب های خود را محدود کرده و به طرح و رنگ مورد علاقه خود و همسرتان برسید.

دسته محصول سرویس خواب
سبک مدرن
اجزای سرویس تخت، 2 عدد کنارتختی، سرویس آرایش (میز+آینه،صندلی)، فایل (دراور)
نوع ریل کشوها ریل سه تکه | سه زمانه ساچمه ای
جنس کلاف چوب | روکش چوب | ام دی اف
جنس پایه‌ها و سرستون‌ها چوب راش
رنگ چوب نامحدود به سلیقه‌ی خریدار
امکانات و ویژگی‌‌ها تعبیه 2 کشوی جادار در زیر تخت, کشوی مخفی داخل سرتاج تخت
قابلیت جکدار شدن ندارد
نگهدارنده صفحه ملامینه با پایه‌های فلزی
گارانتی 24 ماه ضمانت کیفی

در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که با توجه به شرایط اقتصادی امروز و کوچک شدن آپارتمان ها ابتدا مسکن خود را تهیه کنید سپس با توجه به متراژ اتاق و بودجه خود ست کامل کتانی عروسی را تهیه کنید. بارها دیده شده که تازه دامادها و دامادها به جای توجه به نیازها و نیازهای خود، به دیگران نگاه می کنند و پس از خرید این کالای مهم و ضروری، از آن نهایت استفاده را نمی برند. بنابراین با توجه به ابعاد اتاق یک ست تخت جدید تهیه کنید. همچنین از استاندارد بودن سایز تخت دونفره اطمینان حاصل کنید، زیرا تشک آن ابعاد مشخصی دارد. معمولا وقتی فضای اتاق کوچک است از رنگ های سفید مانند سفید، آبی روشن، سبز روشن و خاکستری استفاده می شود و ارتفاع تخت را کوتاه در نظر می گیرند. زیرا اگر ارتفاع تخت زیاد باشد به نظر می رسد فضای اتاق کوچکتر است.

به روتختی این نوع ست دقت کنید که از رنگ های روشن استفاده می کند; رنگ های تیره مانند سرمه ای، قرمز، قرمز، زرد و قهوه ای ترجیح داده می شوند. اما اگر فضای اتاق خواب عروس بزرگ باشد و به اندازه کافی روشن باشد، رنگ های تیره و گرم در کنار ارتفاع تخت، زیبایی اتاق را می بخشد. در این صورت بهتر است از روتختی مشکی روشن استفاده کنید. این سرویس خواب ها می توانند به صورت تخت خواب کشودار نیز موجود باشند.

از آنجایی که دختربچه ها روحیه لطیف و حساسی دارند، شایسته است به خرید سرویس خواب دخترانه توجه ویژه ای داشته باشید. بسیاری از دختران زمان زیادی را در اتاق خواب خود صرف مطالعه، بازی، تفریح ​​و غیره می کنند. اخیراً به لطف دوره ها و جلسات آنلاین، افراد زمان بیشتری را در اتاق خود می گذرانند. عزیزان دقت کنید حتما از آنها بپرسید که چه نوع روتختی را دوست دارند تا با توجه به خواسته دختر خانم ها مدل های مناسب و شیک را انتخاب کنند. تمام تلاش ما بر روی اطلاعاتی است که در ادامه این مقاله ارائه می دهیم، بنابراین شما می توانید یک ست اتاق خواب دخترانه کامل با طراحی شیک و مجلل را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

سرویس خواب دخترانه نسبت به سایر وسایل اتاق خواب عمر بیشتری دارد و به راحتی می تواند با دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ شود. همچنین جلوه های منحصر به فرد و زیبایی به اتاق خواب دخترانه می دهد. اما عیب این نوع سرویس خواب ها این است که قیمت آن بسیار بالاتر از ام دی اف و فلز است و سنگین است. ریزش بدنه سرویس خواب می تواند در مدل چوبی رخ دهد. همچنین اگر خانه شما آلوده به موریانه است، اتاق خواب چوبی دخترانه در برابر این نوع حشرات مقاوم نیست، همچنین مقاومت کمی در برابر گرما و رطوبت دارد.

این سرویس شامل یک تخت، دو عدد کنارتختی، سرویس آرایش (میز، آینه ریلی، صندلی) و یک فایل چهارکشو می باشد و در واقع می تواند به عنوان ست سرویس خواب عروس و… انتخاب بسیار مناسبی باشد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا