دانش و سلامتکسب و کار برتر

معرفی کرم شب و روز برای پوست خشک

از آنجایی که شب بهترین زمان برای تقویت و ترمیم پوست است و پوست در آرامش و استراحت قابلیت بیشتری در دریافت مواد مفید و مغذی دارد؛ می توان با استفاده از کرم شب به بهبود و ترمیم بافت پوست سرعت بخشیده و چروک ها و خطوط ریز صورت را به بهترین نحو محو نمود و پوستی شاداب تر و سرزنده تر به ارمغان آورد. با خرید کرم شب خارجی و استفاده مداوم از آن در طول شب و در زمان خواب که پوست در حال استراحت است؛ ویتامین ها و مواد مغذی را به پوست رسانده و سبب شادابی و جوان شدن پوست گردید.

فواید بهترین کرم شب بسیار است و این محصولات با تامین رطوبت مورد نیاز پس از مدت کوتاهی شادابی و شفافیت پوست را نیز بالاتر خواهند برد. این محصولات با دارا بودن مواد لایه بردار قابلیت این را دارند که انواع لکه های پوستی را از بین برده و سطح آن را صاف و یکدست نمایند.

کرم شب چی خوبه و بهترین برند کرم شب کدام است؟ این سوال شاید یکی از مهمترین سوالاتی باشد که قبل از خرید کرم شب خارجی تا به حال از خود پرسیده باشید. این که چه محصولی برای شما خوبه در وهله اول به نوع پوست و نیازی که در صدد رفع آن می باشید بستگی دارد. بهترین مارک کرم شب خارجی متعلق به برندهای لورآل، نیوا، دیادرمین و نوتروژینا هستند که در دنیا و ایران طرفداران بیشماری به خود جلب کرده اند.

این برند ها انواع مختلف کرم سفت کننده، ضد پیری، ضد خستگی پوست، لیفتینگ، بازسازی کننده، ضد چین و چروک شب و … را با ترکیبات مغذی چون گیاه گل قاشقی، هیالورونیک اسید، روغن آرگان، شیر زنبورعسل، میوه گل نسترن، روغن اسطوخودوس و رزماری، ویتامین c، هگزانول و … برای تقویت پوست، کاهش و جلوگیری از لکه های پوستی، افزایش کلاژن سازی طبیعی و انعطاف پذیری پوست تولید و روانه بازار نموده اند.

کرم شب از نظر ساختار و ترکیبات با فرق داشته و فاقد ضد آفتاب می باشند. با توجه به موارد استفاده، این محصولات دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام کار مشخصی را انجام می دهند و یک مرطوب کننده برای افرادی که از خشکی پوست رنج می برند و درصدد رطوبت زایی برای پوست خود هستند مناسب می باشند.

معرفی کرم شب و روز برای پوست خشک

انواع کرم شب

انواع کرم شب با توجه به موارد استفاده، دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام کار مشخصی را انجام می دهند. این محصولات در انواع مختلف رفع خستگی پوست، ضد چروک و سفت کننده، تغذیه کننده، آبرسان و مرطوب کننده، لیفتینگ و … طبقه بندی می شوند.

کرم شب ضد چروک و سفت کننده: این محصولات بافت پوست را ترمیم می کند و چین و چروک و خطوط ریز صورت را به طور چشمگیری کاهش می دهد. همچنین خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش می دهند و به سفت و محکم شدن پوست کمک می کنند. دارای محتویات غنی از کوآنزیم Q10، کراتین، عصاره صمغ اقاقیا و پرورتینلول می باشند و با کلاژن سازی پوست، انواع خطوط لبخند، پیشانی و پنجه کلاغی را کاهش خواهند داد. یکی از بهترین مدل ها متعلق به:

کرم شب رفع خستگی: با ترکیبات حاوی اسیدهیالورونیک و گیاه ترهالوز پوست را آبرسانی می کند و آثار خستگی و کدری پوست را بهبود خواهد داد.

کرم شب لیفتینگ: با افزایش روند کلاژن سازی پوست، آن را مستحکم تر می کند. این محصولات بازسازی و ترمیم پوست را بر عهده دارند و برای احیای پوست در طول استراحت شبانه مناسب خواهند بود.

کرم شب مرطوب کننده: با توجه به اینکه بهترین زمان برای تامین رطوبت پوست شب هنگام است این محصولات گزینه مناسبی برای هیدراته کردن پوست هنگام شب می باشند. این محصولات برای افرادی که از خشکی پوست رنج می برند و درصدد رطوبت زایی برای پوست خود هستند مناسب می باشند.

کرم شب تغذیه کننده پوست: این سری از محصولات با محتویات سرشار از پروبیوتیک، شی باتر و دیگر مواد تغذیه کننده و مراقبتی چون هیالورونیک اسید پوست را تقویت و شاداب می کند. و سبب افزایش لایه دفاعی پوست می شود. بهترین مدل آن متعلق به:

فواید خرید کرم شب: علت استفاده از کرم شب قبل از خواب، تغذیه و مرطوب نگه داشتن پوست صورت در طول شب است. این محصول با مرطوب کردن پوست، از خشک شدن آن جلوگیری می کند، پوست را ترمیم و احیاء می کند، بازسازی سلول های پوستی را تسریع می بخشد، سبب از بین رفتن خطوط نازک می شود و شکل گیری علائم چین و چروک را به تعویق می اندازد.

این محصولات همچنین موجب می شوند که پوست به مرور زمان و در زمان خواب و استراحت آرامش و نشاط خود را بازگردانی کند و روشن تر گردد. انعطاف پذیری پوست های خشک و کلاژن سازی در بافت های آسیب دیده از دیگر مزایای این محصول می باشد. با استفاده منظم و مداوم از این محصولات، روند پیری پوست به تعویق خواهد افتاد. کرم های شب با تامین مواد مغذی پوست، از آسیب عوامل محیطی مخرب بر پوست جلوگیری نموده و بافت های صدمه دیده آن را تقویت خواهند کرد.

تفاوت کرم شب و کرم روز

تفاوت فاحش این دو محصول در روش استفاده، بافت و نحوه عملکرد آن ها می باشد. کرم شب به دلیل بافت روغنی و چربی که دارند؛ نباید در طول روز استفاده شوند. در مقابل کرم های روز نیز فاقد مواد ضد پیری و ضد چین و چروک هستند و میزان مرطوب کنندگی کمی دارند و برای استفاده در طول شب مناسب نیستند.

نحوه استفاده از کرم شب

  1. قبل از استفاده از کرم شب پوست خود را به طور کامل با محلول های شستشوی صورت تمیز نمایید.
  2. از تونیک و سرم برای تقویت و آماده سازی پوست استفاده نمایید.
  3. با دستان تمیز، محصول را با نوک انگشت برداشته و با حرکات آرام روی پوست صورت و گردن ماساژ دهید.
  4. حداقل 10 الی 30 دقیقه قبل از خواب استفاده نمایید.
  5. محصولات بیشتر از 50 میل را خریداری نکنید چرا که ممکن است پس از باز شدن درب محصول تا 6 ماه استفاده نشده و خاصیت خود را از دست بدهد.
  6. درب محصول را پس از استفاده به طور کامل ببندید تا از تماس هوا جلوگیری شود.

راهنمای استفاده از بهترین کرم شب و روز ، نقش مهمی در حفظ سلامت، شادابی و جوانی پوستتان دارد. در واقع مصرف این محصولات در کنار داشتن یک رژیم غذایی سالم، خواب کافی و استفاده از محصولات آرایشی اصل ، کمک می‌کند تا با گذشت زمان دچار چین و چروک یا پیری زودرس نشوید. بهترین کرم، کرم روز و شب لاکچری کوین فرانسه که در ادامه در مورد اینکه چگونه ویژگی های بهترین کرم را بشناسیم صحبت خواهیم کرد.

بهترین کرم شب و روز چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر به دنبال بهترین کرم شب و روز هستید، اولین توصیه ما خرید محصولات مرغوب از برندهای معروف است. سعی کنید محصولات پوستی‌تان را از میان بهترین برندها تهیه نمایید؛ چرا که استفاده از تولیدات تقلبی و بی‌کیفیت، نه تنها باعث بهبود پوستتان نمی‌شود بلکه مشکلات بیشتری را نیز برای آن ایجاد می‌کنند.

از آنجایی که شب بهترین زمان برای تقویت و ترمیم پوست است، انواع حاوی مواد مغذی مفیدی هستند تا بتوانند در هنگام خواب، جذب پوست شوند و خطوط و چروک سطح آن را محو نمایند. انواع نیز حاوی مواد مغذی هستند که با تامین نیاز سلول‌های پوست، موجب بهبود روند جوانسازی و جلوگیری از پیری زودرس می‌شوند. هر دوی این محصولات، در انواع مختلفی توسط برندهای داخلی و خارجی عرضه شده‌اند تا شما بتوانید با توجه به سن و نوع پوستتان، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

کرم روز و شب چه مارکی خوب است؟

انواع مختلفی از کرم شب و روز در بازار وجود دارند. برای پاسخ به این سوال که کرم روز و شب چه مارکی خوب است ، در ادامه به معرفی بهترین کرم‌های روز و شب از برندهای ایرانی و خارجی می‌پردازیم. در سال‌های اخیر، برندهای ایرانی تولید کننده، کالاهای با کیفیتی را متناسب با پوست و موی ما ایرانیان عرضه کرده‌اند. برخی از نمونه‌های بهترین کرم روز و شب ایرانی عبارتند از:

کرم روز ژنوبایوتیک مناسب افراد بالای ۲۵ سال: این محصول از ، با استفاده از جدیدترین و موثرترین ترکیبات مانند هیالورونیک اسید، عصاره آرتمیا و ویتامین C تولید شده است. از این رو باعث کند شدن روند پیری پوست، رفع چین و چروک و کدری پوست خواهد شد. آبرسانی به پوست و از بین بردن چروک‌های سطحی نیز از دیگر مزایای کرم روز ژنوبایوتیک هستند.

کرم روز ضد چروک لایسل: این کرم روز را برای انواع پوست و افراد بالای ۳۰ سال تولید کرده است. کرم روز ضد چروک لایسل با مهار تخریب کلاژن، علاوه بر جلوگیری از پیری پوست و بروز چین و چروک، به آبرسانی و تامین رطوبت پوست نیز کمک می‌کند. این محصول فاقد پارابن است و استفاده از آن هیچ گونه ضرری برای شما نخواهد داشت.

کرم شب ضد چروک پریم: یکی از بهترین کرم‌های شب ایرانی، این محصول از است. کرم شب ضد چروک پریم سرشار از عصاره‌های مفید و روغن‌های مغذی پوست بوده و با داشتن روغن‌های گیاهی مانند ماکادمیا و زیتون به همراه ویتامین E نقش موثری در تحریک کلاژن سازی پوست ایفا می‌کند. تسکین التهابات پوستی، بهبود فرآیند بازسازی پوست، رفع چین و چروک و پیشگیری از ایجاد آن، شاداب، نرم و مرطوب شدن پوست از دیگر اثرات استفاده از این کرم شب است.

کرم شب دکتر ژیلا، سفت کننده و ضد چروک: اگر به دنبال بهترین کرم شب ایرانی با خواص سفت کنندگی پوست هستید، محصول شگفت‌انگیزی را برای شما عرضه کرده است. کرم شب سفت کننده و ضد چروک دکتر ژیلا حاوی روغن‌های گیاهی متعددی مانند آووکادو و زیتون به همراه پروتئین هیدرولیز شده گندم است.

این ترکیبات قادر هستند تمام ویتامین‌ها، اسیدهای چرب ضروری و مواد مغذی مورد نیاز پوستتان را فراهم کنند و قابلیت نگه‌داری رطوبت را نیز در آن افزایش دهند. کند شدن روند پیری پوست، متعادل کردن ترشح چربی و افزایش استحکام و انعطاف پوست از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌آیند.

بهترین کرم روز و شب خارجی

برندهای خارجی متنوعی اقدام به تولید انواع کرم شب و روز کرده‌اند که استفاده از آن‌ها، با اثرات شگفت‌انگیزی همراه است. اگر به دنبال بهترین کرم روز و شب خارجی هستید، در این بخش چند نمونه از بهترین‌ها را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

کرم روز گرلن مدل ابی رویال، ضد چروک و لیفت کننده: کرم روز ویشی، بافتی فوق‌العاده سبک دارد و به صورت تخصصی برای بعد از یائسگی بانوان فرموله شده است. این محصول دمای پوست را تا ۲٫۷ درجه کاهش می‌دهد، خطوط ریز سطح آن را صاف و پوست را براق می‌کند. کرم روز ویشی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳، ۶ و ۹ است و تمام نیازهای پوست را برطرف می‌سازد.

این محصول از حاوی بیزابولول، گلیسیرین، آلانتوئین و ویتامین‌های B5، E و F بوده و با تامین و حفظ رطوبت پوست تا ۱۲ ساعت، از خشکی و کشیدگی آن جلوگیری می‌کند. با مصرف این محصولات می‌توانید پس از مدت کوتاهی شاهد پر شدن خطوط و صاف شدن سطح آن باشید. عدم ایجاد چربی و سنگینی روی پوست، جذب سریع، کمک به ترمیم و بازسازی پوست و تغذیه آن، تنها بخشی از اثرات شگفت‌انگیز این محصول با کیفیت است.

سم‌زدایی پوست و محافظت از آن در برابر آلودگی و استرس، از مهم‌ترین اثرات کرم شب لیراک هستند. این محصول برای انواع پوست طراحی شده و ضمن تغذیه و آبرسانی پوست، به تجدید و بازسازی سلول‌های آن نیز کمک شایانی می‌کند. اگر پوست کدر و تیره‌ای دارید، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از این کرم، آن را احیا و درخشان نمایید.

سوالات متدوال درباره بهترین کرم روز و شب

در این مطلب به معرفی بهترین کرم‌های روز و شب از برندهای معروف ایرانی و داخلی پرداختیم. اما با توجه به تنوع بالای این محصولات، ممکن است باز هم سوالاتی در ذهنتان شکل بگیرند که روند خرید را با مشکل مواجه کنند. شما می‌توانید این سوالات را در قسمت نظرات با کارشناسان الانزا در میان بگذارید و منتظر پاسخ آن‌ها بمانید. در این بخش نیز به برخی از پرسش‌های متداول کاربران پاسخ می‌دهیم:

کرم روز و شب چه مارکی خوبه؟

در این مطلب بهترین کرم روز و شب ایرانی و خارجی را معرفی کرده‌ایم؛ آن را از دست ندهید.

آیا می‌توان از کرم شب، در روز استفاده کرد؟

معمولاً بافت کرم‌های شب سنگین است و برای استفاده در روز مناسب نیستند. اما اگر می‌خواهید از کرم شب سبک در روز استفاده کنید، استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید.

 

دکمه بازگشت به بالا